[ supermario @ 04.03.2011. 20:17 ] @
| Pozdrav svima i par pitanja: sta uzeti, Peugeot 407 1.6HDI ili 2.0 HDI ili C5 1.6HDI ili 2.0HDI, jesu li to uopste isti motori u razlicitim automobilima, koji motor im bolje pase obzirom na velicinu tj. da li je 1.6 slab i koje vozilo je skuplje za odrzavanje, mane i prednosti i jednog i drugog?
Konkretno, C5 2.0 HDI sa 136 KS i odlicnim paketom opreme (Exclusive), ali i sa 260.000 km uz redovno i kvalitetno odrzavanje ili 407 2.0 HDi sa navodnih 150.000 km i isto tako odlicnim paketom opreme.
I jos samo jedno: kako se pokazao Tiptronic mjenjac na 407, treba li bjezati od toga? |
[ Nocni @ 04.03.2011. 20:46 ] @
Ako znamo da je 407 poceo da se proizvodi 2004 a da je C5 tada dozivio restajling onda je jasno da je 407 noviji model... Ti 2.0 hdi (RHR) motori sa 136 ks jesu isti u oba auta ali ako je pezo presao 110.000 manje onda je on mnogo bolja kupovina... To su inace odlicni motori... problem moze da predstavlja ova rijec "navodno" u tvom postu...
Treba ti majstor koji ce da pregleda detaljno vozilo prije kupovine, dijagnosticki, vizuelno a i kroz samu voznju...
Sto se tog menjaca tice, samo cu ti reci da mu se ja nebi obradovao... bio bih zadovoljniji sa manuelnim sa 6 brzina...
[ supermario @ 04.03.2011. 20:56 ] @
Zahvaljujem Nocni, jos par pitanja: da li je motor 1.6 od 110 KS slab za tolika vozila?I danas cuh i ovo: da je kod 407 dio na kome su krajnice, zglobovi itd. "iz jednog komada, kad ode nesto cio taj dio se mijenja i kosta oko 300 eur", jel tacno to?
[ Milojkovic @ 04.03.2011. 21:23 ] @
Bilo koji od ta dva da kupis pogresices jer od tih krseva tesko je naci nesto gore sto je automobilska industrija izbacila.
[ sasa022 @ 04.03.2011. 21:28 ] @
@Nocni
Mozes li napraviti poredjenje cena delova za 407 / C5 2.0HDI i Passat / Superb 1.9TDI ?
Cene redovnih servisa ?
Cena dizni,pumpe,set kvacila,elementi vesanja ( kod C5 je hidroaktivno ogibljenje ) ?
[ supermario @ 04.03.2011. 21:31 ] @
@ Milojkovic
Ha ha, pa zar je dotle doslo?Dobro...da znam i to...
Tvoja preporuka?VW?
[ Zarko Silic @ 05.03.2011. 00:05 ] @
Milojkovic ocigledno ima misljenje da je na
prvom mestu VAG pa onda 3 mesta prazno, a posle dodje niko.
[ Nocni @ 05.03.2011. 00:07 ] @
Citat: Milojkovic: Bilo koji od ta dva da kupis pogresices jer od tih krseva tesko je naci nesto gore sto je automobilska industrija izbacila.
Nebi se sa ovim slozio... Moguće je da se nekome ne sviđaju Francuska vozila ali da se baš nazivaju krševima nije korektno a nije ni tačno...
Ja bih tog pežoa uvijek kupio prije nego neku škodu oktaviu jer je mnogo bolji i prilično ljepsi auto... ali to je stvar ukusa... tako da ne vrijedi raspravljati...
Citat: supermario: Zahvaljujem Nocni, jos par pitanja: da li je motor 1.6 od 110 KS slab za tolika vozila?I danas cuh i ovo: da je kod 407 dio na kome su krajnice, zglobovi itd. "iz jednog komada, kad ode nesto cio taj dio se mijenja i kosta oko 300 eur", jel tacno to?
