|
[ dejan s @ 03.06.2011. 15:51 ] @
| Pozdrav,
upravo sam kupio jedan MP4 player u Neptunu, nije neki poseban, one kineske kopije iPod-ova od par hiljada RSD. Dakle kupio sam ga kao nov u radnji, sa sve garancijom i računom. Tamo u radnji kao nije mogao da se upali, prazna baterija. Dođem ja kući, upalim ga i imam šta da vidim.
U playeru postoje folderi (doduše prazni) sa sledećim imenima: Enrique, Domaca, Grcka, Najbolje, Lady Gaga, REP, Rok! Nesto sumnjam da su Kinezi ubacivali takve foldere po defaultu, kao ono lokalizovana verzija plejera. Ajde da su neka totalno generička imena, ali Lady Gaga? Enrique? Ili Kinezi mnogo vole te izvođače, ili ga je neko već koristio pa vratio. Pre mislim da je ovo drugo, a vi?
U suštini boli me uvo za tih par hiljada dinara, plejer radi, ali jednostavno hoću da im napravim sr***e jer su ispali totalno neprofesionalni, kao da sam kupovao od cigana na buvljaku, a ne u radnji. Preprodaju polovne stvari kao nove!!! Svestan sam da ovo i nije neki "dokaz", ali da li imam šanse kod neke inspekcije ili gde, kog da pitam? Ako ništa drugo, neka je makar ova tema ovde na forumu da stoji, da upozorim druge ljude - dakle u Neptunu prodaju polovne stvari kao nove! Konkretno, u pitanju je Neptun u Nišu, u naselju Duvanište. |
[ Isak666 @ 03.06.2011. 17:10 ] @
Pisi im, mozda postoji mogucnost da je neko od radnika koristio za licnu upotrebu, pa mozda popije krpljenje u najboljem slucaju.
Ne verujem da nesto vise mozes dobiti.
[ Odin D. @ 03.06.2011. 17:31 ] @
Napisi da si u playeru nasao snimljene fotografije golisavih scena nekih radnika snimljene u doticnom marketu, te pitaj da li bi mozda neko htjeo svoje fotografije nazad, a da tebi posalju novi player.
Vjerujem da ce ti neko vec ponuditi iPod player u zamjenu za taj....
[ etjen @ 03.06.2011. 17:37 ] @
^^ dobra ideja :)
inače, tehniku kupuj isključivo u Tehnomaniji. Ako ih nema u Nišu, naruči netom ili telefonom, nikad nisam imao problema sa njima
[ Jagnjeca brigada @ 03.06.2011. 18:57 ] @
[ Onaj @ 03.06.2011. 19:53 ] @
Joj kako smrdi na nekakvu prljavu antireklamu...
[ wex-alpha @ 03.06.2011. 20:11 ] @
Ne treba da te boli uho za tih par hiljada... ako bi isao tom logikom, kupim cokoladu u prodavnici. dodjem kuci, a ono otisam zuba necijih (ili vec sta). Nema veze, to je ionako mala para.
Udri po kretenima, makar i da je jedan dinar u pitanju :)
PS
Mozda je analogija malo off, ali vec znas na sta mislim.
[ squirll @ 03.06.2011. 21:14 ] @
Citat: etjen: inače, tehniku kupuj isključivo u Tehnomaniji. Ako ih nema u Nišu, naruči netom ili telefonom, nikad nisam imao problema sa njima
To ako ti dosad nisi imao problema snjima ne mora znaciti da su dobri ...meni nisu priznali garanciju za neki uredjaj jer na taj uredjaj ne daju garanciju...
situacija bila ... vidim na sajtu el uredjaj sa 2god garancije i posto meni taj uredjaj ckava svakih 10meseci ja odlucim da uzmem pa reko ako crkne imam garanciju...
Crkne meni taj uredjaj posle 8meseci, zovem ih da ih pitam kome da saljem kazu mi da na to nema garancije... ja nazovem ponovo "dobar dan interesuje me posto je taj i taj uredjaj, i dal ide uz njega garancija" prodavacica "kosta toliko i toliko dinara i garancija je dve godine" ja pitam kao zacudjeno "dve godine?" a ona meni "Da da" i tu sam je docekao pa je priupitao "pa kako onda meni necete da priznate garanciju posle 8meseci" i ona sva zbunjena..i uglavnom vuklo se to nedelju dana da je kao ispala greska u sistemu i da nema garancije :S
Nikad vise kod njih .. najbolje u svom gradu ...pa ako esto rikne za gushu ga hvatas...
