[ todor-ni @ 14.04.2011. 21:33 ] @
Poštovana gospodo, prošle godine negde u leto kupio sam Toyotu Corolly 1.3xl, prvi auto u životu od drugog vlasnika. Odmah promenio ulje, filter ulja, vazduha, sva tri semeringa, zupcasti kais, klinasti kais, spaner, roler. Ispostavilo se da ne valja uljna pumpa, pa i nju, pa ne valja letva volana, pa i nju. Vozio se fino celo leto. Pred zimu procurila pumpa za vodu - zamenjena. Pred Novu godinu skala za temperaturu pocela da prelazi polovinu - jedan majstor, pa drugi, pa treci, nadju mi da je otiso digtung glave i da glava mora da se poravna. Pred Bozic uradim i to, skala i dalje ide u gornju polovinu, ali ne uvek, danas da sutra ne. Zamenim na svoju ruku termodavac, nista, proverim vazduh u sistemu za hladjenje po vasim opisima, ventilator se pali ali ne kao pre, i radi puno krace. Skala za temperaturu se ponasa isto. Posto sam samouk u kutiji sa osiguracima u motoru nadjem da je relej za ventilator posle malo voznje vruc ko upaljenja sijalica, hladnjak je ravnomerno vruc, gornje crevo vrucije od donjeg, dok ne krene ventilator, al cini mi se da ne radi dovoljno dugo, tj. kao pre. Da li je normalno da taj relej bude vreo, a kontam da vasi ventilatori rade vise i cesce, sta da radim? Inace sam dunster za aute. Sve sto sam naucio to je iz vasih komentara. Pozdrav. |