[ Flo33 @ 30.07.2011. 18:26 ] @
Pozdrav svima,

Kupujem auto, od 11k-13k. Ali i ako sam bio siguran da će to biti neka BMW 5, sada mi se javljaju razne dileme.

Molio bih za konkretne savete, a ja ću Vam predstaviti kandidate.

Primarno je da me ne boli glava od kvarova, ali i udobnost. Isto rangiram te dve potrebe. Samac sam, nemam dece, ali volim veće automobile, a i devojka kada idemo negde ima tonu stvari :), 70% magistrala, auto put, ostalo grad. 10ak puta godišnje 1000km u komadu, totalno u godini oko 30k km.

Kandidati su:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4910581&show=1

Odlično očuvan, kao nov, mala kilometraža, vlasnik je ljubitelj automobila i jako ga pazi. Mane, benzinac, manuelni menjač, nema kožu. Računao sam da je zbog razlike u potrošnji oko 600€ više na godinu za čorbu. Takođe i cene popravki. Ako se bude kvario kao sadašnji e46 onda nema problema (250k km, brava i španer od neplaniranih popravki, sve ostalo uključujući i akumulator fabričko i u ok stanju) ali je dizel

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4674273&show=1

Plus: dizel, kilometraža, udobnost? mane, menjač, menjač 5 brzina, cene servisa? 1k€ više nego bmw


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4722944&show=1

Plus: kilometraža, cena, očuvanost, mane isto kao gore.


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4893298&show=1

plus: godište, očuvanost, mane, manuelni menjač, servis?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5009029&show=1

Plus: dsg, km, porše mb prodaje, mane boja, alkantra 1k€ više u startu

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4528243&show=1

Plus: dsg, koža fenomenalna, dizel, odlično očuvan, godište, cena, mane?

Svi navedeni imaju oko 500€ cenu dole za keš, bmw i zadnji pasat su mi onako što se kaže najviše zapali za oko.

Molim Vas za neke savete jer Honde i VW apsolutno ne poznajem, BMW-a znam odlično,ali ne i benzinca.

Jedna stvar koja me muči je takođe taj osećaj težine i sigurnosti koji pruža bmw, i ni jedan drugi, a jako sam vezan za taj osećaj.

Nadam se da ću dobiti neke smernice.

Lep pozdrav!
[ tdusko @ 30.07.2011. 20:43 ] @
Sta znam, sva tri auta su super.

Mana ovog BMW-a osim sto treba ocekivati potrosnju oko 10-11 litara u proseku, je to sto ce kad ga budes prodavao biti 10-ak godina star. Mada u odnosu na neke druge iz ove ponude izgleda kao da je 10 godina mladi od njih ali ajde... Sto se njegovog motora tice tesko ces ovde naci neka iskustva jer nije bas nesto sto se srece svaki dan kod nas. Takodje, cena mu je nesto mnogo niska, sobzirom na kilometrazu.

Sa druge strane ni ovi pasati sa ovim menjacima nisu nesto posebno stedljivi tako da ne treba ocekivati prosek manji od 8-9 l/100 km. Treba proveriti da li nije mozda to onaj motor sto crkavaju dizne cesto i da li menjac radi kako treba. Moj drugar ovde je juce jubilarni 5. put oterao svog pasata(identican kao poslednji iz ponude gore) na reklamaciju jer menjac zeza non stop.
[ Flo33 @ 30.07.2011. 21:01 ] @
Cena nije slučajno niska, ovde u Sloveniji niko živ ne kupuje benzince. Jednostavno su skroz marginalizovani. Za tog BMW sam čuo da ima probleme sa usisnom granom, ali to su govorili za dizele, ne znam za benzinca da li je isto. Preboleo bih potrošnju da znam da je taj motor pouzdan kao svi bmw šestaci. Auto je u odličnom stanju. Sad malo ga godište j.be, ali bitnije mi je stanje vozila od jmbg-a ;)

Što se više raspitujem za pasate, sve sam dalje od njih, ne postoji vlasnik koji se nije žalio na dizne, ili dsg. Navodno ovaj nema te siemensove, koje su crkavale, ali..

Ostaje i Honda, nju ne bi komentarisali Duško?

Takođe ima i jedna 2.4 v-tec, fenomenalna, 200ks, ali je registracija ubi Bože, 2.600e godišnje.

Sve me naginje ka BMW-u.

Da napomenem, dobrog, tj pristojnog BMW dizela za te pare nema. Dizeli do 150.000e da su u ok stanju su preko 15k eura

Hvala i lep pozdrav
[ tdusko @ 30.07.2011. 21:54 ] @
Nisam honde komentarisao zato sto nemam nista pametno da kazem. Nikad ga nisam vozio niti sam se cak vozio u njemu. Oko mene niko to ne vozi. Iskren da budem ovaj karavan prvi put vidim i suzdrzacu se od misljenja o eksterijeru. Takodje, motor sa vise od 2000 kubika znaci skupu registraciju. Doduse i BMW je preko 2000 ali je ipak BMW :).

Sto se pasata tice, treba sacekati mozda se javi zare, nocni, milojkovic... oni ljudi se vise razumeju mada je vreme odmora ko zna gde su :).

[ Flo33 @ 30.07.2011. 22:06 ] @
Naravno, nisam ni ja, zato i pitam :)

Bmw je zaista sjajan, i najviše mi odgovara. Sad, ovde su delovi manje-više kao i u Srbiji, ruke su katastrofa skupe. A bmw sem ovlašćenih i nema servisa. Ja nekako gledam i u čoveka od koga kupujem, kad vidim kako se ophodi prema autu, kući, onda imam više poverenja. Ovaj vlasnik je stvarno u redu čovek. (koliko se da videti na prvi pogled) ima zimske točkove sa gumama, itd..

Nemam problem ni sa Hondom ja, samo da čujem iz prve ruke nekoga, jer na brzaka koliko prelistam forume nema nekih informacija. Ili se Honde ne voze, ili ne kvare :D

Lično ako naleti dobra dizelka 2.5 BMW razum gubi, srce kupuje, bez obzira na godište.

Najgore mi je što mom autu ističe registracija u novembru, a neću da prodajem dok ne uzmem nešto novije, jer bez auta ne mogu, tako da bi dao neko vreme da se vrti na oglasima, pre isteka registracije.
[ Nocni @ 30.07.2011. 23:46 ] @
Nebi ja bmw-u stavljao u mane to sto je benzinac vec bi mu to trebalo staviti kao prvu prednost...
Sa aspekta kvarova koji ti je primaran, bmw je ovdje najbolji... hondu dizel nebi kupio nikad a i taj predzadnji model pasata se prilicno kvari...
Moje pitanje je zasto si izabrao bas ova 3 auta? Svidjaju ti se ili onako slucajno?