Sorry na malom offtopicu
[ Lesli Eldridz @ 03.06.2011. 21:30 ] @
Ti to ne mozes da dokazes ako krenes u neke zakonske radnje protiv njih, ali zato mozes da kazes ovako, pa, samo napred. Ja te podrzavam. Ua mufljuzi i olos koji dozvoljavaju radniicma da koriste stvari neko vreme pa ih onda prodaju kao nekoriscene. Takav neprofesionalizam treba da se zatre ;-)
[ kandorus @ 03.06.2011. 23:06 ] @
Pogledaj u foldere na plejeru i utvrdi datum kreiranja. Ako je tako kao što tvrdiš datum je stariji od datuma kupovine. Nemoj ništa snimati na plejer. Izlistaj sadržaj osnovnog direktorijuma sa datumima i reklamiraj. Ako ti odbiju reklamaciju zna se - inspekcija. Dobijaš nov plejer, sigurno.
Čak i ako nema datuma kreiranja fajlova dovoljno je da tvrdiš da ti nisi to snimio i da ne poseduješ takvu muziku itd. Na trgovcu je da dokaže suprotno što naravno neće moći.
[ konislav @ 03.06.2011. 23:52 ] @
Citat: kandorus: Pogledaj u foldere na plejeru i utvrdi datum kreiranja. Ako je tako kao što tvrdiš datum je stariji od datuma kupovine. Nemoj ništa snimati na plejer. Izlistaj sadržaj osnovnog direktorijuma sa datumima i reklamiraj. Ako ti odbiju reklamaciju zna se - inspekcija. Dobijaš nov plejer, sigurno.
Čak i ako nema datuma kreiranja fajlova dovoljno je da tvrdiš da ti nisi to snimio i da ne poseduješ takvu muziku itd. Na trgovcu je da dokaže suprotno što naravno neće moći.
Za*ebo si se malo. Nije nicija obaveza da dokazuje nevinost, vec je obaveza onoga ko optuzuje da dokaze neciju krivicu. Tako da prvo treba lepo da se pripremis, pa posle da se kacis. Inace od inspekcije ne ocekuj mnogo, pogotovo ako se radi o nekom velikom trgovcu jer ih je sigurno na vreme kupio. Ja sam kod nekoliko obracanja inspekciji sa evidentnim dokazima (postavio sam temu i slike ovde) prosao lose.
[ anon142305 @ 04.06.2011. 00:33 ] @
Citat: konislav: Za*ebo si se malo. Nije nicija obaveza da dokazuje nevinost, vec je obaveza onoga ko optuzuje da dokaze neciju krivicu.
Ipak ovo nije ZKP, vec Zakon o zastiti potrosaca.
Citat: Najvažnije je da se teret dokazivanja, sa potrošača kao jedinke, prebacuje na trgovca, proizvođača ili pružaoca usluga određednog servisa
izvor
[ konislav @ 04.06.2011. 02:12 ] @
Ako mislis na ovaj deo:
Citat: Onaj ko nam je nešto ponudio, prodao, isporučio, mora da dokaže da je to u skladu sa onim što je tehnička karakteristika specifikacije proizvoda ili usluge i oni treba da dokazuju da to odgovara standardima, kazao je ministar trgovine.
U konkretnom slucaju:
Citat: Čak i ako nema datuma kreiranja fajlova dovoljno je da tvrdiš da ti nisi to snimio i da ne poseduješ takvu muziku itd. Na trgovcu je da dokaže suprotno što naravno neće moći.
Ne moze se primeniti nikako. Ne radi se ovde o tehnickim karakteristikama, vec o tome da li je nesto uradjeno tad i tad od strane trgovca ili nekog treceg lica ili je to uradio kupac. Nemoj da mesas zabe i babe i da bukvalno shvatas da sad mozes da ides okolo i optuzujes svakoga, a svi ce posle lupati glavu da dokazu nevinost.
[ triac @ 04.06.2011. 03:19 ] @
@dejan s
Sto to odma nisi resavao nego gubis vreme po forumu ???
p.s
Dalje ne generalizuj, necemo na iskustvu jednog mujsavog plejercica karakterisati imidz cele firme, koja je po meni sasvim OK.
p.s.2
Ovakve stvari se odma resavaju sa licima koje nesto mogu da urade...ali na tebi je da dokazes.
A dokazaces samo q.... jel ti nije ovo Skandinavija da se neko bakce "stresom i nepoverenjem u civilizaciju" zbog jednog Cajna-majna pistavca...
[ anon142305 @ 04.06.2011. 08:11 ] @
Citat: konislav: Nemoj da mesas zabe i babe i da bukvalno shvatas da sad mozes da ides okolo i optuzujes svakoga, a svi ce posle lupati glavu da dokazu nevinost.
