[ milanm2 @ 31.05.2011. 16:53 ] @
Avgusta prosle godine kupio sam i20. Presao sam sa njim 10000 km. Pre jedno mesec dana je pocela da vibrira instrument tabla prilikom ubrzavanja. Da li ovo podleze garanciji jer u garantnoj knjizici pise da u garanciju ne ulaze "zvukovi koji ne uticu na rad vozila"?

[ Nocni @ 31.05.2011. 18:39 ] @
Smiješno je ovo što piše u garanciji "zvukovi koji ne utiču na rad vozila"... to samo govori o neozbiljnosti hyundai-a.
Svaki renomirani proizvođač bi to popravio bez nadoknade kad je vozilo prešlo samo 10.000.
Potrebno je vjerovatno dosta vremena da se to otkloni i da se to na kvalitetan način ušuška a za to u ovlašćenom servisu nemaju niti znanja niti vremena (osim ako im to nije baš česta pojava pa odma znaju o čemu se radi)... Prije ćeš to završiti kod nekog pedantnog majstora u sopstvenoj režiji... postoji mogućnost da taj zahvat bude prilično jeftin...
[ etjen @ 31.05.2011. 22:46 ] @
stvarno je smešno to što ti piše u garanciji.
Zahvaljujući ovakvim slučajevima shvatam zašto su ta vozila toliko jeftina...

Pod ''ta vozila'' mislim na vozila tipa Hyundai, Kia i Dacia i pri tom ne mislim ništa posebno loše (da sad neko ne skoči da brani pomenute firme) ali jednostavno mora biti razloga zašto su jeftinija tipa 20% od konkurencije.
I ovakve ''sitne'' stvari i začkoljice u garanciji su dovoljan razlog
[ DrJekyll @ 01.06.2011. 02:28 ] @

A da stvar bude jos smesnija proizvodjaci a i mnogi vlasnici kao glavni adut navode dugogodinju garanciju s kojom ocigledno mogu da se obrisu.








[ Milojkovic @ 01.06.2011. 03:06 ] @
Eh kad je to bilo da se za malo para dobije dosta muzike... nikada.Sto mi rece jedan diler koji se bas namenjao zastupnista za bas takve na izgled povoljne kako ih on nazva "instant firme".Burazeru kupci koji jure nase novotarije su kao ovce , citaju novine racunaju presabiraju se.....a mi ih teramo ih iz tora u tor i peljesimo a oni bas kao ovce samo bleje, dok se osveste mi ih vec osisali ali sva sreca vuna im brzo naraste a pamet im kratka.
[ popovicvl @ 01.06.2011. 07:14 ] @
Ja bi ih pitao "zasto mi vibrira auto pri ubrzanju" i "Da nisu osteceni nosaci motora,a"
[ milovanmaric @ 01.06.2011. 07:25 ] @
Ma sta reci, komsija uzeo Dacija Sandero, novu pre 5 meseci, i covek doterao auto u ponedeljak prepodne, popodne mi sedamo u auto, kad iz instrument table ispade saf, dug nekih cca 5 cm.

Tako da si ti presao celih 10 000 da bi ti se nesto desilo.

Mislim da su tu sa tim zvukovima, tebe otkacili.
[ botr @ 01.06.2011. 08:08 ] @
Citat:
popovicvl: Ja bi ih pitao "zasto mi vibrira auto pri ubrzanju" i "Da nisu osteceni nosaci motora,a"


Ako su mu za 10.000 km nastradali nosaci motora, onda .....

Citat:
etjen: stvarno je smešno to što ti piše u garanciji.
Zahvaljujući ovakvim slučajevima shvatam zašto su ta vozila toliko jeftina...

Pod ''ta vozila'' mislim na vozila tipa Hyundai, Kia i Dacia i pri tom ne mislim ništa posebno loše (da sad neko ne skoči da brani pomenute firme) ali jednostavno mora biti razloga zašto su jeftinija tipa 20% od konkurencije.
I ovakve ''sitne'' stvari i začkoljice u garanciji su dovoljan razlog


Vozio se ja u Daciji presla oko 50 hkm sva razdrnadana, tabla skace, rucica menjaca se trese, jos malo pa ce sama upadati u brzine....
[ milanm2 @ 01.06.2011. 08:37 ] @
Ovo za nosac motora mi je sumnjivo. Kad ubacim u drugu imam osecaj kao da motor "poskoci". Sta znam mozda to tako treba. Ali nema veze ostavio sam kola u servis pa cu videti u toku dana da li ce da otklone zujanje iz insturument table.
[ Zarko Silic @ 01.06.2011. 08:43 ] @

Citat:
milanm2:  Kad ubacim u drugu imam osecaj kao da motor "poskoci". Sta znam mozda to tako treba.