I naravno moj predlog: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5029510&show=1

Jeftina registracija, ne kvari se, star samo 3 godine, jeftiniji nekoliko hiljada od gore pomenutih itd.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 31.07.2011. u 01:14 GMT+1]
[ Flo33 @ 31.07.2011. 00:15 ] @
Pozdrav, hvala na odgovoru. BMW mi se sviđa. Vozim ih jako dugo, i odgovara mi u potpunosti. Pasat je isto lep na oko, osećaj u vožnji na prvu loptu ni blizu bmw-a, hondu uopšte ne znam.

Druga dva su izabrana racionalnom stranom mozga, po pričama o pouzdanosti, itd. Ipak ta racionalna strana nije dovoljno jaka da bi kupio nekoh Hyundaia ili KIU novo :)

Uh, ovo uopšte nisam uzimao u razmatranje. Po čemu je zaslužio preporuke? Registracija je isto, od 100-130 kw, kubikaža nije toliko bitna ovde
[ mirko2109kg @ 31.07.2011. 11:03 ] @
Citat:
Flo33:Registracija je isto, od 100-130 kw, kubikaža nije toliko bitna ovde


Jedno pitanje samo,posto mi nije bas najjasnije, jel ti planiras da ga registrujes u Srbiji,ili....? Posto, kao sto neko rece, sve preko 2.0L ovde je haos za registrovati (finansijski gledano). Ukoliko ces ga registrovati vani, svejedno je, uglavnom se u drugim drzavama sve vrti oko kW-a.

Elem, Honda... Kao plus bi mozda mogao da ti posluzi sledeci link http://world.honda.com/news/2005/c050601.html

Obzirom na to da se u Srbiji relativno slabo prodaju automobili iz tog segmenta, 2.2 diesel Accord je relativno cest auto. Poznajem dvojicu vlasnika,imaju ih oko 2 godine i za sada je sve ok. Naravno, to nista ne mora da znaci... Da je benzinac, sve bi bilo cisto,poznato... Retko bi se kvario, ali ako bi ti se desilo, budi spreman da prodas bureg na crnom trzistu :D
Ali sa dizelom... Ne znam.. To je hjihov prvi dizel u kuci, razvijala ga je Honda, pa sigurno da ima nekih decijih bolesti koje tek treba da se otkriju... Mlad je to motor. Sto se servisa tice... Nisu jeftini, ali opet cena se mnogo ne razlikuje kod bilo kog od ova tri modela. +/- 20%

Da neko ne misli da sam fanboy,ja vozim Opela :D

Nadjoh sa jednog foruma od korisnika "barda" sta on kaze za Accord(benzinac je u pitanju,ali sam izdvojio ono sto je generalno nevezano za motor)

Citat:

''Problemi'' koji se mogu javiti na ovom automobilu su:
- škripanje malog cilindra kvačila. Ovo nije klasičan kvar već samo smeta pri vožnji. Nema potrebe za zamenom cilindra, već se podmazivanjem na svakih npr. 6 meseci sprečava pojava buke.
- zaglavljivanje vozačkog stakla. Staklo je predebelo pa kada se vremenom na kederima nakupi prljavština dođe do zaglavljivanja. Problem se rešava korišćenjem nekog silikonskog/teflonskog spreja.
- na par komada kod nas je otišla letva upravljača. Ovaj kvar sam video da pominju samo na našim sajtovima, tako da ako uzimaš auto iz inostranstva nije frka, ako uzimaš kod nas proveri dobro da nema lufta.
- Fabričke kočione pločice su dosta meke pa se relativno brzo troše.

Što se tiče cene redovnog održavanja stvarno nije skupo.
Nešto preko toga, kočnice, setovi kvačila,... je isto kao i za ostale automobile. Većina evropskih proizvođača delova pravi aftermarket delove i za Hondu, tako da nije ništa skuplje nego za VW, Opel...

Pare mogu da se puknu pri eventualnoj havariji na sitnim delovima koji se kupuju samo u originalu, mada ni kod drugih nije nešto bolja situacija.

Limarija i svetlosne grupe već odavno postoje u turskoj kopiji tako da ni to ne bi bio problem.


Zadnju recenicu bih uzeo sa rezervom,jer original je original, a Hondin original kosta, i to mnogo...

Ostalo su hvalospevi za udobnost, kvalitet i pouzdanost... Nadam se da sam malo pomogao. Pozdrav!
[ tdusko @ 31.07.2011. 12:06 ] @
Zabunu onosi to sto mu u avataru stoji "Beograd", a covek izgleda zivi u Sloveniji pa ce tamo i biti registrovan. Tako sam ja bar shvatio na kraju.

Elem, sto se onog mondea tice stvarno izgleda ekstra, a medju vlasnicima se tesko moze cuti nesto lose o tom modelu. Ja bih ga ozbiljno uzeo u razmatranje.

Inace, koliko vidim cena automobila u Sloveniji su dosta nize nego u Nemackoj.
[ Flo33 @ 31.07.2011. 12:36 ] @
Da, ja se izvinjavam, ja sam u sloveniji, i auto ce biti na slo table. Cuo sam se sa vlasnikom, tj vlasnikom firme, auto je bio sluzbeni, sto podrazumeva redovno servisiranje, smatram da nije bio tovarni, vec verovatno nekog trgovca. Sto moze biti i dobro i lose. Uglavnom, sutra cu ga pogledati, dati u servis, pa ako deluje ok ne vidim razlog da se ne uzme, lepo izgleda, to je sve sto mogu reci ovako.

Bio bi zahvalan da mi neko predstavi malo udobnost, itd. Da li je 5 brzina malo za taj motor i sasiju?

Ni ja nisam fanboy bmw, iako ih vozim 10 godina, tj od pocetka vozacke karijere. Vozio sam i druge automobile, ali se jednostavno osecam zakinutim za taj `ultimate driving experience` :-D
[ Flo33 @ 31.07.2011. 12:48 ] @
Da, za cene u sloveniji, mozda nekome pomogne, vecina uvezenih su iz nemacke i holandije, na uvoz se placaju mozda najvece dazbine u evropi, oko 40 posto, tako da su jeftiniji u nemackoj za veci procenat od toga. Fora je sto skoro svi kupuju od lizing kuca na aukcijama, i stvarno ima dobrih primeraka, naravno ima i krseva pod sminkom. Slovenci nevezano za materijalni status vole nova vozila, i mislim da zvanicno u eu imaju najmladji vozni park. Oni koji nemaju pare voze kliote :-) kao sto rekoh, benzinci su jako retki, i voze ih uglavnom visi stal ez, ili oni sto zive 5 minuta pese od posla.

Koga interesuje neki auto iz slovenije, neregistrovan slobodno nek odbije jos20-40% od cene i neka slobodno uvozi odavde. Moze i naruciti da mu licitiraju odredjeni model.
[ milivoje t @ 31.07.2011. 20:30 ] @
Ako si do sada vozio e39, tesko ce te neka nova petica tako kvalitetno i pouzdano sluziti. To je petica koju su najkvalitetnije i najrobusnije napravili...

