[ Tamara_K @ 08.07.2011. 17:38 ] @
Pre nekih 20 dana otišla sam do jedne od prodavnica Tehnomanije i izabrala mini liniju. Kako nisu imali zapakovan primerak, već samo izlož(b)eni, dogovorili smo se da mi sutra na kućnu adresu dostave robu iz magacina. Platila sam i dobila fiskalni račun, ali ne i garanciju. Nisam pitala šta je sa garancijom (moja greška). Do ovog trenutka (uzimanje keša od kupca ) je sve funcionisalo kako treba. Sutra su doneli robu, pitala sam dečka koji vozi kombi da li je garancija u kutiji, a on mi odgovorio potvrdno. Pošto sam povezala zvučnike, antenu, proverila da li radi daljinski, CD, USB…, pogledala sam u kutiju i videla da garancije nema. Odmah sam nazvala njihov Call Centar (najviše 30 min. po prijemu robe ), javila da garancija nije isporučena sa robom, dobila sam odgovor da će mi je dostaviti. Prošlo je nekoliko dana, nazvala sam opet i dobila isti odgovor, nazvala sam i treći put i opet mi je rečeno da će mi dostaviti garanciju kad je dobiju od distributera (novi memenat). Ni jednom nisam čula reči poput : izvinite, naša je greška, molimo vas strpite se još samo malo i sl.
Ama baš ni jednom, samo papagajsko ponavljanje da će mi poslati garanciju.
Posle više od 2 nedelje i 3 poziva Call Centru nazvala sam Tržišnu inspekciju, koja mi je dala broj Centra za zaštitu potrošača pri Ministarstvu trgovine. Izložila sam problem, osoba koja se javila sa druge strane rekla mi je da skupim što više podataka ( gde i kad je roba kupljena, broj Call centra Tehnomanije i sl ). Pošto sam joj sve to izdiktirala ona je napisala prijavu, izdiktirala mi broj i prijave i rekla da će me kontaktirati pravnik. Prošlo je još nekoliko dana, kako nije bilo poziva ni iz Tehnomanije, ni iz CZZP, ponovo sam, sada po četvrti put, nazvala Tehnomaniju i rekla da sam ih prijavila. Nakon čekanja spojili su me sa Službom za reklamacije, ponovila sam to osobi koja mi se javila i rekla da ne želim da primim garanciju, odn. da hoću da čujem šta će mi reći pravnik iz SZZP.
Ustavari, želela sam da im vratim robu, a oni meni novac, ne zato što nisam zadovoljna kvalitetom robe, nego zbog njihovog bahatog ponašanja, koje je prevršilo svaku meru, pa da je kupim na drugom mestu, makar i skuplje, samo da nemam posla sa Tehnomanijom.
Danas pre podne sticajem okolnosti nisam bila kod kuće, pravnica iz SZZP je zvala mog muža na mobilni ( dali smo njegov broj ), rekla je da je kontaktirala Tehnomaniju i da su joj rekli (ne zamerite što “vičem” ) da NIKADA NISU PRIMILI MOJU REKLAMACIJU U VEZI SA GARANTNIM LISTOM. Savetovala je da ih opet zovemo. Dolazim kući, kad u poštanskom sandučetu garancija, potpisana, overena, datum se slaže sa onim na fisklanom računu.
Šta je bilo - uplašili su se prijave i u roku od jednog dana stvorili garanciju, da bi je mučki ubacili u poštansko sanduče.
Zaista nemam reči, sad imam i robu i garanciju, više nemam zbog čega da se žalim.
Možda je trebalo da se obratim pismenim putem Tehnomaniji, preporučenom pošiljkom ili na e – mail adresu (reklamacije@tehnomanija.rs ) ili oba, ovako “pojeo vuk magarca”.
Evo, pa se učite na mom primeru, ne dajte im novac dok ne i dobijete robu i garantni list. Takođe sam potpisala da je sam primila robu u ispravnom stanju
Daću deo teksta iz zapisnika koji potpisujete na haubi najbližih kola, dok kamion prepun robe na sred ulice čeka da nastavi dalje.
III
“Isporuku i pregled robe i nepostojanje oštećenja, a shodno ovom istinitost odricanja od prava na reklamaciju, kupac neopozivo potvrđuje svojim potpisom.”
U svakom slučaju držite širom otvorene oči, pročitajte i najsitnija slova na dokumentima koji idu uz robu. Tehnomanija nema monopolski položaj u Srbiji, ali rekla bih da je vodeći lanac prodavnica tehničke robe, mnogo su se raširili i osilili, ostvrili. Ponekad nas niža cena ili širi asortiman robe nateraju da kupujemo kod njih, a kao sve ne proverite na licu mesta može svašta da se desi. Ja sam još dobro i prošla, još da zaboravim 4 poziva, prijavu, nerviranje, doživljaj da ste nekome ukazali pažnju kao kupac, a on vas tretira kao otirač za noge i konačno da od mene prave lažova. Nemam dokaz da sam ih zvali ni jednom, a ne 4 puta, oni imaju registrovano, posle drugog poziva, setili su se “slučaja”, naravno to je već zabašureno. Garancija ima isti datum kao fiskalni, kao da sam je dobila u radnji, a ne zatekla u sandučetu.
Završiću citatom sa sajta Tehnomanije i pitanjem : Ko je ovde klovn, kupci ili Tehnomanija ?
”Tehnomanija će i ubuduće svoj razvoj i povećanje svog tržišnog udela u prodaji električnih uređaja bazirati na politici niskih cena, velikom izboru različitih proizvoda i pre svega stalnom podizanju nivoa usluge.
Hvala na poverenju,
Vaša Tehnomanija”

[ a1200 @ 08.07.2011. 19:06 ] @
Moja keva je kod njih kupovala belu tehniku... naravno, protivno mom savetovanju, sve platila u keshu u prodavnici i dogovorila se kad tacno da joj isporuce (jer nije bila u mogucnosti u drugim vremenskim intervalima). Da bi posle svega, lik koji isporucuje, krajnje neljubazno, rekao da on moze tipa samo tad i tad... i ako joj to ne odgovara, videce "sledece nedelje" sta mu bude slobodno :). Vrh bezobrazluka, ajde da se sve nisu dogovorili u prodavnici ... nego je ona izricito zahtevala, i jos su napisali kad, tj. u koje vreme od do, iskljucivo treba da bude obavljena isporuka (i to im je tada bilo skroz ok).

Najbolji nacin, koji samo ja, kao i moja keva, posle ovog dogadjaja primenjivali - je da pogledamo robu koja je izlozena, odaberemo, ali ne narucujemo u prodavnici - da je ne bi platili na licu mesta - nego narucimo preko interneta, gde se onda placa pri isporuci. Naravno, ako vas pozove neljubazni lik sa svojim uslovima, vi ga lepo pozdravite ili mu kazete: "e baki, ja sam tu do tad i tad, a ti ako hoces pare, lepo dodji ili nemoj"... isto vazi i za pregled robe, posto niste dali pare, ako je roba koja je stigla ostecena, vi je lepo ne platite niti potpisete da ste je primili - pa se onda oni misle sta ce sa njom, dokazuju gde i kako je ostecena itd... a ne da je prvo platite, pa onda nesto nije OK - a oni se pozovu na klauzolu o servisiranju za mesec dana, i jos vam kazu gde da je sami odnesete na servis... ovako takvih nedoumica nema - pare tek kad stigne, kad treba da stigne, i ako stigne OK.
[ Informer @ 08.07.2011. 19:26 ] @
U zurbi sam pa sam samo stigao da procitam do onog dela gde iz tehnomanije kazu da nisu primili reklamaciju. Pa i nisu. Odnosno jesu ali ti nemas dokaz da jesu tako da mozes da pricas sta hoces. Sto se njih tice dok god ti nemas dokaz da su oni primili reklamaciju ono ce da tvrde da nisu.

