[ zorpetus @ 12.03.2011. 20:11 ] @

Gledam po cenovnicima Skodinih dilera prodaju i Octaviu i Octaviu Tour - a nisam uspeo da vidim na web sajtu u cemu je razlika? Jel taj Tour stari model?

I zna li neko koliko realno (znaci ne po prospektima ... :) trosi ista ta Octavia s motorom od 1.6 benzincem i obicnim menjacem s pet brzina (1,6 MPI 75 kW/102 ks 5G) ?
Taj podatak nikako da nadjem, a bas me interesuje koliko trosi po gradu a koliko moze da se spusti na otvorenom.
[ sasa022 @ 12.03.2011. 20:34 ] @
1.6 trosi od 6 do 11l - u proseku 7,5-8l.

http://www.autocacak.co.rs/new_octavia/index.html
http://www.autocacak.co.rs/octavia_tour/index.html
http://www.autocacak.co.rs/oct.../pdf/OctaviaTour_Catalogue.pdf
[ zorpetus @ 12.03.2011. 20:52 ] @


Hvala na odgovoru za potrosnju. I dalje mi nije jasna razlika izmedju obicne i Tour Octavie, jer prodaju i jednu i drugu.

Planiram da je pazarim, za sada je to da kazemo najuzi kandidat, pa hocu da vidim i sve ono sto ne pise u katalozima :)

[ Zarko Silic @ 12.03.2011. 22:39 ] @
Octaviu Tour je nesto slicno kao kod Opela, Clasic.

Nije bas identicna starom modelu, ali je osnovica taj stari.

Ali najbolje pozovi predstavnika radi detaljnih informacija o razlikama i opremi koju sadrzi; jer se ralikuju paketi po trzistima.
[ zorpetus @ 12.03.2011. 23:18 ] @
Citat:
zarsilic: Octaviu Tour je nesto slicno kao kod Opela, Clasic.

Nije bas identicna starom modelu, ali je osnovica taj stari.

Ali najbolje pozovi predstavnika radi detaljnih informacija o razlikama i opremi koju sadrzi; jer se ralikuju paketi po trzistima.


Imas li nekakva iskustva sa ovim automobilom, da li se pokazao pouzdanim?
Ima li neku sistemsku falinku bilo do elektronike ili mehanike (ako znas)?
[ codeNO @ 13.03.2011. 23:57 ] @
Kao sto je za prosli model Octavia Classic bila prodavana uporedo sa Octaviom 2, tako i sa restilizovanim modelom nastavili da prodaju Nerestilizovane Octavie. Sto se potrosnje tice ona je ista za sve varijante (Restilizovane i Tour) jedino Combi je veca, ali posto je ovo VW 1.6 koji se ugradjivao u G4 nije nesto prosao kod korisnika, ali opet sve zavisi kako je ko odrzavao (ne vozio) motor. U sustini ne bi trebao da ima problema, pogotovu ako ti kupujes kao prvi vlasnik. 1.6 je snazniji i nije kao 1.4 koji se mucio cak i u Fabii sa klimom i troje u kolima. Treba obratiti paznju na kvalitet goriva koji se sipa, ali srecom sada kad nas ima i evro 95 i ponegde 98.

Ne verujem da si se odlucio samo za ovaj auto samo gledajuci internet stranice proizvodjaca. Trebao si odmah da ih pozoves i resis misteriju, verovatnije bi ti bolje objasnili razliku. Ako si suzio izbor preko neta ne znaci da ti je ovo konacna odluka. Tvoja potraga ce tek poceti kada sednes u svaki auto za koji si skinuo sa spiska. Kada uporedis u kom auto ti je najudobnije, pa uporedis osecaj sedenja sa cenom mozda auto koji je skuplji za 500-1000e ti se ucini boljim.

Mnogi zameraju Octavii da ko ima oko 2m visine, noga se zaglavljuje izmedju volana i centralne konzole. Da li ti smeta sto je brzinomer izokrenut kako kod Yuga...itd. (da li je u cenu uracunat transportni troskovi i + jos nekoliko njihovih sitnih stavki samo da ti uzmu pare)Svaka auto kuca daje probne voznje pa obidji 5 sa spiska i detaljno sve ispitaj sta sve ima od opreme i po kojoj ceni. Ne odgovaram te od ovoga ali imas i Astru prosli model za 11k, Reno Fluence 12.5k, C4 10.8k...Octavia je 13.8k, pa proveri kako izgledaju ostali iznutra

Ako se budes vec odlucio za Octaviu, doplati obavezno zadnji brisac, neces se pokajati!

