[ todza @ 25.04.2011. 18:41 ] @
Pre par dana sam uzeo corollu 1.3 xl koja je prešla skoro 200000 ,medjutm auto je u dosta losem stanju jer trosi 1l ulja na 500 km ako ne i više.
Prepostavljam da su gumice ventila jer auto dobro vuce i filter vazduha je čist.Motor je dosta prljav i kaplje mu ulje ispod zupčastog kajša i termostata i ima mnogo toga što ne valja iako je kupljen od prvog vlasnika, jedino je limarija i enterijer solidan.
E sada dali može neko da mi preporuči nekog majstora gde bi odrzavao taj auto ali da nije preskup i da je u okolini beograda.

[ cozmo_im @ 25.04.2011. 22:00 ] @
To sto kaplje ti je semering uljne pumpe a to sto je masno kod termostata moz' da bude samo dihtung poklopca dekla ventila ili gumica razvodnika. To se resava bez problema i nemoj da te brine.

Potrosnja ulja varira. Moze da bude i litar na 500km zbog gumica, a moze da bude i litar na 2000km zbog karika. Kako da proveris - nikako. Eventualno po svecicama ali i to nije neki reper.

Takodje tebi sad izuva ulje posto kaplje i na semeringu uljne pumpe - u voznji ga bas baca i ume na taj nacin da slisti ulje brzo.

Mom ortaku je trosila litar na 500km i dimila ko furgon i kad je zamenio gumice, trosio je litar na 5000km i dima nije bilo vise.

Zameni te semeringe i dihtunge, gumice ventila za svaki slucaj i vozi.

Cak i da je uljna karika neka otisla, nemas problem. Dolivaj, pazi na nivo ulja i vozi dokle god ti traje auto, samo cesce menjaj svecice (recimo dvaput godisnje).

Dok ne riknu kompresione karike ili lezajevi, ovako ga mozes voziti do kraja sveta - a to ti nece riknuti ako pazis na nivo ulja, redovno menjas ulje, filtere, svecice, i pazis na temp. motora.
[ todza @ 25.04.2011. 23:48 ] @
Koja je priblizna cena zamene gumica ventila ,dihtunga glave,obrada glave (ako treba),spanera,kajševa ,vodene pumpe,i semeringa.
A imam problem i sa sauhom par puta nije hteo da se isključi cak i ako se auto zagrejao i ukljucivao ventilator i dalje je radio na 1500 obrtaja.