Reklamacija se ulaze tako sto se napravi pisana reklamacija u dva primerka i oba se odnesu kod njih. Jedan primerak je za njih a drugi za tebe na koji su duzni da ti udare pecat i da se potpise osoba koja je primila reklamaciju. E tada su primili reklamaciju i ti imas dokaz na kom pise tekst reklamacije, datum, njihov pecat i potpis osobe koja je primila reklamaciju. U roku od 15 dana su duzni da te pismenim putem obaveste sta planiraju da preduzmu povodom toga (ali ne i da nesto preduzmu).
[ jnk @ 08.07.2011. 20:07 ] @
Jesam li samo ja u pitanju ili je ovo totalno ludačka reakcija na odgovor da će ti najobičniji papirić koji pritom nije neophodan za ostvarivanje garancije dostaviti naknadno?
[ Sylvester @ 08.07.2011. 20:54 ] @
Samo ti si u pitanju
[ Lesli Eldridz @ 08.07.2011. 21:43 ] @
I ja se slazem Ovi neki su zaboravili gde zive Ovo je slicno kao kad se onaj jedan zalio sto ne moze da nadje poseban kontejner da baci baterije Pateticno
[ Pirossi @ 08.07.2011. 21:51 ] @
@Sylvester:
nije samo on.

meni su jednom isporučili usisivač bez garancije, tip je rekao poslaćemo.
ja malo sačekao, možda mesec dana a onda ih zvao i oni mi poslali poštom.

drugi slučaj je bio sa nekakvim breakfast setom koji ja lenština nisam proverio u radnji i po dolasku kući ustanovim da fali ketler.
vratio sam se u radnju, pozvali su šeficu koja me saslušala, uzela mi podatke ali odmah naložila radniku da mi donese kompletan set, što je isti i učinio.
dakle, mogli su mi reći "ko te šiša, momak. otkud znam da ketlera nije bilo? možda si hteo dva o istom trošku." ali nisu, uvažili su mi reklamaciju na poverenje.

dakle, iskustva su različita.
[ 3way @ 08.07.2011. 21:58 ] @
Sa tim cobanima jedino da ides djonom.
Nista drugo ne pomaze.
Stoka je stoka i ostace stoka.
[ Bik Koji Sedi @ 08.07.2011. 22:05 ] @
Dvaput kupovao stvari od njih, oba puta preko interneta, ali sam, budala, plaćao unapred, karticom. Jednom dobio mikrotalasnu rernu koja nije imala ni uputstvo ni garanciju ("sve se nalazi zapakovano u kutiji", kažu) i još pritom bila oštećena unutra. Drugi put kupio bežični telefon koji je očigledno bio navrat nanos zapakovan izloženi primerak, iako sam eksplicitno tražio da bude novo i neotpakovano.

Dakle, jedini način da se kupuje od njih jeste kao što je čovek gore rekao: naručiš, donesu ti, pregledaš, uključi, e onda platiš.

Naravno, najbolje je ne kupovati od njih uopšte.
[ Tamara_K @ 08.07.2011. 23:18 ] @
Citat:
a1200:
Najbolji nacin, koji samo ja, kao i moja keva, posle ovog dogadjaja primenjivali - je da pogledamo robu koja je izlozena, odaberemo, ali ne narucujemo u prodavnici - da je ne bi platili na licu mesta - nego narucimo preko interneta, gde se onda placa pri isporuci. Naravno, ako vas pozove neljubazni lik sa svojim uslovima, vi ga lepo pozdravite ili mu kazete: "e baki, ja sam tu do tad i tad, a ti ako hoces pare, lepo dodji ili nemoj"... isto vazi i za pregled robe, posto niste dali pare, ako je roba koja je stigla ostecena, vi je lepo ne platite niti potpisete da ste je primili - pa se onda oni misle sta ce sa njom, dokazuju gde i kako je ostecena itd... a ne da je prvo platite, pa onda nesto nije OK - a oni se pozovu na klauzolu o servisiranju za mesec dana, i jos vam kazu gde da je sami odnesete na servis... ovako takvih nedoumica nema - pare tek kad stigne, kad treba da stigne, i ako stigne OK.

Ovo je OK savet, mi smo na internetu proverili u kojim radnjama imaju artikal i otišli smo kolima do najbliže, ideja je bila da odmah preuzmemo robu, ali prvo se ispostavilo da je namaju u radnji, onda su nam ponudili dostavu iz magacina kao opciju i 'ajde. Još se radi o radnji u Žičkoj na Crvenom krstu, jedno od nas u radnji, a drugo gleda da li nam je neko izbio retrovizor, jer se kola moraju parkirati pola na trotoaru, pola na ulici, koja je pri tom jako uska. Ko zna o kojoj radnji i ulici govorim shvatiće, parkiranjem 2 km od radnje i nošenje linije do kola cela ideja gubi smisao. Da još jednom ponovim sami smo krivi, žurba, frka prilikom prijema robe i eto rezultata.

Citat:
Informer: U zurbi sam pa sam samo stigao da procitam do onog dela gde iz tehnomanije kazu da nisu primili reklamaciju. Pa i nisu. Odnosno jesu ali ti nemas dokaz da jesu tako da mozes da pricas sta hoces. Sto se njih tice dok god ti nemas dokaz da su oni primili reklamaciju ono ce da tvrde da nisu.

Reklamacija se ulaze tako sto se napravi pisana reklamacija u dva primerka i oba se odnesu kod njih. Jedan primerak je za njih a drugi za tebe na koji su duzni da ti udare pecat i da se potpise osoba koja je primila reklamaciju. E tada su primili reklamaciju i ti imas dokaz na kom pise tekst reklamacije, datum, njihov pecat i potpis osobe koja je primila reklamaciju. U roku od 15 dana su duzni da te pismenim putem obaveste sta planiraju da preduzmu povodom toga (ali ne i da nesto preduzmu).

U pravu si, ali kome da nosim reklamaciju, oni imaju centralizovan sistem, da li u radnju u kojoj je plaćena ili sedište kompanije, verujem da bi me našetali tamo - amo. Broj telefona neke radnje ne možete dobiti, sve ide preko Call Centra, a kakvi su opisala sam. Čisto sumnjam da bi mi u Call centru rekli gde da uručim reklamaciju.
Citat:
jnk: Jesam li samo ja u pitanju ili je ovo totalno ludačka reakcija na odgovor da će ti najobičniji papirić koji pritom nije neophodan za ostvarivanje garancije dostaviti naknadno?

Ne znam šta je "totalno ludačko" u traženju svog prava da ti uz robu daju i garanciju ? Da nisam ovoliko insistirala, šta misliš kad bih je dobila ? Uostalom, ako sam kupila robu, hoću i garanciju da je stavim u koverat, pa da završim s tim, a ne ovako.
A šta ima profesionalno i "totalno normalno" u podmetanju garancije kupcima u vidu kukavičjeg jajeta ?

Čitala sam svašta o Tehnomaniji, neki imaju pozitivna iskustva i mi smo do sad imali takva, ali mnoga su negativna, uz zaključak da više nemamo gde da kupujemo, o Tehnomarketu sam čitala sve najgore, da prodaju polovnu robu, korištene televizore jednom smo kupili mašinu za pranje rublja u Eurosalon Home marketu na Sajmu, rekli su nam da po garanciju dođemo sutra, kao da imamo svo vreme ovog sveta i šeta nam se svaki dan do Sajma. Naravno pošto smo se iskeširali za nekih 300 - 350 EUR (ne sećam se cene ). Princip je uvek isti, uzeti novac od kupca, dovesti ga pred svršen čin, a posle... Ostaje CBT, relativno su novi, možda se nisu još iskvarili, kod njih još nisam ništa kupila.
Sa jednog drugog foruma, izabrala sam najkarakterističnije primere, a ima ih još.
Citat:

http://www.ana.rs/forum/viewto...&postorder=asc&start=0
1) Ovako revoltiran ukucao sam "Tehnomanija iskustva" u Google-u i naleteo na ovaj forum.
Veoma zanimljiva tematika.
Evo jos jedno iskustvo u ovome nizu.
Narucim ja LCD televizor u Tehnomaniji preko interneta. Vozili su me puna 5 dana sa tim iako im na internet prezentaciji pise isporuka za max 48 sati.
Prilikom narucivanja strogo sam naglasio da zelim televizor u kutiji NE odpakovan. Tj. ne zelim LCD koji je bio izlozen.
Ipak TV kosta punih 100 000 dinara. Tako da necu ni da razmisljam o polovnom koji stoji u radnji ko zna koliko.
Lepo su me ubedili da imaju na lageru i da nije problem.
I tako ja cekao i nista. Zovem ja njih oni kazu pa znate evo bili su na carini dobijate televizor sutra dan.
Ok, sacekam ja ali ni sutra dan niko mene ne zove.
Opet pozovem ja njih i sada mi kazu, "pa znate mi taj model uvozimo tek za 10-ak dana"...
I tako ja se naravno predomislim da pogledam u nekoj drugoj radnji. Medjutim, nakon pola sata zvoni meni telefon i eto Tehnomanije i kazu meni da imaju televizor i da ce isporuciti sutra dan.
U redu sacekam ja njih sutra dan (kasnili su puna 3 sata od zakazanog vremena). Udju kuriri unutra i naravno probaju da to obave sto brze, ali nisam hteo da dam novac dok ne otvore i ne pogledam sta je u kutiji.
I na moje iznenadjenje sva pakovanja od kablova, daljinskog, uputstva su bila otvorena. Sva do jednog i to sta vise pocepana.
Kabl za struju umazan (vidi se da je TV koriscenj).
Ekran pun mrlja, (nema niakakve folije), pun otisaka prstiju. Postolje televizora puno prasine.
Pogledam ja TV sa strane i vidim da je to isti televizor koji sam bio gledao u njihovom salonu na Banovom Brdu, sa istom ogrebotinom na istome mestu.
I tako ja lepo ne dam novac i lepo im pokazem vrata.
Sve u svemu, ne da necu vise kupiti ni sijalicu tamo, nego cu svima preporuciti da NE kupuju u Tehnomaniji.
Jer kada su meni hteli da prodaju polovan LCD za 100 000 dinara, sta je onda sa ostalim proizvodima...