Treba; to je zbog eksplozije snage.


Mozda vibrira USB konektor?!


Salu na stranu; ne sme nista da vibrira bez obzira sta pise u garanciji.

Vibracije i neprijatni zvukovi u kabinskom prostoru negativno uticu na paznju vozaca, a samim tim indirektno na bezbednost u saobracaju. Nije to ni malo naivna stvar, kako se to nekom cini.

U servisu moraju otkloniti ovu manjkavost bez obzura da li ce to ucuniti na racun garancije, ili ce se za to platiti.
[ Deep|Blue @ 01.06.2011. 08:56 ] @
Citat:
Milojkovic: Eh kad je to bilo da se za malo para dobije dosta muzike... nikada.Sto mi rece jedan diler koji se bas namenjao zastupnista za bas takve na izgled povoljne kako ih on nazva "instant firme".Burazeru kupci koji jure nase novotarije su kao ovce , citaju novine racunaju presabiraju se.....a mi ih teramo ih iz tora u tor i peljesimo a oni bas kao ovce samo bleje, dok se osveste mi ih vec osisali ali sva sreca vuna im brzo naraste a pamet im kratka.

Istant firme?!
Još čovek "iz struke" odvali ovako nešto?!

Hyundai Motors Company je osnovana "baš skoro", čak nedavne 1967 godine.
A trenutno su četvrti po proizvodnji vozila.




Citat:
milanm2: Ovo za nosac motora mi je sumnjivo. Kad ubacim u drugu imam osecaj kao da motor "poskoci". Sta znam mozda to tako treba. Ali nema veze ostavio sam kola u servis pa cu videti u toku dana da li ce da otklone zujanje iz insturument table.

Postoji mogućnost da je otišao nosač motora.


[ Deep|Blue @ 01.06.2011. 09:13 ] @
Citat:
DrJekyll: A da stvar bude jos smesnija proizvodjaci a i mnogi vlasnici kao glavni adut navode dugogodinju garanciju s kojom ocigledno mogu da se obrisu.


Ništa čudno.
Imali smo negde temu o doživotnim garancijama na gume u americi koje daju pojedini prodavci, ali čik dokaži da ispunjavaš sve uslove garancije

Konačno su u Srbijici distributeri bele i elektronske opreme počeli da priznaju proizvođačkevišegodišnje garancije na proizvode, ali opet imaš spisak šta sve pokrivaju time. Naravno, moraš da sačuvaš i originalno pakovanje

Mogo fin komentar garancije je dao Teri Pračet u jednoj od svojih sjajnih knjiga u kojoj prati demona iz pakla koji radi kao "istureni agent prodaje" na zemlji i šalje primerke garancija za tehniku pravnoj službi u paklu da nauče da pišu kvalitetene ugovore za prodaju duša


sa druge strane imamo i pronicljive klijente koji su uporni u zaštiti svojih prava i prisiljavanju proizvođa na ispunjavanje garancije
-
- ili naš jedan klijent koji je insistirao na zaštiti vlastiih prava da smo na kraju poslali matičnu ploču na proizvođaču na tajvan sa žalbom zbog odbijanja reklamacije, a ploča je imala fizička oštećenja.
Naravno da je proizvođač sa smeškom odbio.
[ milanm2 @ 01.06.2011. 22:04 ] @
Samo da javim da sam bio u servisu i da problem nije resen i dalje se cuje brundanje u instrument tabli.
[ Deep|Blue @ 02.06.2011. 10:57 ] @
Brundanje?!
da li je ovisno od broja obrtaja ili brzine kretanja?

