[ YugoNikola @ 10.04.2011. 20:50 ] @
| Pozdrav svima, kupio sam jugića 55 pre 3 meseca. Tokom zime je radio odlično, al je sad nešto počeo da me zeza. Kad ga palim prvi put, pri dodatku gasa (u mestu), počne da se trese, guši i ugasi se. Kad krenem da ga vozim ima običaj da počne da štuca, ili teže prima gas... Kasnije se u vožnji i svakom narednom paljenju tokom dana ponaša sasvim normalno. O čemu je reč? |
[ vladd @ 10.04.2011. 21:12 ] @
Naprsla razvodna kapa, losi kablovi, vlaga oko visokog napona. Krenuti sa proverom od razvodnika pa do svecica.
Poz
[ YugoNikola @ 10.04.2011. 22:16 ] @
Hvala! Kapu je novu, svećice su dobre. Ostaje da izmenjam kablove, deluju prilično loše...
[ dekster2 @ 10.04.2011. 22:27 ] @
Vidi,možda karburator.To je toliko jednostavno,da nikad većih komplikacija.Jel elektronac.
[ YugoNikola @ 10.04.2011. 23:57 ] @
Razmišljam i o tome. Trebao bih proveriti karburator... Jeste elektronac.
[ Zarko Silic @ 11.04.2011. 00:20 ] @
Kakav elektronac moze biti Yugo 55?
Ima elektronski autoradio?
[ YugoNikola @ 11.04.2011. 13:16 ] @
U pitanju je Yugo koral 55, radjeni za američko tržište '90ih i ima elektronsko paljenje :)
[ Louisss @ 17.04.2011. 12:43 ] @
Ako jos nisi sredio kvar, definitivno je nesto oko elektrike cim radi dobro kad se ugreje, a cini mi se da od '88. godista svi Yugici imaju elektronsko paljenje.
Imam Yuga 55 '89. i ne bih ga menjao za ova nova cudesa sa gomilom kvarljivih elektronskih naprava.
[ YugoNikola @ 16.05.2011. 22:51 ] @
Menjao sam razvodnu kapu i kablove i auto bolje funkcioniše... Ali, kako postaje toplije opet zeza... Pre par dana mi se ugasio na sred puta, i nije hteo da upali dok se nije potpuno ohladio (prošlo je nekoliko sati). Vergla odlično, baca varnicu ali da upali nikako. Na kraju se dešava sledeća stvar. Upalim ga, radi, ali čuje se pri dodaktu gasa neko škripanje (kao kad je neispravan servo volana kod novijih automobila). To je trajalo neko vreme i posle prestalo... Šta može biti nisam pametan...
[ vladd @ 17.05.2011. 07:18 ] @
Skripanje je od kaisa. Treba proveriti razlog, mozda je samo labaviji. Drugi razlog je los accu, ili alternator.
Lose paljenje toplog je cest probelem starijih vozila(specificne koncepcije napajanja gorivom), dolazi do isparavanja goriva u jednom delu sistema. Proveriti temperaturu pumpe za gorivo, ili obloziti creva nekom izolacijom(npr malo deblja alu folija).
Takodje proveriti klapnu na filteru vazduha, da li je prebacena na "letnji" rezim.
Poz
[ etjen @ 17.05.2011. 07:56 ] @
to što zeza kad se zagreje je vrlo verovatno do pumpe goriva. Kad je hladan normalno se ponaša a čim se zagreje pravi probleme, gasi se.
Kada sledeći put bude zezao kada je vruć, ako se ugasi i neće da upali, poli vodom iz flaše pumpu za gorivo da je ohladiš, trebalo bi onda da upali najnormalnije.
Ako to pomogne, 100% je pumpa za gorivo.
[ YugoNikola @ 17.05.2011. 09:18 ] @
Akumulator i alternator ne verujem, ok puni, lepo pali (kad nije vruć...)... Pre će biti da je kaiš labav.
Letnji režim klapne na filteru vazduha. Kako to treba da izgleda?