Nisam ni mislio na konkretan slucaj, vec sam izrekao jednu generalnu tvrdnju,
za koju sam cuo da je u osnovi novog zakona, bez obzira sto ne znam kako se sprovodi u praksi.
[ llux @ 04.06.2011. 08:12 ] @
Ima pravo da vrati i samo ako mu se ne svidja boja a kamoli zbog ovoga. Kako ste zaboravili sta su nam govorili kada je ova tema bila aktuelna?
[ Vole Domu @ 04.06.2011. 08:55 ] @
znam samo da se ja ne bih cimao, ako plejer funkcionise savrseno normalno. mozda su ga samo testirali ili nekoj prosloj musteriji pokazivali kako radi...
[ kandorus @ 04.06.2011. 08:56 ] @
@konislav
Prvo, vidi tamo malo kulturu izražavanja da te ne opominjem.
Drugo, tržišna inspekcija radi svoj posao a u ovom slučaju najverovatnije će se sve rešiti već pri prvom obraćanju trgovcu.
Treće, to što ti nisi uspeo ima ih koji jesu i za manje sitnice nego što je ovaj katastrofalan propust trgovca. Ukoliko imaš problema sa robom sumnjivog kvaliteta možeš mi se obratiti da razmotrimo kako to sankcionisati. Uz, naravno, razumnu nadoknadu.
[ Joker @ 04.06.2011. 10:19 ] @
Citat: kandorus:
Drugo, tržišna inspekcija radi svoj posao a u ovom slučaju najverovatnije će se sve rešiti već pri prvom obraćanju trgovcu.
Teško da će to inspekcija da reši, po novom zakonu o zaštiti potrošača trižišna inspekcija ne rešava te probleme.
[ bachi @ 04.06.2011. 10:46 ] @
Ako uređaj nije fizički oštećen i ako si dobio garanciju, ako baterija ne rikne posle sat vremena, who cares za par foldera?
[ llux @ 04.06.2011. 11:27 ] @
Ma kako da ne. Platis za novo a traje kao polovno. Umesto tri traje jednu godinu.
[ kandorus @ 04.06.2011. 12:57 ] @
Xa Xa Xa
Al smo naivni ko grlice.
Taj uredjaj je već nekom prodavan. I trgovac to zna. Garant negde u dokumentaciji postoji storno tog uredjaja i to će inspekcija očas pronaći. I zato mislim da se baja neće zamajavati ni minuta kad pogleda u čemu je problem.
Naravno, ako reklamirate posle mesec dana onda stvari stoje sasvim drukčije. Ali koliko sam razumeo to je tek kupljen uredjaj. Zato reklamacija!
[ Marko_L @ 04.06.2011. 14:45 ] @
Ovo je izgleda postala uobičajena praksa da kada neko nije zadovoljan nečijom uslugom ili proizvodom koji je kupio, prvo dođe na forum, popljuje ih, izazove lavinu negativnih komentara o tome kako su oni prevaranti, lopine, pilićari... pa tek onda utvrđuje istinitost svega toga, umesto da se prvo lepo obrati firmi u kojoj je to kupljeno i zatraži objašnjenje za neku nepravilnost. Ti folderi, uopšte ne moraju da znače da se radi o korišćenom uređaju. Možda su tu zato što je taj uređaj jedan od onih koji je testiran. Znate, kad stigne kontigent od, šta znam, recimo 1.000 komada, obično se desetak ili više random primeraka testira da bi se utvrdilo da li je pristigla serija ok. Isto tako, može biti da je nekoj od mušterija pokazivano kako uređaj radi pre nego što se odluči za kupovinu, pa su zaboravili da obrišu kreirane foldere. Da su ih obrisali, imao bi isti uređaj, a ne bi ni znao da su na njemu bili folderi. A možda se i zaista radi o nekom propustu. No, to nije razlog da brže bolje požuriš na forum da praviš antireklamu nekoj firmi, a da prethodno nisi otišao kod njih i reklamirao problem koji imaš. Možda bi ti bez problema zamenili uređaj, no questions asked.
Uostalom, ono što je bitno jeste kako uređaj izgleda. Ako nema fizičkih oštećenja, ako je zaštitna folija još uvek na njemu, ako si uredno dobio garanciju za njega... ne vidim u čemu je problem. Ionako se nijedan uređaj ne dobija direktno sa trake. Taj uređaj je u samoj fabrici verovatno prošao rigoroznije testiranje nego što je pravljenje par foldera. Isto kao kad kupujete auto. Jel vi mislite da dobijate automobil direktno sa proizvodne trake, a da ga niko nije ni pipnuo ? Ne, nego dobijate automobil koji je prethodno testiran i samim tim izlagan ekstremnim uslovima, ogromnoj toploti, hladnoći, simuliran je prelazak preko rupa 100 puta u minuti kako bi se utvrdila pouzdanost amortizera, testirano je paljenje i gašenje svetala u kratkom vremenskom periodu, i mnogo toga, a sigurno je i svaki deo auta ponaosob testiran od strane vendora koji taj deo obezbeđuje. I da li onda zaista dobijate nov automobil ?
