[ StORM48 @ 24.05.2011. 00:21 ] @
Otporan na metke, laku artiljeriju, hemijske i biološke napade, kugu, koleru i slična čudesa, ali...

(uključite zvuk)



Citat:
Prepreka u vidu male izbočine na ulaznim vratima pokazala se kao prezahtjevna


Predsjednik Sjedinjenih Američkih Država Barack Obama, posjetio je domovinu svog praprapradjeda - Irsku. No njegov posjet nije prošao u najboljem redu i u jednom je trenutku doslovno zaglavio.

Naime, dok je napuštao američko veleposlanstvo njegov automobil zvani Zvijer na čelu kolone naglo je stao. Iako je otporan na metke, iako ga voze profesionalci, prepreka u vidu male izbočine na ulaznim vratima zaustavile su ga.

Svi su morali zastati i biti strpljivi dok je vozač polako pokretao automobil i prešao preko zahtjevne prepreke. Potom je posjet prvoj zemlji na Obaminoj europskoj turneji mogao započeti.

Nakon službenih posjeta i razgovora s političarima, američki predsjednik se zaputio u selo za koje se vjeruje kako je mjesto gje mu je živio praprapradjed. Riječ je o Moneygallu, čiji su mještani bili presretni što ih je posjetila najveća faca otkad postoje.


IZVOR

Dakleeeee...
Znači, eventualnim lošim momcima nije potrebna sofisticirana tehnika. Dovoljna je i cigla na pravom mestu i "zver" je zaustavljena!

Baš me zanima da li će joj sad nadenuti drugi nadimak

Pozdrav

[ Nebojsa Milanovic @ 24.05.2011. 00:26 ] @
Duža verzija iz drugog ugla:

[ StORM48 @ 24.05.2011. 00:34 ] @
Ne znam zašto, ali ja dobro nisam umro od smeha... k'o sidro da je bacio!

Ovi snajperisti na krovu dobro nisu krenuli da pucaju kad se prelomio zvuk...

Pozdrav
[ tdjokic @ 24.05.2011. 02:06 ] @
Godinama gledam kako razni auti na raznim slicnim mestima dolaze na par milimetara do betona ili ko zna cega i samo se cudim. Zar niko nije ovo primetio ranije? Ne samo za Obamin auto nego generalno, kao da su svi sasavi. Zna se koliki mu je klirens i kakav profil puta mora da bude i ni jedna stvar nije imuna na onakve grbe kakve se prave na bezbrojnim ulazima. Bas mi je drago, to je slika nase civilizacije - svi "genijalci" a ne umeju ni cestit ulaz u dvoriste da naprave!
[ Boris Tadić @ 24.05.2011. 02:25 ] @
Debljina vrata je za

[ a1200 @ 24.05.2011. 02:50 ] @
Mislim da su mu pukli amortizeri :)... tako izgleda, a i zvuk je "upecatljiv" :D
Jbg. to se dogadja kad probas tenk da prestilizujes da izgleda kao auto... tj. da glumis opustenost iza vrata od pola metra - tonaza je tonaza :)
[ Wi-Fi @ 24.05.2011. 02:55 ] @
Hehehe, kako se "nasadio" tj. nasukao. Tako im i treba kad voze "lange" Cadillac (mada je cak i lange BMW zakacio)
[ virtual_pg @ 24.05.2011. 04:03 ] @
:D
kako su se "cimnuli" ovi sa desne strane... :)
[ srlexic @ 24.05.2011. 04:16 ] @
Ako je tačno, čuo sam da ovi automobili teže oko 20 tona??? Previše, brale...
[ Slobodan Miskovic @ 24.05.2011. 07:27 ] @
Hahahahahaa kakav show! Znaci pokidao sam se od smeha! Kako su se samo cimnuli ovi na drugom klipu :)))))))))
[ Ivan Dimkovic @ 24.05.2011. 07:57 ] @
Hahhahahaha - prejako! Osecam da je palo dosta prozivki na licu mesta od strane Iraca :-)

Mislim da nema boljeg primera od ovoga zasto sve ovo treba zvati "security theater" :-)
[ Java Beograd @ 24.05.2011. 08:08 ] @
Ekstra. Inače, nema ovo veze sa klirensom, pukla je opruga, jasno je kao dan.
[ Nabukodonosor @ 24.05.2011. 12:13 ] @
Kakva opruga bre?! Pa i bmw je zakacio malo kada je prelazio, a ovaj auto ima jos nekih 2 metra vise razmaka izmedju prednje i zadnje osovine. Ne znam cemu toliko filozofiranja, kada je jasno svima sa gramom mozga da je auto zakacio jer je jednostavno predugacak, tj. preveliki razmak izmedju osovina za ovu grbu na putu. Pa ja zakacim sa svojim "normalnim" autom cim prelazim preko neke velike grbe, a ne pukne mi nikakva "opruga". Mogu da zamislim kako bi samo ostao da se klatim kao klackalica kada bi mi razmak izmedju osovina bio za metar veci.
[ Java Beograd @ 24.05.2011. 12:21 ] @
Ti očigledno nemaš taj gram mozga kad ne čuješ prasak, koji se desio kad je odjednom nešto puklo. Ne grebanje, nego prasak. Nakon praska karoserija se stropoštala na prednji deo. Zatim, pogledaj kako izgleda prednji desni točak, koliko se slepio za blatobran, nakon što je auto stao. I naravno nije se klatio kao klackalica, nego se slepio za ulicu. Samo je koincidencija da se to desilo dok je grba na putu bila po sredini auta.

Da je auto ostao na grbi na putu, prednji desni točak bi se odvojio od blatobrana, maksimalno.

E sad, dali je opruga, gibanj, ili neko treće konstrukcijsko rešenje - to zna samo onaj koji je budžio auto.



[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 24.05.2011. u 13:37 GMT+1]
[ Java Beograd @ 24.05.2011. 12:32 ] @
Evo i primera.

[ tdjokic @ 24.05.2011. 12:38 ] @
Citat:
Java Beograd: Ti očigledno nemaš taj gram mozga kad ne čuješ prasak, koji se desio kad je odjednom nešto puklo. Ne grebanje, nego prasak. Nakon praska karoserija je nalegla. Zatim, pogledaj kako izgleda prednji desni točak, koliko se slepio za blatobran.
Da je auto ostao na grbi na putu, prednji desni točak bi se odvojio od blatobrana, maksimalno.
Ruzno pricas a nisi u pravu.

