[ Exodusbgd @ 22.03.2011. 11:23 ] @
Dobih na moj zahtev jedan mail sa informacijama o TR iz EFG banke, ali ono što me je prenerazilo jeste što je dole u XLS tabeli u tabovima bilo još desetak "predmeta" drugih klijenata, sa sve ličnim podacima!!! Da li je moguće da toliko ne obraćaju pažnju na privatnost podataka?
[ Exodusbgd @ 22.03.2011. 11:51 ] @
I sad kad smo nazvali da ih opomenemo na tu grešku, kažu - "Ma neeeee, nismo mi to vama sigurno poslali"...
[ Horvat @ 22.03.2011. 12:08 ] @
vreme je da promenis banku

[ Predrag Supurovic @ 22.03.2011. 15:12 ] @
Prosledi ti njiov imejl sa sve tom datotekom Narodnoj banci, pa nek njima objašnjavaju.

A ako u podacima imaš imejlove tih drugih klijenata, pošalji i njima.


[ Java Beograd @ 22.03.2011. 15:47 ] @
Citat:
Exodusbgd: Da li je moguće da toliko ne obraćaju pažnju na privatnost podataka?

Sasvim je moguće. Debilizam najgore vrste ! Očaj i beda naših banaka vidi se od početka - od debilnih, glupih i plavih šalteruša pa redom uz hijerarhiju. Kako koji posao imaš sa bankom, uviđaš de je nestručnost, neznanje i neprofesionalnost duboko ukorenjeno u sve naše banke.

Jedino, ne fali im servilnosti. "Da gospodine", "Izvolite da sednete gospodine" Ponekad mi se čini da bih zamenio 10 tona servilnosti, za jednu kvalitetnu informaciju i uslugu, pa neka mi se obrate i "na ti". Ma i obezbeđenje je glupo i debilno i neprofesionalno i ničemu ne služi, osim da ti bode oči: gde idu pare od plaćanja bankarskih usluga !

Mnogo je ovde tema bilo o bankama i bankarskim službenicima, ne bez razloga. Ja bih uradio ovako kako je rekao Supurović ! Za inat.
[ Exodusbgd @ 22.03.2011. 15:55 ] @
Da, poslao sam mail sa attachovanim dokumentom NBS. Čekam odgovor...
[ barcode @ 22.03.2011. 19:45 ] @
Citat:
Java BeogradSasvim je moguće. Debilizam najgore vrste ! Očaj i beda naših banaka vidi se od početka - od debilnih, glupih i plavih šalteruša pa redom uz hijerarhiju. Kako koji posao imaš sa bankom, uviđaš de je nestručnost, neznanje i neprofesionalnost duboko ukorenjeno u sve naše banke.

Jedino, ne fali im servilnosti. "Da gospodine", "Izvolite da sednete gospodine" Ponekad mi se čini da bih zamenio 10 tona servilnosti, za jednu kvalitetnu informaciju i uslugu, pa neka mi se obrate i "na ti". Ma i obezbeđenje je glupo i debilno i neprofesionalno i ničemu ne služi, osim da ti bode oči: gde idu pare od plaćanja bankarskih usluga !

Mnogo je ovde tema bilo o bankama i bankarskim službenicima, ne bez razloga. Ja bih uradio ovako kako je rekao Supurović ! Za inat.


Nije bas u redu ovako generalizovati - "debilne, glupe i plave salteruse"? Kao i u svakom drugom poslu, ljudi su i ovakvi i onakvi. Ovako zvucis kao da te je neka salterusa sutnula jer se smuvala sa sefom :)
[ Tyler Durden @ 22.03.2011. 19:45 ] @
Mislim da NBS nece uciniti apsolutno nista.
Mozda im samo interno kaze da ne budu bas toliko aljkavi.
Svi su oni (i NBS i banke) u istoj igri.
[ abitbp6 @ 22.03.2011. 23:29 ] @
Citat:
Tyler Durden: Svi su oni (i NBS i banke) u istoj igri.

Što kaže narod, vrana vrani oči ne vadi.
[ Java Beograd @ 23.03.2011. 07:28 ] @
Citat:
barcode: Nije bas u redu ovako generalizovati - "debilne, glupe i plave salteruse"?
Slažem se da nije u redu generalizovati. Prihvatam da su tek možda polovina njih plavuše. Ali, činjenica je da sam, od kako postoji Novi Srpski Bankarski Poredak u 99,99% u banci naleteo na debilnog i glupog bankarskog službenika, bilo kog pola.

Mogao bih ovde i sada redom da nabrajam moje dogodovštine iz banaka, "bliske susrete sa idiotima" počevši od prostih šalterskih poslova pa do kartica, štednih računa, kredita i slično. Bila bi to dugačka tragikomična lista.
[ commissar @ 23.03.2011. 16:21 ] @
Citat:
Predrag Supurovic: Prosledi ti njiov imejl sa sve tom datotekom Narodnoj banci, pa nek njima objašnjavaju.

A ako u podacima imaš imejlove tih drugih klijenata, pošalji i njima.

A nama?
[ neca @ 23.03.2011. 17:23 ] @
Ma bre oni su gomila indijanaca sa sve narodnom bankom na čelu!!
Juče uradimo zahtev za kredit,klijent ima novu ličnu kartu sa čipom, koristili smo MUP-ov softver da očitamo podatke sa LK i takve poslali, sve završili, i danas me zovu iz banke da mi kažu da ne mogu da finansiraju kredit jer nemam kopiju plastike??!??!?!?!??? ALO!!!!!!!!!!!!!!!! Čemu čipovi ako ja moram da kopiram i plastiku! Kaže mi gospodja koja radi u banci, tako su iz NBS naložili!!!
Trebao je nas da opali i cunami i zemljotresi i sve što je moglo da se srušimo i da ne postojimo više jer nam je ceo državni aparat do ku**a!
[ Boulder @ 24.03.2011. 01:01 ] @
jednom sam se zalio nbs-u, u vezi ponasanja jedne banke, i vise nikad,
jednostavno koriste sve birokratske trikove, da bi nasli izgovor da ne preduzmu nista,
vec prepusten si sam sebi
farsa, cisto gubljenje vremena
[ srdjee @ 24.03.2011. 07:04 ] @
A mozes da pošaljes i Povereniku za informacije, gdinu Rodoljubu Šabiću. ;)
[ Predrag Supurovic @ 24.03.2011. 07:17 ] @
Citat:
commissar: A nama?


Što bi nama slao tuđe privatne podatke?
[ Shadowed @ 24.03.2011. 08:47 ] @
A sto ne bi

Mislim, i ti si predlozio da posalje sve podatke svima sto bi opet rezultovalo slanjem tudjih privatnih podataka.
[ Predrag Supurovic @ 24.03.2011. 13:36 ] @
Ja sam predložio da pošalje službama koje su nadležne da se tim problemom pozabave. To nije objavljivanje.

[ Horvat @ 24.03.2011. 15:57 ] @
Citat:
Predrag Supurovic:
A ako u podacima imaš imejlove tih drugih klijenata, pošalji i njima.