[ marko.92 @ 12.04.2011. 21:55 ] @
zanima me kakav je auto, njegove prednosti i mane, sa motorom 2.0hdi ili benzin...????
[ Nocni @ 13.04.2011. 19:24 ] @
Nisi rekao koje je godiste u pitanju... a pitas vredi li kupiti "ovakav" auto... ali evo ugrubo:

Sa motorom 2.0 HDI je prilicno spor za moj ukus ali, naravno, moze da mu se uradi chip tuning i onda je odlican...(ovo ne vazi za restilizovani model koji je poceo od 2005, on ide odlicno i fabricki)
Sto se tice udobnosti i kvaliteta voznje to su mu najjaci aduti...
Auto je prilicno zahtjevan za odrzavanje posebno posle malo vece kilometraze...
Treba izbjegavati verzije sa automatskim menjacem skoro svaki se pokvario...
Najbolji je u varijanti 2.2 hdi, restilizovani model sa 170 konja... Ima i 2.7 hdi ali po meni je to prejako za prednju vucu...

[ dekster2 @ 14.04.2011. 00:59 ] @
@nocni,Treba izbjegavati verzije sa automatskim menjacem skoro svaki se pokvario...
Možeš li nešto opširnije reći,neko tvoje mišljenje.Ima drugar,2004 sa tim 2.0 hdi.Menja ulje ali ima li neka caka.
On je skoro otkrio da pedala koja je bila ispod linije od kočnice,bila u problemu ,kako mu je majstor rekao,od neke sajlice.
Daj neko mišljenje.Prešao 220.000 km.Da,menjao je šolje amortizera,neke nosače motora i menjača.Troši mu 10l.
[ Nocni @ 14.04.2011. 10:59 ] @
Pa rekao sam vec da je prilicno skup za odrzavanje... evo, recimo svakome crkne podizac vozacevog stakla koji kosta 300 € bez ugradnje... Tu je i ozloglaseni fap filter koji se moze softverski iskljuciti i skroz ukloniti sa vozila, sto je najbolje rjesenje jer je novi mnogo skup... ja sam ih iskljucio bas dosta do sad ali ni to nije jeftin zahvat...
Za njega su djelovi inace prilicno skupi... mnogo skuplji nego za druge pezoe...
Ima i lose farove, iako su na vecini ksenoni slabo se vidi po klizavom putu pa treba mijenjati sijalice... Komandna tabla se nocu jedva vidi osvjetljenje je slabo rijeseno ali moze se napraviti prepravka... inace, ima dosta cudnih rjesenja sto se tice elektronike... ima jos jedan akumulator u gepeku... ne tako cesto ali desavaju se problemi i sa bsi modulom itd...
Sto se tice trapova takodje je zahtjevan zbog tezine i tesko podnosi lose puteve, najcesce mu crkavaju stabilizatori... Sto se tice automatskog menjaca, na tim starijim tipovima svaki je remontovan i radjen... treba ga izbjegavati jer su to popravke od par hiljada eura u pitanju...
Sve u svemu on je solidan auto i ima i niz dobrih osobina... kod tog 2.0 hdi razlika je ogromna posle chip tuninga... ne mozete poznati sopstveni auto, kao da mu je stavljena jos jedna turbina...
Ako je automatik onda ga ne treba chipovati jer bi dodatni obrtni momenat samo ranije sahranio menjac...
[ marko.92 @ 14.04.2011. 12:42 ] @
znaci da se manem kupovine pezoa i da uzmem neki drugi auto...
posto putevi na kome bih vozio 607 dosta je neravan a i ima rupa....
a i koliko vidim preskup je za odrzavanje..
sta mislite o mercedesu c200 model 2001 pa navise ili nesto trece...???
[ dekster2 @ 14.04.2011. 14:17 ] @
Brate mili,jeste da ga je platio 6.500€ u nekoj kompezaciji,ai ovo mu ni u snu neću reći.Zagarantovan stadium bedaka.
Hvala.
[ marko.92 @ 14.04.2011. 18:50 ] @
koji bi po vasem misljenju trebao da kupim auto....?????
[ Nocni @ 14.04.2011. 19:09 ] @
Zavisi sta ti treba... prvo si pitao za 607 a onda za C mercedesa a ta dva auta nikakve veze nemaju jedan sa drugim niti su ista klasa.
U principu, ako je neka srednja ili visa srednja klasa u pitanju ja sam uvijek za japanca i to za benzinca a ti treba sam da odlucis sta ces uzeti... ne mozemo mi znati sta se tebi svidja...
Najvaznije je da je auto ocuvan... Posto si iz Leskovca imas blizu Vucje, otuda je pola ljudi u Svajcarskoj... osim sto su poznati po viljamovki, tamo ima i veoma dobrih auta...
[ machiavelli @ 14.04.2011. 19:25 ] @
Koliki ti je budzet?
[ marko.92 @ 15.04.2011. 09:40 ] @
naveo sam mercedes c200 zato sto je do 2000ccm e klasa je preko 2000ccm...
a budzet oko 7000-7500e a mozda i 8000...
[ Zarko Silic @ 15.04.2011. 12:23 ] @
Da li si bas cvrsto resio da za polivan i pred izdisajem automobil, platis 8.000 eura?