2) Nikad vise kod njih
Kupili smo Samsung klimu koja je bila neispravna fabricki... Tri puta su dolazili iz servisa da je pune freonom, cetvrtog puta smo insistirali da je zamenimo. Pa se ispostavilo da nema garanciju(!), jedno 20ak dana smo cekali da stigne ta garancija od dobavljaca. Klimu smo kupili u junu, tek pre 15ak dana smo zamenili, doplatili za Mideu. Celo leto sam se kuvala, uzas!!


[ Informer @ 09.07.2011. 17:40 ] @
Citat:
Tamara_K: U pravu si, ali kome da nosim reklamaciju, oni imaju centralizovan sistem, da li u radnju u kojoj je plaćena ili sedište kompanije, verujem da bi me našetali tamo - amo. Broj telefona neke radnje ne možete dobiti, sve ide preko Call Centra, a kakvi su opisala sam. Čisto sumnjam da bi mi u Call centru rekli gde da uručim reklamaciju.


Adresa koja pise na racunu.
[ Tamara_K @ 09.07.2011. 18:09 ] @
Citat:
Informer: Adresa koja pise na racunu.

Zašto jednostavno, kad može komplikovano ?
Na računu su 2 adrese : PORUČNIKA SPASIĆA I MAŠERE 102
i ŽIČKA 34.
Jedna je adresa sedišta kompanije, a druga je adresa radnje.
Pretpostavljm da se treba obratiti na prvu adresu, znači zaputiti se na Čukaricu ( da bi vam, možda, rekli da idete u radnju, u ovom slučaju na Vračar ? )
Citat:
Informer:
Reklamacija se ulaze tako sto se napravi pisana reklamacija u dva primerka i oba se odnesu kod njih.

Hvala na informaciji .
EDIT :
Pronašla sam broj Centra za zaštitu potrošača pri Ministarstvu trgovine
0800 -103 -104

pa da ga dodam. Očigledno da imaju mnogo posla jer se pravnik javio tek 7 dana pošto sam predala prijavu, a nekad vam treba savet odmah. No, svakako je bolje da takvo telo postoji, nego da ga nema.
Broj sam dobila od Tržišne inspekcije kojoj sam se i obratila, međutim rekli su da to nije njihova nadležnost. Tržišna je keva za trgovce, jednom sam kupila regalčić, gde se ploča koja nosi TV nije mogla ušrafiti u donju ploču, nego je samo stajala na metalnim nožicama. Razlog je bio u rupama izbušenim na pogešnom mestu. Mesec, a možda i više išla sam u radnju kod nekog poslovođe i dobijala uverenja da će da srede stvar, odn. donesu novu ploču.
Čak su i poslali radnike koji su doneli sasvim pogrešan deo, pa idi opet...
Onda sam sela, napisala prijavu, čak slikala sporne delove ne regalu i odnela u ulicu 27. marta kod Poštanske štedionice. (tada je bila tu, sad vidim da je na Novom Beogradu, a samo deo u 27. marta ). Za tri dana radnici prodavnice su odneli regal iz kuće, verovatno je toliko trebalo Tržišnoj da reaguje.
Koristan link :
http://www.ceps.rs/



[Ovu poruku je menjao Tamara_K dana 09.07.2011. u 19:47 GMT+1]
[ Informer @ 09.07.2011. 18:46 ] @
Treba odneti tamo gde je uredjaj kupljen.

I ne moze niko da kaze da ne treba tu. Ako nece da prime reklamaciju onda treba zvati trzisnu inspekciju odmah.
[ a1200 @ 09.07.2011. 18:56 ] @
Ja imam drugacije iskustvo sa reklamacijama. Tj. obicno traze da odneses u "ovlasceni servis", a ne njima... tako da moze da se dogodi da moras da ides ko zna gde, da bi predao uredjaj, a isto vazi i za podizanje posle servisa. Pa se onda ceka minimum 30 dana (i to radnih) da servis vidi da li moze, ili ne moze, da se otkoloni kvar... itd. Sve u svemu veliko maltretiranje (ja sam se u zivotu tako maltretirao za CD player stuba koji imam, kao i za jedan CRT monitor, doduse - mozda je sad drugacije - mada cisto sumnjam). Jednostavno dosta maltretiranja i cekanja - a posebno je velika frustracija ako ti takav uredjaj stigne u polu ispravnom stanju... tj. niko ti ne veruje i retko kad zele da ti ga zamene za novi, nego te odmah salju na "servis".

P.S. Ovo se ne odnosi na tehnomaniju... vishe kao osvrt na ono sto sam ja imao prlike da vidim.
[ Tamara_K @ 10.07.2011. 02:59 ] @
Citat:
Informer: Treba odneti tamo gde je uredjaj kupljen.
I ne moze niko da kaze da ne treba tu. Ako nece da prime reklamaciju onda treba zvati trzisnu inspekciju odmah.

Hvala, sad smo rasčistili do kraja, znači u radnju, pa ako neće da prime zvati im Tržišnu.
Citat:

a1200:  Sve u svemu veliko maltretiranje

U pravu si, kupci treba da trče sa jednog na drugi kraj grada zato što su prodavci pogrešili, ili su dobili poluispravnu robu. Pravda se može isterati, ali to nekad bude Pirova pobeda. Najgore je kad kupiš jeftinu stvar, a servis u Sremčici ili Batajnici ( govorim sa svog aspekta ). Zato treba proveriti i gde su ovlašteni servisi, odn. koliko ih ima u gradu za određenu marku uređaja. O njihovom držanju robe 45 radnih dana može se otvoriti posebna tema.
A pre svega proveriti da li je roba ispravna, na licu mesta, tj. u stanu, a raznosači neka čekaju i ne davati pare dok se sve ne utvrdi, znači kupovina preko interneta kako si opisao u drugom po redu postu na temi.
Samo jedan jedini put sam bila zadovoljna načinom isporuke tehničke robe, tj. TV-a, radnja Philips na Slaviji ugao Kralja Milana i Kralja Milutina ( pre njih u tom lokalu je bio Sony, posle Samsung ).
Čovek je uneo TV, raspakoavao ga je stavio na komodu, proverio ispravnost, našao kanale, objasnio mi funkcije na daljinskom. Presedan !
[ d.vader @ 12.07.2011. 15:21 ] @
Moje iskustvo sa Tehnomanijom u Durmitorskoj od pre dve godine.
U pomenutoj radnjim sam kupio lap top Asus i prodavac je otvorio kutiju da bi izvadio garantni list i umesto na tezgu, spustio je na pod kutiju, ispod tezge odnosno van mog vidokruga. Popunio garanciju, zalepio je kutiju i dao mi not buk. Kada sam stigao kući, nije bilo ispravljača kao ni instalacionog diska NERO koje je tada Asus davao uz not buk. Vratio sam se besan kao ris. Prvo su me ubeđivali da je to nemoguće, maltene da sam lud ali kada su videli da će situacija izmaći kontroli, dobio sam ispravljač kao i CD sa programom NERO. Dečko koji je otvarao kutiju a potom zalepio, bio je prilično zbunjen, previše je mucao.
Naravno, nikada više kod njih.
[ triac @ 12.07.2011. 20:50 ] @
Sve gluposti i budalastine...drzava se raspada nista se nepostuje posla nema teski kriminalci napustaju zatvore posle tri meseca...

A ovde se neko zali sto ga mrzelo da dve tri nedelje ode direktno u firmu i uzme garanciju.

Oce se sve na gotovanluk u ovoj sahari od drzave...necuveno.
Dobro je da nisu isporucili praznu kutiju, gde zivimo.

I sta sad da ne kupujemo zbog dva tri izolovana slucaja.