Da li je taj motor slab zavisi od tvojih afiniteta... ja sam uvijek za jaci motor... Da ne bude zabune taj 1.6 hdi od 110 ks je jedan od najboljih cr motora u svojoj klasi... kais mu se mijenja na 250.000 km a i inače uopšte nije zahtjevan za održavanje... Prelaze stravično velike kilometraže i ako se poredi sa vw-om onda vw tek može da mu parira sa novim cr motorima iz golfa 6 ili iz pasata cc...
[ supermario @ 05.03.2011. 00:15 ] @
E sad ste me totalno zbunili...
Jel tacno ono za 407 i one zglobove i krajnice?
A koji od VW motora odabrati, 1,9 ili 2,0 TDI, kakva je tu situacija?
Ili ici na Pezoov 307 sa 1.6 HDI i 110 ks?Jel bar taj provjeren?
[ Nocni @ 05.03.2011. 00:25 ] @
Nece zglob a ni trap crkavati na pežou uz normalno korišćenje dok ne pređe neku ogromnu kilometražu... Možda je problem što su vozila na placevima koja se nude kao polovnjaci kod nas prešla većinom po 300.000 ili još više... sa druge strane, uz divljačku vožnju možeš za kratko vrijeme rasturiti trap i na bilo kojem terenskom vozilu...
Citat: supermario:
A koji od VW motora odabrati, 1,9 ili 2,0 TDI, kakva je tu situacija?
U svakom slučaju pouzdaniji se pokazao 1.9 tdi
Ovo što pitaš za 1.6 hdi od 110 ks... to je taj isti koji se ugrađuje u 407 i koji smo već pominjali...
[ Milojkovic @ 05.03.2011. 00:26 ] @
Citat: zarsilic: Milojkovic ocigledno ima misljenje da je na
prvom mestu VAG pa onda 3 mesta prazno, a posle dodje niko.
Ako mislis na Vag iz zlatnig 90-ih onda je to svakako tako.Moje misljenje o sadasnjim automobilima je vrlo negativno i smatram da je sad na sceni izrazito los trend po pitanju kvaliteta i uopste samog pristupa izradi automobila.
Nema bezgersnih ali ima onih koji su bas do zla boga kvarljivi i tragicni. Tu je na prvom mestu Citroen C 4 a za njim odmah i Citroen C 5 Pezo 207 , i 407 ih slede.Kad se sve izracuna i kad se covek presabere tacno je potpuni fijasko kupovati te automobile. Vag je dobar po pitanju dostupnosti deleova i uz par izuzetaka(prve serije motora 2.0 tdi) su dobar izbor.Kad se racuna ulozeno i dobijeno Fiat Stilo i nova Brava ispadose jos ponajbolji automobili.Nisu bezgresni ali se njihovi problemi resavaju a kao polovnjaci su najpovoljniji.
Voleo bih da mozete da vidite sta mi je veceras doslo u radionicu .Citroen C 4 bas taj od kolege hvaljeni 1.6 HDI prvi vlasnik kilometraza 136ooo, radilica mu je pukla.Havarija potpuna.Inace pre toga turbina, pa dva puta problem kvacila, menjac.Prvi put garancija i zamena samo druk lagera i lamele a drugi put je covek iskesirao iz svog dzepa ceo set plus plivajuci zamajac i remont menjaca i biraca brzina.Toliko nepristupacnog automobila sa toliko budalastina i nakaradnim resenjima nisam video odavno.
[ supermario @ 05.03.2011. 00:30 ] @
A od bicikala...sta bi ste mi preporucili..., pitanje za sve...
Odustajem...
[ Milojkovic @ 05.03.2011. 00:35 ] @
Genesis ili KTM.
[ supermario @ 05.03.2011. 00:39 ] @
Shala mala...
Kakva je Laguna 1.9 iz 2006-2007.godine, kakav je to auto inace, ima li nekih poznatih mana?Ili su bolje ove novijeg datuma sa 1.5 dCi motorom?O Golfovima i Pasatima i ne pitam sem ovo 1.9 ili 2.0 jer mislim da su odlican izbor, ali izbor koji kosta.Zato izbor padne na neki auto izmedju 307, 407, C5 ili Laguna.
