[ inobradovic @ 27.02.2011. 15:33 ] @
kao sto naslov kaze mercedes c200 iz 2001god, vasa misljenja, iskustva i ostalo o ovom autu ?
[ Nocni @ 27.02.2011. 15:51 ] @
Nisi bio precizan, nisi rekao mislis li na skoljku 202 ili 203 jer oba postoje sa tim motorom 2001 godine... ali vjerovatno mislis na noviji 203 sa tkz. "kikiriki" farom...
Odlican auto, taj motor 111.951 ima 130 konja i odlican je, dugotrajan i vecinom rade perfektno i posle ogromne kilometraze... Oni su prilicno jeftini kao polovnjaci a po meni je bolja kupovina, ako vec hoces benzinca, C200 kompresor... koji skoro isto trosi a mnogo bolje ide... rijesen mu je taj kompresor na kais isto dobro... U sustini, najvaznije je ko je autio vozio i kako je ocuvan... ako je u losem stanju ili ako je pretrpio sudare dzabe mu je i ako ga pozlatis... od babe se ne pravi djevojka...

Reci sta te konkretno interesuje oko tog C mercedesa pa ces dobiti odgovor... ovo sto kazes napisite "misljenja" i "iskustva" bilo bi preopsirno...
[ BB308 @ 27.02.2011. 17:00 ] @
Isto kao sto kaze Nocni.Proveri dobro kako je auto odrzavan, i stvarnu km.Znam da nema nesto puno mesta pozadi.Nocni jel moze pitanjce, da ne otvaram novu temu?Koliko ide ulja u motor mercedes 320 cdi?Pozdrav.
[ Ivan Dimkovic @ 27.02.2011. 17:23 ] @
Citat:
Nocni
ako vec hoces benzinca, C200 kompresor


Ja sam imao CLK 200 Kompressor, sa nesto novijom verzijom M271 motora na 184 konja, ali isto tako sa kompresorom (supercharger) i secam se da je potrosnja bila... hm... pa ne tako mala, u proseku sam imao oko 10.5l na 100 km sto je poveca potrosnja za tu snagu po meni.

Ne znam kakav je taj stariji koji ima 20-tak manje konja doduse.
[ Nocni @ 27.02.2011. 17:40 ] @
^Ivane, ti to przis po autoputevima... moze to i nekoliko litara manje da trosi kad se ne upire cesto...

@BB308, nisi rekao kao ni inobradovic koji je auto u pitanju... Moze da bude za takvu C klasu 203 sa filterom od 6,5 do 8 litara zavisno od godista... za E klasu 210 ide 7 litara, za E klasu 211 sa tim motorom od 6,5 do 7.5 litara zavisno od godista... posle 2005 ide 8 a u slonu ili ML sa tim motorom posle 2006 ide 9 litara sa filterom... zavisi kakav je karter a i kakav je filter ulja... Kad sipas ulje vjerovatno ti je problem sto nemas ful za mjerenje pa zato pitas... kolicina se vidi na dijagnostici a postoji i mercedesov univerzalni servisni mjerac za ulje koji se koristi jedan za vise modela...

P.S. Elektronski mjerac koji na tabli javlja nivo ulja je odlican i nikada ne crkava... kad ti se ukljuci lampica za nizak nivo mozes da uspes 1 litar bez ikakvog mjerenja jer je 1,2 litara od minimuma do maksimuma...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 27.02.2011. u 19:52 GMT+1]
[ BB308 @ 27.02.2011. 19:24 ] @
Hvala na odgovoru.Model je ML W 164.
Ne treba da se menja jos, nego neka promo na internetu za Motul 8100 xsces 5w400, pa zbog toga.Pozdrav.
[ Nocni @ 27.02.2011. 20:10 ] @
^E pa kad je ml 164 onda 9 litara sa filterom... 9 litara staje i ATF-a u automatski menjac... a 9 litara staje i rashladne tecnosti... lako za pamcenje...

