[ barcode @ 15.03.2011. 15:22 ] @
Skinuo sam zimske gume Michelin Alpine a4 i stavio nove letnje kleber dynaxer hp3 u istoj, fabrickoj dimenziji i posle nekoliko kilometara primetim da mi je volan dosta 'tezi' i da se posle krivine volan vise ne vraca do kraja u srednji polozaj, nego recimo do 30 stepeni od centra, a ostatak moram sam da smotam.

Da li neko mozda ima objasnjenje sta je moglo da se desi? Mozda je vulkanizer uspeo da rascentrira trap ili su mozda gume neki skart ili sta vec? Da li je neko imao slicna iskustva?
[ cozmo_im @ 15.03.2011. 15:28 ] @
Mozda nisu dovoljno napumpane ali i gumama je potrebno neko vreme da legnu...
[ barcode @ 15.03.2011. 15:43 ] @
Zaboravih da pomenem za pritisak, da, odmah sam pomislio da ih nisu dovoljno napumpali pa sam ih proverio na pumpi i sve je bilo u redu. Sto se tice 'leganja' novih guma, i na to sam pomisljao, ali kada sam zimus montirao zimske gume, isto su bile nove, ali nisam primetio nikakvu razliku.

Edit: Nego, pade mi na pamet, menjao sam sve 4 gume odjednom, a imaju onu dizalicu koja podigne ceo auto, mozda su mi zamenili felne, prednju za zadnju ili tako nesto, a neka bila kriva recimo, pa je sad rascentriran...

[Ovu poruku je menjao barcode dana 15.03.2011. u 17:06 GMT+1]
[ veselinovic @ 15.03.2011. 16:39 ] @
Tebi definitivno ne valja trap ( ako su gume istih dimenzija).
Ako tako nastavis da vozis gume ce se samoreglirati na tvoj trap i opet neces osjecati probleme, ali oni ce ostati.
Pravac na spuru.