[ Nocni @ 05.03.2011. 00:39 ] @
Kao sto znas mora postojati konkretan razlog zbog koga je pukla radilica... ili je ostajao bez ulja ili se nešto drugo desilo... mozda tada kad mu je crkla turbina...
To su strasno dobri motori i uz normalno koriscenje prelaze ogromne kilometraže... ako je to uopste motor od 110 ks o kojem govorimo... moze da bude stariji tip 1.6 hdi koji nije isti...
Mi nismo razgovarali o citroenu C4 ovdje u ovoj temi... bila je skoro OVA TEMA u kojoj segovorilo o njemu...
[ supermario @ 05.03.2011. 00:44 ] @
Taj C4 mi se i vizuelno ne svidja, ne bih se mogao navici na onaj volan i onaj brzinomjer nikada...
[ Nocni @ 05.03.2011. 00:51 ] @
@supermario, zapamti jedno... legalan i dobro ocuvan auto a da je jeftin - ne postoji!
[ supermario @ 05.03.2011. 00:54 ] @
To znam odavno, bjezim od tih "cudno jeftinih", ali hocu da cujem misljenje Vas koji ste u tom poslu odavno i znate kako koji dise, koje su mane, koje vrline itd.A ostalo je stvar ukusa i stvar potreba...
[ Mobtel @ 05.03.2011. 00:54 ] @
pravo resenje?
Ukrades biciklu i teraj dok se gume ne pocepaju....kad dodje do toga samo je bacis u jarak i teraj dalje
[ supermario @ 05.03.2011. 01:41 ] @
A sta im dodje ona oznaka Bluemotion na VW?
[ sasa022 @ 05.03.2011. 02:25 ] @
Bluemotion ( GreenLine ) - skup modifikacija na motoru,transmisiji i karoseriji koje dovode do efikasnijeg iskoriscenja goriva i smanjenja kolicine zagadjujucih materija.
[ Zarko Silic @ 05.03.2011. 09:23 ] @
Citat: Nocni: O Golfovima i Pasatima i ne pitam sem ovo 1.9 ili 2.0 jer mislim da su odlican izbor, ali izbor koji kosta.
Samo ti to proveri koliko kosta i onda cene uporedi sa 407.
Bices iznenadjen kada vidis da bas i nema razlike.
407 na racun svog "ekstra" dizajna ima povecanu cenu kao polovnjak (za razliku od recimo jeftinih Laguna) a vrlo cesto se iza tog dizajna krije neresiv jadac.
Zato otvori cetvoro ociju prilikom kupovine. Osim tog 16HDI motora, ali samo verzije od 109 ks, na tom automobilu, bar na onima od oko 7000 eura sa nasih placeva, neces mnogo toga pronaci sto vredi.
Milojkovic je u pravu sto se tice servisiranja. Na Pezoima starijim od 5 godina nemoguce je skinuti plasticne delove a da oni negde ne puknu.
I pored visoke paznje i koriscenja originalnih alata bar svaki peti pukne.
Kod VAGa to nije slucaj. Pogotvo kod Audia.
[ supermario @ 05.03.2011. 12:19 ] @
Pomogli ste mi malo, za sada, zamolicu Vas za jos malo: otpisah tog 407, ostaje mi jos 307 sa 1.6 i 110 ks(ako gepek ne bude premali, mali jeste sigurno), ostaje Laguna i C5.Imam u ponudi jednog C5 iz 2007. i od 260 000 koji je odlicno odrzavan, je li to pametna kupovina?Ili se definitivno okrenuti ka VW i Audi ponudi?
Sta odabrati?
