[ brankos @ 18.04.2011. 23:10 ] @
| Servis se zove valja xxxxxxx i pola ulice je ne FIAT, OPEL i VW imala lepe letke da je servis zamene ulja (a na slici originalna) filtera za ulje benz. i vazduh za 23-32 EUR zavisno od auta. E, da li je neko slučajno bio kod njih i kakva su iskustva? Da li smatrate da su bar ulja za te pare originalna ili ne baš?
Ako auto prelazi ca. 800km godišnje :-( da li je potrebno da se ulje menja baš na godinu dana ako se je prethodno bilo originalno? Auto još nema tri godine.
[Ovu poruku je menjao brankos dana 19.04.2011. u 00:53 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao vladd dana 19.04.2011. u 13:13 GMT+1] |
[ Java Beograd @ 19.04.2011. 08:09 ] @
Koliko ja shvatam, samo usluga zamene ulja i svih filtera košta 23 - 32 EUR. Ili misliš da za te pare dobiješ i ulje i filtere ?
[ Marko83 @ 19.04.2011. 08:26 ] @
Citat: Java Beograd: Koliko ja shvatam, samo usluga zamene ulja i svih filtera košta 23 - 32 EUR. Ili misliš da za te pare dobiješ i ulje i filtere ?
Da nije malo skupa ta usluga od 30€?
Narocito, ako sam ja dobro razumeo, da je ovo novi servis kome trebaju musterije?
Tesko da je 1h rada = 30€
Sa druge strane ako je ulje+filteri+usluga = 30€.....mislim da i sam znas kakvo je ulje.... :)
[ jnk @ 19.04.2011. 09:20 ] @
3 litra polusintetike po 700 din = 2100 din + filter 700 = 2800 din iliti ~27eur. S obzirom da radnja u komšiluku koja prodaje ulje vrši besplatnu zamenu tolka je ujedno i cena redovnog servisa za prosečnog benzinca sa motorom 1.2 tako da je sasvim moguća ponuda.
[ Java Beograd @ 19.04.2011. 10:05 ] @
Da, može i tako. Malo sam se preračunao. Za Zastavu a i starije strance (Fiat, VW, francuzi) može da se uklopi. Jeftiniji filter vazduha + jeftiniji filter ulja + 3 litara klasičnog mineralnog ili jeftinije polusintetike (10W40) može da se uklopi u tu cifru.
Ne može da se uklopi za novija, zahtevna vozila sa tačno prepisanom vrstom ulja (brend i tip), kao i za bolje filtere, ili ako je potreban i kvalitetan filter goriva.
Cifra od 3.000 din za zamenu je možda velika za lokalni servis na ćošku, ali je mala za ovlašćene servise.
[ jnk @ 19.04.2011. 10:52 ] @
Ne vidim poentu raditi redovan servis(zamenu ulja i filtera) kod ovlašćenih servisera sem ako je zbog garancije.
Mene redovan servis(ulje, filter ulja) na suzuki swiftu 1.3 izađe 2,800 din i to uradim u toj radnji na ćošku za bukvalno 10 minuta dok na golfu kod mog servisera ispadne oko 11-12,000 din(5l ulja, filter ulja, vazduha, polena i goriva) a od toga su 2,000 ruke i ovo nije kod ovlašćenog servisera a moram da zakazujem bar 3-4 dana unapred i da putujem na drugi kraj grada ali ipak taj auto neću baš da servisiram na ćošku. Dok me je kod ovlašćenog samo ulje i filter ulja koštao oko 15,000 ali to je reket na koji si pristao kupovinom automobila.
[ mozdasamjaamozdainisam @ 19.04.2011. 12:17 ] @
Mene zivo zanima, za sta se koristi auto ako prelazi 800 km godisnje iliti oko 2,5 km dnevno (da se bas svaki dan vozi)...
Zar nije bolje bicikla u tom slucaju?! :)
[ Java Beograd @ 19.04.2011. 12:34 ] @
Ne znam šta te to čudi. Imaš ljude koji žive u centralnim delovima gradova, na posao ne idu kolima, a ni za izlazak im nisu potrebna. Ostaje povremena vožnja tu i tamo (kad nešto baš zatreba) i jednom godišnje do Vrnjačke Banje.
[ brankos @ 19.04.2011. 13:12 ] @
@ Java Beograd
E, upravo je ta varijanta :-) Vozim skuter i pešačim. Pomalo GSP... Samo da ne moram do 2 ujtru sa po 2 WEB kamere na prozoru da čekam da se neko isparkira da se "ubodem" pre pauka ujtru. A ni ovo sa kamerama mi nije garancija, jel dok se obujem i siđem - mesto je već zauzeto. Infra struktura BGD-a je pravljena za 150.000 stanovnika, a ne ovih 3 miliona sa po dvoja kola... A tek kad nam se doseli ostatak Srbije... Ni metro nam neće pomoći. Još se osećam mlad za banju, ali kad treba nešto da se prenese pomislim da se nisam baš toliko prešao što sam pazario auto koji me godišnje košta kolko 'oćeš - samo za dažbine :-(
Ovo za ulja i filtere ću kod njih na kraju morati da proverim sam - šta sipaju, nego reko da vidim da li je neko od vas već imao iskustva sa njima.
[ Java Beograd @ 19.04.2011. 13:22 ] @
Ipak, Brankos, koliko sam shvatio, imaš nov i savremen auto. Najmanje šta možeš da učiniš za auto (i za sebe) je da ti sam kupiš kvalitetno ulje i filtere i da ti onda neko to zameni, ako već ne možeš sam. Ovaj način servisiranje ostavi onima kojima je namenjeno: vlasnicima polovnjaka starijih od 10-15 godina.
[ brankos @ 19.04.2011. 13:33 ] @
@ Java
Da, tako sam i ja nešto razmišljao. Možda filtere ostavim, jel sam prešao samo 1000 km, a ulje ću da uzmem možda MOTUL ili kupim i original, ali ne verujem da je bolje.
[ AstralPro @ 19.04.2011. 15:07 ] @
@brankos
filter za vazduh se menja na ~ 20.000km
filter za ulje se menja svaki put kad i ulje a to je na od 8000 do 20.000 km u zavisnosti od tipa vozila.
filter za polen (klimu) moze i na 40.000 km ili vise.
filter za gorivo moze na 20.000 km.
[ Java Beograd @ 19.04.2011. 15:13 ] @
Savremena sintetička ulja su higroskopna. Tako, za oko godinu dana "upiju" vlagu iz vazduha, pa time promene bitne kvalitativne osobine. Preporuka svih proizvođača je da se ulje svakako promeni jednom godišnje, bez obzira na pređenu kilometražu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|