Reklo bi se da je prvo usledilo zaustavljanje a tek onda zvuk. Cak i ako ovo nisam dobro odgledao, CINJENICA je, da se auto zaustavio u delicu sekunde, znaci NASUKAO SE NA NESTO, po mome na ono jezivo gvozdje, koje se vecinom stavlja kod kapija da bi se ona zakacila i UVEK STRCI, osim kad sam ja pravio slican ulaz, pa sam to gvozdje sakrio u pod, bilo ja kao prorez, koji je naravno trebalo disciplinovano i cesto cistiti i reza je lepo ulazila unutra. Da se nasukao na beton, isao bi jos malo, uz cvileci zvuk, klizio bi, a ovo je bilo MOMENTALNO ZAUSTAVLJANJE, KAKO DA GA JE UHVATILA KUKA SA NOSACA AVIONA! Da je pukla opruga auto bi isao bar 10, 20 cm dalje, mozda i vise, a on se ljuljao oko sredina - napred, nazad, napred, nazad, nije odmah nalegao, sto potvrdjuje teoriju oko kuke. Ako se ne varam, cuo se slican metalni zvuk i kad je BMW iz pratnje zakacio tu "kuku" - kratko i brzo, tacno kao kad zakazic nesto sto strci poprercno na tvoje kretanje.

Najgluplje je, sto su kasnije pustilu buvu da je to bio rezervni auto sa osobljem i opremom - od kad se osoblje i oprema voze glavnim putem, sa dve drzavne zastave na sebi, sa upaljenim trepcucim svetilima u boji i pratnjom?

Ja licno sam takodje "naseo" - prvo sam se smejao Ircima a tek kasnije saznao / shvatio da je to izlaz iz americke ambasade, dakle nisu krivi Irci.
[ tdjokic @ 24.05.2011. 12:46 ] @
Citat:
Java Beograd: Evo i primera.
E sad vise ne pricas ruzno, nego lupas gluposti! AUTO SE ZALJULJAO PAR PUTA I ZAUSTAVIO SE U PREDNJEM POLOZAJU, STO ZNACI DA GA JE "KUKA" ILI STA VEC ZAKACILO IZA TEZISTA ZATO JE AUTO "PAO" NAPRED, PROSTO KAO PASULJ. Zadnji tockovi su prestali da nose tezinu koja je morala na nesto da se osloni i oslonila se kako su okolnosti dozvoljavale. Uostalom, auto se nije nagnuo prema desnom prednjem tocku, nego je i dalje lepo horizontalan.
[ jnk @ 24.05.2011. 12:51 ] @
Pa pogledaj samo prvi snimak i videćeš kako se auto lepo klati onako nasukan. Kakva crna opruga.
[ X Files @ 24.05.2011. 12:58 ] @
Mene je takva "metalna izbočina" (koja pojednostavljuje zatvaranje dvostrane kapije) svojevremeno koštala poprilično finansijski, kada sam se uparkiravao u rikverc i zakačio lonac auspuha, čime sam ceo sistem lonaca izbacio iz ležišta a unutrašnjost oštetio.
[ Java Beograd @ 24.05.2011. 13:04 ] @
Kao što rekoh ne znam da li je opruga, gibanj ili neko drugo konstrukcijsko rešenje. Ali, definitvno tvrdim da je auto stao zbog toga što je nešto veliko i jako metalno, dakle neki deo vešanja puk'o, a ne zato što se auto "nasukao" na izbočinu na kapiji. Uostalom, kako objašnjavaš da je nakon kvara prednji desni točak totalno nalegao na blatobran.

Citat:
tdjokic: Ruzno pricas a nisi u pravu.
Zapravo, odgovaram na ružnu prozivku.
[ Java Beograd @ 24.05.2011. 13:09 ] @
Citat:
tdjokic: E sad vise ne pricas ruzno, nego lupas gluposti! AUTO SE ZALJULJAO PAR PUTA I ZAUSTAVIO SE U PREDNJEM POLOZAJU, STO ZNACI DA GA JE "KUKA" ILI STA VEC ZAKACILO IZA TEZISTA ZATO JE AUTO "PAO" NAPRED, PROSTO KAO PASULJ.
Jedini koji ovde lupa gluposti si ti. Objasni 'leba ti šta je to "prednji položaj" automobila ? Da li si tu mnogopomonjanu kuku video negde na snimku ili je ona plod tvoje imaginacije ? A tvoje obajšnjenje o težištu i "padu" automobila napred je najsmešnije.
[ popusicko @ 24.05.2011. 13:36 ] @
A i kakva to opruga ,gibanj ili nesto trece cuci na sred automobilskog poda.Gibnjevi i opruge su pored tockova a ne po sredini automobila.
[ vilil1 @ 24.05.2011. 13:39 ] @
Definitivno nije isti zvuk kada je BMW prosao. Ono je klasican zvuk grebanja po povrsini. "Obamin" zvuk je kao da je nesto metalno puklo.

Kako se nije nasukao kada je ulazio nego pri izlazu?
[ yolja624 @ 24.05.2011. 13:42 ] @
Ma jok, to se otkacila kuka za sletanje na nosac aviona... pa se zakacila za beton!

Priceless... :D
[ jnk @ 24.05.2011. 13:45 ] @
Jeste da je američki automobil ali čak se ni njima ne dešava da samoeksplodiraju i to baš na toj izbočini.

“Best BMW Ad ever!”
[ vilil1 @ 24.05.2011. 13:51 ] @
Citat:
Java Beograd: Uostalom, kako objašnjavaš da je nakon kvara prednji desni točak totalno nalegao na blatobran.

Pretezak vozac. Neki debeljko. :D
[ srdjee @ 24.05.2011. 13:54 ] @
Tu je nesto puklo, ima snimaka sa strane gde se vidi da nije ni dodirnuo ivicu, a Obama je odvezen drugim autom jer je ovaj neuptrebljiv, da se samo "nasukao" mogli su malo da ga poguraju ili povuku.

[ Java Beograd @ 24.05.2011. 13:55 ] @
Evo još jednog klipa koji potvrđuje da je nešto puklo (bemliga šta je) a ne da se auto "nasukao".


Zapravo, nasukao se i nalegao na asfalt, tek kad je puklo nešto u vešanju.
[ popusicko @ 24.05.2011. 13:55 ] @
Naseo je definitivno krajem motora ili menjacem na metalnu izbocinu i to je taj metalni zvuk.
Heavy metal na metal.


[Ovu poruku je menjao popusicko dana 24.05.2011. u 17:26 GMT+1]
[ tdjokic @ 24.05.2011. 13:56 ] @
Citat:
vilil1: Definitivno nije isti zvuk kada je BMW prosao. Ono je klasican zvuk grebanja po povrsini. "Obamin" zvuk je kao da je nesto metalno puklo.