[ supermario @ 06.03.2011. 00:42 ] @
A kakav izbor je Laguna II facelift iz 2005 godine:
RENAULT LAGUNA II FACELIFT, 2005.
u extra stanju, prva ruka
prešla 75.000km
1,9 dci, dynamique oprema
ABS, ESP, ASR, automatska ručna kočnica, tempomat
dvozonska automatska klima, el.podizači stakala, zavjese u zadnjim vratima
redovno servisirana i garazirana
+zimske gume na čeličnim felgama
Proizvođač: Renault
Godina proizvodnje: 2005
Kilometraža: 75000 km
Snaga: 120 KS
Gorivo: diesel
Oprema: klima, abs, servo, airbag, cd player,...
MOze li se u bilo kom ovlastenom servisu provjeriti stvarna kilometraza i koliko je to pouzdano?Auto je u Bosni, znaci, ne mogu ga uzeti pa doci kod nekog dobrog majstora u blizini nego mogu otici po njega i tu, na licu mjesta, sve pogledati?Sta je njima mana?
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 06.03.2011. u 02:09 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 06.03.2011. 01:12 ] @
Mana je to sto sigurno ne znas sta je prava istorija, jer u protivnom takvi auti ostaju u oviru porodice; u najgorem slucaju u komsiluku.
Do oglasa sigurno ne dodju.
[ BB308 @ 06.03.2011. 13:34 ] @
Takva laguna u Francuskoj je od 6000e pa navise.Prvi vlasnik i sa pravom km oko 70mkm na oglasima.
[ supermario @ 06.03.2011. 14:25 ] @
Sto ce reci da bi to bila ta cijena, da ovo nije ispod cijene, ova je oko 7600 EUR.
[ etjen @ 06.03.2011. 15:21 ] @
mislim da ne možeš puno pogrešiti sa tom Lagunom, posebno ako je prešla tu kilometražu.
Kilometražu možeš proveriti u bilo kom zvaničom Renoovom servisu uz pomoć broja šasije. Rećiće ti kad i gde je bio poslednji servis i , naravno, na kojoj kilometraži. Pa uporediš sa servissnom i ako se slaže, najverovatnije je to-to.
Inače, to mi deluje malo km za to godište i dizel Lagunu. Zbog čega bi neko kupovao dizela i davao pare za tu finu opremu da bi prešao za 5 godina samo toliko?
[ BB308 @ 06.03.2011. 15:22 ] @
Ima ih i preko 7 cak i 8 hiljada e.Meni ta km najvise smeta.Takva auta ovde preprodavci ne uzimaju, skupa su, pa mi nelogicno.Ali dobro, ako vec moze da se proveri km i siguran si tvoja odluka!Poz.
[ supermario @ 06.03.2011. 16:58 ] @
Iste stvari i mene bune, ali otici cu tamo i pogledati i provjeriti u ovlastenom servisu, znaci, potreban mi je samo broj sasije i na osnovu njega mogu dobiti kompletnu servisnu istoriju tog auta?
A sto ga neko prodaje..., ili mu trebaju pare ili me maze debelo, ili...
[ Zarko Silic @ 06.03.2011. 18:21 ] @
Samo ti povedi sa sobom jednog dobrog i iskusnog majstora farbara.
Nece ti trebati broj sasije.
Mala je verovatnoca da ce neko dati jeftino dobar i nov auto zato sto mu treba para.
[ supermario @ 06.03.2011. 18:39 ] @
Mislis da je udarana?Naravno da to sve treba pregledati, dobrom majstoru to ne moze promaci, moze da bude i losa od soli odozdo, ali to joj je cijena realna, mozda i precijenjena?Za te pare mogu naci Pezo 307 1.6 HDI 2 godine mladji, ali mi je manji zbog gepeka.U svakom slucaju javicu sta sam uradio
[ etjen @ 06.03.2011. 19:43 ] @
Citat: supermario: Iste stvari i mene bune, ali otici cu tamo i pogledati i provjeriti u ovlastenom servisu, znaci, potreban mi je samo broj sasije i na osnovu njega mogu dobiti kompletnu servisnu istoriju tog auta?
A sto ga neko prodaje..., ili mu trebaju pare ili me maze debelo, ili...
ono što će ti sigurno bez problema dati to su podaci sa poslednjeg servisa, mada bi mogao dobiti i pun istorijat...