Nisi napisao odakle si ...
mozda nije lose da probas neki drugi Hyundai servis
[ jnk @ 02.06.2011. 11:12 ] @
Jel u pitanju dizel motor? Ja sam to brundanje osetio na i30 1.6 dizelu ali to sam shvatio kao normalnu stvar.
[ milanm2 @ 02.06.2011. 12:18 ] @
Nije dizel. 1.25 benzinac. Kappa motor
[ milanm2 @ 02.06.2011. 20:46 ] @
U servisu su rasturili celu instrument tablu. Podmetnuli su sundjerice na svim spojevima gde je bilo sumnjivo. I bez obzira na to instrument tabla i dalje zuji (vibrira) na odredjenoj frekvenciji. Tj. u toku ubrzavanja pojavljuju se te vibracije i ako prestanem sa ubrzavanjem i odrzavam odredjenu brzinu ( u nizem stepenu prenosa) tabla ne prestaje da zuji. Neka mi neko kaze sta da radim ako zna?
[ Nebojsa Milanovic @ 02.06.2011. 20:56 ] @
Da bez obzira na to šta pričaju non-German hejteri, insistiraš da ti u servisu to poprave.
[ etjen @ 02.06.2011. 21:02 ] @
miriše na nosače motora definitivno
[ Nocni @ 02.06.2011. 22:21 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Da bez obzira na to šta pričaju non-German hejteri, insistiraš da ti u servisu to poprave.


Ne znam ko su "non-German hejteri" jer ja nisam... ali vjerujem da se tabla razdrnda na hyundai-u dizelu posle 1.000 km ako na benzincu drnda posle 10.000

Nema potrebe kriti da su u pitanju vozila koja su plastikaneri odnosno klasična konfekcija... Hyundai ne koristi silikonske podloske za žabice i šarafe na svojim plastikama a ne sta drugo...
Kao sto sam vec rekao treba tu dosta vremena i iskustva da se to na kvalitetan način ušuška... teško da će priučeni monteri iz ovlašćenog servisa koji su većinom obučeni za zamjenu pločica i ulja završiti posao.
[ grozda @ 02.06.2011. 23:12 ] @
Ma ne sekiraj se, evo meni moj Golf poceo da krcka kod 20 godina starosti i 99.000km :) Razmisljam da ga menjam a sad me ti ubaci u frku.
[ Zarko Silic @ 02.06.2011. 23:35 ] @
Citat:
Nocni: Hyundai ne koristi silikonske podloske za žabice i šarafe na svojim plastikama a ne sta drugo...
Kao sto sam vec rekao treba tu dosta vremena i iskustva da se to na kvalitetan način ušuška... teško da će priučeni monteri iz ovlašćenog servisa koji su većinom obučeni za zamjenu pločica i ulja završiti posao.


Mislio si na ovakve silikonske prstenove ili na nesto drugo?




[ Nocni @ 02.06.2011. 23:48 ] @
Da, na to sam mislio... kod njih toga nema vec su im tiple krte kao najgore sa buvljaka i za jednokratnu su upotrebu... usteda u materijalima nije uvijek dobra jer se desavaju problemi kao u ovoj temi a posebno kada je sama konstrukcija vozila losa pa vozilo "radi" i zvace na rupama... vibracija se prenose na plasticne djelove itd...
Poznata je ona narodna izreka koja govori o parama i muzici...
[ DrJekyll @ 03.06.2011. 08:22 ] @


Posle vise ovakvih primera ljudi ce shvatiti da nije potrebna garancija od 5, 7, ili 25 godina (jer ocigledno servis ovo ne moze da resi),

potrebno je samo kupiti kvalitetan automobil.

Ne ulaziti u dilove za kinezima i korejancima.
[ milanm2 @ 03.06.2011. 08:50 ] @
Shvatio sam ja da servis ne moze ovo da resi. Moje pitanje je na koji nacin se resavaju ovakvi problemi? Ili sam osudjen na vibracije :(
[ Deep|Blue @ 03.06.2011. 09:03 ] @
da naravno ..
preporuka ljudima je da isključivo kupuju vozila iz VW grupacije ...
cak ni audiju nije za verovati

Takođe opšte je poznato da korejanci pa i pomenuti hyundai imaju izuzetno loše delove (pogotovo na području enterijera) napravljene uglavnom od loše krute plastike, dok vozila VW grupacije delove svog enterijera pravi isključivo od plemenitih metala.
Dakle to je pravi razlog zbog koejg se u vozilima korejske proizvodnje enterijer počinje oglašavati već posle 700-1000km, dok enterijer u VW vozilima ostaje tih i posle 500-700 000 km.




