[ Dzabu86 @ 13.06.2011. 20:56 ] @
Ljudi vase iskreno misljenje o kupovini mercedesa 123 nekog dizela,imam skroman budzet do 900 e ne znam ni sam sta uzeti,sta vi mislite??????? |
[ Dzabu86 @ 13.06.2011. 20:56 ] @
[ vladd @ 13.06.2011. 21:33 ] @
To ce biti dovoljno para za registraciju, mozda malo i osane
Poz [ sasa022 @ 14.06.2011. 00:42 ] @
Mislim da ne treba da mislis o Mercedesu.
Ako bas moras da kupis nesto - kupi Yugo [ Milojkovic @ 14.06.2011. 01:24 ] @
Sa tim novcem ne mozes kupiti apsolutno nista sto je u voznom stanju i da je elementarno tehnicki ispravno, ne zanosi se dzaba.
[ Dzabu86 @ 14.06.2011. 04:53 ] @
OK.Hvala puno.
[ pisac @ 14.06.2011. 07:17 ] @
Citat: Milojkovic: Sa tim novcem ne mozes kupiti apsolutno nista sto je u voznom stanju i da je elementarno tehnicki ispravno, ne zanosi se dzaba. Što ne mora da bude 100% tačno. Mislim da za 300-400€ možeš pronaći Reno4 u voznom stanju (s tim da treba naći primerak kome limarija nije pred raspadom), a preostale pare uložiti u delove i materijal za samostalno sređivanje dotičnog, i imaćeš auto. [ jnk @ 14.06.2011. 08:12 ] @
Za 100e kupiti juga kolka mu je realna cena i za ostalih 100e uraditi generalnu, limariju i srediti trap i ostale sitnice.
[ Marko83 @ 14.06.2011. 08:16 ] @
+1 za jugica
jeftini delovi, jeftina registracija sad da nije bas auto.... :) [ jandrino jato @ 14.06.2011. 11:59 ] @
dzabu86 ja cu ti reci moje licno iskustvo jer moj prvi auto kako sam polozio je bio mercedes 123 240d i ovo ti mogu reci! taj auto je pojam za golf2 kadeta itd slicne al iz kog razloga je to je ovo! 123 ima 4 diska sa servo pojacivacom tako da koci kao lud ima servo volan sa maksimalnom ajnslagom tj parkira se kao mali matiz, jako je udoba, i stabilan, cak je i kvacilo servo tako da ga dete moze pritiskati po ceo dan, ima mesta i za seks da ti dusa izvoli, skoro svaki ima siber, a mogu se i naci sa klimom, motor 240d moze da predjeeeeeeeee 1 milion ko od sale, ne reaguje na losa goriva tj ide bez problema na loz ulje i potrosnja mu je 7 litara obicne nafte! ima lanac! jeftin jako za odrzavanje i pravi auto za nekog ko ne zeli da jurca ko lud a inace auto moze da ide maksimalno 150kmh ako je motor dobar al nece te nikad na putu ostavitiii nikad to za pamti!a auto posto ima vise od 20god onda ti je registracija za njega povoljna bez obzira na kubikazu al ja ti preporucujem da uzmes 240d! i srecno
[ dilbernis @ 14.06.2011. 12:04 ] @
Pozdrav svima od novajlije na forumu. Kao dugogodisnji vozac gastarbajterskog sna mogu reci da ga je vreme pregazilo. Odlican auto ali u svoje vreme. Taj auto danas ne moze biti sa limarijom koja poprilicno nije trula. Price o varenju zanemari, jer se taj auto nikada ne moze dobro srediti limarijski. Konkretno u tih trideset godina taj auto postaje vrlo opasan jer je moguce da mu se odvali celi zadnji most i to zato sto majstori-limari ne obrate paznju jer je taj deo zavucen.
Druga cinjenica koja ce te odbiti od kupovine je potrosnja, oko 10l nafte. Treca cinjenica je da taj motor gotovo sigurno nije u stanju da upali cim temperatura padne blizu nula stepeni. Mislim da je ovo dovoljan broj cinjenica da odustanes od tog modela auta. [ jandrino jato @ 14.06.2011. 12:44 ] @
preterujes sa potrosnjom!a golf 2 trosi ko zip upaljac??? mani se prica! to da mora naci zdravog je tacno a u boljem su stanju koji imaju metalik boju! konkretno legnes ispod pa pogledas! jos ako nadjes kobitovanog onda si na konju! i da bih znao dal motor valja otvori cep i izvadi merac za ulje kad je topao motor u radu i na meracu ne sme da nimalo duva a gore na cepu gde se sipa tu ako malo duva bez prskanja ulja je normalno za taj tip motor! najvaznije je da mu izmeris komresiju pre kupovine i onda nemas bojazni i pali zimi kao benzinac jer znam to vrlo dobro jer garazu tad nisam imao! mani se juga kadeta ili dvoje ovo je auto da uzivas za male pare!
[ Dzabu86 @ 14.06.2011. 14:53 ] @
Ok ljudi hvala puno na savetima znam i sam kad motor dizel valja a kad ne to mogu da procenim,limarijski tyu i tamo mogu da procenim,nego me zanima koliko je skupo odrzavanje ???Nikad nisam vozio niti posedovo takav auto a cuo sam razne price jedni kazu da je preskup za odrzavanje,drugi da nije ne znam ni sam sto vise slusam druge to sam, zbunjeniji.!!!!!!!!!!
[ vladd @ 14.06.2011. 16:18 ] @
Doticni sto pricaju da nije skup za odrzavanje verovatno praktikuju "balkansko" odrzavanjee, zameniti kad otpadne, najbolje polovnim delom, ako ne pasuje, pecnuti na par mesta.
Svaki auto star 30 godina je preskup za odrzavanje, posebno ako je zapusten. Ako se zeli iole civilizovan stepen ispravnosti, treba otprilike pregledati sve sklopove i spojeve i doterati nedoslednosti. Sto je veoma daleko od restauracije, tek da bude bezbedan i pouzdan. Poz [ goat @ 14.06.2011. 19:20 ] @
za te pare se možeš prilično dugo voziti u taksiju, a za autobuski prevoz da ne pričam....
[ tdusko @ 14.06.2011. 20:10 ] @
Vladd je u pravu. Taj auto vise nije jeftin za odrzavanje uopste pre svega sto jako malo kvalitetnih polovnih delova se za njega moze kupiti, a novi da iole nesto valjaju su skupi. Ja sam moj prodao pre dve i po godine kada nisam hteo da dam 300 eur za dve nove poluosovine, a polovne nisam mogao da nadjem, a da su bolje od mojih. Sofer sajbna, brava za paljenje, branici, farovi, sedista, tabla... sve su to stvari koje se na otpadima ne mogu vise naci u dobrom stanju za male pare kao sto je nekad bilo.
