[ Milan M. Radovic @ 08.04.2011. 10:12 ] @
Nikako mi nije jasno, kako cemo mi Pancevci koristiti obilaznicu oko bg-a, verovatno nikako, jer po ovom, da bi stigli do mosta izmedju zemuna i borce, moramo okolo. Da li se varam... |
[ Milan M. Radovic @ 08.04.2011. 10:12 ] @
[ madamov @ 08.04.2011. 10:17 ] @
Most Borča-Zemun neće biti na obilaznici, već na spoljnjem prstenu. Kada bude gotov, ići ćeš preko Borče do njega. A kako ćeš stići od Pančeva do Borče, to ti vidi.
[ Milan M. Radovic @ 08.04.2011. 10:34 ] @
Pa s obzirom da Jabuka neeema put do borce.. onda damn... moram zrenjaninskim putem, koji bi takodje bio u haosu!
Kad bi to realno bilo gotovo? [ jnk @ 08.04.2011. 10:44 ] @
Kao što vidiš za obilaznicu je predviđen novi most preko dunava. Čim se završi most preko ade, obnovi gazela, izgradi most zemun-borča, uradi još jedan profil na ostružničkom mostu, obnovi postojeći pančevački most, e tada ćemo početi sa gradnjom novog pančevačkog mosta. Stižete na red kolko sutra.
Direktor puteva Srbije je izjavio da će komplet obilaznica od 53 kilometara u punom profilu biti gotova do kraja 2013. Očigledno bolestan čovek. [ DrJekyll @ 08.04.2011. 10:46 ] @
Citat: Kad bi to realno bilo gotovo? Pa zadnjih 20 godina pricaju "jos malo i gotovo". [ Java Beograd @ 08.04.2011. 10:47 ] @
Citat: Milan M. Radovic: Pa s obzirom da Jabuka neeema put do borce.. onda damn... moram zrenjaninskim putem, koji bi takodje bio u haosu! Kad bi to realno bilo gotovo? Evo tu neki da od nedelje. Čim se ti oženiš, dobiješ decu, a onda i unuke - takoreći dok lupiš dlanom o dlan - i obilaznica i most gotovi ! Čudo ! Seti se samo od kad se pravi most kod Beške. Ja sam mnogo stariji od tebe, a od kad znam za sebe, gradi se most kod Beške. [ dejanet @ 08.04.2011. 10:51 ] @
..jos cemo se taljigati preko 'hićinih' mostova..
[ Milan M. Radovic @ 08.04.2011. 11:00 ] @
Hića je švaba - RAD,RED i DISCIPLINA
[ jnk @ 08.04.2011. 11:02 ] @
Btw. ova mapa što je postavljena je sasvim dobro napravljena, iako ti planovi verovatno postoje ko zna od kad ako se ikad sve to bude realizovalo saobraćaj u Bg-u će biti mnogo bolji mada dok se sve to završi biće i neuporedivo više automobila.
Ja ću biti zadovoljan ako se za mog života završi obilaznica u punom profilu(pa čak i bez novog pančevačkog mosta ) a stvari kao što su unutrašnji magistralni poluprsten, koji btw. predviđa još 1 most preko Dunava, tunel kroz topčidersko brdo i denivelisanu petlju na autokomandi, nisam optimista da će se izgraditi u narednih 50 godina. A kinezi za prethodne 2 godine izgradili 14,000 kilometara autoputeva(cela Nemačka ima 12,500). [ dejanet @ 08.04.2011. 11:07 ] @
Čuj, svako ko je odigrao vise od pola sata simcity, kvalifikovan je za neobavezno crtanje mapa..
[ etjen @ 08.04.2011. 12:43 ] @
uh, ja sam pričao da ću biti srećan ako pređem most preko Ade kolima a da sam ja za volanom (drugim rečima da nisam toliko mator da ne mogu da vozim)
Kad ono ''Ne lezi vraže'' izgleda da ću ga preći već kol'ko ove godine Ali, što se tiče ostalih mostova i obilaznice, to mi se čini da i da me zamrznu na par decenija, ne bi se ništa promenilo [ Milan M. Radovic @ 08.04.2011. 13:56 ] @
ne znam, jeste gazela strahoticna po pitanju guzve, ali treba definitivno i taj most zemun-borca... Jer mnogo kamiona ide tom trasom, doduse,srecom, preko vilinih voda, pored kalemegdana okolo... ali opet zavrsavaju na gazeli, jer im nije dozvoljeno preko brankovog mosta, ako se ne varam.
U beogradu je dovoljan jedan crknuti jugo na gazeli, slaviji ili brankovom mostu da nastane strava i uzas. Pariz je divan primer obilaznice u vise nivoa.. Da se ozbiljno pristupilo projektu i da se brze radilo, bilo bi gotovo i pre roka.... ali posto je zapoceto, mora se i zavrsiti kad-tad... nece sigurno niko da dozvoli da stoji gomila novca zarobljeno u kamenu i armaturi (sto je trenutno), a da ne donosi nikakvu korist. Pogotovo sto su to pare poreskih obveznika i nazalsot, ko zna kojeg po redu dignutog kredita, koji cemo opet, mi gradjani vracati. Zamislite samo, Beograd bez guzve. Secam se kad idem za more, da samo beograd ti izvuce sat vremena... sad bi to bilo zaista druga prica. Malo je cudno sto niko nije razmisljao da pravi obilaznicu i sa desne strane... negde na liniji bavanista, omoljice i kaludjerica.... priblizno, buduci da dosta tude proalzi kamiona, koji su u velikoj meri problem saobracaja. Ja u kineze verujem, jer oni rade taj mos' ako se ne varam, a ako su samo njihovi krediti, onda u pm. Desavalo se da sam u 3h ujutro par puta prolazio kroz bg i mogu reci, da u to vreme nije grad tako strasan, koliko se cini kad je krkljanac A.K.A saobracajni kolaps. Sta reci, nego da sam od Panceva do Zemuna (cara dusana 212) stigao za 20-ak minuta, pri tom potrosivsi 1.6L dizela. E, sve vise razmisljam... jedan je zivot, ovde ziveti je tracenje. [ madamov @ 08.04.2011. 22:10 ] @
Svaki veći grad gde su ljudi razmišljali unapred ima tako nešto kao što je pariski "periferik". Madrid, recimo, ima M20, M30 i M40 kružne puteve, oznake su valjda prema prečniku kruga u kilometrima.
[ axone @ 09.04.2011. 00:20 ] @
Citat: Milan M. Radovic: Da se ozbiljno pristupilo projektu i da se brze radilo, bilo bi gotovo i pre roka.... ali posto je zapoceto, mora se i zavrsiti kad-tad... nece sigurno niko da dozvoli da stoji gomila novca zarobljeno u kamenu i armaturi (sto je trenutno), a da ne donosi nikakvu korist. Pogotovo sto su to pare poreskih obveznika i nazalsot, ko zna kojeg po redu dignutog kredita, koji cemo opet, mi gradjani vracati. Nece dozvoliti, nikako... Hint: stanica Prokop [ Milan M. Radovic @ 09.04.2011. 22:13 ] @
Citat: Od kad postoji prokop? malo po malo, pa niche, ali od kad? [ Jbyn4e @ 10.04.2011. 07:16 ] @
Izgleda da ovde niko ne zna da koristi pretraživače...
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=76 pa traži reči "pocela je". [spoiler] Za nestrpljive.... 1977 godine [/spoiler] Uuuuuuups ovde nema spoiler taga :( Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|