I da li ti je bas potreban tako veliki automobil?

Koji su razlozi zasto uzimas tako veliko vozilo?

Ako moze, ukratko da obrazlozis?
[ supermario @ 16.04.2011. 19:33 ] @
Pogledaj nekog Pezoa 407 sa motorom 1.6 HDI 80kW, i sam sam nedavno bio u slicnoj nedoumici i kupih nesto manje, ako ti treba veci auto 407 je dobro rjesenje, a momci koji se razumiju u to ce ti objasniti bolje.
[ marko.92 @ 16.04.2011. 19:38 ] @
Citat:
Da li si bas cvrsto resio da za polivan i pred izdisajem automobil, platis 8.000 eura?

I da li ti je bas potreban tako veliki automobil?

Koji su razlozi zasto uzimas tako veliko vozilo?

Ako moze, ukratko da obrazlozis?





tako veiki auto mi nije potreban, ali volim veliki automobili i to je razlog sto bih kupio 607. trenutno imam 605 i prezadovoljan sam njime ali rekoh da ga zamenim..!!!

[ dekster2 @ 16.04.2011. 19:46 ] @
Kad budeš čitao postove,preskoči moje pitanje i odgovor @nocnog pa da ti ovaj moj drugar proda 607.
[ BB308 @ 16.04.2011. 21:06 ] @
Najbolji modeli su mu kao sto rece nocni ovaj sa 2.7HDI, koji je poceo da se proizvodi 2004, i 3.0 V6 benzinanac.Zahtevan i skup za odrzavanje.Ovde ne mozes da ga se otarasis kad ga kupis, mnogo gubi na ceni.Za voznju i dug put milina.Poz.
I imaju problem sa podizacem prozora kod vozaca, skup je ali ima na ebay da se nadje kit za reparaciju koji je oko 50e sa ojacanim metalnim delom umesto plasticnog.Poz

[Ovu poruku je menjao BB308 dana 16.04.2011. u 22:20 GMT+1]
[ dekster2 @ 17.04.2011. 01:53 ] @
Hoćeš reći da drugi naziv za taj auto je venčanica.
[ BB308 @ 17.04.2011. 12:12 ] @
Pa otprilike tako, vencas se sa njim.Imam prijatelja koji ima ovaj sa 2.2 HDI, od 136 ks.Dao je za njega pre 3, mozda 4 god. ne secam se tacno, vise od 20000e.Sad kaze da moze da uzme 5-6 hiljada za njega.Sve preko 4 sto uzme, dobro ce proci.Poz.
[ Java Beograd @ 18.04.2011. 07:45 ] @
U principu, svaki auto koji ima preko 2.000 kubika je IZUZETNO teško prodati. Zna se i zašto.
[ jnk @ 18.04.2011. 09:12 ] @
Svaki krš auto koji ima preko 2000 ccm je teško prodati.
[ Nocni @ 18.04.2011. 10:39 ] @
Niste dobro procitali... Niti je pezo 607 krš, niti ga je teško prodati kad je u dobrom stanju, niti sam ja rekao da ga ne treba kupovati, niti sam ja rekao da je najbolji 2.7 hdi... čak sam rekao da mislim da je to prejako za samo prednju vuču i da bi za tu snagu od preko 200 konja trebao biti kvatro a nema ga sa takvim pogonom...