A zbog mahinacija u medju vremenu se zatvorio Eltim, Cool, ErcComerc, radnja kod Vukovog spomenika iz kompjuterske tehnike (Gigatron), Etron je na izdisaju Win-Win povlaci neke prodavnice, grad zvrji prazan sve se raspada i sada se neko zali sto mu se nije donelo sve na ruke

Dokonih li ljudi i debelih guzi/ca (mislim idu djembeli guzovi sa modernim zivotom, jer sve online se oce toboz nema se vremena...)

p.s

Pre neki dan sam pesacio 2km samo da bi nasao prakticno poslednji model monitora koji mi treba, na 60 stepeni celzijusa po asfaltu (dobio sam toplotni sok), i pored svega sam bio zadovoljan sto sag ga i nasao...uzo bi ga i bez garancije i kutije i kablova samo da donem kuci sta hocu.

Jerbo nema vise niceg ovde, sve se gasi i zatvara idu samo najeftinije stvari...i u potpunosti to razumem...

p.s.2

Nema hejta samo realnost (koja je paklena...)
[ Milos911 @ 12.07.2011. 22:26 ] @
Vau, svaka cast. Pogotovu za p.s. Ti si nas idol. Ja zaista ne mogu da verujem da tako vredni ljudi jos uvek postoje. Cak i bez garancije da uzmes? I odbijas da kupujes online? Stvarno ne znam sta da kazem, zatecen sam tolikom kolicinom patriotizma, pozrtvovanja i pomaganja domace privrede...
----------------------------
A to sto su se silne radnje zatvorile, sve je to zbog toga sto su bili postenjacina do postenjacine.
Treba stoku prijaviti i juriti ako samo jedna sitnica fali, ma koliko beznacajna bila. Jer domaca stoka samo motku razume, i nista drugo. Sve dok ne pocnemo tako da radimo, bice nam ovako kako nam je.
[ triac @ 12.07.2011. 22:40 ] @
Citat:
Milos911: Vau, svaka cast. Pogotovu za p.s. Ti si nas idol.


Fala lepo, i drugi put

Elem kad ti nesto treba nebiras sredstva, vec uzimas sta ti se daje, ili ides kuci praznih saka.

Ja sam danas obisao 5 prodavnica da bi jedva nasao DVI kabal (dve su zatvorene, u jednoj nemaju pojma sta je to, u drugoj niti su imali niti ce imati, u trecoj sam dobio neki koji je no name...i taj sam kupio).

A mogao sad da ga nabavim iz inostranstva sa pedigreom i dobijem ga za 5 nedelja...tako da cuti dobro je sve dok te nebiju po glavi.

Inace po pitanju inspekcije, ona samo postoji da bi postojala na papiru, sve je to mafija koju je postavila mafija da bi stitila mafiju....

Tako da "cuti kenjaj i brzine menjaj", a ako nije dobro uvek ima resenja koje se zove - get the fuc*k out of here -
[ Isak666 @ 12.07.2011. 23:09 ] @
Znaci, u Srbiji je situacija takva da se ne moze birati gde ces kupiti mini liniju i da treba da uzimas sta ti se daje, ili ides kuci praznih saka?

Nisam bio tamo nekih godinu dana, ali tada se za takvu stvar moglo birati da dobijes sve ono sto ti zakonom pripada, bar za takvu sh*ty stvar kao sto je mini linija.
Cak je tada cimanje da se iz principa dobije ono sto su oni u stvari duzni da ti daju (kao npr garanciju) bilo sve - samo ne gotovanluk.

Eto sta godina dana uradi ;)
[ triac @ 13.07.2011. 00:32 ] @
Citat:
Isak666: Znaci, u Srbiji je situacija takva da se ne moze birati gde ces kupiti mini liniju i da treba da uzimas sta ti se daje, ili ides kuci praznih saka?


Mozes ti da biras i to vrlo mnogo...dve radnje u drzavi i 120 miliona u svetu...nije da se nema izbora...

A da ovde imas neka prava ne bi nas bilo 4 miliona van drzave, sa konstantnom tendencijom da ide sve vise i vise...i ja cu samo je pitanje meseca....

Ili su ovi van drzave sve neki umjetnici, i politicki azilanti...
[ cozmo_im @ 13.07.2011. 07:41 ] @
Upravo sam cuo jednu zanimljivu stvar na vestima:

U novom zakonu o potrosacima ladno je ispustena odredba iz starog zakona da proizvod mora da ima uputstvo na srpskom????

Kao predali su amandman da se to vrati...

Cisto da znate ako kupite nesto a dobijete uputstvo na, recimo, kineskom, da znate da nemate pravo na zalbu...

Svasta...
[ Hltman @ 13.07.2011. 11:04 ] @
Narucio sam dvd recorder u tehnomaniji preko neta. Kada je stiglo, video sam da je kutija vec otvarana. Sve kesice od kablova i daljinskog pocepane. Na garanciji je belilom precrtan datum prodaje, sto dovodi do zakljucka da su vec nekome prodavali. Sve bi to bilo u redu da uredjaj radi, medjutim ne radi. Odmah sam ih zvao i rekao da kupe ovo njesra nazad i da mi vrate novac. Poslali su kurira o njihovom trosku.
Ne kupujte u tehnomaniji ako ne zelite ovakve probleme. Djubrad.
[ plague @ 13.07.2011. 11:16 ] @
Sve sto znam o njima je ono sto mi je drug koji je privremeno radi tamo pricao, a to nije nista lepo. Svaki put neka nova prica, sve lepse od lepseg.

Najvise me je zaprepastilo kada je rekao kako spustaju plazma i LCD televizore velikih dijagonala u magacin. Covek bi pomislio da uhvate dvojica i spustaju, ali ne. Oni stede ljudstvo pa tako jedan uhvati krene prvi "u nazad" niz stepenice, dok je "drugi covek" trenutni stepenik.

I tako TV koji kosta 80K+ dinara ili vec koliko se u svom zivotu mozda vise natruckao nego ja na biciklu. :]
[ Milos911 @ 14.07.2011. 09:55 ] @
Citat:
triac
p.s
E sad za inat ima nesto da kupim u Tehnomaniji i da pocepam i racun i garanciju, ebeme me se za bilo kakve papirice, vratice mi i bez toga...
p.s.2
A jel,
zinulo dupe za 300-500 kinti jeftinije (Tehnomanija ima mahom najbolje cene, nek se svako uveri...kazem mahom ima odstupanja) i sad ne valja...resi to sa njima a ne pravi los marketing...
p.s.3
Naravno da sam danas zvao reklamacije Tehnomanije, i linkovao im ovu temu i ispitace o cemu se tu radilo...i rekli su da stogo vode racuna o svemu i da su kupci izraziti usluzeni...pa cemo videti...
I naravno zahvalili su se na interesovanju da se ocuva imidz komapanije.
edit;dopune

[Ovu poruku je menjao triac dana 14.07.2011. u 05:21 GMT+1]

Hoces ici peske, i cekati 14h kad bude bas najveca vrucina, cisto da das svetli primer dokonim ljudima sa debelim guzicama?
Aj ako te ne mrzi, okreni onoga ko je zaduzen za primanje u eu, reci da si resio problem sa pastama i tehnomanijom, pa vidi sta moze da se uradi povodom ulaska u eu?
[ triac @ 14.07.2011. 13:40 ] @
Citat:
Milos911: Hoces ici peske, i cekati 14h kad bude bas najveca vrucina, cisto da das svetli primer dokonim ljudima sa debelim guzicama?


Naravno da hocu ako je od vitalne vaznosti, ili bi sa time predupredio manjkavosti neke usluge (tipa dislokacija firme, nemogucnost prevoza, extra provera na licu mesta...)
[ Milos911 @ 14.07.2011. 14:11 ] @
Ih bre, ne razumem ti ja te sofisticirane reci, mogao si malo prostije da napises za nas fejsbukase.
Nego, sta ce ti extra provera na licu mesta? Zasto se cimati i proveravati ih, kad ce ti stici kuci pa ces iskoristiti garanciju ako nesto nije u redu?
[ triac @ 14.07.2011. 16:51 ] @
Citat:
Milos911: Zasto se cimati i proveravati ih, kad ce ti stici kuci pa ces iskoristiti garanciju ako nesto nije u redu?


Tako rade lenguzi, koji lako zaradjuju pare.

Po sitemu, sistem ce sve a ja samo pare...nece to tako kod nas.
[ Shadowed @ 14.07.2011. 17:13 ] @
Ne, ako ti neko ponudi uslugu i platis je, ima i da je izvrsi. To nije lenjost nego cist racun.
[ triac @ 14.07.2011. 20:19 ] @
Citat:
Shadowed: Ne, ako ti neko ponudi uslugu i platis je, ima i da je izvrsi. To nije lenjost nego cist racun.


