|
[ supermario @ 13.04.2011. 17:07 ] @
| Golf II, motor 1.3, mijesa ulje i benzin, pogotovo kad se doda malo vise gasa, kad se nivo prepuni visak izbaci na iberlauf i na filter zraka.Promijenjeno ulje i filter ulja i zraka, vozen nekoliko dana lagano, ali kad se doda malo gasa ponovi se isto.Benzinska pumpa spolja nije popustila, majstor je u nedoumici odakle da krene, ima li neko ideju?Pretpostavlja da se karb prepunjava, tj. da pumpa ostane da radi i izbaci jos goriva koje preko karika udje do ulja, sta raditi, odakle poceti?Hvala na svim savetima.
[Ovu poruku je menjao vladd dana 15.04.2011. u 17:53 GMT+1] |
[ vidan kv @ 13.04.2011. 20:52 ] @
......od pumpe za gorivo....zatim membrana "ekonomajzera" na karburatoru.........pozzz!
[ supermario @ 13.04.2011. 21:43 ] @
Hvala Vidane, kako da ispita pumpu dal prepunjava, cime je to najlakse odraditi?
[ Igor88 @ 14.04.2011. 13:57 ] @
Imam isti auto i samo da kažem da membrana benzinske pumpe često bude porozna (a pumpa lafo ispravna i radi sve ok), pa je u tom slučaju jedino rješenje nova pumpa, ali da znaš, to ti je nova pumpa skoro pa svake godine, uzimajući u obzir kvalitet izrade. Isti slučaj je i kod mene, a karb. ne preliva.
[ supermario @ 14.04.2011. 22:12 ] @
Pa sta mu radis, jesi li mijenjao pumpu?Kako utvrditi da li karb preliva i da li pumpa ostaje ukljucena nakon gasenja motora, moze li se to desiti?Deset dana je kod majstora, nista jos nije uradio, zato se raspitujem na ovaj nacin...
[ Igor88 @ 14.04.2011. 23:21 ] @
Iskreno da ti kažem, tu nema lijeka i od tog će uvijek da te boli glava.
Npr. porozna membrana b. pumpe ili neispravna pumpa skroz - imaš mješanje. Zamjeniš pumpu (fuš proizvodnja) drži jedno vrijeme (godinu - dvije, a neka zna i manje) i opet isto.
Preliva karburator ili je otišla ona mala narandžasta membrana - odeš majstoru, čova sve popegla, drži jedno godinu-dvije i opet isto djubre (jer je fuš roba).
Kako provjeravam: prvo odem kod ovog majstora za karburatore (koji me zna bolje već ikog drugog, koliko sam puta navraćao) i kaže mi da li je karb ili nije. Ako nije, kupim b. pumpu, čini mi se da je nekih 25-30 KM (samo pazi koju kupuješ - ona je sa zakrivljenim prihvatom za crijevo), ali da znaš da je sa njima lutrija. Mogu dva dana ili dvije godine, a gotovo pa svakoj vremenom membrana bude porozna, pa ti vidi!
Off topic: U ovih golfova je karb. slaba tačka. Uvijek mu fali neki k. ali baš uvijek. Vjeruj mi da sam jedno deset puta mijenjao vakum pumpu na karburatoru koja mu drži obrtaje nakon što se saug isključi, a motor nije još uvijek zagrijan. Svaka membrana vakum pumpe, ali baš svaka, je izdržala jedno mjesec, i to je to. Nakon toga autu padaju obrtaji u periodu kad je zagrijan od pola - pa do radne temperature (trese na semaforu, nekada kad je puno prljav karb - hoće da se ugasi, itd.). Do sada sam promjenio 4 benzinske i jedno 15 puta u zadnjih 7 godina radio karburator, što zbog neispravnog plovka, zaprljanja, proširenih dizni, gore pomenute membrane, itd. Da kažem da je prešao velikih 180000km i progutao bruku love na održavanje, al džaba.
Samo da napomenem da kod ovih motora, u zavisnosti od stanja motora, može doći do mješanja ulja i benzina i da je gore sve ispravno, a vezano je za kvalitet benzina, kompresiju i čestu vožnju na visokim obrtajima (preko 3500-4000) - preticanje, brdo, itd...
Jednostavno rečeno, po mom mišljenju, ovo baš i nije reprezentativan primjerak vw motora!!!
[ vidan kv @ 15.04.2011. 17:12 ] @
.....slušaj champione...Gile....ne znam gde si u Rep.Srpskoj ali skini karburator i pošalji mi u KV i odradiću ti 100% BESPLATNO(free,džaba,itd) kada te je već toliko namučio.....jedina slaba tačka na tom karburatoru je onaj buđavi automtski sauh......što se tiče pumpi za gorivo i tu si u pravu ali samo delimično jer ima i kvalitenih pumpi ali im je samim tim i cena "kvalitetna"....pozzz!