[ Dzabu86 @ 14.06.2011. 20:34 ] @
OK,Definitivno sam odlucio da otpada taj auto iz svake kombinacije,uzimam najverovatnije golfa 2 sa extra motorom popustio limarijski,tj sajtne i patos,kosevi zdravi zadnji odradjeni . Pa mislim polako owo da odradim .Sta mislite o toj kombinaciji???
[ bakara @ 14.06.2011. 21:43 ] @
Citat: Dzabu86: Sta mislite o toj kombinaciji??? Ja mislim da za pocetka kupis nekog koji (bar) nije truo. [ Milojkovic @ 14.06.2011. 22:54 ] @
Dzaba samoubicu ne moze spasiti niko, kome je sudjeno da bude je..en njemu gace same spadaju.:)
[ vladd @ 15.06.2011. 16:59 ] @
Ja bih pre uzeo "krs" kojem je mehanika u losem stanju a limarija dobra.
Iz prostog razloga, sto se tesko nalazi limar kiji ce pedantno, kvalitetno (nema sanse da je jeftino) da odradi sve sto treba na limariji, mnogo je lakse srediti mehaniku, bar nabavkom novih delova moze da se podigne ispravnost vozila na visok nivo. Limarija u sto pristojnijem stanju, pri tome nije vazno da li je sitno izgreban ili sajtne malo nacete, vazno je da je baza karoserije zdrava, kosevi, centralni deo, prednja pracka i oslonci karoserije. "Estetska" limarija, sitno ili krupno farbanje nisu problem, ali ako nema za sta da se zavari sajtna, ili namontira krilo, ili je auto iskrivljen nekom havarijom, ni perfektan motor nece pomoci. To je limeni kovceg. Poz [ Milojkovic @ 15.06.2011. 18:38 ] @
Mehanika se da daleko lakse srediti od limarije.Nista nije nepopravljivo cak i mnogo truli automobil samo je tada potrebno daleko vise sredstava i truda.Kad bi samo videli kako se rade restauracije i od cega pravi majstori urade automobile stare preko 50 godina ne bi ste mogli poverovati da je to moguce ali eto sve se moze samo kad se hoce i moze.
[ Nocni @ 15.06.2011. 19:51 ] @
^Sve se moze uraditi ali koliko kosta jedan takav restauriran stari mercedes grba iz neke '53 sa L profilima okolo i novim brodskim patosom (tako dodje fabricki). Kosta kol'ko cijelo selo
Citat: Milojkovic: Dzaba samoubicu ne moze spasiti niko, kome je sudjeno da bude je..en njemu gace same spadaju. Kod nas za takvu kojoj same spadaju i koja se satire kazu "udara se k'o da ima kasko" [ Dzabu86 @ 15.06.2011. 20:45 ] @
Gledo sam stalno na discovery chanel street custom i jos par emisija sta lj=
udi rade sa kolima i znam koliko sta kosta.I sam radim u firmi sirokih dela= tnosti i x puta sam gledo i sam ucestvovo u restauraciji kojekakvih masina = i masinerija.Za krsa kupis dve table lima,sajtne koje su 1000 din kom i jef= tinije,podsajtne sam napravis i presvuces spolja iznutra zastitis dobro sa = body 750 i teraj dve godine.Ljudi rade i koseve bez problema i bez kalupa b= ez iceg i nejedu se gume gazi pravo=A0 itd stoji lepo auto samo ko hoce da = uradi a uvek je lakse prodati dodati malo kesa kupiti nesto kao bolje a u s= tvari to se vrti sve na istom jer smo sirotinja=A0=A0=A0 standard ispod nul= e tj u minusima,tako da ja za drugo nemam kesa=A0 nego za neku starudiju i = seci usi krpi dupe malo po malo.Znam ja sta valja i sta treba ali odaklle??= ???????? [ pudar @ 16.06.2011. 01:47 ] @
Eh, mecka "ganferka". Dobar je to auto(bio). U februaru ove godine mi padne na pamet da kupim bas neku 123 i gledao sam samo skupe oglase(one od 1800 - 2300, nije bitno dizel-benzin) i ni jedna nije bila da moze pristojno da se vozi bar godinu dana i da te nije blam od samoga sebe na sta ti auto lici.
Imao sam 123 240D tamo neke '93-94 i jako me lepo secanje veze za taj auto. Nista se tu nije kvarilo - filteri,ulje,plocice,gume i mislim da je jedna spona promenjena za mojih 100.000km, a kupio sam je sa 320.000 km. Trpas sta stignes u rezervoar(nafta,lozak,trafo ulje....), a sedista sa federima "kao bakin kauc" - milina! Vrhunska udobnost,potrosnja uvek 10l, zimi uvek palila(imala i garazu) i naravno nikad me nije ostavila. Posle neuspelog pokusaja da postanem ponovo ponosni vlasnik 123, ajd' da probam da nadjem neku lepu 124-ku. Cak je i to problem naci u pristojnom stanju(a da nije 5000e!). Imao sam '98 250d iz '89 i taj me auto bas lepo sluzio(opet skoro 100.000 bez kvara,sem reglera i zamene jedne cevi od pumpe do dizne,a kupljena sa 470.000km). I napokon naletim na E250 '94 za 2600e u odlicnom stanju(niko ne zna pravu kilometrazu,al' je sigurno ispod 500.000! ha,ha ) i ponosim se svojom "krntijom". I kao sto kaze Njegos: "Passat se tovari, a s Meckom se uziva". Ili nije Njegos? Dakle, batali trazenje 123-ke,nego kupuj golfa 2(posluzice lepo godinu,dve), pa polako spremaj doplatu za lepu 124-ku(e tek onda ces da postanes vlasnik auta koji se ne pita za godine i kilometrazu!). Srecno... [ Dzabu86 @ 16.06.2011. 05:04 ] @
Hvala puno na savetima,ma iso sam ovih dana tamo amo.umorio sam se od svrckanja vise za krsevima.Pogledo sam par golfova ,par tipa,par opela kadeta limuzina, sve je to zlo od automobila ,i kad vidim za kakve automobile koliko ljudi traze ja sam sve moje automobile poklonio a bili su uvek sredjeni i u voznom stanju i na duze staze,bio sam siguran u njih bez obzira na godine automobila.