Tu si upravu, ali sa obzirom da smo u Srbiji, gde su ljudi (zaposleni) cesto frustiranu malim platama...moguce su razne situacije koje mogu dovesti do neugodnosti (tipa aljkav transport, nemar prilikom ponovnog pakovanja nakon sto ste se uverili u prodavnici da je sve ok...).

Spram toga, neuporedivo je bolje i sigurnije da se stvari licno obave.
[ Shadowed @ 14.07.2011. 20:36 ] @
Samo mozda sigurnije. Nikako bolje. Bolje je suprotstvati se bezobrazluku (a odbijanje vrsenja usluge za koju je neko placen jeste u najmanju ruku bas to).
[ aleksazr @ 16.07.2011. 10:57 ] @
A da li ste ikada pročitali garanciju PRE nego što kupite proizvod?
Ja sam juče kupio bajs, i tek kući uopšte pogledao garanciju.
Piše da garancija na važi ako je bajs koristila osoba teža od 90kg.
Šta mislite, da li su me pitali da li imam više od 90kg?

P.S.
nije kupljeno u Tehno Maniji
[ Boulder @ 16.07.2011. 19:23 ] @
tehnomanija se veoma samovoljno ponasa, burazer je kupio liniju za koju je u reklami pisalo garancija 2god. kad je otvorio garantni list u njemu napisali "garancija 12 meseci".
[ Tamara_K @ 17.07.2011. 00:06 ] @





Ne znam kako da ovo nazovem "Beskrajana priča", "Ispravljanje krive Drine" ili "Povratak u budućnost" ? Odem, večeras, do komšinice i ispričam joj kako smo kupili liniju i kakve probleme smo imali sa garancijom.
Onda se ona seti da je nedavno baš u Tehnomaniji kupila mp3 plejer. Pogledamo i gle “čuda” , dobila je garantni list na kome ne piše koliko meseci važi garancija, da bude još luđe, prodavačica (kaže da je bila devojka u pitanju ) joj je napisala nepostojeći datum, prebacila se u budućnost ! Srećom, pa smo videle, dok je još sveže.
Zamolila sam joj da mi da račun da bih ga skenirala i objavila ovde.
U ponedeljak mora da ide na Studentski trg da joj isprave garanciju, upišu da traje 24 meseca od datuma kupovine ( samo ne znamo kog ), na fiskalnom računu jedan, a na garanciji drugi.
Savetovala sam joj da se ne petlja sa Call Centrom, broj telefona prodavnice nema ( nema ga na fiskalnom računu ), nego da ode direktno. Na sajtu Tehnomanije vidim da je garancija 24 meseca.
Zaista treba otvoriti četvoro oči kad je garancija u pitanju, važi za sve prodavnice, a pošto je Tehnomanija na tapetu, ne bi bilo loše povesti još nekoga sa sobom.
[ d.vader @ 17.07.2011. 00:16 ] @
@Tamara_k:
Izvini ali preteruješ.
Lepo ti piše, pogledaj poslednju stavku u opisu proizvoda, dve godine.
Zaboravljaš i da je po novom zakonu garantni rok dve godine.
Baš si kivna na njih do mere da ne gledaš šta piše.
To što je graškom napisano 08.08.nema velikog značaja, najbitniji ti je fiskalni račun na kome je naznačen model koji je napisan i na garantnom listu kao i datum prodaje. Serijski broj možeš i sama upisati.
[ Tamara_K @ 17.07.2011. 01:08 ] @
Citat:
d.vader: @Tamara_k:
Izvini ali preteruješ.
Lepo ti piše, pogledaj poslednju stavku u opisu proizvoda, dve godine.
Zaboravljaš i da je po novom zakonu garantni rok dve godine.
Baš si kivna na njih do mere da ne gledaš šta piše.
To što je graškom napisano 08.08.nema velikog značaja, najbitniji ti je fiskalni račun na kome je naznačen model koji je napisan i na garantnom listu kao i datum prodaje. Serijski broj možeš i sama upisati.

Nisi u pravu,
prvo njihovo je da upišu tačan datum prodaje
drugo njihovo je da na garantnom listu upišu broj meseci trajanja garancije
treće nije moje da radim tuđi posao, tj. upisujem serijski broj
četvrto poslednja stavka nije sa garancije nego sa sajta Tehnomanije, na samoj garanciji se NE vidi važenje (nisam pravnik i ne poznajem zakone, a u postu pre moga vidim da su korisnikovog brata zakinuli za 12 meseci )
Citat:
Boulder: tehnomanija se veoma samovoljno ponasa, burazer je kupio liniju za koju je u reklami pisalo garancija 2god. kad je otvorio garantni list u njemu napisali "garancija 12 meseci".

peto kad se proizvod proda, skinuća ga sa sajta, pa kupac treba da se preganja da li je garancija 12 ili 24 meseca
šesto i najbitnije na jednom garantom listu su napravili 3 propusta, aman, nisu upisali serijski broj, pogrešili su datum i nisu upisali broj meseci garancije.
Implikacija : moja komšinica morati u ponedeljak na 40 stepeni iznad nule da ide na Studentski trg.
Oni greše, a kupci moraju da rade njihov posao i bespotrebno se šetaju, zovu, prijavljuju slučajeve inspekciji.
To nema veze sa kivnošću, osvetoljubivošću, traženju dlake u jajetu nego sa (ne)profesionalnošću zaposlenih u Tehnomaniji.
Sve što je moja komšinica trebalo da dobije je ispravna garancija uz fisklani račun.
Dobila je sve samo ne ono što je trebalo.
Edit : evo detalja sa reversa garancije, pominje se navedeni garantni rok, koji nije naveden.


[Ovu poruku je menjao Tamara_K dana 17.07.2011. u 02:25 GMT+1]
[ IUOP_1 @ 08.03.2017. 18:59 ] @
Da, znam da je stara, a i mozda neodgovarajuca tema, ali mrzi me da otvaram novu (ne znam ni dal je dozvoljeno).
Naisao sam na ovo, pa da podelim: http://www.savtajwinwin.info/
[ Lavlja_Jazbina @ 08.03.2017. 19:15 ] @
win win je poznat da koriscene proizvode prodaju kao nove.Znam za video snimace gde je predhodni vlasnik zakljucao uredjaj

da ni proizvodjac nije moga da otkljuca.
[ Bradzorf012 @ 23.04.2017. 03:00 ] @
Evo, ja takođe znam da je tema stara. Nije samo tehnomanija i winwin, nego i handy. Za ove prve dve ne znam lično, ali ova poslednja mi je potrošila dva kila živaca. Bezobrazluk, nevaspitanje, drskost, osionost, prevara. Ovih nekoliko reči mogu da opišu način rada pomenute kompanije, naravno pošto vas ošišaju kao ovcu i uzmu vam novac. Do tog momenta su divni, ljubazni, kupac je za njih pravo božanstvo. Da skratim, uvalili su mi neispravan, korišćen telefon, zamajavali me glupostima i trikovima, da bi na kraju reagovali tek kada ih je potkačila tržišna. Pošto nisam imao vremena, a naročito nerava da se preganjam, odustao sam od svega i sam platio popravku.
[ 1odnas @ 23.04.2017. 11:19 ] @
winwin?

Pa dokle ce Srbi da guraju glavu u pesak ?

Winwin je brend firme Alti iz Cacka.
Dok je Alti poslovao posteno, trzisno, winwin je poslovao tesko ali sa velikim trudom i brigom o proizvodima i potrosacima.
Nazalost Srbija je premalo i preslabo trziste za winwin kakav je bio i Alti je upao u finansijsku dubiozu, ambis, ponor, bankrot.

A onda je stigla ekipa "spasitelja". Dzavno-politicko-privatna mafija koja pljackajuci drzavni budzet gradi uspesne biznise na grbaci svih gradjana srbije.
Firmu je kupio lik koji je kaze narod jedan od glavnih finansijera SNS-a i opa preko noci sirotinjski u dugovima winwin pobedjuje na svim najmasnijim drzavnim tenderima.
Preko noci klijenti propale firme postaju Telekomi, EPS-ovi i na stotine drugih drzavnih preduzeca !
Kad moze komtrejd moze i winwin.

Preko noci dzavno-politicko-privatna mafija pocinje da ispumpava nase pare iz budzeta preko winwin-a, firma postaje uspesna, a paraziti preko nje sisaju nase pare. Vlasnik Altija se djora sa mafijom koja vodi fudbalski savez Srbije, malo se menjaju ko je vlasnik kog preduzeca.

Pa vlast kao i svaka u Srbiji dobija svoje tajkune koji pljackaju budzet da bi finansirali njih.