Ako sam rauzmeo pricu, ne znam zasto bas mora biti limuzina. Ako se uglavnom vozis sam ili sa devojkom i Audi A3 ce zavrsiti posao.

Posto si vozac bmw-a svakako volis sportski trimovan auto, a juris dobar dizel motor, logicno juris sto mladje auto, onda mozda probaj i ovako nesto:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4955871&show=1
[ Flo33 @ 31.07.2011. 21:01 ] @
Ne, E30, E36, E46 sam vozio do sad, izmedju AR 166 2.0 v6 turbo,i još po neku AR i loša iskustva me vezu, iako je sama zamisao auta odlična.. Tako da AR otpada u startu. Veličina auta mi je bitna samo iz razloga konfora. U BMW E46 500km u komadu je mučenje, sve me boli posle puta, dok recimo u AR166 nisam istu distancu ni osetio. Međuosovinsko rastojanje je bitno na tim srednjim relacijama, upravo zbog ''plovidbe'' auta. Visok sam 183 i deluje neverovatno, ali ja za 4 godine u zadnjem BMW-u nisam našao pravi položaj sedišta, dok recimo u E60 je totalno druga priča.

Auto, kao auto, sredstvo za prevoz, ali neke stvari mi jednostavno ne odgovaraju. Službenim PUG-om 307 sam išao do Beča, znači 300km i katastrofa je auto, po mojim merilima. Posle 30km sam hteo da se vratim, uzmem svoj i idem da završim posao.

Slažem se da bi i Golf, A3, ili neki C završavao posao, ali isto mi je bitno i kako ga završi.

Ne znam, da li ja tripujem, ima još vozača BMW-a ovde, ali taj položaj vozača u odnosu na auto, masivna tabla, stub od kardana, tabla okrenuta prema vozaču, nisam video i osetio u nekom drugom autu.
[ Sceka @ 31.07.2011. 21:12 ] @
Citat:
Flo33: Da, za cene u sloveniji, mozda nekome pomogne, vecina uvezenih su iz nemacke i holandije, na uvoz se placaju mozda najvece dazbine u evropi, oko 40 posto, tako da su jeftiniji u nemackoj za veci procenat od toga. Fora je sto skoro svi kupuju od lizing kuca na aukcijama, i stvarno ima dobrih primeraka, naravno ima i krseva pod sminkom. Slovenci nevezano za materijalni status vole nova vozila, i mislim da zvanicno u eu imaju najmladji vozni park. Oni koji nemaju pare voze kliote :-) kao sto rekoh, benzinci su jako retki, i voze ih uglavnom visi stal ez, ili oni sto zive 5 minuta pese od posla.

Koga interesuje neki auto iz slovenije, neregistrovan slobodno nek odbije jos20-40% od cene i neka slobodno uvozi odavde. Moze i naruciti da mu licitiraju odredjeni model.


Ovo mene interesuje i to prilicno. Hvala za informaciju! :)


Pozdrav!
[ milivoje t @ 31.07.2011. 21:13 ] @
Zaista vozacki polozaj u bmw je nesto sto se ljudima stravicno dopada ili ga mrze. Meni se dopada, naravno nije ni svaki bmw isti, kao ni polozaj za volanom. Sto se tice pozicije za vozaca probaj novu sivik hondu, mislim da ce ti se dopasti jer znam na sta ciljas. Sto se tice masivne table i kontrola okrenutih ka vozacu, upravo je takav slucaju u AR 159. Mislim da gresis sto je poredis sa 166 jer apsolutno nikakve veze nemaju ta dva vozila. A pogotovo ne ide porednjenje tog starog 2.0turobobenzinca i 1.9 jtdm dizela, dokazanog kao najboljeg u toj kubikazi...
[ Nocni @ 31.07.2011. 21:48 ] @
Citat:
milivoje t:  1.9 jtdm dizela, dokazanog kao najboljeg u toj kubikazi...


Otkud ovo? Je li ovo tvoje misljenje ili je vrsena neka provjera pouzdanosti kroz servisnu mrezu? Ko je to radio i kada? Nekako je smijesno reci "dokazanog kao najboljeg" bez argumenata... A mercedes? toyota? bmw?
Sto se tice honde sivik slazem se da ima vanserijsku unutrasnjost/komandnu tablu...




Po meni je i predzadnji model sivika imao strasno lijepu tablu... mozda malo previse nabudzenu ali odaje odlican utisak:



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 31.07.2011. u 23:03 GMT+1]
[ Flo33 @ 31.07.2011. 22:43 ] @
Previse lampica za moj ukus, a i civic je mnogo manji od 3 serije, ne verujem da hi mi odgovarala
[ milivoje t @ 31.07.2011. 23:05 ] @
@nocni
Nisam pricao o estetici table vec o vozackom polozaju u siviku, nekome je ta tabla izvanredna, nekome je previse mladalacka i sljasteca.
Ma da dokazano je preteska rec, to sam nabacio u zaru izlaganja, zaboravio sam kako ovde sve bude secirano.

Pa odlican je taj zabarski 1.9dizel, ne znam da ima neku falinku, ja sam vlasnik, a ti serviser pa mi reci, mercedes valjda nije u igri, tojotin 1.9 dizel ne znam prvi put cujem. BMW-ovi 2.0d pa bilo je tu par motora, sem najnovijih verzija 2.0 bavaraca, jtd je kvarljiv kao nakovanj u odnosu na njih.
Imao sam srece za ovu diskusiju i nesrece za mene// da radim u firmi gde sam tu i tamo vozio tog sivika 1.8 sport, ar 159 1.9dizel i 2.2benz,e46 i e90 320d, razne druge nebitne za diskusiju, a znam kako se koji kvario. Pa mislim da mogu da kazem koju.

Sa tim 1.9jtdm sigurno nece pogresiti sto se tice motora, mada je tezini tih kola mozda primereniji veci dizel...

Dok sam kucao mail, flo je odgovorio...
[ Flo33 @ 01.08.2011. 00:19 ] @
Citat:
Sceka: Ovo mene interesuje i to prilicno. Hvala za informaciju! :)


Pozdrav!


Tek sada sam video post. Dakle, ako vidite interesantan model za Vas, od cene odbijte slovenačke dažbine, i po toj ceni možete kupiti , pričam o neregistrovanim vozilima.Naravno 500€ je minimum koji još možete spustiti, to im je psihološka igrica, i znati da ima jako poštenih i ozbiljnih dilera, tako i onih drugih. Veći daju garancije na km, i godinu dana na vozilo. Naravno, svaki je moguće oterati u servis na kontrolu, a ako nema servisnu i ne gledati ih
[ Milojkovic @ 01.08.2011. 02:02 ] @
JTD sa 8.v i multi jet je zaista izdrzljiv motor, dobro je koncipiran, trpi svakojake muke svidja mi se njegov rad, nije nesto ekonomican, u odnosu na konkurenciju iz srednje klase nema mu ravnog.
[ Boris Tadić @ 01.08.2011. 03:13 ] @
Možda neki Audi A6 ? Možda i ne ?