[ Milojkovic @ 16.06.2011. 07:25 ] @
Tako to ide ljudi se zanose sa cenama iz oglasa i zeznu se pa prodaju svoj cestit auto u nadi da i drugi imaju takve i da ce kupiti bolji.Svaki koji se odlucio da proda neki krs veruj mi nije u njega ulagao skoro nista.Dakle cena koja je naizgled povoljna kad se uracuna samo ono osnovno sto je potrebno uloziti odmah bude ubrzo uvecana za minimum 500 do 1000 evra, i to samo elementarna ispravnost a gde je ono ostalo.
[ Predrag Krstic @ 27.06.2011. 15:55 ] @
Samo da dopunim temu ovim tekstom
35 godina Mercedes Benza W1236 Citat: Neuništiv, nepoderiv, dugotrajan, pouzdan ... Ovim rečima najbolje može da se opiše jedinstveni model Mercedesa, pod internom kodnom oznakom W123. Automobil koji su taksisti obožavali, a gastarbajteri sa ponosom dovozili u tadašnju Jugoslaviju, je i danas moguće videti na ulicama u relativno pristojnom stanju. ............... Kada je pouzdanost ove Mercedesove serije u pitanju, prema istraživanju ADAC-a W123 je držao vrh liste pouzdanosti. Verzija 200D je imala prosečno 852.777 Km kada se prvi veći kvar pojavio. Ma da li je moguće?! Zanimljivi su i snimci u članku. [ Brzi Bravari Srbije @ 05.11.2011. 12:27 ] @
Ja da se pohvalim:
Prica deluje kao urbana legenda, ali nije.. Jureci automobil za porodicu, a za male pare, nasao sam 123 200d, iz 1982. Deda, garaza, dva auta i jedanput godisnje do Grcke i nazad...220.000 km, fabricko stanje, sve radi, duplo zasticen, metalik, original kilometraza, motor kao nov, malo gumice na trapu zezaju, zna da seta 3-5 stepena levo-desno, i par sitnica na bravama....sve ostalo- FABRIKA e, da: cena 1350 EUR.... [ etjen @ 05.11.2011. 14:21 ] @
stvarno zvuči kao urbana legenda. Uživaj u njemu, to je sada pravi oldtimer
[ milivoje t @ 05.11.2011. 16:33 ] @
Citat: Brzi Bravari Srbije: Ja da se pohvalim: Prica deluje kao urbana legenda, ali nije.. Jureci automobil za porodicu, a za male pare, nasao sam 123 200d, iz 1982. Deda, garaza, dva auta i jedanput godisnje do Grcke i nazad...220.000 km, fabricko stanje, sve radi, duplo zasticen, metalik, original kilometraza, motor kao nov, malo gumice na trapu zezaju, zna da seta 3-5 stepena levo-desno, i par sitnica na bravama....sve ostalo- FABRIKA e, da: cena 1350 EUR....:) A mozda je deda samo stari prevejani prodavac, lubenicar pa ti uvalio :), salim se, stavi neke slike, kakav je enterijer ? nazalost 123 se raspadaju od rdje... i tesko da se zbog 'gumica' da seta levo desno, pretresi to nemoj da se igras. mislim slike za nas koji nemamo fejzbuk. [ Brzi Bravari Srbije @ 05.11.2011. 17:04 ] @
evo...pokusacu da uploadujem nesto sa mob....
[ Brzi Bravari Srbije @ 05.11.2011. 17:17 ] @
za 29 god. star enterijer, ne izgleda lose...krem, kombinacija koza-stof...malko ima tragova upotrebe, ali nigde ostecen ili pocepan (ne daj Boze!!!)...
Par sijalica na tabli ne radi (mislim na osvetljenje table), desna vrata se zakljucavaju sama od sebe, a zadnja desna se ne mogu zakljucati...mislim da znam sta je...ali je tek od juce kod mene, pa nisam imao mnogo vremena da se bakcem detaljima.. Ulje i filteri su menjani po dedinom dnevniku, na svakih 4000km (gde li nadje 4000? obicno je 5000) U dnevniku pise tacna kilometraza i svaka intervencija pored, pa cak i zadatci za sledeci period: "...na 230.000km obavezno zameniti kaiseve koji su u gepeku!" Znaci sleduje: -promena ulja (castrol magnatec, dao mi je i 1l ulja da znam sta da kupim...) -promena svih filtera(cekam slobodan dan) -promena kaiseva -popravka tih sitnica... Kada sam dosao po auto, vidim dedu, dosla mu komsinica da ga slika sa autom...uzeo krpicu pa ga brise...kaze:"ako nemas garazu, ostavi ga preko zime kod mene!" Uz auto, dao mi je i dva konzervirana uloska dizni, komplet grejaca, filtere za naftu i ulje (obavezno da stavis i predfilter za naftu i da sipas samo evro dizel) "Gume...", kaze, "...su stare. Pazi se, ne idi daleko od grada sa njima, dok ne kupis nove...ja sam ih promenio 2009-te i presle su , bogami, vec jedno hiljadu-dve..." Drag mi je deda...JOS ME POZVAO DA DODJEM PONEKAD SA PORODICOM KOD NJEGA KAD SE PROLEPSA NA PROLECE...DA VIDI AUTO I DA MI UPOZNA PORODICU..... Retki su takvi ljudi...cudni , retki...ali dragi... [ straniplacenik @ 05.11.2011. 18:31 ] @
kod mene na poslu jedan lik ima takvog merca ali u drugoj boji, izgleda, zvuci i ide kao da je juce izasao iz fabrike...
[ milivoje t @ 05.11.2011. 18:51 ] @
sto bi rekli britanci, prokleti srecnice :) zavidim ti.
samo pazi na limariju, ne znam gde zivis, ali bi bilo odlicno da ga uvalis u garazu, ima sad onih na sprat etaznih gde je parking mesto jeftino. a sto se tice motora odnosno ulja i dizela paz sad, komsija taksista je sa njim ubio 800kkm devedesetih vozeci razne sverc ture +bg taxi, sipao u rezervoar razredjeno loz ulje, a u motor ono ulje na kilo sto je prodavao matorac sa autokomande. motor je otvorio tek njegov sin koji je nasledio auto, a to je bilo preko milion km. tako da... inace taj motor nije pravljen za euro dizel, pa ne znam zasto bi ga sipao, mozda cak nije ni preporucljivo ? [ vladd @ 05.11.2011. 19:05 ] @
Naprotiv, preporucljivo je. Sipati bolje gorivo, ulje ili rashladnu tecnost je uvek bolja varijanta.