Ufff.
Ok žabica sa silikonskom podloskom je fin detalj, ali mislim da VW vozila ne mogu da se pohvale nešto mnogo kvalitetnijom plastikom od hyundai vozila. Budimo iskreni, vozila ispod 20-25Eur u biti ne mogu da se pohvale kvalitetnom plastikom.
Citat:
Nocni: ... ali vjerujem da se tabla razdrnda na hyundai-u dizelu posle 1.000 km ako na benzincu drnda posle 10.000

Nema potrebe kriti da su u pitanju vozila koja su plastikaneri odnosno klasična konfekcija... Hyundai ne koristi silikonske podloske za žabice i šarafe na svojim plastikama a ne sta drugo...
Kao sto sam vec rekao treba tu dosta vremena i iskustva da se to na kvalitetan način ušuška... teško da će priučeni monteri iz ovlašćenog servisa koji su većinom obučeni za zamjenu pločica i ulja završiti posao.

Izvini @Nocni,
da li bi mi objasnio kako onda da ja u dizel Tusconu i posle 40000km ne čujem razdrndanu plastiku?
Da li bih možda trebao da ga odvezem u ovlašćeni servis da mi srede to pa da mi zapeva instrument tabla jer je to ipak samo Hyundai?!
Ipak mislim da si pogodio dobar deo problema @milanm2 rečenicom
teško da će priučeni monteri iz ovlašćenog servisa koji su većinom obučeni za zamjenu pločica i ulja završiti posao.


@milanm2
Dakle servis mora da otkloni taj kvar ako je zvuk čujan, tj. ako nije uočljiv samo određenim osobama. Da li će garancija da pokrije to, je već drugo pitanje.
Pošto su već rasturali kontrolnu tablu, ne bi bilo loše da provere i nosače motora kao i motorni prostor do vatrenog zida ukoliko je neko crevo ili slično iskočilo iz ležišta pa dodiruje limariju, što se meni desilo, doduše ne na Tusconu ...

ALI,
možda bi ti najbolji korak bio da promeniš servis, tj. idi u neki drugi ovlašćeni servis.

[ cozmo_im @ 03.06.2011. 09:54 ] @
Ja sam vozio skoro I30 sa preko 80.000km na cajgeru i ne da se ne cuje nista, nego je aposlutno tih.

Ocigledno I20 ima neku fabricku manu na spojevima table, pa sta?

Evo na Toyoti matoroj imaju ti "drikeri" sa gumicom pa? Nema samo WW to. Imaju i ostali.

Drugo, ortak ima Tucsona isto sa preko 100.000 km i nista se nije razdrndalo. Isto je sve tiho u kabini.

Falinka koju mora da prizna fabrika, sta je tu cudno? Ima to kod svih proizvodjaca... i traje izvesno vreme dok se to ne uvrsti u fabricke greske.
[ Nocni @ 03.06.2011. 09:57 ] @
Citat:
Deep|Blue

Izvini @Nocni,
da li bi mi objasnio kako onda da ja u dizel Tusconu i posle 40000km ne čujem razdrndanu plastiku? :(
Da li bih možda trebao da ga odvezem u ovlašćeni servis da mi srede to pa da mi zapeva instrument tabla jer je to ipak samo Hyundai?! :)


Zato sto je novi tucson sa normalnom opremom bio 25.000€ a ovaj i20 je manje od 10.000... mala je klasa i ima ocigledno propuste u izradi...

Ja sam i napisao ono za pare i muziku... Ako zanemarimo to sto je prilicno ruzan taj tucson je dosta dobro vozilo sa solidnim osobinama... nije bas za poredjenje sa Japanskim terencima ali moze se podnijeti njegov kvalitet.
[ DrJekyll @ 03.06.2011. 10:32 ] @

Mozda je i neka banalna stvar npr. plasticna futrola za naocare u kaseti.