Koliko sam primetio, bukvalno svi modeli te neke srednje klase(BMW 5, Audi 6, Mercedes E) i motorima do 2000ccm imaju klošarska sedišta(blago rečeno), pa će te leđa boleti bez obzira na međuosovinsko rastojanje i položaj table i letve volana.

Možda bi rešenje bilo da kupiš sedišta iz M3 i staviš u taj trenutni ili da iskopaš neki E91 sa boljom opremom(320d sa 150-170hp, automatik i M-power paketom, valjda se tako zove varijanta sa iole normalnim sedištima, one šatro kadice).
Ili neki Audi A4 S-Line.

Moje neko mišljenje je da sva veća vozila sa motorima ispod 3.0 ne treba uopšte gledati, jer ih strahovito zakidaju sa opremom, a o snazi 2.0 motora(150 konja) na skoro 2t mase i osećaju vožnje na najjeftinijim verzijama vešanja i najužim točkovima je bolje ni ne počinjati.

Bolje je imati manji model u takozvanoj "full" opremi, nego 10% prostraniji a 10 puta "siromašniji"(nije ni tih +10% neki "prostor", više je kompenzacija na svakom koraku), a zaista ti ništa neće preporoditi kičmu i osećaj za volanom kao sedište visoke klase. Tu je 95% tog osećaja i "idealnog" položaja, gde ne moraš svaka 2 dana da ga čačkaš ispočetka.
[ Nocni @ 01.08.2011. 11:13 ] @
Citat:
milivoje t: Pa odlican je taj zabarski 1.9dizel, ne znam da ima neku falinku, ja sam vlasnik, a ti serviser pa mi reci,


Dobar jeste ali nije mu kvalitet kao malo starijim jtd motorima... mi smo pricali o mjet motoru kojeg imas u toj alfi i u fiatu bravo... ima prilicno vise kvarova nego nekadasnji motori iz nekog stila koji se kvario tek posle ogromne kilometraze i sl. Ima ruzan i neugladjen rad dok je hladan, kad tu alfu upalite ujutro zimi imate osjecaj da ste u vodenici a ne u autu, brizgaljke su im osjetljive na losije gorivo... sama ta tehnologija visestrukog brizganja tokom takta je komplikovana i zahtjeva vrlo cisto gorivo koje mi naravno nemamo... Generalno, problem je u tome sto vecina proizvodjaca pokusava da sto vise pojeftini proizvodnju i usmjeren je prvenstveno na prvih 5 godina exploatacije... kasnije dolaze ogromni problemi i skupi kvarovi kojih ranije nije bilo...
[ Sceka @ 01.08.2011. 11:51 ] @
Citat:
Flo33: Tek sada sam video post. Dakle, ako vidite interesantan model za Vas, od cene odbijte slovenačke dažbine, i po toj ceni možete kupiti , pričam o neregistrovanim vozilima.Naravno 500€ je minimum koji još možete spustiti, to im je psihološka igrica, i znati da ima jako poštenih i ozbiljnih dilera, tako i onih drugih. Veći daju garancije na km, i godinu dana na vozilo. Naravno, svaki je moguće oterati u servis na kontrolu, a ako nema servisnu i ne gledati ih


Pa imam dva burazera u Ljubljani. Nazalost, obojica se razumeju u automobile manje od svakog srednjoskolca, veze nemaju a jedan i ne vozi, ali nekako cu se snaci... A mogu i tebe da kontaktiram... Na jesen bi kupio nesto, sad se samo raspitujem... :)

Pozdrav!
[ dukanizi @ 01.08.2011. 12:18 ] @
Moj glas za mondea, mislim da je ford odlican izbor.
[ jnk @ 01.08.2011. 12:29 ] @
boris tadic: To što su sedišta bez kože i neprofilisana(sportska) ne znači da su neudobna. Stavljati sedišta iz manje klase zarad udobnosti bi bio glup posao jer sigurno ne bi bilo udobnije a pogotovu ne sa m3 sedištima. Druga stvar, ta klasa (serija 5, e klasa i a6) su mnogo udobnija za duža putovanja zbog samog međuosovinskog rastojanja i mesta u gepeku a i buka vetra je solidno manja zbog same veličine automobila. Današnji modeli sa 2.0 dizel motorima imaju solidno preko 170 ks pa čak i tu klasu mogu lepo da izdrže, idu oko 9s do 100 a još bolje imaju solidna međuubrzanja kada treba za preticanje.

Svakako je udobnije imati bar 3.0 motor sa skupljim sedištima ali razlika između 530 i 520 je u startu 10k eur u osnovnoj opremi, što je jedan omanji automobil. Ok ovde se priča o polovnim gde niej tolika razlika ali i tada postoji razlika u potrošnji, registraciji i održavanju. Znam da će neko sad reći onaj ko kupuje bmw peticu ne razmišlja o 10k evra ili ne razmišlja o potrošnji al to ne treba komentarisati.
[ mozdasamjaamozdainisam @ 01.08.2011. 12:40 ] @
Citat:
dukanizi: Moj glas za mondea, mislim da je ford odlican izbor.

+1 Modeo je sasvim pristojan auto; jedino da ti sam sednes u njega, da ga probas pa da oformis misljenje. Inace, tehnicki dosta pouzdan automobil;

Citat:
Boris Tadić:
Bolje je imati manji model u takozvanoj "full" opremi, nego 10% prostraniji a 10 puta "siromašniji"(nije ni tih +10% neki "prostor", više je kompenzacija na svakom koraku), a zaista ti ništa neće preporoditi kičmu i osećaj za volanom kao sedište visoke klase. Tu je 95% tog osećaja i "idealnog" položaja, gde ne moraš svaka 2 dana da ga čačkaš ispočetka.


Apsolutno se ne slazem sa tobom. Flo33 je vec istakao - a ja se u potpunosti slazem sa time, da vece vozilo (tj, vece medjuosovinsko rastojanje) donosi samo po sebi veci komfor. Tako da dzaba da ima milijardu dugmica po volanu / vratima / konzoli, da ima kozu, klimu, siber ili sta god vec - kad ce da 'pocupkuje' sa svim tim dugmicima sto ih ima.

Vozio sam poprilicno dosta automobila (imao u vlasnistvu i / ili leasing 14 automobila), a vozio jos barem 5 x toliko - i misljenja sam, radije vece vozilo sa manje opreme, nego obrnuto...
[ Zarko Silic @ 01.08.2011. 13:20 ] @
Medjuosovinsko rastojanje igra ulogu kada je kvalitet voznje u pitanju, ali ne u 100% slucajeva.

Postoje vozila sa manjim medjuosovinskim rastojanjem koji se lepse i udobnije voze od pojedinih "autobusa".

