Ne razumem samo zasto uvek krene pogresna logika u panici za sitnim carom. Valjda panika blokira...:
Ponta ATF ulja je da podmazuje i menja brzine kod specificnih menjaca, da postize odredjene pritiske pri odredjenim obrtajima zupcanika.
Servo fluid funkcionise bas kao poznato "hidraulicko ulje", poseduje pumpu u sistemu(koja samo postize potrebni radni pritisak) i radi kao hidraulicka masina, pomerajuci tockove indirektno, volan sluzi samo da pootvara ventile i prolaze i usmeri fluid u odredjenu komoru.
Nikakva razmisljanja, ni u tragovima, konstruktora, nisu bila usmerena na probleme
curenja fluida i eventualno povecavanje gustine tecnosti. Hidraulicki sistemi su industrijski pouzdani, u auto industriji su nesto losiji materijali i metalni i nemetalni.
Curenje je elementaran kvar, najcesci, i najvise se paznje posvecuje njemu u predvidjanju remonta, sto odredjuje konstrukciju koja se lakse demontira, gde treba, nisu zavarene, pertlovane ili na neki drugi nacin nedostupne remontu.
Termin "gusto ulje" zaboraviti, izbaciti iz upotrebe, posto je nebitan, a oslanjanje na tu "osobinu", pripisanu ulju (kao nesto "bitna"), je donelo vise stete kod delimicno informisanih korisnika.
Sva curenja se popravljaju, kompenzovanje curenja "guscim" fluidima, sa tehnicke strane, je besmisleno, a realno stetno. Gusti fluidi imaju svoje namene i mesta koriscenja, a to svakako nisu ova navedena, niti bilo koje mesto sa uskim kanalima, cevcicama i prolazima.
Poz