E tako je i sa ovim. Ako par kreiranih foldera i eventualno puštanje u rad na par minuta drastično smanjuje radni vek uređaja, za koj će ti takav uređaj ? Da se plašiš da kreiraš novi folder zato što misliš da će to da ga ošteti ? U svakom slučaju, ovo nije nešto što je za forum, niti inspekciju. Jednostavno trebaš da se obratiš prodavnici gde si to kupio i pitaš otkud folderi na novom uređaju. Možda imaju razumno objašnjenje, tipa kao što već rekosmo, da je testiran ili pokazivan nekome. Pa ako ti to smeta, uvek možeš da tražiš novi. Mada, mislim da je slaba vajda od toga. Šta njih sprečava da ti kažu da ostaviš uređaj i dođeš sutradan po novi, a oni za to vreme pobrišu one foldere i vrate ti isti uređaj (eventualno nalepe nove zaštitne nalepnice ako si prethodno skinuo). Nikada ne bi provalio.
Tako da, okreni obrni, mislim da ne treba previše da se opterećuješ oko toga. Ako uređaj radi normalno, tj. sve funkcije rade, nema fizičkih oštećenja, dobio si regularnu garanciju... vozi dalje. Ionako nema šanse da dobiješ bilo koji tehnički uređaj, u bilo kojoj prodavnici, a da taj uređaj nema iza sebe nekoliko sati rada. Ako ništa, barem na fabričkom testiranju, gde bolje da ne znaš kroz šta sve uređaji prolaze.
[ Joker @ 04.06.2011. 16:57 ] @
@Marko_L
Ok je to da se uzme par uređaja i istestira, a da li se oni onda mogu prodavati po istoj ceni kao i oni neotpakovani ? Ili treba da se napise testirani primerci cena -10% ?
[ llux @ 04.06.2011. 17:18 ] @
Ne slazem se. Polovan telefon mi je uvek krace trajao od novog. Iako je u odlicnom stanju. Uostalom, polovan bi dobio jeftinije, zasto da placa kao za nov?
[ Marko_L @ 04.06.2011. 17:59 ] @
Citat: Ok je to da se uzme par uređaja i istestira, a da li se oni onda mogu prodavati po istoj ceni kao i oni neotpakovani ? Ili treba da se napise testirani primerci cena -10% ?
Ako hoćeš proizvod direktno sa trake, onda se obratiš fabrici i tražiš da ti naprave custom made uređaj. Ako kupuješ u prodavnici onda u startu trebaš da budeš spreman da taj uređaj ima nekoliko radnih sati iza sebe, jer je najverovatnije prvo testiran u fabrici, pa moguće i od strane distributera i dalje u lancu preprodaje, čisto da bi se proverila serija. To je isto kao kad kupuješ računar sa OS-om, kako se danas obično i kupuje. Jel misliš da oni fabrički ugrađuju OS u toku proizvodnje ili neko (distributer) ipak upali računar da instalira taj OS i prateći softver i sve to istestira. Jel kad odeš da kupiš računar isto tražiš 10% popusta, jer je računar "korišćen" prilikom instalacije OS-a, a moš misliti, napravili su i gomilu novih foldera... Windows, Program Files, Users... brrr... Ili kad ti neki prodavac kaže da uređaj ima najnoviji firmware, odmah traži popust, jer ko zna ko je palio uređaj i instalirao to. Punu cenu plaćaj isključivo za uređaje sa firmware-om verzije 1.0.
Citat: Ne slazem se. Polovan telefon mi je uvek krace trajao od novog. Iako je u odlicnom stanju. Uostalom, polovan bi dobio jeftinije, zasto da placa kao za nov?
Po toj logici, onda na tržištu i ne postoje novi telefoni, jer je gotovo svaki testiran u fabrici. Kako bi inače dobio formiranu bateriju, kao što je slučaj sa svim novijim telefonima ? Znači, svi su polovnjaci. Pa sad, ko ima problem sa tim, lepo pozove fabriku, pita koliko košta da se proizvede telefon specijalno za njega i da ga niko ne pipa kad se skine sa trake i super. Jeste da će to malo više da košta, ali barem si siguran da tvoj novi telefon niko nikada nije upalio i da si mu ti prvi. Što da ne, ima ljudi kojima je i to bitno.