@Flo33

Onaj 1. BMW sa postavljenih linkova je najbolji odabir (vidim da je vec prodat). Najmanje je sumnjiv. Ima manualni menjac i odlican motor.

One 2 karavan Honde ubedljivo najlosije idu. Teske su i trome. Sa njima ne bi bio zadovoljan, sasvim sam siguran; u sta bi se uverio nakon prve probne voznje.

Polovni Pasati sa DSGom nisu pametna kupovina.




[ Boris Tadić @ 01.08.2011. 14:55 ] @
Ja pročitah
Citat:
sadašnji E46
a to je serija 3.
Što se tiče međuosovinskog rastojanja, pa ne poredimo Golfa i Maybach-a da bi se na prvom sve treslo a drugi sve upijao...
Sigurno je udobnija serija 5 od serije 3, mora biti, ali nije neka dramatična razlika, posebno ne vredna kao trenutna 2 cela auta. Druga stvar, auto ne voziš samo pravolinijski, pa da ga gledaš samo po tome i da se svega mogućeg otarasiš zarad ničega spektakularnog. Nije ni serija 5 neki pojam udobnosti, da se ne lažemo.

Za sedišta nemaš pojma koliko znače na putovanjima iznad 300km u komadu. Ništa ne boli, ništa se ne koči, namestiš jednom u odgovarajući položaj i voziš mesecima i svaki *ebeni dan se podsetiš da je dobro što ih imaš.

Ne mislim na trkačke kadice, nego na



Potpora sa svih strana ne može da se poredi ni sa jednom "klupom". Ubeđen sam su 20% deblja od običnih, gde god treba, te udobnija i za vertikalne vibracije, one što najviše brinu.
Ista je šasija na svim modelima, moraju biti iste i šine za sedišta, nema šta da se budži. Ugrade se za 5 minuta. Za cenu nemam pojma, ali čisto sumnjam da koštaju preko 400-500 evra neka u vrhunskom stanju.

Uostalom, ako su vibracije glavna briga, na 250 hiljada kilometara je vreme da se promeni već drugi-treći set amortizera(za početak)...
Čovek nije naveo ni verziju modela koju vozi.

p.s. Vozio sam Audi A6 '00. 2.4 benzinac i kasnije 3.2 isto godište, to je kao neki drugi auto, kao da je dve klase iznad, skoro kao da sam uzeo A4 1.6 i A8 4.2 da poredim. Veze nema jedan sa drugim, i to kada izostaviš snagu motora i obrtni moment.
Isto im je samo mesto potrebno za parking.
[ Flo33 @ 01.08.2011. 15:49 ] @
Ovako, danas sam isprobao istog mondea, u odlicnom stanju je, vlasnik je auto moto savez slovenije, tj njihov odeljak koji izdaje automobile firmama, konkretno, ovaj je neka strana imala za prodavca, naravno redovno servisiran, sedista kao da niko nije sedeo u njima, oni posle 3 godine moraju prodati auto, jer starije nemaju u ponudi, ostave mi registraciju, vazi do maja, itd. Cena 9500.

Mislim da sam se odlucio, pogotovo jer je prvi pik prodat.

Nocnom dodjem gajbu piva, samo bih molio da mi poznavaoci nesto kazu o tom motoru, i podvozju. I potrosnja od 8,4l mi deluje neverovatno za 2l benzinca, mesana voznja
[ Flo33 @ 01.08.2011. 16:00 ] @
I, jel postoji varijanta kupovine after market lajsni, ceo auto deluje odlicno, i sve, ali ona imitacija drveta je blagi uzas:-D
[ Milojkovic @ 01.08.2011. 16:27 ] @
Ford je zlo i naopako, od te mrcine bezi sto dalje.
[ Zarko Silic @ 01.08.2011. 16:31 ] @
Potrazi negde A6 20 tdi, ili jos bolje 30 TDI, kada kazes da zapremina nije toliko bitna prilikom registracije, sa manualnim menjacem.
[ milivoje t @ 01.08.2011. 16:46 ] @
Citat:
zarsilic: Potrazi negde A6 20 tdi, ili jos bolje 30 TDI, kada kazes da zapremina nije toliko bitna prilikom registracije, sa manualnim menjacem.
Za te pare tesko. Ali za nesto vise: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5011452&show=1

[ Nocni @ 01.08.2011. 17:16 ] @
Lajsne se mogu naci nove ili polovne samo treba naci slomljenog takvog mondea ili da neko prodaje na ebay... to je "ghia" oprema i zato je drvo a vecina takvih auta nemaju drvene aplikacije... ni ja nesto ne volEm to u unutrasnjosti bilo kojeg auta.
Ovaj A6 je za 50% skuplji od mondea, treba ga registrovati itd...

Racunaj da ce ti potrosnja biti desetak litara ali svakako je to dobra kupovina i svakako si uzeo vozilo koje je 4-5 godina novije od onih koja si htio u startu... Moze se voziti nekoliko godina i opet se prodati uz veoma mali gubitak... za razliku od svih ostalih navedenih vozila u ovoj temi radi se o aktuelnom modelu koji se moze kupiti i nov... ostalo su stari tipovi...

Pozdrav
[ Flo33 @ 01.08.2011. 18:07 ] @
Mrcina je i bmw sa 2l benzincem. Gledajte, iako volim kola, ne planiram bacati pare, 14000 je previse za 7 godina star auto. Kakav god da je. Registracija, tj osiguranje se racuna po kw, granice su 70-100-130 kw do 130 je sve sa dazbinama oko 1600e na godinu, preko je 2600e. Zbog malo snage nepotrebnih 1000e vise. Videcu tog mondea, http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5032366&show=1 bi zeleo da cujem malo i o toj 159ci, slucajno videh ovu, pa se setih da je neko pomenuo da je ok auto.

A i registracija bi bila 1000e zbog manje snage, sto uz potrosnju dizela deluje zanimljivo. Mada kada se setim 166ce.. iako sa motorom nikada problema, sa svim ostalim da
[ milivoje t @ 01.08.2011. 21:02 ] @
Taj novi mondeo nisam vozio. Vozio sam model pre toga, tvrd auto i ne preterano udoban za razlupane drumove kakvi su u srbiji, dizel motro je imao klasicne probleme sa nasim grivom.

159 iz 2008 je restilizovan model, sto najvise podrazumeva ispravke nekih bagova i samanjenje mase autmobila. Osecaj voznje potpuno drugaciji u odnosu na 166.
159 je masivna i cvrsca od 166. 166 nekako pliva, a ovo je tvrdji auto. Krivinu savladava kao po sinama. bolje zvucno izlovan, kvalitetnije izradjen, mnogo vise podseca na nemacku skolu nego na talijane. Na kraju veci deo tog auta je GeneralMotors, a ne Alfa. Vozio sam firminog 2.2jts, vozili ga mnogi, pa ga nisu unistili, probao sam i taj 1.9jtdm. 159 je masivan i tezak auto. Kada sam vozio jts na mali servis popricao sam majstorima oni tvrde da 159 nema hronicne bolesti kao starije AR sa trapom. Dizel motor u Srbiji ima bolesti vezane za lose gorivo, kao i svaki dizel motor, ali ti ne zivis u Srbiji pa nemas tu brigu. Koliko vidim u oglasu uz auto ide i garancija 1 godina.
Sta da ti kazem probaj, provozaj. Popricaj sa nekim vlasinicima.

