[ aser @ 22.07.2011. 10:16 ] @
Pozdrav ljudi, zanima me jedna bitna stvar, menjao sam pumpu za gorivo na Golfu 1 1,3 , e sad na novoj pumpi je ugao pod kojim su postavljeni uvodnici za creva drugačiji nego na originalnoj i nikako nemogu da izvedem da crevo prema karburatoru ne dodiruje motor, zapravo sad dolazi priklješteno između pumpe i motora. Zanima me koliko je to loše, namestio sam ga da nema suženje i neće smetati protoku, ali me brine temperatura motora, da to slučajno ne plane?
[ Java Beograd @ 22.07.2011. 11:20 ] @
Dobro je da si primetio na vreme. Najverovatnije neće ništa biti, jer, kvalitetna creva za benzin trpe baš visoke temperature.
Ali ... !!!
Ko se čuva i Bog ga čuva. Da sam na tvom mestu, ja bih svakako odvojio crevo od metala ubacivanjem nekog termoizolacionog materijala, ili bih crevo obavio drugim crevom, termo-otpornim.

U svakom slučaju, DOBRO PAZI, i u narednim danima kontroliši crevo posle svake vožnje. Videćeš već kako se ponaša.
[ aser @ 22.07.2011. 11:37 ] @
Nisam još palio od kad sam menjao pumpu, pa zato i pitam da ne bacam graške
Ovo crevo koje imam je presvučeno nekakvom tkaninom, proizvođač je wurth, 350 din. je bio metar, ne znam koliko je kvalitetno.
Stara su bila gumena ali ispucala na spojevima i toliko kruta da su delovala kao da su od plastike, verovatno su stara koliko i automobil znaci skoro 30 god ali nigde nije curilo.

[Ovu poruku je menjao aser dana 22.07.2011. u 16:34 GMT+1]
[ vladd @ 22.07.2011. 13:27 ] @
Moras da ga odmaknes i toplotno izolujes creva.
Stare masine, narocito sa membranskim pumpama, pate od vaporizacije goriva u vrucim crevima. To je problem, iako manji od eventualnog topljenja i prolivanja goriva, koji se odrazava u voznji nemirnim, isprekidanim radom motora.

Poz