Kupovinom u winwinu ucestvujete u pljacki samih sebe.
Nije ni cudo sto takvi prete ovom nesrecniku koji je kupio playstation kod njih. Mafija ne zna drugacije.
[ Java Beograd @ 23.04.2017. 14:08 ] @
Citat:
1odnas: Kupovinom u winwinu ucestvujete u pljacki samih sebe.
Kad god je nešto najjeftinije u win win-u, ja tamo i kupim. Kako to pljačkam samog sebe ?
[ 1odnass @ 23.04.2017. 14:53 ] @
Ne pljackas sebe vec svoje dete. Koje ce imati losije obrazovanje, losije lecenje, losiju zastitu.
To je firma koja posluje uspesno samo zato sto dere srpski budzet, prepumpava budzetske pare u privatene dzepove.
A tek monopol, ista ekipa je pokupovala i kupuje sve na trzistu it maloprodaje. Uopste maloprodaje.
Pa i ta tehnomanija, kakva god da je, vlasnik je napravio posteno, a sad ga ubija nelojalna konkurencija pogonjena parama iz budzeta. Winwin
[ Branimir Maksimovic @ 23.04.2017. 15:54 ] @
Pa velika vecina je za pljackase, u cemu je problem?
[ Bradzorf012 @ 23.04.2017. 16:30 ] @
To uopšte nije ništa novo, u zavisnosti od toga koja je garnitura trenutno na vlasti i kakva je raspodela karata u samoj garnituri pojedine firme dobijaju i poslove. Ne znam kako ide ta raspodela geografski ili po delatnostima, ali verujem da je onako prilično dobro raspoređeno, tako da im mi svi dođemo kao ovce za šišanje. Sve te banke, mobilni operateri, osiguravajuća društva, lanci hipermarketa ili prodavci tehničke robe su manje više igrači koji na tržište upadaju zahvaljujući uvezanosti sa politčkim strukturama i tu nema ništa novo. Dobro, malo sam preterao, nisu svi, ali mi neka odokativna procena kaže više od pola. Novo je to što sada, tj. poslednjih desetak godina mi postajemo ovce koje šišaju i "strani investitori", a mnogi od nas su imali priliku da osete njihovu poslovnu politiku na sopstvenoj koži.

Za winwin ne znam, nemam iskustva sa njima, ali mi ne ulivaju poverenje. Nemam iskustva ni sa tehnomanijom, ali zato imam sa govnendijem(poznatiji kao handy) i operaterom govnip(poznatiji kao vip). Nemam ništa protiv toga što je prvom vlasnik Bugarin, a drugom Austrijanac, ali sam besan, ljut i ogorčen što je neko za masne pare dozvolio da se ove dve firme ponašaju u Srbiji tako kako se ponašaju i u meni kao kupcu vide najobičniju stoku(izvinjavam se na izrazu, ali ne znam kako to drugačije da kažem). Ne bi mi bilo žao da me je neko zavrnuo na nekom blatnjavom buvljaku, ali ja nisam otišao tamo, da razgledam robu na kartonskim kutijama i šatorskim krilima, već sam ušao u lepo sređenu i uređenu radnju koja sva šljašti i blješti i koja se može naći u svakom gradu u Srbiji. Da dodam, koja je registrovano pravno lice. Dakle, uđem u radnju, kažem "dobar dan", malo prošetam, razgledam, a onda pitam "može li to i to, tako i tako, kao što piše ovde?" i dobijem odgovor sa osmehom od uva do uva "naravno gospodine", potpišem ugovor za uređaj/pretplatu ili šta već, dobijem garanciju i odem sav srećan. E onda ne prođe ni mesec dva, a ispostavi se da mi je kao nov isporučen neispravan uređaj koji je već prodavan i vraćan ili mi je petominutni video prilog sa tubeta tarifiran kao da sam otkupio prava na prikazivanje "Kuma I i II" u udarnom terminu na nacionalnoj frekvenciji. Pošto ne gubim lako nerve(bar mislim da je tako), odem lepo u radnju(radnje) i opet kulturno kažem "dobar dan, taka i taka stvar". U tom trenutku prestaju osmesi i (lažna) ljubaznost, a počinje menjanje teme, zamena teza, zavlačenje, izvlačenje i tako dalje. Počinje ono što bi se moglo nazvati hebanje u zdrav mozak sa sve zavrtanjem ušiju, a ja sebi u tim trenucima sve više počinjem da ličim da na onu životinju koja ima te velike uši i liči na konja, a nije konj. Na kraju snaga, umoran od svega, posle posete tržišnoj inspekciji shvatam, da je bolje da se oprostim od stotinak evra, nego da trošim nerve koje više i nemam.

P.S. Izvinjavam se ako je post bio preopširan ili je omašio poentu, ali malo mi je lakše kada sve ovo ispričam.
[ 1odnass @ 23.04.2017. 18:05 ] @
Citat:
Branimir Maksimovic:
Pa velika vecina je za pljackase, u cemu je problem?

Vecina je protiv. Ali je ubijena u pojam. Plase se i sjebani su zivotom u srbiji.

Winwin je isto sto Partizan i C.zvezda. Nema razlike. Bankrot firme koje parazitiraju na budzetu.
Samo su sportski klubovi brutalniji u pljacki narodnih para. A winwin to radi preko stotina tendera drzavnih preduzeca.

Sto se tice zastite prava potrosaca, svi veliki su skoro isti. Zato je najbolje kupovati u lokalnoj radnji, pomoci komsiju, koji ce uvek pre da se iscima oko klijenta nego veliki.

[ Java Beograd @ 24.04.2017. 07:45 ] @
Citat:
1odnass:Ne pljackas sebe vec svoje dete. Koje ce imati losije obrazovanje, losije lecenje, losiju zastitu.
U jee, gde ti ode !
Ali, dobro, ako će da zaposle dobre pedijatre čim ne kupim USB stick u Win Win-u, onda OK. Neću da kupujem. A tebe pozivam na odgovornost, ako ne zaposle nove dobre, pedijatre.

Neko ti baš zgazio na žulj ?


Uzgred budi rečeno, dosad imam samo dobra iskustva sa Tehnomanijom kad je u pitanju reklamacija neispravne tehničke robe u garantnom roku. Što se Win Win-a tiče, do sada nije bilo potrebe da išta reklamiram.
[ HoT_Steppa @ 02.05.2017. 09:33 ] @
Makar za IT tehniku imate izbora. Na ovom i sličnim forumima se nalaze predlozi za poštene male radnje koje zapošljavaju po par radnika i savesno rade svoj posao.
U stvari kad bolje razmislim, imate izbor za sve, ali nemamo znanja o ekonomiji.
Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti. Ai mi nemamo svest da ako ne kupimo kod malog trgovca on će nestati. Čak veliki lanci nisu ni najjeftiniji osim ako se ne dovijate sa onim njihovim forama "nađite jeftiniju cenu i dobićete 10% popusta" što sam jednom probao baš beše u WinWin-u da bi mi ljubazna prodavačica rekla da je jedno web cena a drugo maloprodajna cena?!?

Dešava se da za neku stvar jednostavno nemate izbora (iako izbor uvek postoji) ali zbog raznih spleta okolnosti (morate da kupite danas i sl.) morate da kupite u velikom lancu.

Moja iskustva sa Tehnomanijom su dobra, kupio sam dosta stvari kod njih ali dosta i nisam kupio jer sam našao jeftinije. Volim da odem kod njih jer imaju najveći izbor i izaberem, bukvalno ih iskoristim da izaberem šta hoću da kupim. A onda odem gde ima povoljnije. Bilo bi mi žao da se ugase baš iz ovog razloga. Ne znam koja stranka ni koji tajkun stoji iza njih.