U svakom slucaju ces to jedino sam resiti, a ako nemas vremena za to i ako ti bas smeta mozda je najbolje i da ga zamenis.




Citat:
Ocigledno I20 ima neku fabricku manu na spojevima table, pa sta?


Pa nista, dali ljudi 8-12 hiljada evra za auto koji cvrkuce kao yugo.
[ Deep|Blue @ 03.06.2011. 10:43 ] @
@Nocni
Tuscon sa "normalnom opremom" bi je ispod 25k eur... sa nižom opremom silazi i je i ispod 20k eur
Opet pored sličnog Tiguana od 44k eur (ako ćemo da gledamo skuplje modele , inace 30k eur) i kraćih SUV vozila drugih proizvođača Tuscon spada u jeftinije modele i shodno tome i tvojim hvalospevima VW-u, ovaj Tuscon bi na 40k km trebao da "svira" simfonije.
Ipak ne svira.

I20 svakako mali automobil u jeftinijoj klasi, ali opet ni kod njega ne bi trebalo da se javljaju jači zvuci, pogotovo ne brundanje povezano sa brojem obrtaja.

Što se tiče pokrivenosti garancijom ...
Citat:
milanm2: Da li ovo podleze garanciji jer u garantnoj knjizici pise da u garanciju ne ulaze "zvukovi koji ne uticu na rad vozila"?


Zvukovi u biti i ne utiču na rad motora već su njegova posledica.
Pretpostavaljm da bi mogao da se posavetuješ sa udruženjima potrošača o tom problemu, alui u svakom slučaju ne bi bilo loše da promeniš servis ukoliko tvoj insistira na ovoj tačci garacnije.
Inače, valjalo bi da ti daju overeno uverenje da izvor dotičnog zvuk neće imati štetne posledice po vozilo
Pa kad se jednog dana otkine motor ...
[ DrJekyll @ 03.06.2011. 11:01 ] @

Taj tiguan koji si ti prikazao sadrzi takvu opremu koju tuscon uopste i nema kao opciju za ugradnju npr.


Citat:
Park Assist inkl. ParkPilot




Da ne ulazimo sad u off, nema potrebe da se ubedjuju ljudi i dalje kako su korejanci "isti" kao nemci i japanci,

najbolji dokaz za njihov "kvalitet" su ovakve teme kojih ce vremenom biti sve vise i vise.
[ Nocni @ 03.06.2011. 23:44 ] @
Citat:
Deep|Blue: ... i shodno tome i tvojim hvalospevima VW-u, ovaj Tuscon bi na 40k km trebao da "svira" simfonije.


Pa rekoh ja da ti ne citas sta je napisano... ajde molim te nadji mi barem 1 od tih mojih hvalospjeva vw-u koje si sad izmislio... ne moras odavde nego u bilo kojoj temi u zadnjih 10 godina odkad sam na ovom forumu.

Dalje, kucas pogresno ime svog auta vec nekoliko puta... Nema nikakve potrebe da ga u ovoj temi poredis sa drugim terencima... za to mozes otvoriti novu temu... Osim sto je prilicno ruzan ima on jos dosta losih osobina o kojima se u nekoj drugoj temi moze raspravljati...
[ botr @ 04.06.2011. 19:35 ] @
Evo i ja da se ukljucim u ovo raspravu o kvalitetu korejanaca. Jednoj osobi, sa drugog foruma, je nastradao druk lager, na kiji pro ceed 1.4, koja nje presla ni 20.000km!
[ cozmo_im @ 04.06.2011. 20:01 ] @
Ja znam neke koji su na Tuaregu posle 10.000km unistili automatski menjac, razvalili glavu motora...

Mozemo ovako do sutra.

Ja sam skoro vozio Kiu Rio 1.3 iz 2003 i auto je utegnut odlicno. Jes da je plastika unutra na nivou Dacie sadasnje, ali nit sta cvrci nit lupa nit nista, auto izgleda kao nov. Ne pokazuje nijedan znak umora a presao je vise od 100.000km...

Druk lager se moze unistiti jako brzo... pitanje je ko vozi i kako.