Kako se nije nasukao kada je ulazio nego pri izlazu?
Naravno da nije isti zvuk ako nesto samo oceses i pobegnes ili ako je to nesto za tebe suvise visoko i tu UDARIS u to nesto! Zvuk je SLICAN, postoji, znaci i za taj manji auto je tamo postojalo nesto. To nesto strci iz betona, vidi se lepo izmedju prolaska BMW-a i nailaska "zveri", treba samo pazljivo pogledati.

Zasto se nije nasukao kad je ulazio? Moguca su dva odgovora. Prvi je, da je bio prazniji, da je Obama dosao "privatnim" autom, dzipom, kombijem, sta ja znam. Drugi je, da odozdo nije ravan nego ima neka ojacanja, rebra, profil, i da je prvi put promasio onaj strcoljak.

Citat:
Java Beograd: Jedini koji ovde lupa gluposti si ti. Objasni 'leba ti šta je to "prednji položaj" automobila ? Da li si tu mnogopomonjanu kuku video negde na snimku ili je ona plod tvoje imaginacije ? A tvoje obajšnjenje o težištu i "padu" automobila napred je najsmešnije.
Izuzetno retko koristim licne uvrede na forumu. Prvo sam ti rekao da ruzno pricas, nakon sto si ti jednom drugom kolegi rekao ovo "Ti očigledno nemaš taj gram mozga kad ne čuješ prasak". Velika je razlika reci nekome da ruzno prica ili da mu nedostaje gram mozga.

Sto se mehanike, tezista, opruga i svega ostalog tice, tu nemamo sta da pricamo. Po tvojoj diskusiji bi se reklo da tu nisi ni strucan niti logican niti profesionalac i onda nije fer da diskutujem sa tobom jer ja jesam sve to, provereno i dokazano i polozenim ispitima i prakticnim radom u nekoliko firmi. Zao mi je samo sto - priznajem - ne znam dosta dobro i brzo da crtam na racunaru, inace bih ti nacrtao ovo o tezistu, ali sta da se radi, niko nije savrsen, pa nisam ni ja.

Zelim ti svako dobro u zivotu, narocito se nadam da neces nekome u lice reci da mu fali gram mozga, sto bi moglo da ima neocekivane posledice. Ovde se vise necu javljati na tvoje komentare.
[ Java Beograd @ 24.05.2011. 14:00 ] @
Citat:
tdjokic: Izuzetno retko koristim licne uvrede na forumu. Prvo sam ti rekao da ruzno pricas, nakon sto si ti jednom drugom kolegi rekao ovo "Ti očigledno nemaš taj gram mozga kad ne čuješ prasak". Velika je razlika reci nekome da ruzno prica ili da mu nedostaje gram mozga.

Sto se mehanike, tezista, opruga i svega ostalog tice, tu nemamo sta da pricamo. Po tvojoj diskusiji bi se reklo da tu nisi ni strucan niti logican niti profesionalac i onda nije fer da diskutujem sa tobom jer ja jesam sve to, provereno i dokazano i polozenim ispitima i prakticnim radom u nekoliko firmi. Zao mi je samo sto - priznajem - ne znam dosta dobro i brzo da crtam na racunaru, inace bih ti nacrtao ovo o tezistu, ali sta da se radi, niko nije savrsen, pa nisam ni ja.

Zelim ti svako dobro u zivotu, narocito se nadam da neces nekome u lice reci da mu fali gram mozga, sto bi moglo da ima neocekivane posledice. Ovde se vise necu javljati na tvoje komentare.


Ja NIKAD ne koristim lične uvrede na forumu, jedino vratim istom merom. (Nabukodonosoru) Da pratiš postove na ovoj temi, video bi o čemu pišem. Uostalom, ti si prvi meni rekao da lupam gluposti, što stvarno nema smisla. To što se ne slažeš sa mnom nikako ne znači da lupam gluposti.
[ Wi-Fi @ 24.05.2011. 14:01 ] @
Na prvom snimku (0:06) se vidi da je i BMW zakacio, ali samo "ocesao" (posto je kraci, mnogo laksi itd.). Otud i drugaciji zvuk. Ova glupost od Cadillac-a se posteno nasadila, verovatno i ostetila pod/zastitu, pa su promenili auto... Vidi se i to sto su zakacili - na otprilike sredini prolaza, crno/tamnije, razlikuje se od ostatka sivila betona

A nalegao je sa obe strane (ne samo desne), a nema sanse da su obe opruge pukle istovremeno...

Jbg, to je cena kad hoces da se qrcis, trebali su ugraditi hidrauliku k'o i svi low rider-i

Trenutak kada se nasadio - prednji tockovi u vazduhu:
[ tdjokic @ 24.05.2011. 14:02 ] @
Citat:
popusicko: Naseo je definitivno krajem motora ili menjacem na metalnu izbocinu i to je taj metalni zvuk.
Heavy metal na metal.
Ovo je do sada najbolje objasnjenje.
Citat:


yolja624: Ma jok, to se otkacila kuka za sletanje na nosac aviona... pa se zakacila za beton!

Priceless... :D
Sad ti smeta slikovito izrazavanje a kad je ovde jedan kolega drugome rekao da mu nedostaje gram mozga nije ti smetalo? To je tek neprocenjivo! Svaka ti cast! A ti si ovde ionako legenda od pre.
[ Nabukodonosor @ 24.05.2011. 14:05 ] @
Citat:
Ja NIKAD ne koristim lične uvrede na forumu, jedino vratim istom merom. (Nabukodonosoru) Da pratiš postove na ovoj temi


Ja tebe licno uopste nisam prozivao, samo se rekao da je potrebno da imas gram mozga da dodjes do zakljucka do kojeg smo svi mi i dosli. Ne znam gde sam ja tu tebe prozvao. Sam si se prozvao. Ako mislis da sam ipak na tebe mislio, izvini....nisam.
[ vilil1 @ 24.05.2011. 14:06 ] @
Ma americki predsednici imaju zaista najbolje automobile... :D

[ axone @ 24.05.2011. 14:08 ] @
@vilil1
To se i ja pitam.
Ako se ipak pokaze da se nasukao, onda mora da je usao kroz neki drugi ulaz a ne ovaj.

Sada ce redom sve US ambasade po svetu da dobiju dekret da krenu u prepravljanje prilaznih rampi/puteva:)
[ Wi-Fi @ 24.05.2011. 14:10 ] @
^ Dovoljno da je usao pod nekim uglom (malo dijagonalno) i problema nema...
[ DaliborP @ 24.05.2011. 14:13 ] @
Ma nije ni bio u tom automobilu, otisao na drugu stranu....
[ yolja624 @ 24.05.2011. 14:15 ] @
Citat:
tdjokic: Sad ti smeta slikovito izrazavanje a kad je ovde jedan kolega drugome rekao da mu nedostaje gram mozga nije ti smetalo? To je tek neprocenjivo! Svaka ti cast! A ti si ovde ionako legenda od pre.