Inače, trajnost nekog uređaja nije nešto što je uklesano u kamenu. Da je tako, ne bi ti ne trebala garancija, nego bi imao izbor između uređaja koji traje 1, 3 ili 5 godina, pa ti kupi šta ti odgovara i baci ga kad istekne rok trajanja. Na trajnost bilo kog uređaja utiču brojni drugi parametri, kao što su način na koji ga koristiš i koliko često, u kojim uslovima ga koristiš (temperatura, vlažnost vazduha, količina svetlosti koja dopire do njega), koliko ga često pomeraš, itd. A to što će neko da uključi taj uređaj i isproba ga u kontrolisanim uslovima, ima mizeran, ako uopšte i ima, uticaj na trajnost istog.
Meni bi recimo smetalo da neko pokuša da mi proda uređaj koji je fizički oštećen ili ima vidne tragove korišćenja (recimo izlizane tastere) ili tako nešto. Ali ako uređaj izgleda kao nov, šta mene briga da li je on u fabrici testiran mesec dana ili 2 sata. Ono što me zanima jeste garancija, tj. koliko ona traje i šta podrazumeva. Pa tako, ako nešto ima garanciju 3 godine, ja prihvatam da po isteku te 3 godine uređaj može naprosto da rikne i da ja ne mogu ništa povodom toga osim da kupim novi ili može da traje još godinama. A to koliko će da traje zavisi mnogo više od mene i koliko sam ga pazio te 3 godine, nego od toga što ga je neko testirao ili "koristio" par sati. Jeste da ni tu nekad nema pravila i može da se desi da uređaj rikne ma koliko ga pazio, ali to ne znači da je to zbog toga što ga je neko tamo testirao pre 3 godine. Da mu je to nešto preterano smetalo, pa valjda bi riknuo mnogo ranije. Uostalom, imaš uređaje gde je garancije 5, 10 ili više godina. Obično koštaju malo skuplje, ali hej, kome je bitno da mu uređaj traje dugo, njemu se i isplati da ga plati nešto više.
[ Odin D. @ 04.06.2011. 18:04 ] @
Kad neko kupi "novi" player ili telefon ne bi trebalo da se misli o tome da li je ili nije neko vec turao slusalice u svoje prljave usi, da li je neko zarazen necim dahtao, pljuckao, slinavio i rukama kojim se prethodno ceskao po dupetu cackao po njegovom "novom" telefonu.
Zbog toga je u civilizaciji i uveden princip kad kupis neku stvar neotpakovanu da to treba da znaci da je izmedju tebe i fabrike niko nije cackao govnjivim prstima.
Naravno, neki ce i to relativizovati pa reci: "Sta oces reci, da je tvoje g*vno nesto bolje od necijeg drugog, pa ti smeta sto je telefon pipan necijim drugim govnjivim prstima, a ne smeta ti kad ga ti ispipas..."
Al', jbg, zato se valjda i ne racunamo u civilizaciju...
[ llux @ 04.06.2011. 18:29 ] @
Ovaj sigurno nije radio samo par sati. To je polovan plejer u pravom smislu
[ Devanagari @ 04.06.2011. 18:48 ] @
Marko_L, ti ga brate izjednači fabričko testiranje sa korišćenjem (folder ”Domaća”) i kasnijom prodajom plejera… To nema veze s bilo čim. I meni je poslednji auto isporučen sa prevezenih 5 km i kapiram da je u fabrici propisno izakan i resetovan odometar ali mi ga nisu dali sa gepekom ulepljenim u meso i sir koji je neko vozio sa sela za vikend… Nema tu šta da se priča, samo ovaj što je postavio temu da se ne reši prekasno da ode i da reklamira, onda bi imali opravdane razloge da ga vrate kući.
[ Marko_L @ 04.06.2011. 19:06 ] @
Pa ni autor teme nije rekao da je plejer prljav, mastan, izgreban... nego samo da je našao neke foldere na njemu. Ti folderi su mogli biti napravljeni tako što je neko pokazivao mušteriji kako plejer radi ili šta ti ja znam. Pa šta sad ako ima folder "Domaca". Jel bi se bolje osećao da ima folder "Klasika". Uostalom, sve to nije razlog da se dođe i pljuje po forumu, nego se valjda prvo ode tamo gde je roba kupljena i pita zašto na njegovom uređaju postoje već napravljeni folderi. Možda bi mu odmah zamenili, jer njima to ne pravi nikakvu razliku. Oni će lepo te foldere da pobrišu i prodaju nekom drugom ko neće ni znati da je tu bilo nekih foldera i svi srećni. Valjda je bitno da je uređaj ispravan, da na njemu stoje zaštitne nalepnice, da se dobije original kutija, garancija... a ne to što na njemu ima par foldera. Možda su u fabrici napravili 100 foldera u toku testiranja, pa ih pobrisali i ti nemaš pojma o njima. Uostalom, ti uređaji i jesu pravljeni da trpe često čitanje i pisanje po njima, jer većina ljudi stavlja novu i briše muziku svakodnevno. Zar stvarno mislite da kreiranje nekoliko foldera kvari uređaj ili šta ?