Dovoljno je par puta se penjati na neki veliki ivicnjak bez iskustva i sprziti lamelu... recimo.
[ botr @ 05.06.2011. 07:48 ] @
Ja mislim da se radi o losem kvaliitetu, sa meganom 1 koji je uzeo polovan je presao 100 hkm i nije bilo apsoltno nikakavih problema, a nova kia nije izdrzala ni godinu!
[ Deep|Blue @ 05.06.2011. 13:38 ] @
Citat:
Nocni: Pa rekoh ja da ti ne citas sta je napisano... ajde molim te nadji mi barem 1 od tih mojih hvalospjeva vw-u koje si sad izmislio... ne moras odavde nego u bilo kojoj temi u zadnjih 10 godina odkad sam na ovom forumu.

Dalje, kucas pogresno ime svog auta vec nekoliko puta... Nema nikakve potrebe da ga u ovoj temi poredis sa drugim terencima... za to mozes otvoriti novu temu... Osim sto je prilicno ruzan ima on jos dosta losih osobina o kojima se u nekoj drugoj temi moze raspravljati...


Izvini Noćni,
nema potrebe da se nerviraš.
Možda preterujem sa rečju hvalospjevi, ali je činjenica da si ti ipak jesi ljubitelj nemačke mehanike.
U većini tema si spreman da pohvališ nemačke proizvođače u odnosu na ostale, pa si čak i u ovoj žešće osuo paljbu po korejancima
Citat:
Da, na to sam mislio... kod njih toga nema vec su im tiple krte kao najgore sa buvljaka i za jednokratnu su upotrebu... usteda u materijalima nije uvijek dobra jer se desavaju problemi kao u ovoj temi a posebno kada je sama konstrukcija vozila losa pa vozilo "radi" i zvace na rupama... vibracija se prenose na plasticne djelove itd...
Poznata je ona narodna izreka koja govori o parama i muzici...


Zbog toga sam i naveo Tucson-a kao primer da jeftina buvčljana plastika može da bude tiha
a što se tiče ispravke imena, da često ga "okrećem", šta da radim kad mu obično tepam sa "Tupson"

i ako nisam bio dovoljno jasan ...
- Naravno da ovo nije tema o kvalitetima Tucsona, ali sam ga uveo kao potvrdu da Hyundai ipak ume nešto da napravi kako valja.

- Poređenje sa Tiguanom i ostalima je izvedeno čisto zbog činjenice da Tucson ume da bude skuplji od 20k EUR, ali je opet u rangu jeftinijih u svom segmentu, dakle po tvojim rečima trebalo bi svira naveliko, a opet je tih, pa sam se zabrinuo da ga odvezem u servis da ga nateraju da svira

- Beauty is in the eye of beholder!


[ milanm2 @ 06.06.2011. 20:01 ] @
Hej pozdrav svima. Mislim da sam pronasao u cemu je problem sa "zvukom vibriranja" instrument table. Vibrira spoljna plastika ( inace je veoma kruta) koja stoji izmedju vetrobrana i haube (do levog stuba). Jer kad sam ispod nje podmetnuo parce papira vibracije su prestale tj. cuju se sasvim malo. A vec sam izgubio svaku nadu. Koliko sitnica moze da stvori pometnju.
[ triac @ 06.06.2011. 23:20 ] @
Citat:
milanm2:  Koliko sitnica moze da stvori pometnju.


E u tome je razlika izmedju vrhunske klase i komercijale (izmedju ostalog) u finoj kalibraciji i reglazi sistema
[ BokasaTzar @ 12.06.2011. 11:26 ] @
Zanimljivo da u servisu niko nije ‚‚prepipao‚‚ tablu tvog visokokvalitetnog i20.


milanm2 : Pri kupovini auta - jesu li ti odmah izdali Venčani list ili će ti poslati poštom ?
[ cozmo_im @ 12.06.2011. 11:52 ] @
Pa to se desava na svim novim Fabiama, njima cvrci sve i svasta... toliko o VW picajzlama...
[ DrJekyll @ 12.06.2011. 12:12 ] @

Zato i ima znak skode.