Uopste nisam komentarisao rasprave u temi, vec sam dogadjaj. Nije mi najjasnije sta sam se tebi zamjerio. Ako se osjecas da sam te nesto slucajno prozvao, ja se unaprijed izvinjavam.
[ Wi-Fi @ 24.05.2011. 14:15 ] @
^^Moguce, mada se to ne zna, zaklonili su onim mini-busom, a na nekom snimku sam video da se zadnja vrata otvaraju...nebitno, bar je bio show, Irci su (sem nekolicine koja se u*rala) umirali od smeha
[ tdjokic @ 24.05.2011. 14:20 ] @
Citat:
popusicko: Naseo je definitivno krajem motora ili menjacem na metalnu izbocinu i to je taj metalni zvuk.
Heavy metal na metal.
edit.
Cini mi se da ipak nije naseo neko je zaista nesto puklo pre nego sto se spustio auto na prednje tockove.
Polako. Auto je prvo isao normalno. Prednji tockovi su lepo pratili put, gde treba imati u vidu i prelazak sa uspona na ravan teren pa su zato prednji tockovi bili nesto labavije naslonjeni na put. Zatim je auto naseo na nesto ovako kako ti kases i bio NAGLO ZAKOCEN, zato se prednji deo naglo spustio i pritisnuo prednje tockove a zatim se jos par puta zaljuljao oko ose okretanja negde oko sredine prvih vrata, po gruboj proceni. Od prilike tu se i nalazi onaj strcoljak iz betona.
[ tdjokic @ 24.05.2011. 14:26 ] @
Off topic:
Citat:
yolja624: Uopste nisam komentarisao rasprave u temi, vec sam dogadjaj. Nije mi najjasnije sta sam se tebi zamjerio. Ako se osjecas da sam te nesto slucajno prozvao, ja se unaprijed izvinjavam.
Stekao sam utisak da se potsmevas mom karikiranom prikazu naglog zaustavljanja, gde sam koristio analogiju sa kukom na nosacu aviona, gde se dogadja od prilike slicna stvar. Ako se nisi potsmevao, onda pardon, pogresno sam shvatio!
[ yolja624 @ 24.05.2011. 14:58 ] @
Citat:
tdjokic: Off topic:
Stekao sam utisak da se potsmevas mom karikiranom prikazu naglog zaustavljanja, gde sam koristio analogiju sa kukom na nosacu aviona, gde se dogadja od prilike slicna stvar. Ako se nisi potsmevao, onda pardon, pogresno sam shvatio!


Ma nije problem, kad je zabuna - zabuna je.
[ Tyler Durden @ 24.05.2011. 15:07 ] @
Najlame rasprava ikad!

Rispekt ucesnici :D
[ tdjokic @ 24.05.2011. 16:30 ] @
Citat:
Tyler Durden: Najlame rasprava ikad!

Rispekt ucesnici :D
Oprosti sto pitam - zasto je najlame kad se diskutuje o mehanickom incidentu i krivica se trazi u dve suprotne mehanicke stvari - pucanju opruge i suvise malom klirensu vozila da predje preko onog strceceg gvozdja na sredini ulaza?

Jeste da smo se malo isprozivali oko "mozga i gluposti" ali licno smatram da je i ova tema ravnopravna sa drugim temama, gde rasprava nekad takodje skrene. A obzirom o cijem vozilu se radi i normalno je ocekivati da ce strasti da se rasplamsaju malo vise nego obicno.
[ dava @ 24.05.2011. 18:02 ] @
Ljudi jasno je k'o dan da je nešto puklo na autu. Najbolje se vidi na poslednjem snimku od dvadesetak sekundi. Što kaže Java, auto kad nasjedne i prednje i zadnje opruge se istegnu jer težina auta više nije na njima nego na mjestu gdje je nasjeo. Obratite pažnju na trenutak prije, koliko su točkovi odaljeni od blatobrana, a pogledajte nakon zaustavljanja.

Citat:
Najlame rasprava ikad!

Rispekt ucesnici :D


Ovaj forum se jako zaprljao nekom mržnjom/sujetom.
[ Milos911 @ 24.05.2011. 18:11 ] @
Mislim da je prvo zakacio prevoj, pa je onda nesto puklo. Da je sva teza auta na prednjim tockovima, verovatno se opet ne bi onoliko uvukli u blatobran... A kao sto se vidi na snimku, ako se auto nasukalo na prevoj, deo tezine se direktno oslanja na zemlju. Mora da je nesto puklo kao posledica kacenja prevoja (malo mi je neverovatna slucajnost da pukne samo od sebe na mestu gde je prethodni auto takodje zakacio ivicu...
[ tdjokic @ 24.05.2011. 18:37 ] @
Citat:
dava: Ljudi jasno je k'o dan da je nešto puklo na autu. Najbolje se vidi na poslednjem snimku od dvadesetak sekundi. Što kaže Java, auto kad nasjedne i prednje i zadnje opruge se istegnu jer težina auta više nije na njima nego na mjestu gdje je nasjeo. Obratite pažnju na trenutak prije, koliko su točkovi odaljeni od blatobrana, a pogledajte nakon zaustavljanja.
Svi se slazemo da je nesto puklo. Ali, koliko ja razumem pricu, bilo je receno da je prvo opruga pukla (prednja desna?) pa je zato auto pao a ja i jos neki se sa time ne slazemo. Auto je udario necim odozdo u ono sto strci iz betona i tu se ukopao u delicu sekunde. Da je pukla bilo koja opruga za tockove, on bi puzao jos koji cm ne bi se ljuljao u mestu. Gledano od napred, auto je horizontalan, simetricno stoji. Prema vasoj teoriji onda su pukle i leva i desna opruga prednjih tockova. Ja opet tvrdim da se nakon udara u to nesto dole, auto vecim delom tezine naslanjao na tlo u tri tacke - prednji tockovi i kriticno mesto udarca i zato su prednji tockovi toliko dole. Motor takvog automobila ima znacajnu tezinu i meni je ta pozicija sasvim logicna. Ne mora da bude isto za svaku situaciju ali je i ova moguca. Jedino ako automobil ima neko pneumatsko vesanje pa je pukao neki deo (ventil) koji to regulise i onda je ceo prednji deo izgubio podupiranje i pao dole, ali to do sada niko nije spominjao.