Meni ne ide u glavu da je od 2005 prešao samo 70kkm. Moguće da je bilo neke havarije pa je stajao dugo čekajući pare od osiguranja ili slično...
A inače, kako to misliš propala od soli odozdo? To još nisam čuo na novijim kolima da se desi
[ supermario @ 06.03.2011. 19:57 ] @
Ako se auto vozi iskljucivo po drumovima punim soli, tj. u kraju u kojem je snijeg cest, a putevi puni soli desi se i da odozdo auto istruli od soli
[ etjen @ 06.03.2011. 20:06 ] @
pa zar to ne bi trebalo garancija da pokriva?
Skoro svi noviji Renoi imaju garanciju na lim od 12 godina
[ BB308 @ 06.03.2011. 20:26 ] @
A za peugeot 307 HDI ja ovde u Fr sa km od 70-80mkm 2007 godiste kad bi ga nasao ispod 8000, ono sto kazu samo nogom u d"pe da se udaram.A pre toga da visim na oglasima mesec, dva.Ima ih sa km oko 150000 i oni mogu da se ubodu oko 6000.Poz.
[ supermario @ 07.03.2011. 07:09 ] @
Nisam ni sanjao da je kupovina polovnog vozila ovoliki problem, tek kad sam dosao do toga vidim da tu treba paznju obratiti na bar deset krupnih stvari pocev od odabira vozila, od godista, kilometraze, stanja itd, ne zna prosjecan poznavalac auta sta da uradi ni sta da odabere.Treba mi "porodican" auto, ali da nije karavan verzija, znaci da ima solidan gepek.
I onda mi kao sasvim opravdana dodje cijena novog auta, bar znas sta si pazario..., nema lazi, nema prevare
Kakav je 1.6 HDI sa 66kW za Pezo 307?Znam da je onaj od 80 kw extra, kakav je ovaj?
[Ovu poruku je menjao supermario dana 07.03.2011. u 09:28 GMT+1]
[ supermario @ 11.03.2011. 06:55 ] @
Odabrah napokon - Renault Megan Sedan, 1.5 dCi sa 105 ks, hvala jos jednom svima na savjetima.
[ etjen @ 11.03.2011. 12:59 ] @
nek je sa srećom!
[ Nocni @ 11.03.2011. 13:18 ] @
Posle njanjanja nema kajanja... Bolji ti je bio pezo 1.6 HDI i duplo je kvalitetniji ali ajde sad nema veze
Da si pitao rekli bi ti da se taj megan sedan proizvodi u Turskoj... kvalitet bi trebao na papiru da je isti kao Francuski ali nikako to nije...
[ supermario @ 11.03.2011. 13:33 ] @
Pa sad mi to kazes?Postavljao sam Vam previse pitanja pa mi niste stizali odgovarati na svako.Ha ha ha, salim se, i meni je taj Pezo ljepsi, ali me majstori pokolebase zbog tih zglobova i ramena koja se mijenjaju komplet i skupa su.Znam da se radi u Turskoj, ali mi je izgledao odlicno, a svi koji ga imaju su prezadovoljni.Zadovoljan sam jer je relativno mlad (2008) i u perfektnom stanju, ima solidan paket opreme - Sport i presao je oko 90 000.
[Ovu poruku je menjao supermario dana 11.03.2011. u 14:45 GMT+1]
[ supermario @ 11.03.2011. 15:08 ] @
Sta mogu ocekivati od ovog motora i koje su mane ovom modelu?Trebam li dodavati kakve aditive u gorivo?
Ovdje nadjoh da se u Turskoj proizvode i Toyota Corolla i Fiat Linea pored Megan Sedana:
http://www2.autoportal.hr/2008...t-Megane-Sedan/menu-id-68.html
[Ovu poruku je menjao supermario dana 11.03.2011. u 17:20 GMT+1]
[ Nocni @ 11.03.2011. 18:58 ] @
Treba jedino veoma obratiti paznju gdje sipas naftu i kojeg je kvaliteta... to se dobro raspitaj... Sa tim 1.5 dci je bilo strahovitih problema sa pumpama visokog pritiska ali je to kasnije otklonjeno tako da valjda neces biti te srece da bude tvoja jedna od tih problematicnih...