Kao i svaki drugi auto bilo koje druge marke, 607 ima svoje boljke od kojih sam ja naveo samo neke ali isto tako ima i prilično dobrih osobina, i za neku razumnu cifru i ako je u dobrom stanju, može da bude odlična kupovina...
[ StORM48 @ 18.04.2011. 12:29 ] @
Citat:
jnk: Svaki krš auto koji ima preko 2000 ccm je teško prodati.

Ne bih se složio baš. Mislim da je Java u pravu. Čak štaviše, siguran sam, iz ličnog iskustva. A svi automobili koje sam imao (i prodao), održavao sam strogo po PS-u, bili su garažirani i nisu prešli pola miliona.

Jednostavno, otkad je registracija za 2000+ cc nagurana na neke besmislene cifre (za 3000+ skoro 2000€), ljudi su se malo uzeli u pamet i deviza "boli me uvo, ugradiću mu plin", više ne pije vodu, jer potrošnja goriva nije jedina stavka.

A iskren da budem, ko nema para da registruje takav auto, ne treba ni da ga kupuje. Jer, ako nekako i navuče lovu za registraciju, to samo znači da će voziti ekstremno neodržavan auto ("sipam i ne mislim").


Pozdrav
[ jnk @ 18.04.2011. 13:20 ] @
Ma ne mislim u krš stanju nego sam automobil Dobri automobili se prodaju bez obzira na kubikažu.
[ Java Beograd @ 18.04.2011. 13:44 ] @
Citat:
StORM48:A iskren da budem, ko nema para da registruje takav auto, ne treba ni da ga kupuje.

Pa i nije tako. Jer enormna cena registracije za jedan kubik preko 2000 nikako nema smisla.
Ja na primer vozim Lanću Lybru 1.9 JTD. Hteo sam da uzmem 2.4 JTD. Isti auto, skoro ista potrošnja, (pri istom načinu vožnje zanemarljivo veća), održavanje košta isto. Hteo sam samo da imam dodatnu snagu u rezervi. Ali avaj, umesto oko 300 EUR koliko će sada da me košta registracija morao bih da izdvojim preko 700 ! Ima li logike ?!
[ Slobodan Miskovic @ 18.04.2011. 13:44 ] @
Pa ne bih bas rekao. Recimo Lancia Lybra 2.4 Jtd. Auto srednje klase (nize) a registracija za njega kosta "bogaoca" u odnosu na cenu polovnog. Ja sam se mislio da li da uzmimam taj motor ali sam odustao (prvo zbog kilometraza koje imaju primerci koji se ovde prodaju a drugo zbog registracije u nekom trenutku u Srbiji)...
[ Java Beograd @ 18.04.2011. 13:45 ] @
U isti minut !
[ Nocni @ 18.04.2011. 14:06 ] @
Nemojte da zalite... duplo je bolji 1.9 motor od 2.4, barem sto se tice kvarova... ako vam treba viska snage nasvirajte taj 1.9 kod Zarka Silica pa da derete te koje su 2.4 po putu...
[ Slobodan Miskovic @ 18.04.2011. 14:16 ] @
Mogao bi Zare da se javi sa tacnijom informacijom ali ovde moze da se nasvira samo ~35 konja, sa 115 na 150 i 360Nm, 350e kosta.