Citat:
Ovaj forum se jako zaprljao nekom mržnjom/sujetom.
Ovo ne razumem izuzev ako ne mislis da cim neko ima drugacije misljenje onda je to mrznja i sujeta? Slucajno sam se slicnim stvarima bavio celog zivota, i profesionalno i privatno, i tu imam prilicno znanja i iskustva (sto ne znaci da sam nepogresiv) i prihvatam samo cinjenice ili argumentovano objasnjenje i spreman sam uvek da se izvinim i priznam ako nisam bio u pravu. A sve to ne samo iz licnih principa nego i zato sto je ovo pre svega tehnicki forum i iznosenje netacnih cinjenica moze biti opasno. Ako si primetio, javio se i kolega koji je licno iskusio istu neprijatnu stvar, da mu je auto donjim delo udario na nesto i ostetio se, uz znacajni finansiski efekat. Zar mi sada treba da govorimo ovde "Ma, slucajno se desilo Obami, pukla mu opruga, to se retko desava!" ako mozda to nije istina?

Znam da je ovo privatni forum i uvek sam spreman da ako mi se naredi da cutim ucutim, ali onda vise nisam ucesnik u raspravi i nisam ni za sta kriv.
[ Isak666 @ 24.05.2011. 18:46 ] @
Ja sam samo hteo da pitam koliko moze da razvije?
[ StORM48 @ 24.05.2011. 19:37 ] @
^





Pozdrav
[ Isak666 @ 24.05.2011. 19:40 ] @
Eh....
Pa cekaj da se neko razzesti prvo kakvo je to pitanje :D

[Ovu poruku je menjao Isak666 dana 24.05.2011. u 20:51 GMT+1]
[ morihei ueshiba @ 24.05.2011. 19:49 ] @
Pusti,vidis da su u bunjuel fazi,montiraju ;)
[ triac @ 24.05.2011. 22:53 ] @
Definitivno je nesto puklo (predpostavka da je odkazao ceo prednji sistem vesanja - mozda neki hidro-pneumo-magnetni ) i da je doslo usled enormne tezine do "zabadanja" u mestu.


U sustini ne oprostiv previd, citavih 7 minuta auto je bio na "otvorenom".

p.s

Ovde je klirens bio najmanji problem...
[ tdjokic @ 24.05.2011. 23:39 ] @
Citat:
triac: Ovde je klirens bio najmanji problem...
Zasto je onda onaj BMW pre "zveri" isto tako zakacio ono gvozdje sto strci iz betona? Da je totalno otkazalo vesanje ne bi mogli da se vide tockovi u vazduhu za vreme ljuljanja, kao ste se lepo vidi na snimku, nego bi neprestano dodirivali tlo, bili bi "mrtvi" a ljuljanje je usledilo upravo nakon zvuka pucanja, koji je, po jednoj od ovde prisutnih teorija, oznacio smrt sistema za vesanje. Takodje, vozilo je stajalo horizontalno, i bocno i uzduzno, sto je prosto neverovatno, mozda i tu postoji neki sistem za nivelaciju, pa je zato nos pritusnut uz tlo, ne moze se znati.

Svi snimci pokazuju da se "zver" kretala vrlo, vrlo nisko za ono brdasce pa kad se tome doda i onaj strceci deo, moj glas i dalje ide malom klirensu kao primarnom razlogu za nasedanje, pre koga su se prednji tockovi kretali sasvim regularno i koliko sam ja primetio nije bilo nekog vidnog propadanja vozila u toku cele situacije, samo se zaustavilo kad je naletelo na ono gvozdje. Zasto se vozilo nakon nasedanja postavilo u polozaj u koji se postavilo je tesko reci bez boljeg poznavanja vozila i / ili incidenta odnosno ostecenja.
[ vilil1 @ 24.05.2011. 23:45 ] @
@tdjokic

Pogledaj pazljivije snimke, pogotovo onaj sto je @Java postavio, bolje se vidi. U trenutku praska prednji tockovi su poleteli ka unutra i zatim je auto pao.
[ a1200 @ 24.05.2011. 23:57 ] @
Meni se cak cini da se auto izdizao neposredno pre prelaska preko ispupcenja. Sto znaci da verovatno imaju neku pneumatiku za stelovanje visine veshanja... moguce da je ona pukla, kad je pod zakacio ispupcenje (dodatni impuls na vozilu koje je tesko kao tenk).
[ triac @ 24.05.2011. 23:59 ] @
Citat:
vilil1: U trenutku praska prednji tockovi su poleteli ka unutra i zatim je auto pao.


To kralju legendo

Oma mozes da se kandidujes za predsednika, samo cemo ti kupiti novi auto


Upravo to....


Tik na prevoju auto je lepo isao i onda u kracem vremenskom intervalu su tockovi brze napustili tlo, u odnosu sto je celo vozilo palo na pod.

Dalje tockovi su se toliko nabili pod haubu da je vertikalna osa tockova znatno u neprirodnom polozaju u odnosu na tlo....

Ali manje vise to.... tolikom brzinom se mogu uvuci samo tockovi sa nekim levitaciono magnetnim sistemom oslanjanja, bilo koji fluid ne bi imao tako brzu reakciju...
Mozda bi instalacija gasnog fluida kao radnog kontiniuma mogla da "eksplodira" tako brzo, ali spone datog mehanizma ne bi mogle da "povuku" mehanicki sistem oslanjanja tako brzo.

Jako mi deluje, na jako delovanje magnetnih polja koja su iz nekog razloga
kontra delovala, mozda sa nekim ciljem u nekim drugim specijalnim situacijama i povukla ceo sistem ka gore.


edit:typo

[Ovu poruku je menjao triac dana 25.05.2011. u 01:18 GMT+1]
[ triac @ 25.05.2011. 01:01 ] @
Mozda je ovakva neka tehnologija zakazala, koja je ultimativna kada je u pitanju
"apsorcija sokova"... golema cuda, a ono na kraju ni da ne komentarisem



p.s

Ta edicija suspenzacije je falila Obami, olako bi preleteo "brdasce"....
[ zmej @ 25.05.2011. 12:30 ] @
Ljudi, kakve opruge cuda, on ima vazdusno ogibljenje kao autobusi i kamioni sa onim vazdusnim jastucima, s o bzirom na svoju tezinu, to je puklo i auto je naseo podom na beton a taj metalan zvuk je ustvari udaranje poda automobila od ko zna koliko tona o beton.....A da i vidi se podizanje prasine, tj belicastog dima kod prednjeg levog tocka ispod vrata vozaca kada je vazdusni jastuk puko.Vidi se na 0:07 na snimu koji je Java postavio.
[ vilil1 @ 25.05.2011. 12:55 ] @
Nikad nisi cuo eksploziju vazdusnog jastuka? To ne puca, nego bukvalno eksplodira.
[ tdjokic @ 25.05.2011. 14:10 ] @
Citat:
zmej: Ljudi, kakve opruge cuda, on ima vazdusno ogibljenje kao autobusi i kamioni sa onim vazdusnim jastucima, s o bzirom na svoju tezinu, to je puklo i auto je naseo podom na beton a taj metalan zvuk je ustvari udaranje poda automobila od ko zna koliko tona o beton.....A da i vidi se podizanje prasine, tj belicastog dima kod prednjeg levog tocka ispod vrata vozaca kada je vazdusni jastuk puko.Vidi se na 0:07 na snimu koji je Java postavio.
Gledao sam vise puta, vise snimaka, i uvek sam stekao utisak da je auto prvo naseo i cuo se metalni zvuk a da se tek nakon par sekundi skljokao na prednju stranu. Auto se kretao sasvim regularno do metalnog zvuka uz koji se istovremeno natako na ono gvozdje, zaustavio momentalno i jedino je mogao da se ljulja.