Motor je odlican, old fesn izrda, kvalitetni materijali, i treba naci dobrog majstora, a ne filozofa ili davljenika u urbanim legendama ili izrekama.. Poz [ tdusko @ 05.11.2011. 20:40 ] @
Svaka cast, izgleda kao jedan od retkih primeraka 123 koji se danas u Srbiji mogu naci. Cudna je samo cena koja ovde u nemackoj glat za auto u ovakvom stanju ide preko 3000 Eur. Vladd je u pravu za gorivo, sipati euro dizel bar zimi obavezno. Mali filter(pred filter) menjati na svakih par hiljada Km. Glavna stvar je da li ce da upali kad prvi put bude bilo -5. Ako upali onda si napravio pravi posao i navozaces se za male pare ljudski. Ako ne upali onda si ga ugasio :)
[ straniplacenik @ 05.11.2011. 22:24 ] @
mozda ga ne upali samo zbog loseg akumulatora (ili tako neke banalnosti), a to ne znaci da ga je ugasio... hocu da kazem da ne treba "plasiti" decka...
[ tdusko @ 06.11.2011. 07:15 ] @
Taj auto moze SAMO da upali ako su akumulator, alnaser, dizne, pumpa i kompresija u odlicnom stanju. Od toga je kompresija najbitnija i na vecini nazalost jako losa. Bilo sta da nije kako treba moze da upali samo uz pomoc sibice na temperaturi nizoj od -5. Ovo pricam iz iskustva od nekoliko stotina potencijalno hiljada 123-ki koji su bili u vlasnistvu mom, moje porodice, prijatelja i musterija dok smo drzali servis 123-ki 15 godina. Niko njega ne plasi, samo sam izneo sta je najveci problem tog auta i sta moze da ocekuje, posebno sada kada sve manje i manje delova za njega ima kao i kvalitetnih majstora koji se njime bave. Na kraju krajeva, ukoliko poseduje garazu potencijalni problem nikad nece ni iskusiti jer on ujutru kad upali posle pali ceo dan bez problema.
[ vladd @ 06.11.2011. 11:02 ] @
Motor je (mozda) manji problem. Naime zavisi koji je. Neki od tih motora (tipa OM930) su rezervni, agregat motori na modernim jahtama u "marine" verziji, tako da setovi novih i dobrih(kvalitetnih ali skupih) delova postoje.
Poz [ vladd @ 06.11.2011. 12:03 ] @
Citat: OM636.930 - 1.8l (I think) inline-4 n/a, used between 1953 and 1961. The OM636 and the OM621's are likely the same basic engine block, and are unique compared to other engines. OM621.910 – 1.9l (I think) inline-4 n/a, used between 1958 and 1961. OM621.914 - 1.8l (again, I think) inline-4 n/a, used between 1961 and 1962. OM621.912 - 1.9l inline-4 n/a, 60hp, used between 1962 and 1965. OM621.918 - 2.0l inline-4 n/a, 60hp, used between 1966 and 1967. OM615.913 - 2.0l inline-4 n/a, 61hp, unknown age span. The OM615, OM616, and OM617 share a basic block design and construction (although there were many changes, including adding a cylinder in the OM617). OM615.912 - 2.2l inline-4 n/a, 60hp, used between 1968 and 1973. OM616.916 - 2.4l inline-4 n/a, (probably) 67hp, used between 1973 and 1976. OM617.910 - 3.0l inline-5 n/a, (probably) about 90hp, used between 1975 and 1976. OM616.912 - 2.4l inline-4 n/a, 67hp, used between 1977 and 1983. Oil filter relocated as compared to 616.916, due to different chassis design. Tzv vecne masine. http://500sec.com/models/mercedes-w123-e-class-1975-1985/ [Ovu poruku je menjao vladd dana 06.11.2011. u 13:18 GMT+1] [ milivoje t @ 06.11.2011. 12:33 ] @
Dusko bila bi greota da ne napises nesto vise o 123-ci. Da li mozes da se osvrnes na najcesce mehanicke probleme i nacine za resavanje ?
Pominjao si prethodno poluosovine, da li je to cest problem, bar kod nas mogu da se izrade nove od komada celika ili od nekih vecih osovina obradom. Kakav algoritam bi preporucio pri inspekciji polovnjaka za kupovinu ? Da li ste redili 124-ke ? Mozes li da napravis poredjenje sa 123 u smislu vaseg iskustva u servisu ? [ Markoxxx @ 06.11.2011. 13:22 ] @
da je upola ovoga bilo bi mu mnogo ;) mislim da je taj auto sada samo za zaljubljenike, a ne za nekoga sa skromnim budzetom, i ko ne bi previse ulagao u odrzavanje?
[ Zarko Silic @ 06.11.2011. 13:55 ] @
Ne bi se bas reklo da je tako.
w123 uz miniku i Golf Mk1 imaju visoku cenu na zapadnom trzistu. Pogotovo u zemljama poput Holandije gde su godisnje dazbine za registraciju izuzetno visoke. http://suchen.mobile.de/fahrze...=1985-12-31&minPrice=10000 Prosecno ocuvani dostizu cenu od 8000 eura pa na vise, sve do 20.000 za odlicno ocuvane. Ova "nasa" 123-ka bi se lako prodala za oko 10.000 eura. P.S. Dedica ocigledno nije cuo za internet. ,,, a ocigledno ne bi bio prvi: http://suchen.mobile.de/fahrze...T&lang=de&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrze...&tabNumber=2&picture=3 uz malo srece mogao da padne i jedan novi i30 gratis. [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 06.11.2011. u 15:17 GMT+1] [ Brzi Bravari Srbije @ 06.11.2011. 17:10 ] @
hvala na upozorenjima i lepim zeljama
Vrlo sam ponosan i svako jutro se zapanjim kada ga vidim ispred kuce. Imam Garazu, i par drugova(da ne navodim imena) koji rade po vrhunskim servisima i vrhunski su majstori. Stra' me je samo lose kompresije....nov akumulator stavljen u junu o.g. Kompresija moze i dobra da bude, za sada pali bez greske...cak i bez grejanja, jbg...prvi mi je dizel pa sam zaboravio da sacekam... cini mi se samo da gas kasni za papucicom ... i trap sto malko seta, nije strasno, ali osetim te stvari...sve u svemu, jako dobar auto... Pola komsija mi cestita, pola mi zavidi. A na mobile.de sam gledao to godiste i tu km. i cene jesu iznad 2000 eur. [ tdusko @ 06.11.2011. 18:31 ] @