Sto se automatskog menjaca tice obicno ljudi mjere pogresno pa im ima 2 prsta vise od maksimuma na fulu za ulje ako mjere na ugasenom autu... osim sto mora biti ravna podloga treba mjeriti sa upaljenim motorom, menjacem ubacenim u D i povucenom rucnom kocnicom, znaci spregnut menjac... tako se posmatra i pritisak na dijagnostici...
[ tdusko @ 27.02.2011. 20:15 ] @
Taj 203 ima gomilu motora. Od benzinskih najrasprostranjeniji su M111 sa 129(atmosferac) i 163 KS i 2000 cc, M271 1800 cc sa 143 i 163 KS. Ovi prvi trose i celih dva litara vise od M271. Fabrika je propisala 13, 14 za grad dok je za ove 1.8 oko 11,12. Ovaj Ivanov motor mislim da nije ugradjivan u 203.

Ja sam zainteresovan vrlo za kupovinu w203 ali kupe verzije pa malo istrazujem na tu temu. Ono za sta meni auto treba je isklucivo auto put voznja sa putnom brzinom 140-180 Km/h. Medjutim, ne mogu nikako da nadjem na netu koliko ovi motori trose pri toj brzini. Kontam da ovi M111 tesko idu ispod 12 i ako je tako ispadaju iz kombinacije. Uzdam se da M271 upada do 10 l. 2.0 FSI u A3 trosi oko 10.5 na 180 Km/h tako da mi je to alternativa broj jedan.

Ima li neko komentar/savet po pitanju moje dileme w203 Vs A3? Oba u kupe verziji. Ako je neko vozio oba mozda moze da uporedi ili da iznese neke posebne mane. Od dizela sam odustao jer nema sanse da mi se isplati za 2 godine koliko planiram da ga vozim i ne vise od 50000 Km. Ono sto bi ustedeo na gorivu izgubio bi na servisu i popravkama.
[ inobradovic @ 27.02.2011. 20:53 ] @
nocni da mislim na taj sa kikiriki farom u limuzinskoj verziji,benzinac 2,0l sa 163 konja.

deluje mi zanimljiva kupovina po ceni kada uporedim sa nekim drugim autom a mala razlika u ceni, zato pitam iskustva i misljenja i dali na nesto odredjeno treba obratiti paznju sem da li je redovno servisiran i da li je bio lupan.?
[ Ivan Dimkovic @ 27.02.2011. 21:01 ] @
Citat:
tdusko
Ovaj Ivanov motor mislim da nije ugradjivan u 203.


Moj je isto koristio M271 motor, ali je imao malo veci potisak u kompresoru koji mu je davao 20 konja vise od verzije koja se ugradjivala u W203 (a i u CLK do 2006-te). Sve ostalo je identicno.

Sam M271 benzinski motor je inace skroz OK - taj kompresor mu daje fin potisak na manjim obrtajima sto ga je u vreme izlaska cinilo "sportskijim" od konkurencije i koliko znam ne zahteva nikakvo posebno odrzavanje niti slovi za problematican.

Citat:

Uzdam se da M271 upada do 10 l.


Kao sto rekoh, sa mojim sam imao 10.5l/100 km sa voznjom koja se sastojala od 2/3 na auto putu 1/3 van a na auto putu u vecim brzinama - sto Nocni kaze, moze to verovatno dosta nize osim ako ga ne forsiras puno + W203 model sa 163 konja sigurno trosi nesto manje zato sto ima manji pritisak iz kompresora od te CLK verzije koju sam ja imao.

Znaci racunaj ~10l ili manje.
[ Nocni @ 27.02.2011. 22:12 ] @
Citat:
inobradovic: nocni da mislim na taj sa kikiriki farom u limuzinskoj verziji,benzinac 2,0l sa 163 konja.

deluje mi zanimljiva kupovina po ceni kada uporedim sa nekim drugim autom a mala razlika u ceni, zato pitam iskustva i misljenja i dali na nesto odredjeno treba obratiti paznju sem da li je redovno servisiran i da li je bio lupan.?


Onda si pogresno postavio tip vozila u naslovu teme jer taj sa 120 kw, odnosno 163 ks je C200 kompresor... obicni C200 je 30 i kusur konja slabiji...

Kao sto smo vec rekli, najvaznija je limarija, da nije udaran i da je vozilo odrzavano, da ga je vozio neki gospodin a ne neka budala... Ne sumnjam da ces u Svajcarskoj da nadjes odlicno ocuvan primjerak jer se zna da Svajcarci imaju najbolje polovnjake u Evropi... bolje je uvijek platiti polovnjaka malo skuplje sa manjom kilometrazom jer se to vrati kroz odrzavanje...
[ Ivan Dimkovic @ 27.02.2011. 23:09 ] @
Ah tek sad vidim da kupujes u Svajcarskoj - trazi onda vozilo koje je odrzavano u ovlascenom servisu (ima popunjenu knjizicu i pecati su MB servis), posto to onda povecava sansu da je uredno odrzavan tj. da vlasnik nije stekario na tekucem odrzavanju i da prodaje auto zato sto je vreme neminovnih skupih servisa onda.