[ Promocija @ 19.06.2011. 12:47 ] @
To je cesta pojava kod automobila danas. Zimi su ti zvuci jos izrazeniji i stvarno znaju da iritiraju. Ne iritraju zvuci kao zvuci nego cinjenica da ste kupili nov automobil i on cvrci, krcka, pucketa, suska, zvecka itd... Mogli bi ljudi iz zvanicnog servisa da se potrude nesto da urade u cilju postovanja prema klijentima jer treba da se bore za kupca da on pri novoj kupovini ponovo navrati u njihov prodajni salon...
[ triac @ 19.06.2011. 20:43 ] @
Citat:
Promocija: To je cesta pojava kod automobila danas. Zimi su ti zvuci jos izrazeniji i stvarno znaju da iritiraju. Ne iritraju zvuci kao zvuci nego cinjenica da ste kupili nov automobil i on cvrci, krcka, pucketa, suska, zvecka itd... Mogli bi ljudi iz zvanicnog servisa da se potrude nesto da urade u cilju postovanja prema klijentima jer treba da se bore za kupca da on pri novoj kupovini ponovo navrati u njihov prodajni salon...


Enormna je komplikacija te zvuke suzbiti, zbog velikog broja elemenata i komplikovane geometrije istih.
Prakticno sve bi spojeve trebalo ili dampirati ili podmazati visoko viskoznom mascu a to je ludilo od posla, i opet neki cvrcak moze da proradi
[ Promocija @ 19.06.2011. 23:26 ] @
@triac Slazem se sa tobom ali ipak postoje neki proizvodjaci kod kojih se to ne dovodi u pitanje. Mada, sve se vrti oko onoga "Koliko para - toliko muzike"... :-)
[ jnk @ 19.06.2011. 23:37 ] @
Meniščini da sam i kod nekih bmw brošura pročitao tu stavku da garancija ne pokriva cvrčanja iz instrument table. Ili je to bio hyundai nisam 100% siguran.
[ Zarko Silic @ 20.06.2011. 00:02 ] @
Cvrckanje poput onih "iza instrument table" BMW ne poznaje u poslednjih 30 godina u garantnom periodu. Ne verujem da se tako nesto spominje u garancijskim uslovima.
[ triac @ 20.06.2011. 00:15 ] @
Citat:
Promocija: "Koliko para - toliko muzike"... :-)


Pa ta krilatica se moze oboriti u mnogo stvari, pa i u auto industriji.
Da su mnoge stvari prenaduvane jesu, ali nekako se mora napraviti i distinkcija medju klasama.

Problemi cvrcanja su u sustini trivijalne prirode, i nako jak i velik kao Hjundai gde ga ima u elektronskoj, auto, brodogradilistu itd ne bi trebao da pravi ovakve propuste jel ih obican laik moze resiti samo treba dugo vremena (rasturanje kompletne unutrsnjosti, oblaganje tekstil tracicama, gumenim i filcanim podloskama, silikonskim umetcima i eventualno negde mascu).

Nikada se ne moze napraviti tako komponenta plasticna da kad u dodiru sa drugom nema barem malo dilatacije (i deo milimetra moze da pravi zvuk).
Jer kretanje ne mora biti tangencijalno vec aksijalno medju spojevima...

Neki put to vremenom ume "samo" da se resi kada se zavuce prasina...hehe...ali taj proces moze trajati godinama.

U principu trivijalan problem, ali u realnosti moze biti pakleno da se nadje tacno jedna ili dve tacke kontakta koje medjusobno "rade"...


Imao sam problema sa kucnim klima uredjajem i "kalibrisao" sam ga 2 godine svake sezone i jednostavno nisam mnogo uradio...kompresor ja "glasniji" i formira vibracije koje se prenose i na spoljno i na unutrasnje kuciste...

Cini mi se da se posle sedam godina (sezona) sve pomalo smirilo, ali nije to na nivou "besumnosti" ni prici...

Sa kolima je ko i u svem drugome, nije problem napraviti auto kao auto, ali je problem fino ga podesiti a da ne bude preskup (recimo Skoda je fin primer mada je to nemacka (po meni najbolja skola)).

Iako kazu da su japanska kola naj naj, ali meni je sve lepse i bolje od njih i Seat, VW, Skoda, Audi...jednostavno rade posvecenije i duze posao i kao polovnjaci mnoooogo duze drze cenu.

Konkretno resenje:

Batali i navikni se ili idi vise puta u servis, ili sam rasturaj pa odokativno sve dampiraj, pa ako nije dobro opet pa opet pa opet...