Citat: milivoje t: Dusko bila bi greota da ne napises nesto vise o 123-ci. Da li mozes da se osvrnes na najcesce mehanicke probleme i nacine za resavanje ? Pominjao si prethodno poluosovine, da li je to cest problem, bar kod nas mogu da se izrade nove od komada celika ili od nekih vecih osovina obradom. Kakav algoritam bi preporucio pri inspekciji polovnjaka za kupovinu ? Da li ste redili 124-ke ? Mozes li da napravis poredjenje sa 123 u smislu vaseg iskustva u servisu ? Radio sam i 124 i 190 intenzivno kao i 123. Prica oko tih automobila je standardna. Svaki sledeci model se kvario vise ali je i bio sastavljen od vise pozicija. Na kraju krajeva ako se fabrika pita tu su samo brojke bitne, a one kazu da su i 124 i 190, a pogotovu 190 bili vrlo vrlo uspesni. Na 123 ne postoji nista za sta se moze reci da pravi ceste probleme. Ko god je koristio originalne delove za zamenu u svom zivotu tesko da je 2 puta menjao istu stvar. Mehanika robustna, trapovi takodje, elektronika ne postoji. Na prednjem trapu od naseg divnog puta odlaze ramena, krajevi spona i uporne kugle. Zadnji trap je prost da ne moze biti prostiji pa se tamo nema sta ni pokvariti. Ima dva silen bloka koja poginu takodje od loseg puta koja se ruku na srce dosta tesko menjaju. Sto se poluosovina tice, ja ih jesam pominjao zato sto sam ja na mojoj poslednjoj menjao 5 komada ali to samo zato sto me je bilo zao da dam 150 eur za komad nove koliko je tada kostala vec sam uzimao neko groblje polovno, a kao sto rekoh deficit polovnih delova za njega je veliki problem! Ono sto se moze prigovoriti tom autu je limarija. Onima koji nisu bili garazirani su rubovi i pragovi (gde se dizalica gura) truleli vec nakon 10-12 godina. Secam se prve koju je cale kupio 91. bila je 78. godiste vec je morala da se krpi. Kasnije vrlo brzo stradaju i kosevi, patos i dzepovi u gepeku. Zastita na tom autu je debela nekoliko centimetara posebno na patosu pa cesto se ni ne moze videti koliko je truo dok se to ne oguli. Majstori inace ne vole taj auto da krpe bas zbog toga sto zastita otezava maksimalno rad. Druga stvar, kao sto sam vec napomenuo je i najmanje narusavanje idile na relaciji akumulator, alnaser, pumpa, dizne, kompresija dovodi da auto nece da upali na minusu. Doduse, ugradnja grejaca na 220V u blok motora moze da prolongira generalnu jer osim sto ujutru nece da pali auto nema nikakve druge probleme. Cesto cak ni ne trosi ulje. 124 i 190, njih nikad ne odvajam jer su 99% imali istu mehaniku, motore, trap... su vec bili druga prica. Sofisticiraniji(ali manje kvalitetan!) enterijer, bolja zvucna izolacija, tisi motori koji bolje idu, a manje trose itd. Medjutim, tu je vec bilo primetno da je fabrika napravila veliku promenu. Recimo minika koji se pravio od 68 i 123 koji se pravio do 85 su imali skoro identicne motore i motorni prostor je bio takav da je komotno moglo i dete od 10 godina da se snadje i da zameni kajs, grejace, filter za ulje... Sve je bilo pristupacno na izvolte sto bi se reklo. Puno delova sa trapa je "pasovalo" sa minike na 123. Sa novim modelom dosao je skuceniji motorni prostor, motor je vec na oko izgledao komplikovaniji pa je za zamenu nekih grejaca bilo lakse skinuti komplet usisnu granu i filter za vazduh nego guziti se sa dva prstica. Kajs je sada dobio samo spanujuci mehanizam koji je na 99% primeraka crkavao itd. Prednji trap vise nije imao ramena i uporne kugle ali je zato dobio nosace amortizera. Pozadi je stiglo po prvi put kod mercedesa multi link ogibljenje i plivajuce kugle zbog kojih vecina 124 i 190 koje prodju pored vas skripe i cijucu kao da se voze mali macici u gepeku. Po 8 silen blokova na obe strane. Sve te novine dovele su do toga da se bez posebnog alata na tom autu nista skoro od trapa ne moze promeniti. Prvo sto sam nabavio bio je alat za montazu prednjih kugli na licu mesta jer je to bila boljka koja je ostavljala na putu. Ispadaju kugle kao na ladi, a na 123 nikad u zivotu nisam menjao kuglu na licu mesta niti znam da je nekome to ispalo. Drugi cest problem bio je zaglavnjivanje brave za paljenje koje je dovodilo do toga da se zakljuca volan i ako tockovi nisu ispravljeni cak ni na slep nije moglo da se natera. To je bio najbolniji zahvat posebno na 190 kome je tabla i sve tu oko volana nabijeno kao u d00petu. Enterijer na 190 i 124 je posebna prica gde su se na vecini poodlepljivali tapacir uz prozor na sva 4 vrata pa izgleda kao da je kinez sklapao. Tabla poslovicno svuda ispucala ali to je i na 123 bila boljka. Menjac i diferencijal skoro nikad nisam prodavao za 123 dok za 124/190 redovno. Gume na kardanu napred i pozadi su bili boljka broj 3 zbog koje su 124/190 ostajali na putu dok se to na 123 nikad nije desavalo. Na novijem modelu bile su napravljene sa nekim plivajucim caurama u gumi koje su se raspadale dok je kod 123 to bila puna guma i nikad nije propadalo. Interesantno je da su svi tipovi 123 imali identicne gume na kardanu(harijeve gume) od 200d preko 220, 240, 300d i svih benzinskih motora. Kako ona predja do menjaca tako i zadnja do diferencijala. Medjutim, na 124/190 su svi ali slovima svi motori imali drugacije gume. Sve u svemu, sve su to generalno dobri automobili. Ovde po nemackoj se 190 vozi jos uvek u vrlo pristojnom broju, posebno benzinci sa 1.8 motorom koji je najekoloskiji pa dazbine nisu velike. 123 retko vidjam ali je i dalje fora imati kupe varijantu. Ima jako ocuvanih i dan danas bi rado menjao ovu svoju astru za jedan sa 280 benz. motorom :) [ milivoje t @ 06.11.2011. 20:03 ] @
Hvala na odgovoru. Retkost je danas naci nekoga ko je u dusu radio te modele.
