[ chenga22 @ 26.02.2011. 21:56 ] @
kad smanjim gas u vožnji mi se gasi auto pokušo sa štelovati karburator i paljenje ali ništa od toga znali neko možda drugu opciju
[ Milojkovic @ 27.02.2011. 02:21 ] @
Pre bilo kakvog stelovanja karburatora i paljenja mozda je pametnije bilo ocistiti ga sa nekim aditivom i zameniti mu filter goriva i vazduha za pocetak.Takodje si mogao ocistiti leptire i proveriti vakum creva.Mozda ti je zaglavljen regulator hladnog starta Sve to je moguci uzrok nepravilnog rada a sad kad si ga samostalno "stelovao" sad ce biti teze da se pravi uzrok otkrije, tako da mislim da se tu ipak mora konsultovati majstor.Popravke na fazon uradi sam su neisplative jer cak i minorna greska u podesavanju dace vecu potrosnju a benzin je sve skuplji dakle nekvalitetna popravka ce da te kosta kroz potrosnju skupog benzina.
[ vladd @ 27.02.2011. 09:39 ] @
Kada neko kupi Audija, onda je zasigurno "kupio" i osobinu da se komponente ne "razdesavaju" olako.

Ono sto se mora znati, da je podesavanje finalna operacija nekog remonta ili montaze.

Redosled postupaka je da se prvo pregledaju prikljucci i mehanizmi, zaptivke i spojevi, nakon cega se moze doneti odluka o ciscenju, malo temeljnijem, i nakon tih zahvata sledi nekakvo stelovanje, najcesce po nesto slozenijoj i uslovljenoj proceduri.

To je otprilike algoritam rada, a obicno napadanje srafova ili mesta za regulaciju i stelovanje, bez predradnji, gotovo sigurno dovodi do vecih problema.

Poz
[ Milojkovic @ 27.02.2011. 12:39 ] @
Posle takvogb samostalnog rada obicno ostane po koji deo koji je visak i koji je nepotreban....mislim po dubokom ubedjenju onoga koji to steluje.