[ codeNO @ 14.03.2011. 00:04 ] @
Dileri se sluze trikovima, nabroje mnogo opreme kao da samo fale kozna sedista, a u sustini pogledaj razliku.....

Kod obe slike Dileri kazu model ima klimu i radio, ali sta mislis na koju sliku su za model Tour mislili


[ slavisa.c @ 14.03.2011. 06:13 ] @
Na mojoj octaviji classik 1,9 TDI /2004 do sada zamijenio prvi prednji i zadnji desni lezaj,to su intervencije na predjenih 120000.
Motor i trap kao u golf 4.
Sa elektronikom nema problema.
Prijatelj mi vozi octaviju tour i neku razliku sem konzole za radio cd ne vidim.
Neko rece zadnji brisac,stvarno mislim da nije bitan i nema potrebe za istim.
Potrosnja u granicama deklarisane.
[ zorpetus @ 14.03.2011. 10:21 ] @

Octavia mi je u izboru jer mi se cini da je zahvalnija za odrzavanje nego recimo Citroen, ili recimo Reno. Nebi voleo da kupim jeftin auto pa posle da mi vade mast na preskupim delovima i retkim servisima "koji imaju potreban alat i dijagnostiku" da mogu da otklone taj moj kvar. Moze biti i da gresim, doduse. Ima i ooooogroman gepek sto recimo nije slucaj sa ovde pomenim C4. Merkao sam i onog Dustera, ali ni njegov gepek nije veliki, a sa malo decom, svaki gepek je mali... :))


Ono sto ne znam jeste kako se Octavia ponasa za duza putovanja (recimo relacija Beograd - Grcka npr.). Ja jesam vrlo krupan, i imam skoro 2 metra, i smestio sam se unutra za volan, to sto sam se u salonu smestio za volan ne znaci da bi mi bilo i udobno posle. Takodje, kod te tour je tesko doci do podataka koliko ima bocnih vazdusnih jastuka, jer to izgleda da svaki prodavac tumaci onako kako njemu odgovara.

[ Zarko Silic @ 14.03.2011. 10:36 ] @
Vazdusne jastuke mozes lako prebrojati kada sednes u vozilo.

Ako na bokovima postoje mora postojati i onaj plasticni Airbug logo kao znak da se tamo nalaze: znaci prebroj po stubovima i sedistima, dodaj jos 2 za vozaca i suvozaca i to je to.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.03.2011. 10:42 ] @
Nijedna Octavia koja se prodaje kod nas nema bočne zavese u seriji. U svakoj varijanti se trebaju doplatiti.

btw, zanimljivo da je u poslednje vreme Octavia poskupela, što s obzirom na opšti trend smanjena cena nije baš popularno.

Verujem da će na sajmu moći da se dobije povoljnije.

[ codeNO @ 14.03.2011. 16:39 ] @
Hm, da. Sto se tice "prostranstva", Octavia je nezamenljiva, ali sa velicinom dolazi i potrosnja. Svi sada imaju "dijagnostiku" boljku, tako da od toga ne mozes pobeci. Posto je to G5 platforma, velicina je +, motor je na granici snaga/tezina. Ostaje tebi jos par puta da posetis Skodu da jos jednom vidis kako se ponasa auto i obavezno trazi voznju! Fiat i PSA koliko sam nacuo od par prijatelja su poboljsali te sitnice oko servisa, brze, jeftinije i dok su osnovni potrosni delovi isti sada kao kod svih. Ako trazis gepek..Astra sedan, Fiat Linea, Reno Fluence

..I naravno, nemoj ti padne na pamet sada da kupis auto a sajam za 20dana........
[ zorpetus @ 15.03.2011. 17:19 ] @
Citat:


..I naravno, nemoj ti padne na pamet sada da kupis auto a sajam za 20dana........



Naravno da mi to ne pada na pamet, nego se pripremam za odlazak na taj sajam - da vec suzim izbor modela i da znam kolike su cene (i za koje pakete opreme) bile i pre sajma... Dakle, sve je u cilju sto bolje pripremljenosti za sajam i susret sa tradicionalno "zaboravnim" prodavcima (za stvari koje nisu ukljucene u cenu, npr.).