[ ljubomirc @ 26.05.2011. 13:00 ] @
Dakle, u pitanju je Ford Mondeo karavan 1.8TD 66kW '99. godiste i od prosle sedmice se poceo gasiti u voznji.
Vozim auto na 2-2500 obrtaja i odjednom se ugasi bez ikakvog upozorenja tj gubitka snage trzanja i slicno.
To se desava i pri nizim brzinama 30-40km/h i pri 90km/h a na leru radi mirno. Obicno mogu odmah iz prve da ga
upalim tj u voznji bez zaustavljanja ali pre dva dana kada se ugasio nisam mogao da ga upalim vec sam morao
da ga odslepam do majstora. "majstor" je nesto cackao oko motora, rezervoara i osiguraca, pokusao upaliti ali bez uspeha.
Potom je nekih pola sata odmarao i ponovo pokusao upaliti i auto skresa od prve. Znaci nije mu ustanovio
kvar vec se "samo popravilo". Nakon toga predjem nekih 350km i ponovo u voznji se ugasi ali ovaj put sam uspeo
da ga upalim. A prosle sedmice se gasio na svaka 2-3 predjena kilometra pa onda bude normalan par dana pa
se opet gasi. Na instrument tabli ne svetle nikakvi indikatori.. "majstor" kaze da je mozda zupcasti remen na
pumpi visokog pritiska preskocio...

Interesuje me vase misljenje, sta bi moglo biti u pitanju?
[ djoka_l @ 26.05.2011. 13:13 ] @
Ljubomire, u firmi smo imali taj automobil, koji se na identičan način gasio u vožnji (nama se to desilo samo dva puta).
Na kraju se ispostavilo da je problem sa kontakt ključem, koji je davao signal kao da je automobil zaključan, pa se aktivirao sistem za sprečavanje krađe koji gasi motor.
Posle takvog gašenja, obično može ponovo da se pokrene posle 30 minuta, nekad i kraće ako se dovoljno zezaš sa ključem.

Probaj da zameniš bateriju i ako možeš malo očistiš oko kontakata, ili da probaš da ga voziš uz pomoć rezervnog ključa.

[ ljubomirc @ 26.05.2011. 17:34 ] @
ima smisla, to mi nije palo na pamet, pokusacu zameniti bateriju i ocistiti kontakte pa cu videti sta ce se desavati..
[ AstralPro @ 27.05.2011. 18:52 ] @
Da li auto ima problema sa zakljucavanjem tj da li se sam zakljucava iako je kljuc u bravi?
[ ljubomirc @ 27.05.2011. 20:38 ] @
Nema problema sa zakljucavanjem, ne zakljucava se sam..

Jutros ponovo nije hteo da upali ali mislim da sam uspeo resiti problem ali ne smem prerano da se radujem.

Izgleda da je neki senzor ili sta je vec na pumpi visokog pritiska zezao tj gubio je struju i zbog toga gasio motor.
Postavicu sliku da vidite. Oni koji se malo bolje razumeju u te stvari znace o cemu je rec..

Sa jedne zice (na desnoj strani slike) je skinuta izolacija i na nju je povezana zica sto vodi do ovog
senzora (na levoj strani slike).. Zbog cega je to tako uradjeno - ne znam! Posto su bile lose spojene vremenom
su korozirale i pomalo gubile kontakt i svaki put kad bi se to desilo motor bi se ugasio. Danas sam skinuo staru
izolir traku, ocistio mesto kontakta i malo bolje ih spojio. Za sada auto normalno pali i nije se nikako gasilo u
voznji ali videcu za par dana da li je problem nestao ili ce se ponovo pojaviti.


Hvala na savetima, javljam za par dana sta se desava..

[ ljubomirc @ 10.06.2011. 19:09 ] @
par dana proslo, presao oko 1000km bez problema...

pozdrav