[ tukidid @ 14.06.2011. 18:13 ] @
wynns stop leak nije nesto pomogao
hidraulicno ulje sigurno ima f-je da:ne jede dihtunge,dobro podmazuje,sto se tice efikasnosti pumpe/serva ako postoji neko sa vecom viskoznosti no npr atf dexron iii, nece mnogo da istu poremeti/ista kvari na krace staze?

linkovi
http://webcache.googleusercont...ox-a&source=www.google.com
http://webcache.googleusercont...ox-a&source=www.google.com
http://docs.google.com/viewer?...tbR4KKFvJAcF8j53LcS-l4TmVO8NkA
http://docs.google.com/viewer?...tbS5UdRyvECKiMOZpC3a74sZBR0eTw
http://books.google.com/books?...on%20specification&f=false
(tj http://www.aftonchemical.com/R...ants/Non-Engine+Lubricants.htm)

[ vladd @ 15.06.2011. 08:34 ] @
Treba remontovati letvu i koristiti fluid za "centralnu hidrauliku", ne sipati ATF.

Kod hidraulike su uglavnom semerinzi, a oni ne spadaju u zaptivke koje reaguju na sastojke ulja.


Poz
[ tukidid @ 16.06.2011. 23:39 ] @
lhm ulje ima puno manju viskoznost od atf-a?Remont naravno ali experimenta radi prethodno mozda npr Nisotec agro univerzal mht?
[ Milojkovic @ 17.06.2011. 01:14 ] @
Mislim da neces dobiti nista osim mozda pride jos i remont pumpe.
[ vladd @ 17.06.2011. 08:42 ] @
Ne razumem samo zasto uvek krene pogresna logika u panici za sitnim carom. Valjda panika blokira...:

Ponta ATF ulja je da podmazuje i menja brzine kod specificnih menjaca, da postize odredjene pritiske pri odredjenim obrtajima zupcanika.

Servo fluid funkcionise bas kao poznato "hidraulicko ulje", poseduje pumpu u sistemu(koja samo postize potrebni radni pritisak) i radi kao hidraulicka masina, pomerajuci tockove indirektno, volan sluzi samo da pootvara ventile i prolaze i usmeri fluid u odredjenu komoru.

Nikakva razmisljanja, ni u tragovima, konstruktora, nisu bila usmerena na probleme curenja fluida i eventualno povecavanje gustine tecnosti. Hidraulicki sistemi su industrijski pouzdani, u auto industriji su nesto losiji materijali i metalni i nemetalni.
Curenje je elementaran kvar, najcesci, i najvise se paznje posvecuje njemu u predvidjanju remonta, sto odredjuje konstrukciju koja se lakse demontira, gde treba, nisu zavarene, pertlovane ili na neki drugi nacin nedostupne remontu.

Termin "gusto ulje" zaboraviti, izbaciti iz upotrebe, posto je nebitan, a oslanjanje na tu "osobinu", pripisanu ulju (kao nesto "bitna"), je donelo vise stete kod delimicno informisanih korisnika.

Sva curenja se popravljaju, kompenzovanje curenja "guscim" fluidima, sa tehnicke strane, je besmisleno, a realno stetno. Gusti fluidi imaju svoje namene i mesta koriscenja, a to svakako nisu ova navedena, niti bilo koje mesto sa uskim kanalima, cevcicama i prolazima.

Poz