Sto se tice osecaja kada vozis Alfu ili BMW u odnosu na konfekciju, o tome ne vredi pricati.
[ Flo33 @ 01.08.2011. 21:08 ] @
Hvala puno na odgovoru. Probaću je, da, još sam otvoren za sve. Oprema u ovom je odlična, sedišta su kao u mojoj staroj alfi, tako da se nadam da će biti isto udobna.

Žarko, koliko bi se dalo nm dobiti na ovom motoru?
[ Zarko Silic @ 01.08.2011. 21:33 ] @
Izmedju 50 i 60Nm, ako jer rec o ovom MJTDu
[ Flo33 @ 01.08.2011. 21:46 ] @
Da, o tom sa zadnjeg linka. Znaš nešto više o ovome? http://www.pro-bitz.com/eshop/...Sportwagon-JTDM/prod_1729.html
[ Nocni @ 01.08.2011. 21:51 ] @
Alfa se kupuje srcem a ne mozgom... ako ti se svidja taj njen neozbiljni yebachki smek koji ima onda je kupi...
Vidis kakve su anomalije, ovaj mondeo dizel je isto godiste kao onaj koji si probao a skuplji nevjerovatnih 5.000€... Ali meni se ne svidja ni ova sljastece siva unutrasnjost mozda je cak i tamno drvo bolje od ovoga...

Nemoj Zarku pominjati box tunning... box nije dobro stavljati jer on ima funkciju da laze ECU o ulaznim podacima i parametrima i ovo sto je ovdje napisano je bajka... U principu box vecinom optereti turbinu i daje oko 10 do 15% vecu snagu... na duze staze motor strada...
Klasicni chip tuning je mnogo bolji (a zato je i skuplji) kad optimizaciju uradi profesionalac onda to moze godinama da se vozi...
[ Milojkovic @ 01.08.2011. 21:55 ] @
Ova Alfa 159 je toliko nasminkana i bas mi deluje mocno pravi auto onako bas po mom ukusu.
[ Flo33 @ 01.08.2011. 22:04 ] @
Ja o tome i govorim, da su ovde benzinci skroz potisnuti i nisu na ceni.

Gledaj, ne pratim nešto novitete auto industrije, nisam u toku sa tim, tako da svaki predlog je dobrodošao. Cenim iskustva drugih, kao i vas majstora. Probaću i Alfu sutra, nije problem, ali ću do kraja nedelje prelomiti nešto, pa šta god, ne da mi se više juriti. Onaj mondeo je trom, i ta navedena plastika je užas, ali auto, kao auto je ok. Možda mali problem moja navika na turbo mašine me ograničava sa atmo ''osećajem''

A i po nekoj tradiciji, sada je Ar na redu :)

Nije mene strah kvara, kao kvara, već majstora, u mojoj selendri ne postoje, mada ford ima blizu ovlašćenog, mene je panika da nemam auto.

Zanimljivo je da za mondea, i 159 sad tražim neke uobičajene mane, i nešto ih i nema.

Naravno da nisu česti kao vw i bmw, ali ohrabruju i forumi ta dva modela


[ Flo33 @ 01.08.2011. 22:09 ] @
Gospodine Milojkoviću, ne znam da li trolujete, ali skapirao sam, ništa nije dobro za vas, ako nemate predlog šta jeste dobro, hvala na učestvovanju u temi.

Verovatno je golf I mašina po ukusu, nema šta da se kvari.
[ Milojkovic @ 01.08.2011. 22:36 ] @
Gresis masina po mom ukusu je golf 2 dizel.
Kad bih uzimao sad nov automobil to bi bio Fiat grande punto u klasi malih automobila.
Fiat Bravo u klasi malo veceg auta.
Alfa 159 za smekerisanje.
Kia ceed 1.6 dizel za neku racionalnuu sredinu.
Toyota Avensis 1.6 benzin za srednju klasu.
Za luksuziranje hm hm hm...Lexus.
[ Zarko Silic @ 01.08.2011. 22:46 ] @
Citat:
Flo33: Da, o tom sa zadnjeg linka. Znaš nešto više o ovome? http://www.pro-bitz.com/eshop/...Sportwagon-JTDM/prod_1729.html


Nikako to. Postoje mnogo bolji Boxovi:

http://www.ptronic.com/index.p...)&MotorisationFilter=29646




ali ni to NE, ako se automobil moze uraditi na kulturan nacin, a ova Alfa svakako moze.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 02.08.2011. u 01:26 GMT+1]
[ Flo33 @ 01.08.2011. 23:04 ] @
Fino povećanje. Recite mi, koliko bi remap bio kod Vas. Može i na pp.

U stvari ne znam jel uopšte i potreba za tuningom, mada mi 120ks i 280nm deluje prilično slabo, ako auto ima 300kg više od serije 3?
[ jnk @ 02.08.2011. 01:41 ] @
Obavezno uradi neće škoditi a vredi tih para.
[ Flo33 @ 02.08.2011. 11:45 ] @
Otišla i AR :) pa neverovatno, u dan se auti prodaju
[ tdusko @ 02.08.2011. 13:05 ] @
Nema narod para :). Razmisli ti jos neki dan i ako se mondeo ne proda znaces da nesto nije u redu sa njim :)

[ Flo33 @ 02.08.2011. 13:34 ] @
Znam da nije u redu, benzinac je :-D verovatno ce onaj dizel pre da ode, i ako je 5ke vise
[ milivoje t @ 02.08.2011. 14:30 ] @
BMW i Alfa prvi vlasnik, redovna i proverljiva servisna istorija autmobila, mala kilometraza, nehavarisana vozila u prvoj farbi, kao nov enterijer, u slucaju alfe garancija 1 god.
Takvi automobili u Srbiji prakticno ne postoje u oglasima, ako se slucajno pojave trenutno planu, eventualno se pojave na placu zastupnika bmw-a, ali cene nisu ni blizu povoljne kao kod vas.

[ Slobodan Miskovic @ 02.08.2011. 14:38 ] @
Ovako nesto jel si gledao? Izgleda ok i u garanciji je.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4885314&show=1
[ milivoje t @ 02.08.2011. 15:17 ] @
Slobodane jesi li vozio nekad S40, nisam seo u novije Volvo autmobilie, pricaju ljudi da nisu pojam udobnosti... vidim da im je unutrasnjost skandinavski svedena... Inace to je 2.0 hdi pezo-citroenov dizel motor u Volvou.