Mislim rade i "ne-ovlasceni" servisi dobro posao uglavnom, ali ovako bar znas da je 100% auto odrzavan i da je uradjen bar minimum redovnih servisa na vreme.

To + ako nema puno kilometara + nije udaran kao sto Nocni vec rece ti daje vrlo dobru sansu da je u pitanju dobar primerak.
[ Zarko Silic @ 27.02.2011. 23:12 ] @
Ako vec zivi u Svajcarskoj onda treba da kupi neko vozilo sa 4x4 pogonom.

Kupovima automobila sa zadnjom vucom nije pametan potez.
[ Milojkovic @ 27.02.2011. 23:45 ] @
Takvi automobili su tamo skuplji i do 50 % u odnosu na one koji se kupuju po Italiji i Holandiji.Svajcarac dobar kosta poprilicno ali za onoga ko kupuje automobil za sebe i na duze vreme je uvek isplativ.Kad sam video jedan BMW 320 koji su neki ljudi kupili za sebe u Svajcarskoj prvo sto sam video je to da na tom vozilu sve bukvalno netaknuto a automobil je imao osam godina i kilomnetrazu od 130.000 km.
[ inobradovic @ 28.02.2011. 10:52 ] @
nocni u pravu si to je taj model C200 kompresor, obicno su sa 150-200oookm one koje ja gledam, znaci nema nekih problema koje prave sem redovnog odrzavanja jer i ja ne planiram da se vencam sa njim max 2-3godine i to vise za auto put, generalno su svi dobro ocuvani sa redovnom servisnom.

na koliko km se radi zamena zupcastog kaisa, i na sta bi jos trebalo da se obrati paznja ?

zarsilic verujmi nije mi potreban 4x4.
[ tdusko @ 28.02.2011. 11:21 ] @
^ Tesko da taj motor ima zupcasti kajs. Pre ce biti da je lanac koji se ne menja skoro nikad ali ono sto zna da pravi problem jeste spaner lanca. To se proverava samo "uhom" i ako je taj spaner popustio cuje se kao da lanac zakacinje negde. To ne mozes da ne cujes.

Koja je cena tamo otprike za taj model? U nemackoj ih ima za 7-9000 bas puno. Sto se kilometraze tice, to je neki prosek i velika je verovatnoca da je kilometraza ispravna. Veliki je to potrosac da bi ga neko kupio za 30000+ godisnje.
[ PhaseLinear @ 28.02.2011. 14:19 ] @
Citat:
inobradovic:... zato pitam iskustva i misljenja i dali na nesto odredjeno treba obratiti paznju sem da li je redovno servisiran i da li je bio lupan.?

Jesi li pitao servisere, oni su najpozvaniji da pricaju o tome, od toga zive ...

A ako iz starta mislis da su prevaranti ne kupuj kola uopste, mirniji si.
[ inobradovic @ 01.03.2011. 20:09 ] @
nisam siguran za zupcasti valjda neko strucan ce nam reci .
[ PhaseLinear @ 01.03.2011. 20:31 ] @
Citat:
inobradovic: nisam siguran za zupcasti valjda neko strucan ce nam reci .

To menjaj pod obavezno u kakvom god da je stanju (pogledaj jos i stanje trapova, balansiranost tockova, pravac volana, stanje akumulatora, da li ima ulja oko motora...) to sto se tice mehanike.
A za enterijer ne moram da ti skrecem nista posebno paznju znas i sam (cisto pogledaj da li ima fleka u prtljazniku), i da li je vozacevo sediste za zadnje strane gledano malo "napupelo" (sto ce reci daje neko masivan vozio pa je deformisao blago oblogu).Doduse to se primeti kod jeftinijih kompanija tipa Opel, ne verujem kod Mecke....eto ja se toliko seti...

p.s

Inace svestan si i ako kupis kola za relativno skromniji iznos (ne rece koliko se auto ceni) odrzavanje Mercedesa je dosta skupo, jel ne kupujes polovne delove vec nove...tako da i to treba uzeti u obzir.
Sto bi se reklo Mecka je najpre prestiz pa tek onda prevozno sredstvo ( i Pasat bi ti jako lepo zavrsavao posao i estetski i kvalitativno).

