[ Dr.Gremlin @ 23.07.2011. 08:17 ] @
Pozdrav svima !!!!

Kupio sam od supruginog brata ovaj auto,auto je u perfektnom stanju ali ni on ni ja nisamo uspeli da rešimo jedan problem sa
njegovim radom motora.
Dakle,auto je bio na dve dijadnostike i ni jedna ne pokazuje ništa ono kao sve je OK ali on i dalje na malom gasu
ne radi dobro i kad pritisnem gas naglo on se uguši u sopstvenom gasu kao da ne može da proguta tu količinu goriva.
Na većem gasu i po auto-putu sve je Ok !!!

Ujutro kad ga upalim rad na benzinu mu je lošiji i oseća se miris ne sagorelog benzina !!!
Promenjene su svećice i novi kablovi !!!
Imao li je neko ovakav bolesan kvar ili neki savet jer ovde u Aleksincu ima majstora sa dijagnostikama ali niko da kaže
nešto konkretno,ja iskreno sumnjam da nisu možda "dijagnostičari" putem kompa poremetili nešto u njegovom mozgu
i još nešto,pošto ima TNG i kad sam prebaci na TNG rad na ler gasu mu je bolji ali opet ima trzavice i hoće da se priguši
kad treba krenuti !!!!
Sipovano mu je ono čudo za čišćenje dizni kad on posle još gore radi tako da sam stao pa da probam preko foruma
šta može biti ovom automobilu !

Puno pozdrava i hvala unapred !
[ vladd @ 23.07.2011. 10:15 ] @
Juce sam (delimicno) resio slican(veliki) problem, istina na drugacijem motoru..automobilu..

Posle dve nedelje sakupljanja informacija, situacija nije ni malo jednostavna. Takvi simptomi se desavaju na velikom spektru motora i brendova. Auto industrija je pobedila korisnika koji ne zeli da cesto menja vozilo

Napravio sam uvod od zakljucka.

Sta je uzrok, nazalost moraces sam da otkrivas majstori ne zele da "gube vreme", ne mogu da provedu par dana sa nejasnim kvarom..

Sta uopste moze da bude uzrok kvara, u slucaju kada je interna dijagnostika, softver za sakupljanje gresaka, "slepa". Pukotina ili los spoj.

Moguce bi bilo poblize dijagnostikovati, ako bi se uradila izuzetno detaljna dijagnostika, do merenja svih parametara.

Elem, pocni da kopas, kao prvo, po elektricnom delu instalacije za paljenje.

Kvar moze biti probijena izolacija, na konektorima, kablovima(ivisokonaponskim i niskonaponskim), svi kablovi za svecice se moraju proveriti, omski, da li pokazuju "svojih" 5-10koma. Svecice treba ponovo skinuti i pregledati da nemaju slucajno nekih naprslina. Takodje i elektronsko paljenje, bobinu, treba vizuelno pregledati i izmeriti otpornosti sekundara trafoa.

Posto se oseca miris benzina, nije samo nemiran rad na leru, iskljucio bih probleme sa sistemom vakuuma, egr-om, mada ih nije lose proveriti, preventivno.

Moj je predlog(sublimovano iskustvo od par nedelja "dijagnostike") je da proveris sve konektore u sistemu visokog napona, vizuelno i omski. Moze da se pojavi oksidna skrama, koja daje nedefinisan kontakt. Malo ima malo nema. Ukljucujuci i konektor na ECU, narovito pinove koji idu ka bobini(elektronskom paljenju, "komutatoru")

Zatim, uzgred, ne bi bilo lose proveriti rad injektora, cisto da se ne propusti, da nije neki ostao zaglavljen u otvorenom polozaju, ili ne zaptiva dobro. Proveritii rad regulatora pritiska goriva.

Da ponovim, ukratko, sta u tvom slucaju prvo da pogledas, ono sto je najlakse i "najbrze", doticni regulator pritiska, rad brizgaljki, i bobinu, sa sve pregledom kvaliteta kontakata, oksidiranost prikljucaka(i niskonaponskih, signalnih i visokonaponskih). To sto su "novi" kablovi i svecice, na zalost ne garantuje apsolutnu pouzdanost, zbog "novih komponenti" i losih kontakata sam i izgubio par nedelja...otpornost kablova i izgled i otpornost svecica.

Poz
[ vidan kv @ 23.07.2011. 20:41 ] @
...............problem može biti i u samom TNG uređaju tj njegovom računaru....."dijagnostika" nije samo puko isčitavanje DTC-a.....problem ćete naći praćenjem live parametara.......pozzz!
[ Milojkovic @ 23.07.2011. 21:11 ] @
Moze biti problem i samom ECU relativno cest kvar na tim modelima.
[ Dr.Gremlin @ 23.07.2011. 21:15 ] @
Hvala na ovakvom brzom i detaljnom odgovoru i ja sumnjam na kontakte jer sam skoro imao problem sa pinovima na zadnjem štop svetlu tj. koliko malo nečistoće a toliki problem(uključim žmigavac desni a ono svetle naizmenično štop i pozicija ) .
Još jednom hvala javiću šta sam napravio,pozz !!!
[ Dr.Gremlin @ 23.07.2011. 21:20 ] @
Kako se proverava ECU ????

Čitao sam na netu da služi za kontrolu goriva,smeše,paljenje.....

Jel se to menja kao deo i koja mu je cena ako je do toga ....

Pozzz!!!
[ vladd @ 23.07.2011. 23:54 ] @
Mozes samo kontakte na konektoru da proveris, na ECU-u, bez dijagnostickog alata nista vise.

Poz
[ Dr.Gremlin @ 24.07.2011. 18:16 ] @
Gde se nalazi i kako izgleda taj ECU ?????

Lako ću ja da to pročistim kad ja ne znam ni komp gde mu je !!!!!


Soryy na neznanje !!!!

:D
[ vidan kv @ 24.07.2011. 18:49 ] @
.......i ne pokušavaj ništa sam oko ECU-a.....kada budeš video kojih je dimenzija shvatićeš zašo ume da pravi problem i profesionalcima.....
[ Dr.Gremlin @ 24.07.2011. 22:40 ] @
OK !!!!

Probaću sa čišćenjem kontakta ..... na ECU-u

P.S

Jel se manja ovo čudo ili šta i koliko to košta zadovoljstvo ???

Pozz i Hvala !!
[ vladd @ 24.07.2011. 22:56 ] @
Kosta nekoliko stotina evra, pa nemoj bas da se zaleces previse na ECU.
Ima tu, pod haubom, benignijih konektora, a veoma problematicnih.

Poz