Da te ne plasimo sad sa tim sto su dizne po 300€ a vole da otkazuju, vec da ti cestitamo i da se ti zdravo vozis u njemu a ako se nesto i pokvari rijesice se
P.S. Ne raspituj se za cijenu pumpe visokog pritiska jer ce ti biti muka
[ Zarko Silic @ 11.03.2011. 19:20 ] @
Citat: supermario: Odabrah napokon - Renault Megan Sedan, 1.5 dCi sa 105 ks, hvala jos jednom svima na savjetima.
Ima vise varijanti ovog 15 dci motora,
ovaj tvoj ima Siemensovu elektroniku.
Veoma, ali veoma obrati paznju da u rezervoar ne uspes nista osim euroDizela sa max 10 PPMa (E5) i ne tankuj na problematicnim pumpama.
[ supermario @ 11.03.2011. 23:34 ] @
Ra-zumem!Hvala na savjetima i na lijepim zeljama, poslusacu Vas svakako.A nadam se da nisam te kura.e srece da bas meni odmah to ode, i dizne i pumpa, imam par prijatelja koji voze isti taj, ali sa 85 ks po par godina i nemaju ama bas nikakvih problema.
A posto sam iz Trebinja nemam veliki izbor pumpi mada mislim da im je, svima, gorivo OK, tocim na Nestro pumpama iskljucivo, cisto iz navike, mada su i ostale dvije odlicne.Znaci, ne trebam dodavati neki aditiv samo da vodim racuna i sipam E5.
[Ovu poruku je menjao supermario dana 12.03.2011. u 08:50 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 12.03.2011. 11:31 ] @
Tako je,
Dizne su veoma osetljive na sumpor i u slucaju Siemensa i u slucaju Delphia na tim 1,5 DCI motorima.
[ supermario @ 16.03.2011. 21:24 ] @
A koje ljetnje gume da mu nabacim?Sadasnje su Sava Eskimo s3 u dimenziji 205/55 R16
[ Rusi @ 14.11.2011. 10:29 ] @
Nisam znao da je C5 god oko 2005. u stvari restajling. Kada se on zvanicno pojavio a kada restajling verzija?
[ jandrino jato @ 14.11.2011. 20:55 ] @
C5 je najbolja limuzina na svetu za te pare! moj cale je ponosni vlasnik! motor 2.0hdi 136 konja 6 brzina manualni odes do budve i izadjes odmoran! :-) za nase puteve milina a ko ima neku vikendicu dobro dodje sto ima podizanje! i najbolji je auto za sver jer koliko god da ste natovareni na granici prodjete sa Imam samo licne stvari :-)
[ sasa022 @ 14.11.2011. 21:20 ] @
@Rusi
Pojavio se u prolece 2001.,u jesen 2004. je dobio "novo lice",u prolece 2008. je predstavljena druga generacija C5.
[ veon @ 16.11.2011. 10:42 ] @
dobar je c5 ali bi pre uvek uzeo Mondea, slicne su cene a verujem da je Mondeo daleko bolji i kvalitetniji
[ sasa022 @ 16.11.2011. 11:20 ] @
@veon
C5 je udobniji.
Ko je kvarljiviji nisam siguran - sigurno je samo to da kod nas dolaze sa ogromnim kilometrazama,pa su vraceni na 130-180.000.
Sve to stvara prividnu sliku da otkazuju vec na 200kkm....
[ veon @ 17.11.2011. 13:51 ] @
c5 jeste udobniji ali ne toliko udobniji koliko je francuz nekvalitetniji od nemca ;)
na svim tim dizelima je zamajac tempiran na 150-200 hiljada, i plus tu i tamo dizne i turbine ali sem toga (nije ni to malo) verujem da mogu dosta da predju, pogotovo vw ford i opel. sad dal se isplati uzimati dizela pored benzinca na plin... ne bih reko
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|