Ili prodaj kola i kupi nesto krsteno :)


p.s

Nije za dzabe kada imas Benza ili Audija da ti kazu da si uspeo u zivotu, to nikada nisam cuo recimo za Americki "Mercedes" kako zovu Lexus iako je isto dosta skup, ali nema identitet i mnogi modeli su kopija mecke...

S obzirom da si uzo Hyundai taljigaj ga dok ne bude vreme da se proda i onda znaj sta ces...

Jos ne treba zaboraviti da danasnji Nemci nisu oni stari Z.Nemci koji su otkidali sa kvalitetom i pouzdanoscu...a opet su lideri.

edit"dopune






[Ovu poruku je menjao triac dana 20.06.2011. u 02:16 GMT+1]
[ Promocija @ 20.06.2011. 01:51 ] @
@triac Slazem se za Skodu, barem onoliko koliko sam imao dodira sa njom. Razgledao sam u auto salonu Skode i deluju stvarno pristojno. Vozio sam na kratko staru Fabiu i nije krckala a imala je solidnu kilometrazu i bila je sluzbeni auto. Ne znam ni ja sta bih preporucio ljudima u vezi sa tim... Neka provozaju automobile koji su usli u uzi krug za kupovinu i obrate paznju na te neobicne zvuke ili da zaborave na zvuke i koriste auto kao auto ali da zna da nervira to je sigurno.
[ Slobodan Miskovic @ 20.06.2011. 08:38 ] @
Vozim Lybru i nikakvih problema nemam sa zvucima... Auto je star 10 godina.
[ Deep|Blue @ 20.06.2011. 08:42 ] @
Lancia Lybra je ipak malo lux klasa
[ jnk @ 20.06.2011. 14:16 ] @
Šta ti voziš da izmerimo tvoju uspešnost? U slučaju da ne voziš ništa ili voziš juga to bi značilo po tebi da si veoma neuspešan u životu i da si zbog toga besan na samog sebe zar ne?
[ Deep|Blue @ 20.06.2011. 14:23 ] @
Citat:
triac:  ...
Ili prodaj kola i kupi nesto krsteno
p.s

Nije za dzabe kada imas Benza ili Audija da ti kazu da si uspeo u zivotu, to nikada nisam cuo recimo za Americki "Mercedes" kako zovu Lexus iako je isto dosta skup, ali nema identitet i mnogi modeli su kopija mecke...

S obzirom da si uzo Hyundai taljigaj ga dok ne bude vreme da se proda i onda znaj sta ces...
...

Ajde što si se izlupao, ali što još voliš da vređaš ....
strašno
...


Inače, za tvoju informaciju,
Lexus ima podebeo identitet i nimalo nije kopija mečke,
i sasvim je normalno da Lexusa tog "američkog mercedesa" niko ne doživljava kao MERCEDES-A,
kad je u pitanju "američka Toyota"

qq
par saveta,
prvo se malo edukuj,
i popravi ponašanje
i ako ti onda nešto nije jasno
probaj sa googletom prvo
da se ne blamiraš okolo

[ triac @ 20.06.2011. 14:39 ] @
Citat:
Deep|Blue: par saveta,


Princezo, vidi ti tamo sta ti googlet kaze

Elem sto se tice kriketa u automobilu ili se treba navici ili rasturati deo po deo pa videti u cemu je problem.

Pozdav.
[ vladd @ 20.06.2011. 14:54 ] @
Ja bih molio da se prestane sa ulicarskim licitiranjem "uspesnosti", posto cu da brisem redom, ipak je ovo forum za obrazovanije od rasturaca paketica.:)

Popularnost mercedesa medju predsednicima je najocitija medju banana drzavama, osim naravno domicilne drzave, postojbine MB. Mercedes je svoj renome izgradio na vojnim vozilima i na nemackom industrijskom uplivu u zemlje treceg sveta, a limuzine su odlazile kao gratis za poslovanje i formiranje trzista i lagodan zivot i rad nemacke industrije(ne samo automobila nego komplet ...).

Kvalitet je solidan, za auto industriju je blizak vrhu, ali cena je bahata i neopravdana. Doticni imidz se naplacuje obilato.

Poz