[ MILANAN @ 02.05.2011. 19:25 ] @
| Pozdrav svima.Imam audi 100cc 1.8 87.god sa karburatorom.Interesuje me da li lomi ventile kad se pokida zupcasti kais ili se ne dogadja nista strasno ? Pitam jer nisam ga skoro menjao a nisam ni mnogo presao od zadnje promene pa ako se nedesava nista nebih ga menjao.U motoru imam ulje polusinteticko shel 10/40 pa da li smem da sipm od drugog proizvodjaca isto polusinteticko,znam da nesmeju da se mesaju na pr. mineralno i polusinteticko ali naznam da li bi bio neki problem sa ostacima starog ulja kad isipam staro i sipam drugo polusinteticko od drugog proizvodjaca.Molio bih za pomoc i hvala vam unapred na savetu. |
[ vidan kv @ 02.05.2011. 19:34 ] @
Velika je verovatnoća da pokrivi ventile kada prezubi/pukne zupčasti kaiš.....uobičajeni interval zamene kaiša je 70 hiljada km ili 5 godina....slobodno sipaj 10W40 drugog prizvođača.Posle toliko km i godina više ništa ne može da mu škodi....pozdrav!
[ veselinovic @ 02.05.2011. 21:07 ] @
1.6 benzin ne dohvaca ventile, ali svi ostali kace.
[ botr @ 02.05.2011. 21:10 ] @
Kako kad, nekad samo pokrivi ventile, a nekada ih i polomi. Sto se tice ulja, mozes slobodno da pomesas ulja dva proizvodjaca, kao i mineralno i sinteticko, tako ce se doboti polusinteticko. Ne mozes ga pokvariti, samo ces mu pogorsati karakteristike.
[ MILANAN @ 02.05.2011. 21:34 ] @
Pre pet godina radio sam mu generalnu po svim propisima i od tad radi super,gram ulja ne trosi ide kao metak ne kvari se a inace je super ocuvan pa mi je zao da ga unistim ali sad mi je skupo da kupujem shel pa zato trazim zamene.Hvala vam na savetima.
[ vladd @ 03.05.2011. 12:23 ] @
Citat: MILANAN: ... pa mi je zao da ga unistim ...
Zasto, u ovom slucaju, stedis na ulju?
Poz
[ MILANAN @ 03.05.2011. 19:56 ] @
Znao sam mesto gde mogu da kupim pravi shel.Imao sam rodjaka u bg.koji je radio oko prodaje tog ulja i uvek sam znao gde ima original ali sada na osnovu njegovog saveta nebih vise da kupujem to ulje a ne stedim jednostavno nisam u mogucnosti finansiski kao ranije
[ vladd @ 04.05.2011. 08:01 ] @
Niko nije u mogucnostima "kao ranije"
Probaj sa Motul-om, 6100, ili Mobil-om 2000, to su solidna ulja a nisu preskupa. Bice dobra zamena za Shell.
Poz.
[ pudar @ 06.05.2011. 01:13 ] @
1.8 ne dodirne ventile,tako da nema da brines(PROBAO!).
[ MILANAN @ 06.05.2011. 06:49 ] @
Ja sam probao jednom dok je bio skinut zupcasti kais okretao sam kljucem radilicu i posle 2 ili 3 kruga culo se da se nesto unutra dodirnulo i vise nije mogla da se okrece radilica pa sam mislio da je tada klip dodirnuo ventil mada mozda i nije trebalo tako da se proba u svakom slucaju ako ste probali i nedodiruju se hvala vam na odgovoru.Trenutno nemem majstora pa zato brinem cak mi je padalo napamet da napravim alat da drzi remenice i da ga sam promenim.
[ pudar @ 08.05.2011. 02:15 ] @
Pa nije meni bilo bas do probe, al' mi je pukao na putu i morao sam "da probam".
Salim se malo. Inace, lako se menja i ne treba nista od specijalnih alata (skine se poklopac ventila i blokira se bregasta sa zadnje strane,sad sam zaboravio, mislim da je kljuc 13 odgovarajuce debljine, a zamajac zaglavis vecim srafcigerom i to je to od spec.alata). pozz
[ MILANAN @ 08.05.2011. 06:56 ] @
Meni je do tog alata zato jer kad god smo nenjali taj kais uvek je moralo da se posle toga steluje paljenje iako je sve bilo uradjeno po pravilu tj. svi reperi na remenicama stoje bas gde treba i opet kad se sve sklopi treba da se steluje paljenje.U majstora imam stopostotno poverenje i jedino ostaje da ili kais nije bio uredu ili nesto drugo pa zato mislim ako bih napravio alat i da istovremeno drzi sve tri remenice ( bregastu paljenje i radilicu ) nebi doslo do greske.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|