Ono što sam napisao da za neke stvari nemate izbora, to mi se desilo pre 2 meseca. Tehnomanija je jedina u Beogradu prodavala tu marku (bilo je još par prodavaca van Beograda ali su bili 10-20 % skuplji) a ja sam zapeo samo za jedan konkretan model. Na sajtu je zgodno da vidite odmah u kojoj radnji imate taj proizvod. Bez obzira na to pozovem call centar da još jednom proverim tu "činjenicu". Devojka mi potvrdi da ima samo u jednoj radnji, kako i stoji na sajtu. U redu, to je to. Krenem kolima (12 km vožnje u jednom smeru) jer sam hteo tog dana da kupim i sam odvezem kući (nije mala stvar, nije bitno o čemu se radi) nisam hteo da mi oni dovoze jer se čeka 2-3 dana isporuka. Dolazim u radnju, svi ljubazni, upućuju me na prodavca koji prodaje tu robu, malo pregledam šta se nudi a čim mi je prišao ja mu kažem došao sam zbog tog i tog modela. I on me odmah napadne što nisam zvao da proverim, nemaju na stanju. Ja mu kažem da sam zvao call centar i da su mi rekli da imaju na stanju, a on mi odgovara to je jedan fiktivni komad koji se mesecima vuče po sistemu a realno ne postoji?!? Što niste zvali ovu konkretnu radnju da pitate da li ima?!? Znači trebao sam da proveravam istinitost izjave devojke iz call centra?!? Ja iznerviran povučem da se pozove call centar i razjasni. Naravno, okrenu oni call centar i javi se drugi muški glas kome sam morao sve iz početka da objašnjavam. Mrtav ladan, kaže pa ne mora ta informacija da bude tačna?!? Pa čemu onda služi call centar? Meni pritisak samo raste. Tražim šefa, nije tu. Hoću da napišem prijavu, daju mi knjigu utisaka. Ne budem lenj i sve opišem. I odem kao popišan iz radnje. Pošto sam tražio da se mi obrate i reše situaciju nisam jurio po drugim prodavnicama. Prošla je nedelja dana, bez ikakvog odgovora, ostavio sam mobilni i email. Ništa, krenem da jurim dalje van Beograda, nisam imao izbora. Koga god sam okrenuo svi imaju ili oštećen primerak ili vraćen sa reklamacije a cena veća nego u Tehnomaniji za 2-3 hiljade, plus neke od ovih radnji nemaju besplatnu isporuku nego se angažuje Post express i naplaćuje od strane kupca. Od jedne prodavnice dobijem informaciju (u stvari to je više njih govorilo, ali kao opravdanje) da se očekuje na carini za koji dan da stigne. I prođe bogami mesec dana ja ne nađoh što sam tražio. Slučajno bio u gradu, rekoh hajde da svratim u Tehnomaniju u Sarajevsku, da vidim šta bi mogla da bude alternativa od modela. Upute me na tu i tu etažu, ja krenem da gledam, priđe mi devojka i pita šta me interesuje. Ja joj kažem treba mi to i to, vidim nemate izloženo i nemate već par meseci taj model pa da vidim šta je alternativa. Priđe ona računaru, samo da proverim, kaže imamo 6 u centralnom magacinu?!? Da li ste sigurni? Kucne ona poruku nekome i kaže stiglo je pre 2 dana i već radnje raspoređuju koliko kome treba. Ja ne mogu da verujem. Da li mogu da kupim, pitam, naravno da može, pošto je bilo oko 6 posle podne ne može sutra isporuka na adresu nego prekosutra. Nema problema. Ja platim i dalje ne mogu da verujem. Ostalo je samo da čekam. Prekosutra me zovu iz tih transportnih firmica (Brueder Weiss, tako nešto) kaže imamo isporuku za Vas. Stigli, otvorio sam pred njima jer i dalje nisam verovao da je neki neoštećen primerak, mislio sam da su pokupili outlet iz neke druge radnje. Sve u redu, garancija, hvala doviđenja.


[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 02.05.2017. u 10:47 GMT+1]
[ IUOP_1 @ 02.05.2017. 09:51 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti.

Citat:
HoT_Steppa: A onda odem gde ima povoljnije.


Ovo ti nije u suprotnosti jedno sa drugim?
[ HoT_Steppa @ 02.05.2017. 09:55 ] @
Zašto bi bilo? Mali privatnik nije obično skuplji, ali treba uložiti malo više vremena da se nađe.

ITsvet, pcberza i eponuda su mi uvek prve stranice u pretrazi.
[ SlobaBgd @ 02.05.2017. 11:22 ] @
Mali privatnik je SKORO UVEK skuplji od velikog trgovinskog lanca, ako radi po zakonu. Ili ako nije, ako je tek počeo pa igra na kartu manje cene, ubrzo će propasti.
Mnogi veliki distributeri hardvera, gaziranih pića i druge robe IZRIČITO ZABRANJUJU da se njihova roba prodaje ispod neke cene.
[ dule_ns @ 02.05.2017. 12:34 ] @
Citat:
IUOP_1:
Citat:
HoT_Steppa: Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti.

Citat:
HoT_Steppa: A onda odem gde ima povoljnije.


Ovo ti nije u suprotnosti jedno sa drugim?

Nije. Mi treba da kupujemo kod malog privatnika da bi mali privatnik preživeo a on će da kupuje gde je povoljnije.
[ IUOP_1 @ 02.05.2017. 13:13 ] @
Ja samo hocu da istaknem da kako ljudi pricaju/propagiraju jedno, a rade drugo. Sta je onda od ta dva ispravno?

Dalje, ne mozes da nateras coveka da istu stvar kupuje tamo gde je skuplje. Bez obzira da li je u pitanju podrska maloj prodavnici u kraju, ili neka akcija poput kupujmo domace.

Trece, podrska malom preduzetniku treba da se radi na nivou drzavne politike, prevashodno smanjenjem poreskog opterecenja i pojednostavljanjem propisa, a ne insistiranjem da se kupci ponasaju neracionalno (da kupuju skuplje).
[ HoT_Steppa @ 02.05.2017. 13:29 ] @
Citat:
dule_ns:
Citat:
IUOP_1:
Citat:
HoT_Steppa: Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti.

Citat:
HoT_Steppa: A onda odem gde ima povoljnije.


Ovo ti nije u suprotnosti jedno sa drugim?

Nije. Mi treba da kupujemo kod malog privatnika da bi mali privatnik preživeo a on će da kupuje gde je povoljnije.


Ako je ovo bilo na moj račun onda grešiš. U pretrazi na pomenutim sajtovima retko kad iskoči WinWin, Tehnomanija kao najjeftiniji. Primer koji sam opisao se ne računa jer je specifična situacija traženja nečega što drugi ne nude.

Evo novijeg primera, trenutno popularan procesor:

http://www.pcberza.rs/komponen...et-am4-amd-ryzen-5-1500x/2214/
http://www.itsvet.com/procesor...yzen_5_1500x-pdaa1-23.i?id=711
http://www.eponuda.com/racunar...-7ghz-box-procesor-cena-407845

gde su veliki igrači?
[ IUOP_1 @ 02.05.2017. 14:33 ] @
Ma mislio sam generalno, naravno. Cesto slusam za podrsku malim firmama, ali retko kad cujem ispravan predlog (ispravan po mom misljenju, svakako).

Evo, zadnji slucaj koji sam cuo - rekonstrukcija jedne beogradske pijace. Svi lokali se renoviraju, zakupci su oterani na "prinudni odmor", dok se to ne zavrsi. I sta ce sad biti? Drzava je digla cene zakupa (sa par hiljada na nekoliko desetina hiljada dinara). Mali preduzetnici nece moci da placaju tako visoke cene i na njihovo mesto dolaze veliki igraci (da ih sad ne imenujem). A kladim se da ce posle toga ljudi negde pricati - eto, zatvorise se ove radnjice ovde, niko nije hteo da kupuje tu, svi idu u supermarktete i tome slicno. A to, dakle, nije pravi razlog.

Na to sam ciljao.

A sto se same teme tice, ni ja nisam imao problema sa Tehnomanijom. Narocito mi se svideo sto su me posle jedne isporuke zvali da me pitaju kako sam zadovoljan za ljudima iz sluzbe isporuke, da li imam nekih primedbi. Nisam imao, momci su bili skroz korektni. Ali samim tim potezom su me kupili. Dok, recimo, jedan moj prijatelj je muku mucio sa jednom firmom za prodaju namestaja (trazili su mu pare za izvsenu isporuku, iako je bilo besplatno i isporucili polomljen namestaj).

Hocu da kazem da mi se cini da ovakvi problemi mogu cesce da nastanu kod manjih firmi, a da velike ne smeju sebi da dozvole tako nesto (negativnu reklamu). Nisam siguran, ali imam takav utisak. Evo, kladim se da WinWinu nije prijatno posle one frke sa prodajom polovnih racunara (link iz neke od prethodni poruka). Kao da bi se manja firma lakse nosila sa tim (u smislu, manje ljudi je culo za nju, pa ni i hajp bio manji, tako nesto).
[ srdjan_m @ 03.05.2017. 06:43 ] @
Inače, kad smo kod WinWin-a, praktično 99.99% proizvoda ćete naći jeftinije u EMMI nego u WinWin i to znaju da budu značajne razlike u ceni, a obe firme su jedno te isto tj.obe su maloprodaje ALTI-ja.Čak i preko nekog WinWin portala za pravna lica gde se roba može poručiti jeftinije nego na njihovom sajtu, opet je EMMI jeftiniji sa zvaničnim cenama.