Pozdrav.
[ Nocni @ 01.03.2011. 20:43 ] @
Nema zupcasti ima lanac.
Kais koji smo pominjali je trakasti on izmedju ostalog pokrece i taj kompresor...
[ inobradovic @ 01.03.2011. 22:28 ] @
nocni nista bez tebe hvala.
kakva je situacija sa tim lancem dali je ko sto kazu ne menja se ili ...?

PhaseLinear cena se krecu oko 6,5-8000e, auto mi se svideo na oko zato sam i pokrenuo ovu temu dali i vredi da ne bude da kupujes samo ime.
pasat je lep ali ovaj zadnji model (po mom ukusu) koji naravno je daleko od pomenute cene a one predhodne modele ne volim da vidim a kamoli da imam.
[ PhaseLinear @ 01.03.2011. 23:38 ] @
Bez obzira na lanac treba ga pogledati, i on se haba mada daleko sporije u odnosu na kais (logicno)...

@inobradovic

Ono sto je dobro kod tih starijih Mecki je sto (kud i kamo) imaju manje elektronike nego ove danas, sto te spasava velike potencijalne bede i enormnih troskova.

A sto se tice Passata to je bio samo jedan od predloga iako mi je odma pao na pamet ali ga nisam pomenuo A4 kao sledeci logican izbor, koji po meni strasan auto (1.9TDI) naravno...

Medjutm cim pitas za M znaci da si manje vise izdiferencirao ukus, tako da ti ostaje da vidis samo konkretan primerak ( jedino, sto je totalno privatna stvar, ne jurcaj samo za dobrim primerkom gledaj i boju) ona uma da upropasti ili znacajno da ulepsa kola.Kako god samo da nije bela (moj ukus naravno i nema previse veze sa mahanikom naravno), ali kad vidim belu u sekundi pomislim na kola Crvenog Krsta ili UNHCR-a, strava i uzas..
Mozda jedino stoji Mecki S klase (novijim) i R.R kolima...no to nevazno cisto da reknem i svoj ukus

Inace i ja duze vremena trazim polovan autic (skromniji) i za tu boju sam se bas polomio, a bas ta koju hocu najlepse cuci tom modelu (tamno teget koja jako lepo lezi i C klasi) ... i sve se mislim gledacu kola bar 5-6 godina sa nekom "sugom" na limu ... tako da sam u stand-by rezimu.

Inace krace vreme sam vozio C klasu (nije bila moja) i jako sam bio zadovoljan, jako udobna unutra dosta kvalitetno i skladno izgleda (kvalitet materijala mi nekako deluje bolje nego na novijim modelima), sve u svemu jako sam bio zadovojan...inace meni je svojevremeno nudjena za 9.5 hiljadarki ali ja nisam ima te novce tada (a ni danas), tako da sam mogao da je kupim slatko bi uzivao (taj koji sam ja vozio presao je 270.000 km i ja to skoro da po enterijeru nisam primetio - kozna sedista inace).

generalno:
Vidi prvo (dobrano se raspitaj) za neki pouzdan servis, i dobro ih podmazi sa parama.
Recimo ako traze 30 evra da sve pregledaju napomeni da ces dati 50 i slicno, da sto je moguce vise ga istresu iz gaca...
Ako ti kazu da auto nije bas, bolje njima ostavi 50 evra bespovratno nego da dajes par stotina i vise na neke gafove kada kupis neku "starudiju"...


Otprilike to je sve uopsteno, za ostalo (konkretan model) imas solo igranku pa ako se ponovis nek ti je sa srecom i okaci neku sliku, nije na odmet.
[ inobradovic @ 05.03.2011. 09:54 ] @
a model c180 kompresor sa 1,8 i 143 konja dali i on ima lanac i po vama koji je bolji izbor ovaj 1,8 ili 2,o ?
[ ivanmercedes @ 04.06.2012. 20:25 ] @
mozda mogu da ti pomognem, imam ga vec neko duze vreme.
[ ivanmercedes @ 04.06.2012. 20:26 ] @
2.0 definitivno, i ima lanac.