[ ventura @ 04.06.2011. 19:10 ] @
Korišćen uređaj se ne može prodavati kao nov, bez obzira na sve... Ako ćemo tom logikom "prodavac je samo pokazivao kupcu automobil, pa zbog toga ima par stotina kilometara", sorry ali to nije nov auto i treba da dobije popust na njega... Tako i za sve ostale uređaje..
Ja volim da pazarim tako te stvari 'iz izloga' jer dobiješ praktično novu stvar sa lepim popustom.. Ali nikada do sada nisam kupio nešto tako, a da mi prodavac nije napravio popust.. Ako neće da ga napravi, kažem nema problema, daj mi neotpakovano i to je to..
[ Joker @ 04.06.2011. 19:20 ] @
@Marko_L
ti izgleda malo mešaš neke pojmove, fabričko testiranje, atest uređaja, igranje prodavca jer mu je dosadno i vraćeni korišteni uređaj. Po tebi je ok i ako neko malo prošeta cipele pa ih vrati, eto testirao ih je malo i sad su ok. Instaliran win je ok, a ako na tom win-u nađeš folder "letovanje 2010", "rošitlj kod kuma" itd onda verovatno nije baš sve ok.
[ Odin D. @ 04.06.2011. 19:25 ] @
Citat: Marko_L: Ti folderi su mogli biti napravljeni tako što je neko ...
Jedino tako sto je neko ceprkao po njegovom "novom" uredjaju.
Ko je ceprkao, zasto je ceprkao, cime je ceprkao... sasvim je nebitno.
Ako se prodaje kao nov i neotpakovan onda to znaci da treba biti nov i neotpakovan, i tu je kraj price, ma kakav god ko imao razlog zasto je otpakovan.
Ni hljebu nece nista biti sa stanovista kvaliteta ukusa, roka trajanja i ostalog, ako ga prije tebe 30 ljudi ispipka kojekakvim rukama u prodavnici, i to tako sto prvo zapljuju prste da im se ne klizu dok pokusavaju uzeti onaj papir ili otvoriti kesu, pa onda tim zapljuvanim prstima pipkaju redom hljebove dok ne nadju neki odgovarajucih mehanickih karakteristika za njihov prefinjeni ukus.
Ali kad znas da ga je prije tebe 30 ljudi ispipkalo zapljuvanim prstima sigurno ti nece biti narocito prijatno dok ga jedes.
[ Marko_L @ 04.06.2011. 21:36 ] @
Jeste, a sve to se rešava tako što dođeš na ES i pljucneš po firmi, umesto da odeš u tu firmu i zatražiš objašnjenje. Ne verujem da bi se ijedna firma zezala tako što će da da nekome uređaj na korišćenje i onda ga vrati u radnju i prodaje, pogotovo kada je u pitanju nekakav kineski fejk koji se u veleprodaji nabavlja za par evra. Pa još da ne uzme da ukloni tragove korišćenja. Dakle, ostaje mogućnost da je neki radnik, kao što već rekoh to pokazivao nekoj mušteriji ili da ga je neko isprobao kako bi proverio seriju uređaja, čisto da proba kretanje kroz menije, random funkciju i tako to, jer se kod tih kineskih fejkova se prilično često dešava da imaju fabričku grešku, hardversku ili softversku. Mušterija naravno ima prava da se buni u tim slučajevima i zatraži neraspakovan uređaj, ali se to ne radi na ES-u, pa još onako bombastično napisati "Firma ta i ta prodaje polovne uređaje", kao da je to uobičajeno, nego se prvo ode kod prodavca i saopšti problem, pa ako oni neće da urade ništa povodom toga, pljuj ih na sve strane, ko ti brani.
[ Odin D. @ 04.06.2011. 22:36 ] @
Nisam ja nista komentarisao o pljuvanju prodavca.
Ja samo kazem da stvar koja se prodaje kao neraspakovana treba i da bude neraspakovana bez obzira na sve razloge.
Ako je nekom do testiranja ili pokazivanja musteriji onda neka izlozi jedan koji je za to, a ostale neka prodaje neraspakovane kako i treba.
