[ vabugdev @ 16.05.2011. 12:53 ] @
Želeo bih da sa svima podelim probleme koje sam poslednjih godinu dana imao sa Opel-ovom dilerskom i servisnom mrežom:

http://myopelastraproblems.blog.com

P.S. Ako neko ima ideju kako da rešim problem sa vibracijama (pošto "ovlašćeni" ne umeju) neka javi.

Pozdrav.
Goran
[ cozmo_im @ 16.05.2011. 13:00 ] @
Neke Astre su imale problem sa poluosovinom i luftom na krstaku koji ide u menjac. On je stvarao vibracije. Lako za popraviti.
[ Zarko Silic @ 16.05.2011. 13:50 ] @
Koje probleme imas sa Opelom?
Koji je model i koliko je star?

Da li je pod garanciom?
[ vabugdev @ 16.05.2011. 14:28 ] @
Opel Astra H, benzinac, 1.6, star tacno godinu dana, dakle jos u garanciji.
Nakon zamene menjaca (koja je sama po sebi prica bez presedana), pojavile su se vibracije na 2800 obrtaja u minuti u bilo kojoj brzini. Nakon stavljanja prigusnica na poluosovine vibracije su se smanjile i premestile na 2050 obrtaja u minuti. Nakon jos jednog "setanja" prigusnica, vibracije se pomerile na 1900 obrtaja u minuti i primetne su samo u trecem i cetvrtom stepenu prenosa. Nevolja je sto je tehnicar koji je is Budimpeste dolazio da proba da resi kvar, napisao da vise nema vibracija i Opel nece dalje da intervenise. Tacno je da ih nema na 2050, sada su na 1900. Ovlasceni servis nece da proba da resi jer im Opel nije priznao sate ni za prethodne pokusaje resavanja problema.

Pozdrav.

Goran
[ cozmo_im @ 16.05.2011. 14:32 ] @
Poluosovina - krstak. Cesta boljka.
[ etjen @ 16.05.2011. 14:37 ] @
Citat:
zarsilic: Koje probleme imas sa Opelom?
Koji je model i koliko je star?

Da li je pod garanciom?


lepo je čovek sve napisao na blogu.
Neverovatno je zaista koliko Opel ne poštuje kupca...
[ jnk @ 16.05.2011. 14:49 ] @
Pa vrlo lako si odustao. Kad ti auto provede 40ak dana u servisu u prvih 8 meseci onda je vreme za nervozu ovo tvoje je ništa.
[ Zarko Silic @ 16.05.2011. 15:37 ] @
Mislim da je to posao za trzisnu inspekciju.

Obrati se njima pismeno sa opisom ovog sto ti se dogadjalo.


Ako ne pomogne, onda na parnicu, ali mislim da ce trzisna resiti stvar.

Zahtevaj da ti poprave auto, ili da ti vrate novac.


P.S. Ali pre nego bilo sta pokrenes, proveri na jos nekom takvom vozilu da li se javljaju isti simptomi.
[ Milojkovic @ 16.05.2011. 15:51 ] @
Poluosovine treba izbalansirati i problem ces resiti.Cest problem na novim Opelovim modelima a poenta price je da je sve pocelo od banalnosti i cicijasenja GM-a da se izabere najgori dobavljac delova zbog najmanje cene.
[ cozmo_im @ 16.05.2011. 15:56 ] @
Ma ucestali kvar, znam dosta ljudi s tim problemom. Neko je balansiro poluosovinu neko je menjo krstak.

Odes tamo, zapretis advokatom, inspekcijom i kazes da znas o cemu se radi i teraj dok to ne zamene!!

Prosta operacija za majstore.
[ Milojkovic @ 16.05.2011. 16:04 ] @
Nece mu zameniti jer servis ima pokrice koje ga stiti.Tehnicar Opela je dao misljenje da je deo ok i tu je kraj.Ti si neko ko nije iz te branse i nema kvalifikaciju za utvrdjivanje kvara , dakle nisi merodavan i tvoj sud je samo u domenu licnog zapazanja dakle ekspert je utvrdio ispravnost i tu je kraj.
Umesto da se bespotrebno nerviras i patis to ces resiti za 20 do 30 evra koliko ce ti uzeti neki strugar da to lepo izbalansira
i bices miran .Problem resavas za nekoliko sati i teraj dalje ili ces da se natezes, nerviras i gubis zivce mesecima ili godinama pokusavajuci da dokazes nesto za cega nasi sudovi nisu uopste zainteresovani i rizikujes da te jos i proglase za paranoicara (Steva Zigon u TV sriji "Majstori" ).
[ vabugdev @ 16.05.2011. 16:30 ] @
@Milojković: Svaka vam je ka u Njegoša :)

Dakle

1. Tržišna inspekcija kaže da ne mogu da dovode u pitanje sud Opel-ovih ovlašćenih servisera jer oni nisu stručnjaci za to. Jedini način je je parnica, a svi znamo koliko u Srbiji to može da traje.
2. Još kod spora sa menjačem su me proglasili za paranoičara.
3. Sad je dilema da li rešiti problem kod prvog majstora koji zna posao i time izgubiti preostalih godinu dana garancije ili se ganjati sa ludacima.