Na snimku sa strane se vidi ovako - posto se auto kretao uzbrdo, nakon sto su prednji tockovi vec presli najvislju tacku i izvukli se znacajno iz karoserije trazeci cvrst oslonac, nos auta je jos uvek pod inercijom isao sasvim pravilno strmo napred i polako krenuo nanize. Prednji tockovi su sasvim pravilno poceli da se uvlace u karoseriju i prihvataju tezinu prednjeg dela, ali je taj period bio veoma kratak i tada je auto prvo NASEO uz onaj metalni zvuk, zatim je usledilo ljuljanje oko nataknutog mesta a tek kasnije je auto pao napred. Auto se kretao regularno i harmnicno do nasedanja i zvuka od nasedanja. Ne verujem da je zvuk koji se cuo od eksplozije gumenog jastuka jer nije takav, ovo je bio cist metalni zvuk, kao da udaras lavorom po kaldrmi.

Ja licno sam ubedjen da je eventualni poremecaj vesanja moguc jedino kao POSLEDICA nasedanja i onog ljuljanja a da nikako nije UZROK nasedanja. Ne poznajem detaljno pneumatsko vesanje pa ne mogu nista da tvrdim ali zar i tamo ne postoje neki granicnici da tvrdo prihvate auto(bus) ako jastuk eksplodira? U suprotnom vozilo bi bilo osudjeno da padne na tocak kad jastuk eksplodira sto bi moglo da bude veoma opasno i sumnjam da je to tako zamisljeno - prvo pad na tocak pa kad tocak eksplodira onda pad na drum i prevrtanje ili skretanje sa puta.

Za belicasti dim: mozda je gumeni jastuk pukao 2/100 sekunde nakon naticanja na gvozdje, zbog ogromne sile zbog momentalnog zaustavljanja, buduci da auto nije mogao nikako napred osim da se zaljulja i to je bio zaista jak napad na vesanje, kakvogod bilo, i to je opet posledica nasedanja, ne uzrok. Ostaje problem veoma kratkog i metalnog zvuka, koji tesko obuhvata dve tako razlicite pojave kao sto je nasedanje metalne konstrukcije na gvozdje i pucanja gumenog jastuka. Mozda tamo postoji neki ventil sigurnosti koji se otvara pre nego sto pritisak u jastucima dostigne silu pri kojima oni pucaju?

Da rezimiramo oko cega se ne slazemo: moje (i mozda jos necije misljenje) je da je auto prvo naseo, uz prasak, a posle toga su se dogodile stvari koje su mozda unistile vesanje i bacile ga napred (sto bi negiralo moju raniju tvrdnju da je auto naseo iza tezista i zato pao napred); drugo misljenje je, da je prvo "nesto puklo" i pokvarilo vesanje, pa je auto zato naseo.
[ jnk @ 25.05.2011. 14:24 ] @
Glasam za prvi odgovor.
[ triac @ 25.05.2011. 15:24 ] @
@tdjokic

A da li se slazes da su tockovi prvo poleteli u vis (ka haubi) pa je tek onda auto "legao" na pod ?

p.s

Ne mozes to videti u realnom vremenu, vec skini fajl i pusti usporeno na oko 20% od normalne brzine pa ces videti o cemu pricam...

p.s.2

Na usporenom snimku kada je i "zvuk" aktivan u deformisanom obliku (naravno) cuje se prvo pucanj, pa tockovi krecu ka "nebu" pa tek onda auto pada na zemlju...slicno kao da je bila neka ekspolozija koja je podigla tockove i potom je celo vozilo "palo"....
[ tdjokic @ 25.05.2011. 20:23 ] @
Citat:
triac: @tdjokic

A da li se slazes da su tockovi prvo poleteli u vis (ka haubi) pa je tek onda auto "legao" na pod ?

p.s

Ne mozes to videti u realnom vremenu, vec skini fajl i pusti usporeno na oko 20% od normalne brzine pa ces videti o cemu pricam...

p.s.2

Na usporenom snimku kada je i "zvuk" aktivan u deformisanom obliku (naravno) cuje se prvo pucanj, pa tockovi krecu ka "nebu" pa tek onda auto pada na zemlju...slicno kao da je bila neka ekspolozija koja je podigla tockove i potom je celo vozilo "palo"....


Izvinjavam se zbog nesto kasnijeg odgovora. Koristim iskljucivo Linux i nisam nesto narocito vest oko video editovanja pa mi je trebalo nesto vremena da nadjem odgovarajuci program za skidanje i sporije prikazivanje videa na koji se pozivas.

Video sam, da je desni tocak zaista u jednom momentu skocio u vazuh, sto bi znacilo ovo sto vi tvrdite, ali imam probleme sa zvukom. Nemam program koji bi istovremeno pokazivao i usporen prikaz i zvuk, tako da ne mogu da tvrdim da li je lom koji je izazvao zvuk bio uzrok ili posledica.

Postoji jos jedan veliki problem (odnosno dva) - na jednom mestu sam nasao da neko (Bela kuca, Tajne sluzbe?) izjavljuju da je "velicina vozila njima stalno problem i da uvek vode racuna o tome, ali se desi da mala greska u proracunu ipak dovede do ovoga", sto bi znacilo da oni priznaju moju teoriju ili lazno preuzimaju krivicu na sebe za neki los deo auta, za sta nemaju nekog posebnog razloga. (drugi problem je, sto to vise ne mogu da nadjem, tako da je samo prazna prica, ne mogu da citiram izvor).

I dalje ostaje pitanje - zasto se onda tu ocesao o ono gvozdje i auto ispred "zveri", onaj mnogo kraci i verovatno za koji mm vislji BMW? (slab zvuk*)

Najvise sto mogu da priznam uz ove podatke i snimke je da nije jasno. Mozda ja gresim ali niste me ubedili da je vasa teorija 100% tacna, mnogo je komplikovano. Ipak je to automobil SAD predsednika, sumnjam da ga ne servisiraju redovno i vrlo je cudno da tek tako neki tako vazan deo pukne sam od sebe, pri sasvim maloj brzini. Mozda je ono gvozdje prvo zakacilo neku cevcicu tamo i preseklo je (*slab zvuk), pa je zato tocak skocio, ali je to i dalje problem sa malim klirensom.