[ adjordjevic78 @ 04.06.2011. 23:42 ] @
Moram da primetim da su time što su iskopirali pesme navedenih izvođača, a zatim tebi to prodali, prekršili zakon o pirateriji, odnosno zakon o zaštiti intelektualne svojine. ;-)
[ Marko_L @ 05.06.2011. 00:58 ] @
Citat: Nisam ja nista komentarisao o pljuvanju prodavca.
Ja samo kazem da stvar koja se prodaje kao neraspakovana treba i da bude neraspakovana bez obzira na sve razloge.
Ako je nekom do testiranja ili pokazivanja musteriji onda neka izlozi jedan koji je za to, a ostale neka prodaje neraspakovane kako i treba.
Ti izgleda nisi često kupovao kinesku fejkovanu robu :) Tu gotovo da i ne postoji pakovanje... obično je to samo jedna tanka kutija, koja u svakom trenutku može da se otvori i zatvori, a da se ne primeti da je otvarana. Takvi uređaji takođe najčešće dolaze bez ikakve dodatne opreme koja inače ide uz te uređaje kada se uzme "real thing", kao što su USB kabl, slušalice, CD... kao i bez ikakvog atesta, pa se onda to ovde (ili tamo, pre slanja) naknadno doda i prepakuje. Tako da, svako ko uopšte kupuje te fejkove uvek preuzima rizik da se sa tim uređajem neko zezao, što da bi utvrdio da li serija valja nečemu (kao što rekoh, kod fejkova su česti hardverski i softverski problemi koje niko normalan ne očekuje, recimo da ne radi random funkcija ili ne može da se kreira folder), da li su slušalice koje je upravo ubacio u pakovanje (a plaćene su 0.05 evra po komadu) ispravne, a moguće je i da se neko u lancu malo poigrao sa njim, recimo neki radnik u magacinu. To svakako ne znači da kupac nije u pravu i da ne treba da traži "neraspakovani" uređaj, ako je već primetio da ima te foldere, ali treba imati u vidu da su i ti neraspakovani uređaji vrlo verovatno korišćeni ili "korišćeni".
Naravno, sve ovo važi u slučaju da sam dobro razumeo autora teme i da se radi o kineskoj kopiji IPod-a. Ako se radi o originalnom proizvodu, koji dolazi u originalnom pakovanju, a on je dobio nešto po čemu je prčkano, onda svakako ima smisla tražiti neraspakovan ili barem popust. Mada i kod tih original kineskih uređaja nižeg kvaliteta, česta je pojava da dolaze u smešnom pakovanju koje je vrlo lako raspakovati i ponovo spakovati, a da se to ne primeti, pa je opet rizik.
A ko hoće pravu stvar, odnosno original Apple IPod, odvojiće par stotina evra za to i dobiti nešto što je zapakovano u fabrici i tako isporučeno prodavcu. Ili to, ili kupiti neki jefitniji mp3 plejer koji nije Apple-ov... a svi ih danas proizvode, ima Sony-ja, Samsunga, LG-eva... po relativno pristupačnim cenama.
Citat: Moram da primetim da su time što su iskopirali pesme navedenih izvođača, a zatim tebi to prodali, prekršili zakon o pirateriji, odnosno zakon o zaštiti intelektualne svojine. ;-)
Koliko sam ja razumeo, folderi su bili prazni, tako da... nema ništa od kršenja autorskih prava :)
[ Nocni @ 05.06.2011. 20:40 ] @
^Marko_L, mislim da nisi u pravu... U svakoj ozbiljnijoj prodavnici (kakva je pomenuti sporni neptun) treba takav uredjaj da dodje upakovan nov, baterija za njega trebala bi posebno da je upakovana a ne da je vec formirana i postavljena u uredjaj itd...
Evo uzmi primjer kad si ti kupovao kiu ceed... tamo su imali testno vozilo koje je preslo mozda 1.000 km.... Sigurno nebi uzeo to vozilo osim kad bi ti ga ponudili po nekoj dobro snizenoj cijeni... ipak je to polovno vozilo i ne moze se prodavati kao novo... neko je vec ranije rekao... u tom vozilu je neko smrdio i prdio i ono jednostavno nije novo...
Na ovom uredjaju je neko slusao muziku koja je bila u folderu "domaca"... tu su i slusalice koje je neko vjerovatno gurao u uvo... Kad vec to nisu umjeli da sakriju od kupca onda je po meni potpuno normalna reakcija da covjek dodje na forum i da blati tu firmu i da im na ovaj nacin postavi antireklamu... Bolje je to nego vracati tamo uredjaj i prepirati se sa 100kom.
Probaj da zamislis ves masinu u kojoj je neko samo na brzinu oprao prljave gace da bi je testirao posto je to roba iz novog kontigenta... ne mogu je vratiti u prodavnicu i prodati kao novu...