2.4 sa druge strane moze da ima 185 konja i 385Nm. :)
[ Nocni @ 18.04.2011. 14:27 ] @
Mnogo je to 35 ks... tako ce da dimi... dovoljno je 25 ks i to za neku pristojniju domacu forumasku cijenu od recimo 200€...
Nije najbolji chip tuning onaj sa kojim se najvise poveca snaga... treba uraditi optimizaciju... treba postici linearnost na vecini skale obrtaja... tu je potrebno znanje a ne samo copy/paste...
[ StORM48 @ 18.04.2011. 16:36 ] @
@Java i Slobodan
U pravu ste obojica. Pomenuo sam taj "limit", a zapravo sam u nastavku rečenice mislio na "baje" koji vole npr. da kupe Cherokee sa 4500cc i onda u to upakuju plin. I onda se "kao" voze, plaćajući samo gorivo. Smrt na točkovima. Na žalost, često ubiju i one koji su izabrali da se voze u skladu sa svojim mogućnostima.

@jnk
Imaš neki konkretan primer?
Ja pričam o A6, Tuaregu, Chrysler-u 300M... svi su prodati u tip-top stanju, ali se kupci baš i nisu potukli. Doduše, "pakleni cenovnik me je dočekao sa VW-om", pa je on najviše propatio

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 18.04.2011. u 17:59 GMT+1]
[ jnk @ 18.04.2011. 22:07 ] @
Pa i nije neka domaćinska cena od 200e tolko je regularna cena kod srpskih tunera. Ne znam za taj 2.4 od 185 ks ali probao sam 2.4 petak u 159 od 200 ks i to ide fabrički znatno bolje od čipovanog 1.9 od 150 ks a tek mogu misliti kad se čipuje.

storm: ma u suštini si u pravu jer je takvo vreme došlo da je bolje imati nego nemati. Ali imaš recimo mercedes g klasu koja kod nas pakleno dobro drži cenu i vrlo lako se prodaje mada je to možda zbog dodatnih beneficija koje taj auto nosi(ne dira te policija).
[ Nocni @ 19.04.2011. 10:37 ] @
Pa vidis li da je Slobodan pitao za cijenu i da su mu rekli 350...
Ova cijena od 200 je bas pristojna... veoma je vazno ko ce to da radi, da se vidi stanje vozila prije tuninga... tu je potrebno iskustvo da ne bude posle da auto ubacuje u rezervni program cim se malo pridrzi uzbrdo ili da trpi turbina pa da "tuner" kaze "ne znam ja takva mi je mapa iz inostranstva stigla"...
Kao i za svaki posao... najbolje je da ga odradi profesionalac... mnogo je bolje nista ne raditi nego da tuning bude lose odradjen...
E da, ova alfa 159 koju pominjes nema bas veze sa stilom i librom... za nju je chipovanje 3 puta skuplje...

[ milivoje t @ 19.04.2011. 15:21 ] @
607 kao limuzina je najjeftiniji bang for baks. Ako se koristi kao radni auto brzo ce se isplatiti. Polovan kao i svaki drugi valjace koliko znate dobro da proberete. FAP se resi bez problema ako serviser zna kako. Pezo servis ispod plavog mosta na autoputu, jer ostali to resavaju na pogresan nacin. Kvarovi, nista vise kvarljiv od A6 slicnog godista. To su iskusva na 5-6 sluzbenih vozila.

Nocni sta je problem sa 2,4 dzet dizelom ?
[ Slobodan Miskovic @ 19.04.2011. 15:24 ] @
Sto se tice cipovanja radi se preko ove firme, kazu kolege da su extra profesionalni i sigurni

http://www.digitaltuning.bg/tuning/lancia/lybra/2.4-jtd-150-cv
[ Nocni @ 19.04.2011. 17:05 ] @
Citat:
milivoje t: 607 kao limuzina je najjeftiniji bang for baks. Ako se koristi kao radni auto brzo ce se isplatiti. Polovan kao i svaki drugi valjace koliko znate dobro da proberete. FAP se resi bez problema ako serviser zna kako. Pezo servis ispod plavog mosta na autoputu, jer ostali to resavaju na pogresan nacin. Kvarovi, nista vise kvarljiv od A6 slicnog godista. To su iskusva na 5-6 sluzbenih vozila.