Ja sam imao ponudu mehanicara, kome sam doterivao razna novija kola koja sam menjao, da mu ja dam pare da mi on kupi polovan 124 iskljucivo 2,5d, zameni sta misli da treba i da ako bilo sta crkne u sledecih 300k km, on ce da plati, a kune se da nista nece crci, sem grejaca nafte. On licno vozi taj auto, a koristeci pumpe i razlicitu mehaniku sa 123 i 124, modifikovao je novije c klase na mestima gde imaju problematicne sklopove, kao sto je pumpa, neke klipnjace itd. Vidis nikada mi nije pomenuo problematicne gume karadana, oseljiv trap i start bravu... Prosto je neverovatno ali recimo kugle za 124 mogu da se kupe za 300 dinara, sto je sigurno u korelaciji sa njihovom [kratko]trajnoscu. Inace jedno vreme sam meracio 123 kupe, pa 126, ali nemam tog vremena ili dovoljno zelje ili dovoljno para da gledam automobile koji su redom truli, sigurno ima i odlicnih, ali sa ozbiljnom cenom. Gledao sam na 124 kako izgleda kada se vare novi rubovi, fabricki lim je ocigledno premazan nekim slojem zastite koja nije termorezistentna, pa kada ga var jednom pipne, pocne da rdja i na zdravim delovima u blizini.... [ tdusko @ 06.11.2011. 22:26 ] @
250 je fantastican motor i u kombinaciji sa 5 stepeni menjacem moze mnogo da predje. Kao i 300d iz 123 ovaj isto ima 5 cilindara i nema problema sa paljenjem kao ovi sa 4 cilandara, 200, 220, 240. Doduse, performanse mu nisu jaca strana :). Mislim da fabrika kaze 16 s do 100 ali zato na auto putu deluje mnogo bolje. Inace, taj motor je jako stedljiv sobzirom da je dinosaurus pa se moze voziti ispod 6 l znalackom voznjom. Sta znam, ukoliko se nadje neki koji nije presao pola miliona moze da posluzi. Delova za njega jos solidno ima. Crkavaju tu i tamo bombe(nosaci motora), ti amortizercici oko spanera PK kajsa, ventilator hladnjaka!, vakuum pumpa, vec pomenuti zadnji trap i nosaci amortizera napred i kugle. Oslusnuti obavezno da li diferencijal ili menjac ne bruje i to bi trebalo da je to. Oce i vakum pumpica na pumpi da ode pa nece auto da se ugasi. Ne mogu da se setim sad sta kod njega jos moze da bude potencijalno problem. Brava je ku*va jer ne mozes provaliti da li je na izdisaju vec samo nedaj Boze nikome, samo se zaglavi. On nema pred filter za naftu pa mu zato treba cistiti sito u rezervoaru svakih par desetina hiljada kilometara. Sta se tu cuda nakupi ne bi verovao, a auto bude mrtav kao da vozis 200d.
Ono sto ne valja je registracija od koje trni mali mozak sobzirom da je 2500 cc. Ono sto je jos dobro jeste da ide na D2 :). Mada moram da priznam da tih 300k deluje bas optimisticno. [ Brzi Bravari Srbije @ 07.11.2011. 08:41 ] @
Znam za bravu na 190-ci...
mom komsiji se zaglavio kljuc u bravi, pa smo celo prepodne skidali deo po deo, dok nismo skinuli volan sa onom cevkom gde je prikacena brava...odneli kod bravara, otvorio je za 15 sec. :) I naravno, jos bar dva sata dok smo sve vratili na mesto.... [ tdusko @ 07.11.2011. 09:03 ] @
E upravo to! Fora je u jednom jezicku okruglom koji ne da da se iscupa brava. Taj jezicak je od nekog bolesno ljutog materijala i potrebno je udarati mnogo dugo spicom i cekicem da bi se on skresao. Da ne pricam da brusilici i busilici nema prilaza ni slucajno, a i zamah cekicem je valjda 5 cm. Da ne gresim dusu, desavalo se to i na 123 ali tamo se to bar lakse resava. Bili smo izverzirani pa smo i kompletnu tablu sa sve satom skidali i vracali za pola sata na 123 pa smo u tom slucaju vadili bravu za 5 minuta kad se zaglavi. Na 190 tabla se i fabricki posle par godina na nasim putevima trese ko' na golfu, jos kad je par puta skines i vratis dobijes koncert sa cvrccima u kabini.
[ Brzi Bravari Srbije @ 08.11.2011. 15:41 ] @
A da nisi upoznat..posto vec pricamo...sa onim termo - otporom za osvetljenje cajgera..
Imam oko njega malo muke, naime, izgoreo je, a kada sam ga premostio(izbacio), svetlo cajgera je radilo do danas...sad opet vidim da ne radi Jel' moguce da tih par lampi vuce toliku struju da crkava i licnasti kabl kojim sam ga premostio...????? [ tdusko @ 08.11.2011. 18:09 ] @
E jbga sad, nemas ga ni 5 dana i vec si poceo da budzis tako fini auto :(.
Slabo se oko toga razumem. Secam se da tu postoji taj deo na tabli koji je spojen zajedno sa svetlom koje osvetljava onaj deo gde se ukljucuje grejanje. Tu najcesce crkava onaj potenciometar za stelovanje jacine osvetljenja u tabli. Osim toga ne znam da je ikad nesto drugo tu imalo da crkne. Promuvaj se po otpadima toga bi trebalo da ima na tonu. Ja sam se kod mene vecito saplitao o te table. [ Brzi Bravari Srbije @ 09.11.2011. 20:23 ] @
resio problem sa tim, plovkom(koji je bio pun blata i u komadima), bravama....sad je samo ostalo da resim povremene trzaje pri kretanju iz mesta...pretypostavljam , lamela i korpa?????
[ tdusko @ 10.11.2011. 09:25 ] @
Bice da je korpa. Mada u nekom malom procentu zna da trese i zbog losih dizni/pumpe koje ne rade kako treba na malom gasu karakteristicno za kretanje. To se manifestuje kada u leru dajes gas postepeno i onda u jednom trenutku osetis kako motor zavibrira/zaljulja.
Inace, kad vec pricamo o ovom autu evo jednog koji prkosi trendovima u sred Mihena na taxi stanici. U pitanju je 200d i uopste mi nije jasno kako mu je dozvoljeno da se jos uvek vozi. Doduse, po oglasima sam vidjao da za ove sto su 30+ godina stari naglasavaju da je oldtimer i da ne podleze tim propisima. Onda se postavlja pitanje kako se koristi onda u komercijalne svrhe. [ milivoje t @ 10.11.2011. 10:25 ] @
Ma to je Mile ispred banhofa :) i jos uvek sa onom starom Taxi tablom i nosacem...
Inace Dusko obzirom na to kolike su cene servisiranja autmobila u nemackoj, steta sto nisi otvorio servis za mercedese. BBS verovatno su pregorele zato sto si skinuo tak klizni otpornik, ne znam kakav je na 123, ali reostati za tu namenu uglavnom daju otpor i na poziciji klizaca na max osvetljenju. [ tdusko @ 10.11.2011. 11:33 ] @
Ma ja da sam ga i u Beogradu otvorio dobro bih prolazio ali davno je to proslo vreme u mom zivotu... Sada je ostala samo ljubav prema srebrnoj zvezdi :)
[ Brzi Bravari Srbije @ 10.11.2011. 14:27 ] @
moguce...ali mislim da je negsde nesto "padalo na masu", jer kad sam rasklopio tablu, prespojio klizni otpornik, vratio na mesto, sada radi....
