Onda tu nisu tačni ni skala ni kompjuter. Skala pokazuje negde oko 85
oC, a kompjuter 124
oC, a radna temperatura je negde između toga
Ovaj senzor koji pokazuje 124, vrlo je osetljiv na način vožnje i brzinu vetra, tako da kada posle jače vožnje stanem (na semaforu recimo) temperatura skoči do 135
oC, a opet ako vozim na leru na nizbrdici onda padne na oko 115
oC. Takve promene se ne primećuju na skali.
Pretpostavljao sam da je taj senzor negde u motoru na nekom ključnom mestu, pa da pokazuje realnu temperaturu na tom mestu? Ono što je u stvari počelo da mi budi sumnju zadnjih dana da je taj podatak uopšte ispravan jeste da se ne sećam da sam ikada video tu temperaturu da je ispod nekih 35-40
oC, čak i kada auto nije vožen par dana, zimi. Uvek sam mislio da grejači odrade posao pre nego što ja stignem da dođem do podatka o temperaturi (treba da kliknem 16 puta) ali najnovija saznanja (da mi grejači ne rade već 6 meseci) su pobili tu teoriju do koske.
Sad sam čudu.
Inače, skala stoji zakucana na 60 dok temperatura motora ne počne da prelazi nekih 94, a onda je prati sa istim zaostatkom do nekih 110 ili slično tome.
[Ovu poruku je menjao pisac dana 05.05.2011. u 11:48 GMT+1]