[ Igor88 @ 15.04.2011. 19:57 ] @
Hvala, ali ne hvala, a i nije to tema ove "teme". Izvinjavam se za OT!
Update: @vidan kv: Pošalji ti meni prigušnicu što se kači do sauga na karb. (tu tvoju "novu" ili remontovanu), a da izdrži 12 mjeseci, ja ti platim duplo na cijenu iste!
[Ovu poruku je menjao gilechampion dana 15.04.2011. u 21:31 GMT+1]
[ vidan kv @ 16.04.2011. 16:31 ] @
........objasni mi samo šta je "prigušniica sauha".....misliš li na vakumski korektor?...pozzz!
[ supermario @ 16.04.2011. 19:30 ] @
Ja sam imao iste probleme koje si naveo: vakuumski regulator pretpaljenja, ali evo, drzi vec 3-4 godine, automatski sauh, majstor je nesto zategao zicom na onom malom, crnom, plasticnom dijelu, lijevo od karb. kad se gleda sprijeda i to radi, sad se desilo ovo.Inace, motor kao motor nije los sem tog karb koji se zna zaprljati, ona ler dizna, na otvorenom nece preci 5.5-6l/100km uz umjerenu voznju, po gradu ide oko 10l, zimi i vise.
Odnio sam mu neke dvije pumpe, jedna je metalno, druga plasticno kuciste, ta je kao bolja, kaze da je rijesio, vidjecu sta je pa cu napisati da i drugi znaju jer je ovo dosta cest motor na Vw golfu.Inace, akd se odradi pretpaljenje i namjesti smjesa radi k'o sat godinu-godinu i po, ali mislim da je dobar dio problema i lose gorivo.Hvala svima na savjetima i pozzz
[ Igor88 @ 16.04.2011. 21:34 ] @
@supermario:
Kod mene nikad ispod 7l na otvorenom, pa na gore, mada sa "malo težom" nogom. Ti si prošao ko car sa tom potrošnjom.
@ vidan kv:
Mislimo na istu stvar i upravo je ovo što je supermario rekao. Mislim na crnu, plastičnu posudu sa dva izlaza i vijkom za regulaciju vakuma (pomjeranja membrane) sa lijeve strane karba (gledano ispred haube), odmah do mehanizma sauga. Kod nas ovu pumpicu nije moguće kupiti, već samo remontovati, a zamjenske membrane su "nula bodova".
Pozdrav!
[Ovu poruku je menjao gilechampion dana 16.04.2011. u 22:47 GMT+1]
[ supermario @ 16.04.2011. 21:51 ] @
E bas na taj dio sam mislio, tu je kod mene nesto zategnuto zicom i to radi tako odavno.Nadam se da ce me majstor sjutra obradovati ili u pon da je to rijesio i napravio kako treba.
[ vidan kv @ 16.04.2011. 23:31 ] @
...drugari,u pitanju je "vakumski korektor osiromašenja smeše" u narodu poznat kao "vakum sauha"....dva izlaza ima jer je termoventilom povezan radi saterećenja kada je van funkcije tj kada je isključen sauh(zagrejan motor)....nemoj da vas farbaju majstori jer taj deo ima funkciju da tokom "hladnog starta" tj kada je T motora ispod 10 C i sauh potpuno zatvoren otvori suh za par mm i time osiromaši smešu i onemogući "presisavanje".Punu funkciju ima kada su T baš u velikom minusu jer je tada i rashladnoj tečnosti potrebno više vremena da se zagreje......u većini slučajeva je problem u samom sklopu automatskog sauha i zaprljanosti i zaribavanju sisitema polugica....btw,kompletan i nov vakum sauha košta oko 12€, zamenski naravno,i sasvim je solidnog kvaliteta.Orginalan je daleko skuplji....organizuje se i mogu da ti pošaljem.....pozzz!
[ edi maj @ 17.04.2011. 08:39 ] @
Ja sam kod sebe ukočio taj dio (korektor sauga), tako da je leptir sauga uvijek otvoren za tih nekoliko milimetara, i od tada nemam problema. Jedino na izuzetno niskim temp., ispod nule, moram zavergalti 3-4 puta, ali šta je to u poređenju sa ostatkom godine. Inače, ako taj dio ne radi, plus ako pregori elektro grijač u samom saugu, a pogotovo ako nema protoka rashladne tečnosti, leptir sauga ostaje dugo zatvoren, u karburator dolazi samo gorivo bez zraka, auto trza, osjeti se miris nesagorjelog benzina, vjerovatno dolazi i do prodora benzina pored karika u karter.
[ supermario @ 12.11.2011. 21:54 ] @
Da javim napokon, moze nekome valjati - problem je rijesen, plovak je bio neispravan, nije dobro zatvarao i gorivo je nakon gasenja auta curilo u ulje i tu se mijesalo.Promijenjen plovak i sve je OK vec nekoliko mjeseci.Hvala svima na savjetima i na odgovorima.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|