[ Nocni @ 16.05.2011. 17:39 ] @
Popravi to u sopstvenoj reziji i zaboravi na svaki ovlasceni opelov servis i zaboravi na tu godinu dana garancije... Nema vise nervoze, nema prepucavanja sa raznim "ovlascenim expertima"... Naravno, radi licnog zadovoljstva nije lose da odes do njih i da ih barem verbalno napusis qrca i to kad je najveca guzva u servisu i na taj nacin da zavrsis sa njima... znas onu reklamu: neprocenjivo
[ pisac @ 16.05.2011. 19:33 ] @
Hehe, to sam trebao i ja da uradim sa Fordovim ovlaštenim servisom, ali bilo mi mnogo žao jer ima tamo stvarno dobrih likova koji hoće da pomognu koliko god im "sistem" dopušta. Jedino da sam prvo rekao: ovo što ću reći ne važi za sledeće osobe: 1) ... 2) ... 3) ... 4) ..., a svi ostali naročito rukovodstvo mrš*$*#*%!*#*¤.....
[ HoT_Steppa @ 17.05.2011. 08:19 ] @
To je Astra klasik, kao kupljena nova?
[ Zarko Silic @ 17.05.2011. 09:02 ] @
Opeov tehnicar iz Madjarske ne moze biti vestak ni po kom osnovu: ni po nivou svoje strucnosti, ni po tome sto je naklonjen jednoj strani u sporu.

Medjutim, ima tu jedan drugi problem. Pitanje je sta predstavlja ta rezonancija ili buka na odredjenim obrtajima. Mozda je ona u okvirima tolerancije. Opel je u svom podatku o buci postavio odredjene vrednosti. Ako ova tvoja ne prelazi taj iznos, onda se smatra za dozvoljenu.

I nikako nemoj nista u sopstvenoj reziji raditi na vozilu ako je garancija vazeca. Mozes napraviti samo vece zlo. Moze se realno dogoditi da na vozilu sasvim nesto trece otkaze,a da to ne priznaju jer si ti,ili neko drugi neovlascen intervenisali.

Mnogo je pametnije ici legalnim putem.

[ beksi82 @ 18.05.2011. 09:49 ] @
Astra H 1.9 CDTi

Caos,drugar ima problem sa ovim delom na slici,cuje se piskav zvuk (zujanje),kad skinem dzek nista.i servo ga zeza malo.

pitanje:koji je to deo,da ga ne radi majstori?
bilo kakav savet..pozzz


[Ovu poruku je menjao beksi82 dana 19.05.2011. u 09:36 GMT+1]
[ dizon @ 25.07.2011. 00:17 ] @

Vabugdev, takode imam problem sa vibracijama u autu (izmedu 2000 i 3000 obrtaja u mestu ali i u pokretu) , radi se o novoj opel astri classic III (4 meseca je stara), dok sa menjacem za sada nemam problema . Mozes da me okrenes na 064/536-62-64 pa da uporedimo da li se radi o istom problemu (inace vec sam reklamiirao ali nisu uspeli da nadu od cega vibracije nastaju:), kazu stedeli na materijaliu:).

[ Milojkovic @ 25.07.2011. 01:43 ] @
Balans remenice pk kaisa pravi problem , i to se resava vrlo lako, zaboravite na ovlascene servise oni nemaju vremena za te stvari.Opeljesili su vas za nov auto pokupili su lovu za servise i sad vas kasiraju.Nadji dobrog strugara odnesi remenicu i sve ces zavrsiti za par sati.Vreme je ipak najskuplja kategorija.
[ triac @ 27.07.2011. 00:39 ] @
Koji je po vama dobar Opelov servis u BGD-u.
Kanim se da odem kod Ristica, mozda neka iskustva.
I jel bolje vrsiti promenu zupcastog, spanera, rolera, vodene pumpe, pk kaisa i kraja spone GM delovima ili Bosch, SKF...
[ Milojkovic @ 27.07.2011. 12:16 ] @
Svi ponudjeni proizvodjaci koje ste naveli su kvalitetni .Izbor servisa koji ce to zameniti je stvar licnih afiniteta i platezne moci.
[ triac @ 27.07.2011. 21:41 ] @
Citat:
Milojkovic: Svi ponudjeni proizvodjaci koje ste naveli su kvalitetni .Izbor servisa koji ce to zameniti je stvar licnih afiniteta i platezne moci.