[ Marko_L @ 05.06.2011. 21:56 ] @
Pa ja nisam kupovao kinesku kopiju KIA od 1000 evra :) Ono što je karakteristično za te kineske kopije uređaja jeste da dolaze u lošem pakovanju i često bez dodatne opreme. Tako da, to što je uređaj "korišćen" možda i nema veze sa "Neptunom", već sa nekim u lancu na putu do njega. U svakom slučaju, nije normalna reakcija da se prvo dođe na forum, nego da se prvo skrene pažnja prodavcu na to da su mu prodali nešto sa čim je prčkano. Možda ni oni nisu znali za to, a nisu proveravali baš zato da ne bi prodavali raspakovan uređaj. Ovo ne pričam zato što ja sad nešto branim "Neptun", niti imam kakve veze sa njima, niti sam ikada kupovao kod njih... ali nekako, kad vidim diskusiju u kojoj se nekoj firmi pravi antireklama, više volim da čujem činjenice nego pretpostavke. U ovom slučaju, autor teme može da barata samo pretpostavkama, jer se nije obratio prodavcu, ali mu to nije smetalo da napiše "Neptun prodaje polovnu robu", kao da se to nešto uobičajeno, a ne verujem da jeste.
Eto, i ti si koliko sam shvatio vlasnik auto servisa. Zar ti ne bi smetalo da se neko od tvojih klijenata pojavi na forumu i kaže kako tvoj auto servis ostavlja smeće u autu, kao da je to kod tebe svakodnevnica, samo zato što je nekome od tvojih radnika ispao neki papirić, a ti o tome pojma nemaš ? Ili bi višeo voleo da se prvo obratio tebi, ti mu se izviniš i ponudiš da platiš car wash, izribaš radnika koji je to uradio i nastaviš dalje bez negativne reklame koju nisi ni zaslužio. Samo dajem primer. Ne kažem da "Neptun" ne zaslužuje da bude popljuvan ako je zaista znao za to i baš ih briga šta prodaju, ali s obzirom da može da se radi o nečemu drugom, recimo nekom nesavesnom radniku i da su možda spremni da zamene uređaj, onda je antireklama nepotrebna. A problem sa antireklamama je što se teško brišu, čak i ako se kasnije dokaže da je bila neosnovana.
[ dule_ns @ 06.06.2011. 08:47 ] @
@Marko_L
Znači tebi je stvarno u redu da ti neko proda polovnu robu umesto nove. I onda ti treba da budeš "fer", pa da ideš nazad do prodavnice, pa da im dokazuješ da je proizvod korišten i sve to. Naravno da ćeš to uraditi, al ne vidim ništa loše da se to i napiše na nekom javnom forumu. Pa ako firma za to čuje i ako im je važno, nek naprave nalog pa nek odgovore. Ato da li je direktor ili šef znao da je taj proizvod već korišten ili nije uopšte nije važno.
I da dodam, analogija sa papirićem u kolima je stvarno loša. Naime, papirić stvarno slučajno može da ispadne u kolima, al kreirati foldere slučajno. Pa teško.
[ JankoNIS @ 06.06.2011. 09:54 ] @
Sasvim je jasno da se neko od radnika igrao sa plejerom, slusao muziku a onda ga vratio u kutiju. Posto povremeno obilazim pomenutu prodavnicu u Nisu, mogu da vam kazem da su jezivo popustili sa kvalitetom usluge. Dok je bilo musterija, nekako su i radili i bili usluzni. U zadnje vreme, ne mozes da ih nahvatas. Skoro sam pitao prodavacicu da mi donese uputstvo za jednu µ≈... rekla je "evo, odmah" i nestala. Mislite li da se vratila? A nisam imao volje da je jurim i pronalazim po radnji.
Ranije su znali da idu za tobom da gledaju da nesto ne ostetis i sl. Sada im je samo vazno da se zezaju, a za musterije ko te pita. Tako da je zakljucak, bar meni, sam po sebi jasan. Ako hocete bas tu radnju, idite u onu u centru grada, tamo su jos uvek normalni. Za sada.
[ dabarr @ 10.06.2011. 16:10 ] @
Citat: Prodali su mi polovno kao novo - šta da radim?
sedni im ispred vrata i pokušaj da na nekoj kutiji prodaš proizvod, ujedno im i zatvaraš prodavnicu
ako neko pita, kažeš da ne radi.
[ Wajda.W @ 15.06.2011. 08:11 ] @
Proslo je vec 12 dana od tvoje zalbe ovde na forumu.
Da li si uradio nesto do sada?
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|