Evo danas stigle parice za registrovanje.... [ Brzi Bravari Srbije @ 14.11.2011. 19:23 ] @
Samo da obavestim kolege forumase...
Meda je registrovan, popravljena centralna brava, sve lampice rade, plovak pokazuje ispravan nivo goriva, trenutno smo u fazi "lickanja"... Zena zahteva one platnene kockice oko retrovizora Opran, izglancan, sta jos da kazem?? Jeste, jugic koji sam pre mede vozio, bi ga sasio u bilo kojoj kategoriji po brzini i startnosti...ali....TA VOZNJA!!! Kako plovi kroz krivine....uopste mi ne smeta sto se plasi brda i sto taman stignem do stotke, stignem i tamo gde sam krenuo... Sutra na redu dubinsko pranje sedista..... [ veon @ 14.11.2011. 20:17 ] @
brzi daj neke slike da vidimo
[ Brzi Bravari Srbije @ 17.11.2011. 10:21 ] @
Evo:
[ Java Beograd @ 17.11.2011. 10:45 ] @
Extra meda ! Uzdravlje se ti nama vozio, i, daće Bog, proćiće meda još bar 200.000 km bez kvarova !
[ tdusko @ 17.11.2011. 10:48 ] @
Pravi je nema sta :).
I ne zaboravi, uvek ali uvek u kaseti drzi u rezervi jedan pred filter za naftu, krstasti srafciger i krpu. Svakih hiljadu Km recimo baci pogled da li se nahvatalo mulja i ako jeste ti ga zameni. Desi se da se zaprlja od jednog rezervoara ako ti se zalomio neki talog na pumpi. [ Brzi Bravari Srbije @ 17.11.2011. 11:23 ] @
uuu,, to smo jutros imali....poceo da stuca i da ne ide preko 2000 o/min...
Zamenio i predfilter, i filter...A koliko vidim, ne gine mi pranje rezervoara..... Nego, da vas pitam: Neki "mehanicar" me zaplasio: kaze da na svakih 150.000 treba menjati pretkomore, jer su od gusa i znaju da popucaju?! jel to nesto o cemu da razmisljam na prolece, ili je sebi nabacivao posao???? [ tdusko @ 17.11.2011. 11:42 ] @
Kakve crne pretkomore na 150 000. Mislim da, desava se ali se isto tako desava jos stosta pa to ne znaci da moras preventivno da menjas pola auta. Teoretski ti bi sad trebao da zamenis lanac, lancanike, varijator, uljnu pumpu, bravu za paljenje... jer se desava da otkaze ali to jednostavno nema bas mnogo logike.
Teraj to i ne beri brigu :). [ etjen @ 17.11.2011. 13:02 ] @
auu, prelep je
Lepa i boja Sa srećom i da se lepo vozite! [ veon @ 17.11.2011. 13:54 ] @
bogami SVAKA CAST!
[ Dzabu86 @ 17.11.2011. 14:38 ] @
Stvarno,ali stvarno prelep auto .Komsija iz Nemacke je posedovo 123 240 d trula visnja isti enterijer,siber ma kao lutka malo vozena stajala mu je tu u Srbiji on je samo kad dodje jednom ili dvaput godisnje vozio tu i cowek resi da je proda trebala mu garaza i trazio 1200 i dolazili razni namazani likovi i fakticki ga ucenjivali i spustali cenu a njemu pare neznace nista ali nije hteo iz principa neko da ga majmunise i kao nalazi mane i da spusta cenu na kraju dao je za 1000 ali poznaniku,ali jedva se odvojio od nje a lik vozio toliko sawremenoh novijih automobila znaci ima nesto u tom autu ,ja sam pogresio sto to nisam uzeo ali bilo mi je dosta para a i uzo sam nekog golfa u medjuvremenu i u principu razocaro sam se.Iz prostog razloga sto su stvarno losi delovi,I ima jos dosta stvari necu sad o tome .Jednostavno standard nam je takav da nemozemo da vozimo nista bolje .
[ Brzi Bravari Srbije @ 18.11.2011. 17:47 ] @
Stranac u Srbiji mozes da vozis samo ako je vlasnik pored tebe u gepe...pardon..u kolima
[ Brzi Bravari Srbije @ 23.11.2011. 06:32 ] @
Update o Medi...
Juce, na -3 upalio Nego, koliko ljudi, toliko i misljenja...ajde da pitam i vas: Koje ulje da koristim za ovako star motor? Mislim, vece su tolerancije, delovi stari... Meni pokazivac pritiska nikada ne pada ispod 2 - 2,5...nema dima, i trosi oko 600-800- ml na 1000km.. Drugo...gde da nadjem zadnje opruge, a da su nove? Malko mi je legao.... [ vladd @ 23.11.2011. 07:28 ] @
Mozda te i nije lagao, jednostavno, ko jos zagleda zadnje opruge. To je jedan od sitnih problema kod vozila koje dugo stoji.
Sto se ulja tice, to valjda svi znaju, sta ja mogu da preporucim. Sintetika i samo sintetika, naravno za dizelku, sa paketom aditiva sa detergentima...5W-30 ili 5W-40... Taj motor je dosta godina prevalio, ali i dosta spavanja. Treba do da se procisti i podmaze, a ne da se sipa ulje pro forme, reda radi.. Poz [ Dzabu86 @ 24.11.2011. 09:23 ] @
Moje misljenje je da nije neophodna sintetika i sintetika je pravljena za automobile novije generacije,sipas slobodno od osrednjeg proizvodjaca znaci osrednja cena xd 15-40 ulje ,ali posto je sad zimsko vreme preko zime sipas sae 30 pogotovo ako je ok kompresija lakse ce da ti okrece i lakse da pali podmazivanje ce ti biti isto .A sto se tice te potrosnje ulja nije nikad merilo ,motor moze za 4000-5000 km da sagori vise ili manje zavisi od kvaliteta ulja ,sto je losije to ce malo vise da ga sagori.TJ i zamena moze neki put da bude i pre predjene kilometraze ,lako se proveri osetis pod prstima ulje sa meraca otprilike koji je viskozitet znaci izmedju palca i kaziprsta protrljas i osetis kako se dodiruju prsti ako osetis dodirivanje ulje je izgubilo viskozitet ako osetis kako lepo klize ok je to par puta probas i bice ti jasno .To je neko moje misljenje.
