[ Horvat I @ 14.05.2011. 06:31 ] @
Postoji li samostalni (ili da može samostalno funkcionisati) elektroventil, elektrodizna za benzin a da nema rezervoarče kao što imaju oni što se koriste kod preklapanja benzin/gas.
Na motokopačici Honda Mio standard mi se ojelo vrh igle karburatora i preliva gorivo, podešavanjem plovka nisam uspeo sanirati stvar, a međusobnim užuljavanjem pogoršao.
Karburator se kači na sistem automatskog davanja gasa koji je neophodan za ispravan rad mašine u šta sam se uverio ugrađivanjem karburatora od motorbicikle.
Nije bitno dali ventil otvara ili zatvara kad je pobuđen jer ću tako prilagoditi pobudu.
[ vladd @ 14.05.2011. 10:45 ] @
Problem neces resiti ugradnjom stop ventila, eventualno sa ventilom koji ima progresivno otvaranje, neki mikroprocesor, detekcija protoka goriva, vazduha....ukratko neka vrsta elektronskog ubrizgavanja.

Prelivanje karburatora je problem koji treba popraviti, remontom karburatora ili zamenom celog karburatora. Nivo goriva u loncetu plovka je preduslov korektnog rada karburatora.
Ili privremeno da postavis kuglasti ventil, slican ventilima za mopede sa napajanjem gorivom u slobodnom padu, pa da doziras protok i rucno ga iskljucujes, ali to je samo kratkotrajno resenje sa kojim ces se pomuciti u radu sa takvom motokopacicom.
[ Zarko Silic @ 14.05.2011. 22:18 ] @
A zasto jednostavno ne zamenis deo koji je ostecen?

Jel to F600 ili F400?
[ Horvat I @ 15.05.2011. 10:04 ] @
u pitanju je karburator Bing 8M5,5 S192 .
Takav karburator, a ni rezervnih delova nema, kod novijih karburatora sa automatskom regulacijom gasa mi ne odgovara položaj regulacije, a kroz sajlu ne bi funkcionisalo normalno.
Ako ne postojistandardni deo moratću kod strugara da mi nastruže 2. zavrtanj za držanje ulivne sisice za benzin i u njega ugraditi namotaj sa konusnom iglom.
Koliki nagib konusa i mN pritiska igleje optimalno?
Plovak ima hod < 1,5mm što mi je više nego dovoljno za rad pobude kalema.
@ vladd u automatici sam već <30 g znao bi rešiti i kontrolerom ali tu je dovoljan i reed rele.