Ceo svet im se smeje i niko ne spominje los deo, ni njihova stampa odnosno mediji u celini, a zna se da oni ne stede nikoga.
[ vilil1 @ 25.05.2011. 20:44 ] @
@tdjokic

Da li ti vidis na snimcima kako prednji tockovi, nakon praska, ukrivo stoje? Skroz je pomerena vertikala. Pa valjda to ne znaci da je auto zakacio nesto pa se nasadio!?
[ triac @ 25.05.2011. 21:52 ] @
Citat:


Da li ti vidis na snimcima kako prednji tockovi, nakon praska, ukrivo stoje? Skroz je pomerena vertikala. Pa valjda to ne znaci da je auto zakacio nesto pa se nasadio!?


Nasadjivanje nije problem to je evidentno, jedino je problem njegov razlog...

U sabotazu ne verujem, dakle ostaje samo neki otkaz ... svo vreme se diskutuje oko otkaza.
Inace nije samo desni tocak odskocio nego i levi i to istovremeno i jednacito, kao da je razlog kompletan istovremeni otkaz vesanja...

U svakom slucaju necemo biti udostojeni odgovora od strane "servisa", i necemo biti udostojeni odgovora koji je razlog otkaza sistema....
[ zmej @ 25.05.2011. 22:12 ] @
Defitivno je i bembara nalegna na nesto, ali njoj vesanje nije otkazalo, vidi se da je po zaustavljanju vozila vesanje riknulo to je definitivno, kako su se tockovi ulegli.
[ a1200 @ 26.05.2011. 04:49 ] @
Citat:
U svakom slucaju necemo biti udostojeni odgovora od strane "servisa", i necemo biti udostojeni odgovora koji je razlog otkaza sistema....

Naravno da necemo. Jedna od najprimarnijih funkcija takvog automobila, funkcija da ostane pokretan i udalji se sa mesta napada pod najgorim mogucim uslovima - je pala na prostoj ispupcini (!?)... koju je za par klasa nize blindirani bmw iz pratnje proshao.

Ovo je blamcina nad blamcinama. Zmisli da jos otkriju kako efikasno zustaviti bossmobile (a da nije direktan pogodak tomahawkom)... :)

P.S. mozda se vrata otvaraju kad se u bravu sipa malo vode :)
[ Devanagari @ 26.05.2011. 07:44 ] @
Citat:
a1200: Naravno da necemo. Jedna od najprimarnijih funkcija takvog automobila, funkcija da ostane pokretan i udalji se sa mesta napada pod najgorim mogucim uslovima - je pala na prostoj ispupcini (!?)... koju je za par klasa nize blindirani bmw iz pratnje proshao.

LOL, živa istina

Ko zna kako će se ubuduće vršiti teroristički napadi, možda više ne gledamo kamione napunjene eksplozivom, bazuke i sl. Jednostavno baja skoči na krov, a ono se sva vrata otvore Polomi desni far, a unutra sakriven rezervni ključ ili jednostavno provuče kreditnu karticu kroz zazor između dvoje vrata
[ pisac @ 29.05.2011. 17:14 ] @
Ma ljudi valjda vam ne treba nikakvo usporenje da bi ste primetili redosled događaja na snimku. Na snimku koji je stavio Java: http://www.elitemadzone.org/p2875429 se kristalno jasno vidi da su se u trenutku "pucnja" točkovi momentalno uvukli pod haubu (i u tom trenutku lebdeli u vazduhu) pre nego što je auto napravio ijedan pokret prema reakciji na "pucanj", i da je auto tek nakon toga legao na nos (jer nije imao točkove da ga zadrže).

Dakle, točkovi su bukvalno uvučeni u haubu iz nekog razloga. Da li je to zbog toga što je neki deo kapije zakačio nešto ispod vozila i povukao na neki neobičan način ceo trap, ili postoji neki supertajni zaštitni sistem koji je pobrljavio i napravio karambol, to ne znamo.
[ tdjokic @ 29.05.2011. 17:52 ] @
Ja pisao Beloj kuci i pitao ih !

(upuceno http://www.whitehouse.gov/contact)

Please help me. I am regular visitor on technical forum www.elitesecurity.org and we have very turbulent discussion there about small incident in Ireland with Mr. President car. What happened first - did the front suspension system broke first and car fall after that or the car first touch iron bar protruding from ground and front suspension system broke as consequence of that? I do not ask for any more detail, which can compromise security or anything else of anybody, especially His Excellency Mister President Obama. Thank you!

Sincerely,
Tomislav Djokic

Sad cekam odgovor ........ koji najverovatnije nikada nece stici.

Inace, kad se snimak gleda usporeno, nisam ni u jednom trenutku video da je PREDNJI LEVI tocak nesto narocito skocio ali PREDNJI DESNI zaista jeste, odlepio se od podloge i skocio gore. Sad je samo pitanje da li je auto vec pre toga dodirnuo ono gvozdje sto strci iz betona, pa je to gvozdje nesto pomerilo / pokidalo / preseklo i tako unistilo sistem vesanja prednjih tockova, cemu sam ja vise sklon da poverujem, ili je nesto u sistemu slucajno puklo bas kad se auto nalazio iznad onog gvozdja i auto pao na gvozdje, sto je prosto neverovatno ali nije nemoguce.
[ Milos911 @ 29.05.2011. 19:02 ] @
"His Excellency Mister President Obama" :D
[ tdjokic @ 29.05.2011. 22:42 ] @
Citat:
Milos911: "His Excellency Mister President Obama"
Pa morao sam necim da platim eventualni odgovor pa sam se malo uvlacio ... ako je uopste u duhu jezika, da ne ispadne jos da im se nesto podsmevam?
[ Aleksandar Đokić @ 30.05.2011. 02:42 ] @
misliće da ih zajebavaš :)
[ Alexxandar @ 30.05.2011. 18:09 ] @
Ništa nije puklo, razmak između osovina je bio preveliki za grbu na putu. CONFIRMED
"It is understood that the wheelbase of the vehicle was too great for the ramp and it had to be towed off the ramp as a large crowd looked on." Sa wikipedije
Što se tiče nalegnuća prednjih guma, jel vam palo na pamet da to nije običan auto.. i da mu je veći deo težine napred?
[ vujkev @ 30.05.2011. 19:14 ] @
Ako je zbog međuosovinskog rastojanja imao problema oko izlaska, baš me zanima kako je ušao u ambasadu
[ Ivan Dimkovic @ 30.05.2011. 19:22 ] @
Ima vise prolaza, kako stvari stoje Obama je izasao sa drugog... moguce je da su tuda prosli svi kada su dolazili.