Mozda ovako nesto:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4937928&show=1

Mada vidim da ima jos par lepih 159ki 1.9jtdm, sa garancijom, a jedna i sa mogucnosti od 2 godine garancije ako dobro razumem slovenacki...
[ Flo33 @ 02.08.2011. 15:34 ] @
Da, mnogo bolja situacija je ovde, nego kod nas. Upravo me zvao prodavac AR, covek koji je rezervisao se ipak odlucio za neki drugi auto, tako da sutra ide na pregled. Prednost bi dao alfi, razlika u ceni se isplati za manje od dve godine kroz osiguranje i potrosnju, isto godiste, bolja oprema, ako je zadrzala udobnost od pre, i tu je prednost, ima mnogo vise zastupnika od forda, a i na kraju, videli ste, dizeli za dan odu, benzinci tesko, pri prodaji
[ Flo33 @ 02.08.2011. 15:40 ] @
Milivoje, razlika se plati u dazbinama :-) registracija, osiguranje i kasko za 100kw je 1600-2000e zavisno od osiguravajuce kuce. Koliko je dizel kod nas? Ovde 1.22 na petrolu, benzin 95oktana 1.3
[ milivoje t @ 03.08.2011. 15:53 ] @
Kod nas Evro dizel ima istu cenu kao benzin ili je skuplji od benzina, zavisi od pumpe, a pod benzinom podrazumevam bezolovni 95 (mada taj veze nema sa 95 oktana, al ajde). Od benzina imas jos neki Evro bezolvni 95, kao cistiji i skuplji od obicnog bezolovnog i na retkim pumpama drze i bezolovni od 98 oktana ja samo znam za Eko pumpe u beogradu.

Cena je oko 1,3 evra, kurs evra ide gore dole svaki dan pa...

Tako da je u Srbiji dizel izgubio prednost kao jetinije gorivo. Ostaje prednost manje potrosnje dizel motora i elasticnosti u voznji, ipak odrzavanje dizela je nesto skuplje, tu je i plin koji kosta oko 60 centi... Tako da su benzinci u srbiji na ceni.
[ Flo33 @ 03.08.2011. 16:32 ] @
Dilema resena! Sekta je pobedila :)
[ jnk @ 03.08.2011. 19:37 ] @
Nek je sa srećom. Trebaće ti
[ Flo33 @ 03.08.2011. 20:36 ] @
A nek ide život, kada sam obrnuo par krugova po Ljubljani, već sam bio gotov.

Napisaću posle utiske i stanje auta, možda nekome znači, a i red je, svi ste po malo pomagali
[ milivoje t @ 03.08.2011. 20:51 ] @
Citat:
Flo33: Dilema resena! Sekta je pobedila :)
Cestitam, pa da ga vozis u zdravlju i veselju :) !
Posto se osecam delom odgovornim za izbor 159ke, napisi prve utiske, interesuju me.
Pozdrav.
[ Flo33 @ 03.08.2011. 21:30 ] @
Hvala najlepše, da, da nisi spomenuo, ne bi se ni setio nje, iskreno. Tako, ako me bude zezala, ti si kriv ;)

Elem, spolja je kao čaša, ima iznad zadnjeg desnog točka neku crnu mrlju, kao od gume neke, čini mi se da ga je neko biciklom očešao, ili možda u transportu, ništa strašno, oko 2 cm, mislim da bi se dalo i oprati, gume su u redu do ove zime, kad idu zimske, pa sledeće leto ću dati nove letnje.

Spolja nema više zamerki u odnosu na nov auto.

Unutra je koža ok, vozačko sedište je malo, ne znam kako da nazoven to, nije ispucalo, nego ono najnormalnije od nekog korišćenja,i sunca, znači koža u redu, ono što ostaje od nekog sedenja samo. Ostala su skoro kao nova.

enterijer u redu, bez zamerki, jako mi se sviđa dizajn, mada je navigacija nisko malo.

Iza mene teško da će se neko opružiti, ali obzirom da i ne vozim nikoga iza, tj retko kad, to je ok.

Kvačilo je meko, što me malo bunilo posle BMW-a, ali se lako navikneš, posle par šaltanja, i mislim da će biti bolje za te gradske uslove, neće me odvaljivati levica u gužvi.

Menjač je čudan. Stara AR mi je imala dug hod, ova nije jednako raspoređena, ili mi se čini? Inače je precizan.

To, i par nekih detalja od plastike koji su bzvz ću zanemariti, prihvatam to kao žabarski šmek :)

Jako mi se svidelo u gepeku što ima par pregrada za stvarčice, što mi je u svakom autu nedostajalo, stalno su mi letele stvari okolo.

Gume nije bušio, rezervna i dizalica su u foliji još :D

Moram priznati da je dizajn jako lep, mnogo je lepši kada se zagledaju detalji, nego tako sa par metara.


E sve je to bilo ok. Onda je test vožnja došla. Nisam stigao ni do prvog semafora, ja sam bio kupljen. Ono je BMW sa Italijanskim dizajnom! Toliku težinu auta i osećaj čvrstine nisam očekivao ni najmanje. Nema ni traga škripkanju, lupkanju, ili bilo čime. Obzirom da se ja sa enterijerom odnosim sa pažnjom, tako će i ostati.

Osećaj za upravljačem je odličan, to je taj ''BMW'' osećaj. konzola oko vozača ide, sve okrenuto ka meni! Masivna tabla, ok plastika, ne kao BMW.

I ono najbitnije. Ljudi, ja JTDM nisam vozio. Ono vuče i čupa kao blesavo. I to kažem posle godina vožnje BMW-a sa istom snagom. Ne znam da li je on čipovan, ali obzirom da su kilovati i nm isti kao u mom sadašnjem autu, iskreno, Alfin poteže 30% bolje.

Vešanje definitivno ubija moj sadašnji auto. Otišao sam u industrijsku zonu, tamo je sve gladak asfalt, i 90 stepeni raskrsnice, i krivine, leži savršeno. Terao ga preko pruge, jer cela Slo je ispresecana prugama, ne gubi se kontrola, ali nije ni da se ne oseti neravnina.

Kočnice više nego odlične.

Od opreme ima PDC, ok radi, mada nisam skapirao šta će na krovu dugme za iste??
Grafički prikaz ima.

Senzori za kišu, itd, itd. Fabrička navigacija je zamenjena sa JVC ex7000 mislim da je oznaka, Navigacija, hard disk, mp3, ipod, hd, bla bla. Veliki plus, jer bi i sam to kupio, a oko 900€ dodje. Navikao sam na isti,1din pionir u mom, sa 7 cola touch screenom, i teško da bi se vratio na normalni kasetofon, a moj ne paše tu.

Ima i frižider, što mi super dodje, uvek sam hladio piće na ventilatoru klime :D

Ostalo ne znam još šta bi rekao, samo da me je auto kupio odmah.

Znam ja da nije to kvalitet BMW-a, i ne očekujem, ali ponuda je bila stvarno ok, 3 godine star dizel, sa malom kilometražom, redovno servisiran, i održavan, sa poreklom, i još 1 godina garancije na motor i menjač, koja se može produžiti za još jednu.