I ja sumnjam na pumpu, proveriću što pre. Mada mi nije jasno, zašto teže upali kad mu izvučem sauh ako je topao...
[ vladd @ 17.05.2011. 09:49 ] @
Saug zatvara usisno grlo, prvenstveno, i omogucava bogatiju smesu. Kada je hladan motor(mikrookolina), hladan vazduh ima vecu koncentraciju kiseonika po zapremini, sto proizilazi da vruc motor+saug=gusenje. Plus ponasanje goriva u zagrejanom i hladnom stanju.
Ukratko, smesa je prebogata, van svakih efikasnih proporcija.
Poz
[ YugoNikola @ 17.05.2011. 09:59 ] @
Hvala na objašnjenju. To onda znači nema veze sa dovodom goriva... Samo ako mi možeš pojasniti ovo za klapnu filtera za vazduh?
[ cozmo_im @ 17.05.2011. 10:35 ] @
Ako ima komutator ili slican modul (posto ima elektronsko paljenje) ako se gasi kad se ugreje auto onda je to to.
[ YugoNikola @ 17.05.2011. 11:20 ] @
Do sada mi se ugasio jednom i to baš kad je bio vruć... I tada neće da upali dok se potpuno ne ohladi (nekih pola sata). Proverio sam ga tako kad se ugreje. Skidao kablove i verglao, baca varnicu ok.
[ vladd @ 17.05.2011. 11:29 ] @
Citat: YugoNikola:... Samo ako mi možeš pojasniti ovo za klapnu filtera za vazduh?
Ovako treba da izgleda.
[ YugoNikola @ 17.05.2011. 11:40 ] @
Onda ga moram otvorito :)
Hvala još jednom na pomoći.
[ milovanmaric @ 17.05.2011. 19:56 ] @
Odvijes tri safa sa poklopca, podignes poklopac uvis, i vodeces, jednu plocu zavarenu na 90 stepeni u odnosu na poklopac na njegovom obodu.
I lepo taj poklopac okrenes da ta ploca zatvori dovod toplog vazduha sa izduvne grane, i poklopac lepo spustis natrag, i vratis safove.
[ YugoNikola @ 19.06.2011. 19:20 ] @
Dragi drugari, još jednom da Vam zahvalim na pomoći i javim da je problem rešen. Cela glupost je nastala zbog propalog serva kočnica. Osećao sam to pomalo na pedali, ali nije delovalo strašno. Međutim kad sam ga zamenio, auto radi normalno na leru (ne gasi se), kad je vruć pali sasvim normalno, jače vuče... Dakle to je bio problem. Jedino još što je ostalo je blag miris ulja na benzin. Od čega to može biti.
[ vladd @ 20.06.2011. 07:06 ] @
Od upliva goriva u ulje. Ili jedan cilindar ima lose paljenje, pa se gorivo sliva u karter, ili je membrana pumpe za gorivo malo naprsla, pa se gorivo sliva u karter sa druge strane.
Ili trece, najmanje verovatno, da je neko razredio ulje benzinom, posto nije menjano duzi period pa se zgusnulo
Poz
[ YugoNikola @ 20.06.2011. 13:14 ] @
Pa ne znam ovo za cilindar, sve u vezi struje je potpuno novo. Pumpu sam zamenio računajući da je to i sipao novo ulje. Provozao par km bilo sve ok. Naredno jutro izvadim merač ulja kad ono opet miriše na benzin. Može li da bude od karburatora? Obzirom da mi lošije prima gas, mislim da je prljav već duže vreme...
[ Louisss @ 20.06.2011. 21:12 ] @
Karburator nema nikakve veze sa uljem, znaci da se benzin sa neke strane sliva u ulje. Neka karika na klipu, membrana pumpe goriva...
[ YugoNikola @ 20.06.2011. 22:45 ] @
Jbg, dihtunzi i karike su menjane pre dve godine. Pumpa pre mesec dana. Ako je ponovo karika, voziću ga dok ne crkne, pa ću videti šta ću dalje s njim.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|