Sve u svemu, blamcina kako god da se okrene.
[ tdjokic @ 30.05.2011. 19:22 ] @
Citat:
vujkev: Ako je zbog međuosovinskog rastojanja imao problema oko izlaska, baš me zanima kako je ušao u ambasadu
Postoji vise odgovora:
- slucajno promasilo ono gvozdje, islo malo vise desno / levo i za mm se provuklo
- bilo prazno
- uslo na drugi ulaz

Citat:
Alexxandar: Ništa nije puklo, razmak između osovina je bio preveliki za grbu na putu. CONFIRMED
"It is understood that the wheelbase of the vehicle was too great for the ramp and it had to be towed off the ramp as a large crowd looked on." Sa wikipedije
Što se tiče nalegnuća prednjih guma, jel vam palo na pamet da to nije običan auto.. i da mu je veći deo težine napred?
Ja sam od pocetka isto to tvrdio ali se slazem sa drugarima da je stvar dosta komplikovana. Sama wikipedia nije garancija da je nesto tacno ili pogresno pa treba biti oprezan. Moguce je ovo sto kazes - verovatno u prtljazniku nisu imali 6 kofera po 100 kg, jer su isli u lokalnu posetu i zato je sasvim moguce da je prednji kraj bio dosta tezi u tom momentu. Tu ne treba zaboraviti da auto u nekim trenucima savlada oprugu i jednostavno legne na karoseriju a ako je dodatno opruga pukla (eksplodirao hipoteticki jastuk hipotetickog pneumatskog vesanja) onda auto moze da ostane u tom ekstremnom krajnjem polozaju zavisno od raspodele tezine.

Najcudniji je onaj detalj da desni tocak vidno skace gore u trenutku kad se cuje prasak.

A najveci argument u prilog tome da je jednostavno naseo je onaj BMW, koji je takodje kresnuo ono gvozdje.
[ X Files @ 30.05.2011. 21:26 ] @
Izgleda da Zver sluzi za obuku vozaca ;)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7976128.stm

Godina, 2009
[ Wi-Fi @ 30.05.2011. 21:49 ] @
Citat:
vujkev: Ako je zbog međuosovinskog rastojanja imao problema oko izlaska, baš me zanima kako je ušao u ambasadu

Isto kako je i izasao drugim autom (koji je iza ovog nasukanog - vidi se na snimku) - na neki drugi ulaz/izlaz...
[ tdjokic @ 30.05.2011. 22:51 ] @
Naknadno mi je palo u oci koliko je ovaj sporni ulaz / izlaz nikakav. Sa unutrasnje strane je ne samo strm nego i valovit - prvo je malo brdasce pa dolina pa opet brdasce i tik pred izlazom opet dolina, jezivo! Dok je vozilo iznad onog siljka zadnji deo kao da dobija ubrzanje nanize, upadajuci u zadnju dolinu! To se vidi dosta dobro u prvom video snimku http://www.elitemadzone.org/p2875194
[ a1200 @ 31.05.2011. 01:09 ] @
Citat:
Naknadno mi je palo u oci koliko je ovaj sporni ulaz / izlaz nikakav. Sa unutrasnje strane je ne samo strm nego i valovit - prvo je malo brdasce pa dolina pa opet brdasce i tik pred izlazom opet dolina, jezivo!


Ma nije ni cudo sto je "Zver" odkazala... nego mislim da ce ti za zalaganje, His Excellency, dati citizenship ili barem utesno green card :D. Predlazem da se ponudis da o svom trosku i vremenu popravis ta brda i doline kako se predsednik ne bi iznendio i sledeci put, tako ce stvar biti utvrdjena i obezbedjena. :D

A ako te se sete na dan bezbednosti, sete se. Ako se ne sete, nikom nista. To je bila tvoja duznost... :)

[ tdjokic @ 31.05.2011. 03:36 ] @
Off topic:
Citat:
a1200: Ma nije ni cudo sto je "Zver" odkazala... nego mislim da ce ti za zalaganje, His Excellency, dati citizenship ili barem utesno green card :D. Predlazem da se ponudis da o svom trosku i vremenu popravis ta brda i doline kako se predsednik ne bi iznendio i sledeci put, tako ce stvar biti utvrdjena i obezbedjena. :D

A ako te se sete na dan bezbednosti, sete se. Ako se ne sete, nikom nista. To je bila tvoja duznost... :)
E, hvala ti k'o bratu sto si pravilno ocenio sav ovaj moj napor da pomognem mom voljenom predsedniku! Nego, mogli bismo da podelimo posao, posto vidim da si fin i pozrtvovan covek - ja sam dijagnostikovao gresku na dvoristu sad bi mogao ti da to popravis, sto meni da pripadna sva slava ovog sveta?

Jedino me zbunjuje jedna stvar - ja, kao covek ruralne logike ("zdrava seljacka pamet") kazem: glupi agenti, glupi vozac, glup onaj sto brine za dvoriste ambasade, glup boga mi i putnik, blamaza na kvadrat; neki drugi kazu: "Ma ne, svi su oni dobri nego se sasvim slucajno auto pokvario bas iznad onog govzdja tamo" a ti bas mene hvalis umesto da hvalis ove sto su zadovoljni sa Obaminim sluzbenicima? Mozda ti mrzis mog voljenog predsednika pa mu namerno poturas trulu jabuku kao sto sam ja? Mnogo mi je to sumnjivo, mora da tu ima nesto skriveno.
[ a1200 @ 31.05.2011. 06:03 ] @
Ma nisam mogao da izdrzim na ono chepljenje His Excellency - podsetilo me na Mr. Cvorovica

A za "zver", meni se 100% cini da je nesto puklo. Tj. da nije samo od udarca u grbu... vec da je taj udarac (ma koliko trebao da bude beznacajan u odnosu na nesto sto je fakticki pokretan tenk), doprineo da nesto pukne - tj. da vesanje na prednjim tockovima krahira.

U svakom slucaju blamcina...
[ X Files @ 31.05.2011. 06:10 ] @
^
Valjda te podsetio na Šojića - "Njegova eksencija"!
[ triac @ 31.05.2011. 09:03 ] @
Treba tu jos mozgati i proucavati piksele, nisu tu cista posla
[ pisac @ 01.06.2011. 07:51 ] @
Nego, pošto vidimo da zver nije baš zver nego jagnje u vučijoj koži, kako onda stoje stvari sa onjim njegovim zverskim avionom (vazdušna snaga 1, ili kako se već zove)?

Šta ako naleti na pticu tokom leta pa mu otpadne krilo
[ stewuss je @ 09.06.2011. 00:21 ] @
zLOL