Izuzetno mnogo robe sam poručivao preko njih i uvek je sve bilo OK osim jednog slučaja, kad sam dobio polovan računar. Samo ubačen u kartonsku kutiju, bez najlona, sa piratskim windows-om u dvd playeru i računar od prvog momenta nije radio. U servisu su mu menjali RAM, radio je neko vreme i opet počeo da zeza (plavi ekran, restartovanje), pa pa su opet menjali neke delove...više ga nisam ni isprobavao, stoji mi u kutiji kao rezervni računar u firmi.
[ Java Beograd @ 03.05.2017. 09:07 ] @
Nema tu mnogo filozofije: treba kupovati tamo gde je jeftinije. (podrazumeva se da usluga mora da bude kompletna, i sve garancije ispoštovane)

Ako kupuješ tamo gde je skuplje (bez obzira mali - veliki) ti time plaćaš:

- nefunkcionalnost (loše funkcioniše ciklus nabvaka - skladištenje - prodaja - naručivanje ...)
- višak zaposlenih, u odnosu na promet
- neorganizovanost
- nestručno skladištnje (lom, rastur)
- nestručno vođenje zaliha
- i td. i td.

Ne zaboravite da su i u velikim, "jeftinim" trgvinama marže dobro preko 30%, a kod malih neretko 50% - 100%

Termin: "poštena mala radnja" je glupost, kupovanje po većoj ceni da bi "mali privatnik preživeo" je takođe glupost. Glupost je samo po sebi, jer, on ako je skuplji, on će svakako da propadne, jer 99% drugih kupaca neće kupovati kod njega. A ti ćeš lično da se osećaš kao magarac pošto si u njegovu neorganizovanost i visoke marže utrošio uludo pare, umesto da si deci kupio čokoladu.

Ono šta je skupo i neefikasno - treba da propadne.
[ bachi @ 03.05.2017. 11:02 ] @
Jea, jea, pričaj mi o slobodnom tržištu još malo molim te, pogotovo kad se zna da je Alti d.o.o., tj Prointer sadašnji se uspešno probio zahvaljujući tom slobodnom tržištu, a ne zahvaljujući Bati the lična karta i nameštenim tenderima sa državom.

E pa vidiš, toj istoj firmi treba četiri dana da pošalje predračun, često kasne sa isporukom, izuzetno su neposlovni, ali su eto gle čuda najpovoljniji je eto nekako oni imaju povlašćen status na tom "slobodnom tržištu".
[ IUOP_1 @ 03.05.2017. 11:17 ] @
Citat:
srdjan_m: praktično 99.99% proizvoda ćete naći jeftinije u EMMI nego u WinWin i to znaju da budu značajne razlike u ceni, a obe firme su jedno te isto tj.obe su maloprodaje ALTI-ja.

Ovo sam i ja primetio, sa tim sto Emmi ima manji asortiman i manji broj radnji.

Citat:
srdjan_m: Izuzetno mnogo robe sam poručivao preko njih i uvek je sve bilo OK osim jednog slučaja, kad sam dobio polovan računar.

Imajuci u vidu koliko se ljudi zali da im je polovna roba prodata kao nova, postavlja se pitanje smislenosti dalje kupovine u WinWinu, ma koliko bili konkurentni sa cenama (bez obzira odakle ta konkurentnost dolazila).
[ Java Beograd @ 03.05.2017. 11:39 ] @
Citat:
bachi:Jea, jea, pričaj mi o slobodnom tržištu još malo molim te ....
Ko ti je pričao o slobodnom tržištu ?
[ Bradzorf012 @ 04.05.2017. 20:25 ] @
Ako govorimo o kupovini tehničke robe tipa laptopovi, mobilni telefoni, plejeri i slično, nikako ne bi trebalo kupovati u malim radnjama, čak i kada su jeftinije. Izbor robe je ograničen, da ne kažem očajan, usluga još gora, tehnička podrška nikakva. Jednostavno, u startu su u hendikepu prema velikim igračima. Oni jednostavno nisu u mogućnosti da svojim kadrovskim, finansijskim i drugim potencijalima isprate kupca koji zna šta hoće i da pruže dobru uslugu. Ne kažem, ponekad se slože kockice, pa možete dobro proći i kod njih, ali to su izuzeci.

E sad, što se tiče velikih igrača, tu je već šarenilo. Ima onih koji izvestan period, bar u početku poslovanja budu fer prema kupcu, moraju da osvoje tržište i da se probiju, a kasnije počnu da muljaju. Ni kod njih ne bi trebalo kupovati ako je cena baš baš niska, jer to ipak budi sumnju, prilično opravdanu u dobre namere prema kupcu. Na primer, ako je prosečna(ili medijana) cena konkretnog uređaja 100, onda je najbolje kupovati kod onih gde su cene 90 i više. Oni koji nude proizvod po nižoj ceni, po pravilu vam isporuče neispravan/poluispravan/već korišćen uređaj ili vam u paketu isporuče neki drugi zaheb, kojeg postanete svesni tek kada vas ošišaju. Svi mi hoćemo da prođemo jeftinije, na kraju ispadne po onoj narodnoj, ko traži veće, izgubi iz vreće. Po meni, bolje je sačekati i skupiti novac ili se odlučiti za model slabijih performansi, ali i biti ispoštovan kao kupac do kraja, nego tražiti jeftinije kombinacije. Još nešto, ne kupovati kod onih koji su hvaljeni na sva usta, naročito po forumima, bez obzira da li su mali ili veliki. Kupio sam smartfon, preko firme koja se možda baš na es-u reklamira. Nisu nešto poznati, a na internetu nećete naći nikakve hvalospeve o njima od strane kupaca. S druge strane, bio sam se dobro zagrejao za neki htc 626. Proguglam malo, pogledam levo desno, ima baš dosta modela sa tom oznakom, 626g, 626 ovo ono. Naiđem na neke čobane iz Subotice, cena 100 ajvara niža od 90% radnji, hvalospevi na sajtu od prezadovoljnih kupaca, ma milina jedna. Ima samo jedan problem, model ima oznaku 626q, nigde se na zvaničnim stranicama ne može naći, pa ni na gsmarena ili sličnim sajtovima. Kod njih na sajtu opis, "namenjen za azijsko tržište", u prevodu "šišamo ovce". Kažem, zamalo sam se (po drugi put) upecao kao som na bućku. Posle toga, kažem sebi, spremi i ne žali pare ako hoćeš da obaviš kupovinu kao čovek. Tako sam i uradio.
[ Java Beograd @ 04.05.2017. 20:45 ] @
Realno, "velikih igrača" u Srbiji ima svega tri - četiri. Cene kod njih su jako slične, gore-dole 1%-2%.

Naravno, ima tu i tamo sniženja, akcija i slično. Mada, recimo, primetio sam da veliki brendovi koji imaju zastupništva (na primer Bosch) kontrolišu maloprodajne cene, i iniciraju akcije i rasprodaje u svim maloprodajnim lancima. Na primer "Nedelja Bosch-a".

I usluga je slična i garancije i sve ostalo. Ostaje nam da na netu pogledamo cene konretnih artikala, i odlučimo se za proizvod i prodavca.

Kad su u pitanju manji i mali prodavci, šarenilo je veliko.
[ HoT_Steppa @ 05.05.2017. 09:59 ] @
Meni je žao što nisam pokupovao onaj silni Bosch alat što su delili na NIS-ovim pumpama prošle godine, sve je bilo 50% dole uz one kupone. Mislim da takva akcija neće više biti ponovljena, pa to je bilo razgrabljeno za par dana dok smo se mi ostali opasuljili sve je nestalo.
[ Java Beograd @ 05.05.2017. 10:14 ] @
Mislim da su to razgrabili zaposleni.
[ adzo_ @ 05.05.2017. 10:19 ] @
Nisu samo zaposleni
Uzimali su i oni koji nisu zaposleni u NIS-u
[ 7.scena @ 06.05.2017. 17:38 ] @
Citat:
HoT_Steppa:
Meni je žao što nisam pokupovao onaj silni Bosch alat što su delili na NIS-ovim pumpama prošle godine, sve je bilo 50% dole uz one kupone. Mislim da takva akcija neće više biti ponovljena, pa to je bilo razgrabljeno za par dana dok smo se mi ostali opasuljili sve je nestalo.

Nisu ga delili, bio je na popupstu, cene za neke komade su bile baš povoljne, a za neke kao u prodavnici.
Akcija je prilično dugo trajala, bilo je prilike da svako sebi kupi alat na popustu, posebno posle inicijalnog razgrabljivanja.

Slučajno sam u isto vreme putovao u Italiju i na njihovim pumpama ista akcija :), samo nije bio zeleni kao kod nas, već plavi Bosch. Čini mi se i u HR.