Nocni sta je problem sa 2,4 dzet dizelom ?


Znaci svi ostali grijese jedino ispod plavog mosta se moze iskljuciti fap pa oni to nebi ni smjeli nikako da rade ako su ovlasceni servis...

Sto se tice 2.4 jtd... ima mnogo vise kvarova od 1.9... ima dosta banalnih stvari da ne objasnjavam sad... od krupnijih stvari desava se npr. da dobije luft u plivajucem zamajcu i da se odvoji i udari u prva 2 lezaja radilice i da ih izlomi sto se na 1.9 nece desiti...
[ BB308 @ 24.04.2011. 14:05 ] @
Hristos vaskrese.Svima ljudima dobre volje zelim puno zdravlja i srece i nek je sa srecom praznik.
Za 2.7 HDI motor sam preneo vesti sa francuskih oglasa koji motor savetuju da se uzme.Ja im verujem da je bolji, i izdrzljiviji sto je i logicno.Isto kao i 3.0 benzin. Normalno je da su skuplji za odrzavanje.Problem je sto ce u Srbiji tesko da se nadje odrzavan i redovno servisiran, sa malom km, i uz sve to niska cena.Znaci moje licno misljenje ako nisi spreman da mu placas odrzavanje batali pricu.Poz.
[ jandrino jato @ 24.04.2011. 22:55 ] @
moj savet svima kad kupuju auto da bude do 2000cm3 svi znaju zbog cega !!
zbog jeftinijeg odrzavanja da se uzme motor koji ima lanac jer takvi motori nemaju iste servise kao motori koje pokrece zupcasti kais pa su jeftiniji za odrzavanje i dugotrajniji motori !!!
da imaju pocinkovan lim- ne rdja lako !!!
da budu metalik boje jer metalik boja se nanosi u dva sloja pa lak tako da je i zastita bolja!!!
ako mozes da biras nek bude metalik svetlo siva jer se taj auto najmanje prlja tako da stedis i na pranju !!
da ima automacku klimu koja ima opciju ECO jer automacka klima je mnogo bolja a eco funkcija omogucava da ventilator radi bez rada kompresora tj grejanje zimi bez klime ili lutfta !!!
auto sa 5vrata je dosta prakticno(imas i pozadi brisac koji zna dosta koristiti) imati jer desice se ponekad da ces prebacivati neku ves masinu itd a karavani se teze prodaju al su odlicni karavani koji imaju zadnju vucu !! tj sva auta koja imaju zadnju vucu lakse parkiraju i voze po gradu jer imaju mnogo veci a ajnslak ( zaokret tockova) i bezbednija su za sudar !!
kozu isto izbegavaj jer auto mnogo unutra zvoni od muzike i price a guza se uvek znoji leti a zimi je jako hladna !!!
ako malo prelazis kilometara godisnje uzmi benzinca bez turbina itd jer benzincima je servisni intervali mnogo duzi nego kod dizela a ako prelazis vise od 15.000 godisnje uzmi nekog dizela koji nema mnogo konja tipa kao 1.5 dci sa 110 konja jer sto vise konja na manji motor to je za njega vece opterecenje da se nesto da produva!
zato auto od 2000cm3 i do 150 konja je sasvim dovoljno za preko 200kmh a i da terenca potera preko 150km/h, i sa 100 konja je vec solidno za nekog ko nije u zurbi, samo se setimo svetckog rekorda koji drzi mercedes w123 300d koji je presao 2 miliona ( ili 3 miliona)km bez generalne neki grk taksista a taj motor ima samo 90 konja a to auto ima 1600kg!!!
i kad kupujes kola ne veruj prodavcu nego svojim ocima ,znanju i svom majstoru !!!