Dobio sam 50% popusta na obavezno i kasko osiguranje, što kao strancu obično retko ko da, do duše od cifre nije hteo odstupiti ni za evro, jer je svestan da će takav auto da odmah ode. BTW, samo 2 dana je tu, još nisu ni sva dokumenta stigla, bio rezervisan već prvi dan, ali čovek nije dobio dovoljan kredit valjda. Sinoć me prodavac zvao, jer sam ga 2 puta zvao tokom dana da vidim jel dobio čovek ili nije.

Ford je isto bio u redu, ali iskreno, sem prostora nije imao ni jednu stavku koja je konkurentna, neću ulaziti koji bi bio pouzdaniji, to je sada nagađanje.

Uostalom, servisna mreža je posle renoa verovatno najbolja, Italija je na sat vremena, pa ako nešto treba, tamo ih ima zilion, cene su jeftinije od Nemačke konkurencije.

Hvala još jednom na savetima, nadam se da se neko neće ljutiti što nisam poslušao njega, ali vodjen 50% srcem i 50% razumom sam presekao, jer mi je dosadilo. Uostalom više od 2 godine neće biti kod mene, tako da se nadam da za tih 60ak hiljada neće biti nekih problema.

[ Nocni @ 03.08.2011. 22:00 ] @
Nek je sa srecom... lijep je to auto...
Ovo sto kazes da 30% bolje ide od bmw-a je cudno jer e46 320d ima sa 136 ili sa 150 konja a ta alfa ima 120... Moguce je da ti je bmw pokvaren, da je alfa cipovana ili da je u njoj onaj motor sa 16 ventila od 150 konja a da je u oglasu greska...
Sto se tice osjecaja u voznji koji ti zoves bmw-ovski... svaka alfa koja je ocuvana ima dobro lezanje na putu a posebno u krivinama i perfektan osjecaj za vozaca... to je mozda i najveci kvalitet svake alfe romeo od davnina...
[ Flo33 @ 03.08.2011. 22:20 ] @
Hvala lepo. Ne, BMW je 318d, 116 konja. 280nm. A AR je 8v. Moguće da je čipovana. Sutra treba servisna da stigne, pa ću videti. Inače, Uslovi kupovine su jako dobri, pored garancije, ako se otkrije recimo da kilometraža nije tačna, ili da je havarisan, auto kuća vraća auto lizingu u Belgiju, i vraća ili pare, ili dovozi podoban auto. Uz zamenski, naravno. Tako da nisam ni insistirao da odmah sada idemo na proveru, to ću kad ga uzmem, pa nađem vreme.

Dizel je ovde dosta bolji, znam samo po 100km razlike na 64l u odnosu na Srbiju, tako da se nadam da neće biti tih problema.

Iskreno, čudim se, znam AR, imao sam 2, doduše starije modele, čini mi se da je kvalitet izrade dosta, dosta bolji. Nikada nisu motori bili sporni, pa ni ostala mehanika sem trapa, ova deluje na prvi pogled za dve klase iznad. Jel su to neki pomaci bili, ili šta, ne znam
[ Flo33 @ 04.08.2011. 16:34 ] @
je bi se dao neki engleski 'firmware' ugurati, ovaj belgijsko-flamanski, sta god da je nista ne razumem
[ tdusko @ 04.08.2011. 20:55 ] @
E uzdravlje nek ti bude :). Nisi pogresio sigurno jer kilometrazu koju planiras da predjes nije nista posebno za taj motor. Menjaj ulje, filtere, sipaj goriv i teraj. I da... peri/lickaj da uvek bude cisto i da mirise. Ipak je to alfa, ne ide da bude prljava ;)
[ Flo33 @ 03.09.2011. 23:12 ] @
Evo, da se javim posle 10ak dana vožnje, i 1600km.

Utisci su sledeći:

sam primerak je u odličnom stanju, bez ikakve greškice, i dalje odaje utisak čipovanog auta, jer mi je stvarno 120ks sumnjivo.

Potrošnja mešovito je 7l po bordu, tj 90l za tu kilometražu je otišlo. Može to i bolje, obzirom da je 8v. Udobnost je u redu, mada mi smeta malo previše direktan upravljač, tek oko 60km/h otvrdne. Mesta nazad ima malo, za recimo ženske :D ili neku decu, ako sede iza mene. Kaseta lol je dovoljna za ipod, par usb-a i cd-a. Gepek je isto manji, obzirom da je sw. No, to su stvari koje me ne dotiču ni najmanje. Sem tog volana, voleo bi da je malo krući. Ležanje na pravcu savršeno, krivine ne kao BMW, naravno, ali zadovoljavajuće. Sama upravljivost je odlična. Rupe i ne upija nešto savršeno, ali to je posledica tvrdog ogibljenja, tako da šta da se radi. Nije dramatično, BMW je gori po tom pitanju.

Podešavanja sedišta vrhunska, ni sam ne znam kako sve može, i u kom pravcu. Moram reći da i ako se nisam dugo vozio u novoj trojci, AR ne zaostaje, šta više (supprise). (lično mislim da je i stara trojka bolja od nove, generalno gledano) Oprema je sve što se može staviti u auto, sem ksenona, i lepo je raspoređena, i nije teško koristiti, sem kretenske ručice za cruise, i dugmeta za jačinu ventilacije, koji se ne može doseći ako ste u 3. i 5. brzini.

Farovi fenomenalni, kao i svo osvetljenje. Mesta za sitnice nema, i nije lepo organizovano na centralnom stubu. Menjač je sve bolji što se duže vozim, mada je malo pretvrd za moj ukus, ali glatko ide šaltanje. Sam odnos brzina je dobar, mada je peta često nepotrebna, jer u 4. brzo dodje do 130, 140km/h.

Kvačilo odlično, tvdo, kočnice stvarno rade posao na nivou, svidja mi se hill assist, koji drži na uzbrdici 3sek. Preglednost nazad loša, ali su senzori zato odlično odrađeni. Retrovizori veliki i rade posao kako treba.

Sam auto jeste dosta kvalitetniji od prethodnih AR, čak su se jako približili premium segmentu, mada realno, cena nove i jeste skoro pa u rangu premiuma.

Motor apsolutno najbolji dizel kojeg sam ja terao. Tako miran i tih rad nisam ni sanjao da može biti, snaga je od 1.500 do čak 4.000 rpm, ravnomerno povlači, turbo lag ne osećam. Od treće brzine na gore, ne bi ni znao da je dizel, morao bih da se potrudim da skontam.

Sve u svemu Bangle je uspeo da uradi posao za koji je doveden, zadovoljan sam pazarom.

I za kraj bi rekao da stavka koja igra ulogu takođe kod mene, izgled je tako dobar da se ne mogu nagledati auta. Studio G je još jednom dokazao da su dizajnerski genijalci.