I moj glas
za tecnost. Ako demokratija moze da pomogne u tehnici
Istina, koristio sam "gornju srednju klasu", Wunns aditiv, nisam se mnogo naprezao da jurim i trazim, i pokazao se onako kako sam ocekivao.
Da resi problem blago zaprljane dizne, nemirnog lera, i nekih sitnih problema pri paljenju, benzinac je u pitanju.
Kada se tako razvije situacija, da postoje sitni problemi, da se relativno lako uz sitan trosak izvrsi korekcija, pri tome i konforno, dolivanjem u rezervoar, bez gubljenja vremena od majstora, desetostruko skuplje(a recimo samo duplo bolje), onda to po meni bas i nije bacanje para.
Mozda cu za koju godinu morati da skidam, cistim ili menjam dizne, ali dati 600-700 din, i biti miran godinicu(uz moju predjenu kilometrazu) je pre "odlican posao" nego bacanje para.
Bacanje para je ako su dizne u jezivom stanju, zapeklem bez ikakvog protoka ili sa ozbiljnim naslagama, posto lagana hemija, koja u maloj zapremini prolazi pored dizni(i jos manje zbog zapusenosti dizne) ne moze bas cuda da ciini.
Tako da konkretna situacija diktira da li je "bacanje para" ili "dobar posao", ovaj caj ne moze svakom bolesniku da pomogne.
Poz