[ tdusko @ 24.11.2011. 09:53 ] @
Citat: Zaboravi na nove opruge. Em ih neces naci em i ako ih i nadjes nema sanse da budu bolje nego tvoje. Ako planiras da ga tovaris jedini spas je da stavis opruge od 126 koje su doblje ali ce u tom slucaju da bude ruzan kad je ne natovaren jer se mnogo podigne pozadi. Druga solucija je da stavis druge gume u solju gde ulazi opruga. To su gume koje izgledaju kao poklopac od tegle. Fabricki, postoje u debljini od 1,2, 3 i 4. Kod tebe pretpostavljam da je 1 ili 2. Takodje, postoje i gume u obliku cirilicnog slova N (latinicno H) koje se umecu izmedju lukova na opruzi. Sve u svemu, ako ti samo bode oci to sto je malo legao moj savet je da ne diras nista. Da bi se bilo kakva akcija sa oprugama izvela mora da se skine zadnje sediste, da se odviju (potencijalno zajebana rabota) amortizeri koji prolaze kroz oprugu i da se onda uz pomoc trikova ako nemas odgovarajuci alat izvadi opruga. [ vladd @ 24.11.2011. 09:58 ] @
To nisu dobri saveti, pogotovo ne za motor koji vredi sacuvati, kada je vec okolina oko motora u dobroj i velikoj meri ocuvana. Ili se moze ici po filozofiji jeftino doslo jeftino otislo..
Kakve veze ima "stara" konstrukcija motora u ovom slucaju. Zazori su zazori, i na radilici su takvi da drze pritisak ulja gradacije 40 pri 120-130C. Savet za SAE 30 je gotovo jeziv..moze i da ne sipa nista, da razblazi ulje naftom, kako to neki eksperti stedise rade. Sa druge strane, ostali delovi motora su radjeni na "klasican" nacin, tipa starter, pa mu olaksan start zimi znaci puno. Savremenim motorima je podignuta radna temperatura i znacajno podignuta trenutna snaga i zato je sintetika zastupljenija, zbog odrzavanja kvaliteta podmazivanja pri povisenim temperaturama. Uz naravno, ekoloske zahteve, koji nisu previse bitni za principe tribologija. Situacija "metal na metal" i podmazivanje tog spoja je nepromenjena vekovima...a razlike u kvalitetu spoja i kvalitetu ulja su u prilog savremenih motora i savremenih ulja. Poz [ Brzi Bravari Srbije @ 01.12.2011. 16:09 ] @
Ne brine mene sagorevanje goriva i snaga...Euro dizel ima sastav takav da se parafin ne izdvaja na niskim temperaTURAMA, MNOGO BOLJE SAGOREVA, MANJE CADI ITD...MENE INTERESUJE kako bos-pumpa reaguje na eurodizel koji je manje "mastan" od D2???
Da ne ostetim nesto sipajuci Eurodizel??? [ vladd @ 01.12.2011. 19:44 ] @
Da ponovimo po stoti put, euro dizel je samo manje strokav, manje sumpora i fosfora i manje stetnih produkata sagorevanja. Naravno da je "suvlji" ima manje parafina..koji je stetan za instalaciju, po hladnoci se kristalise, prvo mulj pa zatim i svrsci talog, i pravi cepove ...
Pa sta mislis kako euro dizel podnose ovi novi, efikasniji, bolji i brzohodniji dizeli? Poz [ Brzi Bravari Srbije @ 02.12.2011. 17:38 ] @
ehhh...oprostite meni, neznalici...dosad sam imao prilike samo da harcim 98 oktana...a, cujem od " kolega" da sve sto je masno, moze u rezervoar: Preradjeno ulje iz restorana(filtrirano, videli na discovery), loz-ulje, d2,eurodizel, mesavina svih tih itd....
Pa rekoh: Da pitam, ne moze da skodi... I da: primetio sam na nekoliko onih automatskih radara sa ekranom, da mi auto ide sporije nego sto pokazuje na cajgeru...jel' to zbog manjih pneumatika ili...? ( na njemu su 185/75 r14) [ vladd @ 02.12.2011. 18:56 ] @
Mal pneumatici, malo laze instrument..pa kako se potrefi.
Inace, za reciklirane masnoce iz restorana je potrebno posebno prilagoditi motor, plus posebna prerada doticnog ulja, tako da za sada budi srecan sa postojecim gorivima..:) Poz [ BokasaTzar @ 11.12.2011. 17:23 ] @
Bravare
prošao si neopevano dobro Možda malo dvotaktol ulja leti, ako već insistiraš na evro dizelu ? Zbog dizni i boš pumpe. Razmera ide od 0,5 dl na 10 L nafte do 1 dl na 10 L nafte. Nemoj da ga turiraš, grehota je! [ Brzi Bravari Srbije @ 18.02.2014. 10:53 ] @
Pozdrav svima!
Novosti su sledece... Kada je onomad bilo -25, vozio sam Medu po ledu ..nigde problem! Stigao na Kopaonik, menjao redovno pred filter i filter, gonio ga do 120 kmh, i sve bilo lepo do momenta kada me neko cuknuo na parkingu u gradu u zadnje levo krilo! Cim sam ga popravio i ofarbao, izgubio mi je draz...(pogotovo sto sam otkrio da je deda nesto "prckao" oko zadnjih krila, ima starog gitA)..mada nije bilo nista ozbiljno, samo ulubljeno krilo. Ali, sve vreme, jedan lik mi je nudio pare za automobil, i navaljivao kao mutav na telefon:"Kad ces mi ga prodati?";"kolika je cena?";"kad pravimo posao?" Naravno da nisam hteo da prodajem onako lep auto, bar ne dok nije bio udaren.. Elem, posto se vec desio nemili dogadjaj, ja odem kod tog lika i on me naravno pita:"jesi li dosao da mi prodas kola?" Ja mu kazem 2500 eur i ni dinara ispod, ako hoce odmah da da pare, odmah neka ga i vozi... I dao mi je. Tako da sada vozim jednu 124-ku, cisto dok ne nadjem nesto bolje... Ali, prica se ne zavrsava tu: Lik koji je kupio medu, utripuje da sa motorom nesto nije u redu i proda ga za neki materijal u vrednosti od 2600 eur nekom iz Mladenovca, a taj ga oglasi na istu cenu i proda mom prvom komsiji!!! Tako da medu gledam manje vise svaki dan..i pomalo mi zao... [ botr @ 18.02.2014. 17:37 ] @
Posle, znas vec cega, nema kajanja! U svakom slucaju ti si na tom autu zaradio.
Sta je bio problem sa farbanjem? Nije ispalo kako treba, pa ti se nije dopao auto ili? Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|