[ jakalazu @ 11.03.2011. 18:08 ] @
Ima ugrađen plin. Kad je hladan normalno pali, problem nastaje (prvi put uočen problem) kada se nakon 5-10 km. ( temperatura motora je u plavom ) stane i nakon 10-15 min. pokuša ponovno startovanje.Vergla ali neće da upali, nakon pauze od 3-5 min. kad zaverglam kao da krene da pali ali ne upali i onda samo vergla.Opet nakon male pauze kao da oče da upali ali produži u verglanje i tako stalno. Sve se normalizuje nakon 5-6 sati, upali iz prve.Prvo sam mislio da ću ovaj problem izbeći ako auto gasim na benzinu ali mi se sinoć desilo da sam ga ugasio na benzinu i da nokon 2 minuta nije hteo da upali Onda mi se jedno veče desilo da je motor bio na radnoj temperaturi i da nije hteo da upali. Pre neko veče sam ga probao sa burazerom koji inače ugrađuje plin, jedno 20 puta smo ga gasili i palili bez problema, tada je motor postigao radnu temperaturu.U toku vožnje na benzinu radi sasvim normalno, da bi radio na plinu normalno moram da pređem na benzinu bar 3 km. inače ukoliko ga prebacim ranije auto se gasi kad sam na leru ili ako stisnem kvačilo što je po meni normalno ponašanje auta pre nastanka ovog kvara. Ima li neko ideju kako da isteram ovog gremlina iz auta ???
[ vladd @ 12.03.2011. 14:28 ] @
Procedura je da se pali na benzin, i nakon zagrevanja motora , prebacuje na plin. I za takvu proceduru, neophodan je visok stepen ispravnosti motora i opreme.

Inace ima malo detalja, koja plinsks instalacija, kolja je regulacija, ili se predpostavlja da su sve instalacije identicne, kontrole identicne, samo je problem u nekoj sitnici na motoru..

Za nekakvu pomoc, neophodno je bar minimum prepoznatljivih detalja, da li je venturi ili sekvencijalni, da li postoji lambda sonda ili uredjaj za simulaciju rada lambde, da li plinski uredjaj ima poseban procesor, da li je ugradjen iz delova sakupljenih na razne nacine, ili je neki fabricki komplet...
Do nekih ozbiljnijih detalja, gde je uvede plin u usisnu granu, kako je postavljen izmenjivac, da li su prisutni svi ventili u sistemu ili su neki izbaceni zbog ustede...

Poz
[ jakalazu @ 12.03.2011. 22:50 ] @

Pozdrav
Danas kad nije hteo da upali na benzin, prespojili smo na džeku koji smo izvadili iz centrale lpg i upalili na plin,Onda smo utvrdili da benzinska puma dobija struju uvek i kad je na plinu i kad je na benzinu i skinuli sa nje creva da vidimo da li baca benzin, kad sam zaverglao nije krenuo benzin.Onda smo je izvadili i skinuli jako zaprljani filter i zamenili jednu labavu buksnu probali je diretno na akumulator i ona je radila. Vratili je u rezervoar bez filtera, zaverglao i ona baci benzin, vratili creva i auto upali.Malo pre kad sam ga probao nije hteo da upali. Prvo sam probao na plin ( džek od lpg je bio van centrale pa reko da probam na plin, da uvežbam za slučaj ako moram da palim na plin) a onda na benzin opet ništa.Da li je moguće da pumpa čas radi čas ne radi kad trebam da upalim auto, a da u vožnji normalno radi ? To što nije hteo da upali na plin brat mi reče da je to zato što je sad plin naštelovan na ,,normalan,, rad kad auto pali na benzin a da je danas upalio na plin zato što mu je on malo smanjio dotok plina na štel šrafu, i da sad ne pali jer je prezasićen plinom kao kad auto ,,presisa,, Plinski uređaj je ,,landirenco,, ako se tako kaže, ugradio ga je bivši vlasnik u servisu valjda kao komplet, nema svoj računar niti imitacuju lambe i nije sekvent, brat mi reče da mu je jako loš isparivač jer nikako ne može da ga fino našteluje da radi na leru i da mu deluje da je ceo komplet turski.
Sve u svemu liči mi da glavi benzinska pumpa ?