|
[ eluv @ 01.08.2011. 09:18 ] @
| Pozdrav,
Imam pomalo cudan problem sa Ford Mondeom 2.0TDCi / 96kW, 2004, stvarnih 180K, auto je uzet iz prve ruke, od rodjaka.
Prije 20ak dana mi se desilo da se tokom voznje upali ESP, a onda minut zatim i blinkanje grijaca, gubitak snage, padne kilometar sat i trip / KM displeji izbace crtice. Nakon restarta sve bude ok, ne ostaje MIL upaljena. Ovo se desava svaki put kad upalim klimu i to otprilike nakon 15 min voznje s klimom.
Ukoliko ne palim klimu, ovo se ne desava, ESP /ABS radi normalno.
Isao sam na dijagnostiku i nadjeno je P0500 vehicle speed signal, a u tabli sam u test modu procitao sledece:
D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message).
Posto je bilo i pada napona kad se ukljuce potrosaci, majstor je savjetovao zamjenu remena i spanera i to je uradjeno. Sad vise nema pada napona, ali je primarna greska ostala.
Napominjem da pri startovanju klime nema pada broja obrtaja, nema gubitka snage primjetnog, nema cudnih zvukova, klima normalno hladi.
Ja sam jos pretresao sve osigurace pod haubom, da iskljucim los kontakt.
Ako neko ima ideju sta dalje ( osim da se vozim bez klime ), bio bih zahvalan.
Pozz |
[ vladd @ 01.08.2011. 11:55 ] @
Veza izmedu klime, odnosno ventilatora(ukljucuje se drugi i rade u nekom modu oba) i ESP(abs) sistema jedino preko nekog cvorista mase, koje je eventualno korodiralo ili ima neki nedefinisan spoj. Takodje i masa sa accu treba da ima korektan spoj sa sasijom.
Poz
[ eluv @ 02.08.2011. 18:55 ] @
Tako i ja razmisljam, ali buni me tih cca 15 min od paljenja klime do pojave greske, prilicno je tacan interval, da je los spoj pojavljivalo bi se u nepravilnim razmacima. Kolika je sansa da se kondenzat iz klime nekud sliva kud ne treba ili da je neki kabl/konektor suvise blizu cijevi kud ide gas? Ispod auta povremeno imam nesto kondenzata, nekad vise, nekad manje, nekad i nema, ako kratko idem, sto je i normalno.
Pokusao sam i sledece: vozim se 10 min s klimom i nema greske, iskljucim je i nista, opet za 20ak min ukljucim ponovo na 10 min i tako citav put i bez greske. Samo ako ostavim duze od 15 min pojavi se greska, izludi me ovo.
Pregledacu sve mase cim stignem, kao i konektore.
Pozz
[ vladd @ 03.08.2011. 13:55 ] @
To znaci da problem postoji stalno, a da nakon 15 minuta ECU odluci da je to greska za prikazivanje, u nekoj formi, bez trajnog memorisanja.
Tako da ne treba da obracas paznju na "15 min", to je samo odredjeni period koji je ostavljen ECU-u da osmatra gresku, pa ako je greska uporna da je signalizira.
Treba da pronadjes uzrok, i da ti "smeta" to sto postoji neispravnost, a ne lampica na instrument tabli.
Poz
[ eluv @ 03.08.2011. 16:43 ] @
Hehe, naravno da postoji problem, ne smeta meni lampica vec to sto se ne mogu 'laditi
Ovlasteni je odustao od traganja, jos dvojica neovlastenih i sad sam ostao samo ja da se s tim borim, jer jedino meni smeta
BTW zakljucah danas jedini dostupan kljuc u gepek, drugi je 1300KM dalje u dijaspori,a dijaspora se kupa narednih 15 dana na jadranu:S... Ovaj auto je bas neki baksuzan, pokusao sam zicom pored vrata ali unutrasnje kvake ne rade kad je " double lock " aktivan, pozovem kljucara, cesljao sat i po i odustao, kaze dolazi mu sutra neki expert da on to otvori, tako da je Ford na godisnjem:S
E da, zvao sam i Ford zastupnika, kazu mogu da urade drugi kljuc ali samo dok je auto na dijagnostici, bez auta ne moze:S
Sad znam sto Forda niko ne voli:S
Pozz
[ Nocni @ 03.08.2011. 17:27 ] @
U kojem si gradu na primorju? Mozda ti mogu poslati nekog da ti to otvori za minut.
[ eluv @ 03.08.2011. 18:26 ] @
Nisam ja na primorju, vec familija iz DE kod kojih je drugi kljuc :S
Ipak, hvala na ponudi, bas sam razmisljao sta bih radio da mi se desilo na moru ovako nesto, sad znam:D
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|