|
[ Flo33 @ 13.08.2011. 17:06 ] @
| Pozdrav, jedno pitanje.
Citroen, C5 dimamique, kolega kupio nov pre 3 godine i 90ak hiljada km, skroz ocuvan, bezgreske, 1.6 hdi, placen 27.000e. sada nema sanse vise od 13 da izvuce. zasto mu je cena tako slaba kao polovnjaku? Ima li taj auto neku tesku manu, kada je slabo cenjen.
Inace, po udobnosti ja nisam seo u udobniji auto |
[ milovanmaric @ 13.08.2011. 19:32 ] @
[ Boris Tadić @ 14.08.2011. 05:31 ] @
1. Slobodno zaboravi koliko je nekada plaćen, nego idi direktno u salon pa se cenjkaj. Ako ti ga ne daju za 18.500-19.000, onda te prosto lažu.
2. Tona i po i 4 cilindra se kotrljaju. Taj se auto ne kupuje za gradske gužve i nije baš svejedno šta je ispod haube.
Opterećenje motora je veliko, potrošnja ista(u 10%) kao na svim jačim verzijama, a opet pošten šleper ne možeš da pretekneš bez uznemirenog želuca.
3. Slaba zastupljenost modela u Srbiji, pa održavanje još uvek nije bog zna koliko jeftinije nego za jače verzije.
Vrlo verovatno se za svaki šraf čeka po 2-3 nedelje, što je suludo kada nisi besposlen.
A tog čeka tu oko "stotke" sigurno jedno 2500 evra troškova, jer je taman ispao iz garancije, pa mu trebaju novi filteri i kaiševi ovoga i onoga, pa nove kočnice, pa samo jedna kvalitetna guma 18" košta kao ceo set 15" ili dva seta 14"(zastupljenih na 98% domaćeg voznog parka), pa kvačilo malo zvecka, pa poneki senzor za nešto što ni serviser nije znao da postoji.
Naravno, dovitljivost srpskih vozača nikada ne treba potceniti, jer je čest slučaj da menjaju samo jednu kočionu pločicu ili samo jedan filter, jer "može to" i mojim ušima omiljeno "je l' koči - koči".
[ Flo33 @ 14.08.2011. 13:34 ] @
Hvala na odg, nemam nameru da ga kupujem, vec sam kaparisao Alfu 159. Samo radoznalost, auto izgleda i oseca se kao mnogo skuplji susedi iz Nemacke, ako ne i bolje. Ok, slazem se za motor, ali i jace verzije su isto jeftine. On mi je rekao da bi dao auto kuci c5 i uzeo seriju 5, ali da se jako puno doplacuje, pa mi je bilo cudno
[ sasa022 @ 14.08.2011. 16:02 ] @
@Flo33
Mnogi nisu upoznati da zivis u Sloveniji i misle da pricas o stanju na nasem trzistu - dodaj u profilu da si u SLO
[ jnk @ 14.08.2011. 17:23 ] @
Problem je što je taj slučaj (3 godine star, 1. vlasnik, pravih 80k km, perfektno održavan) u manjini. Cenu tog polovnjaka formiraju uvežene c5ice 3-4 godine stare sa 300,000 km, vrlo sumnjivog održavanja i porekla, sa istim brojem km na cajgeru. Ovaj tvoj kolega može staviti veću cenu ali ako misli da ga proda mora izjednačiti cenu se pomenutim krševima.
[ Flo33 @ 14.08.2011. 17:44 ] @
Dobro, ali to važi generalno za sve automobile, ne samo za citroena.
Mada dizajn je jako nazadan, ako pogledam predhodnike u citroenu, tj jako je konvencionalan, sem onog suludog volana.
Saša, poz, mislim da moja lokacija nije toliko važna, koliko sam primetio da je svugde tako?
Poz
[ Nocni @ 14.08.2011. 18:05 ] @
Kako mislis "nazadan dizajn"? Ako mislimo na isti OVAKAV AUTO, odnosno novi i aktuelni C5, slozicu se da su ukusi razliciti ali meni je recimo ljepsi od te alfe koju si ti kupio a cijena im je ista... Sa tehnicke strane... mislim da je isto bolji. Po meni je to dobro sto je cijena slaba i sto je pristupacan vecoj populaciji kupaca... sve sto je vise tih auta koja su, uslovno receno komplikovana i zahtjevna za odrzavanje, meni je bolje... svako gleda iz svog ugla
[ Flo33 @ 14.08.2011. 18:10 ] @
Da, takav. doro, ne nazadan u bukvalnom smislu, više da su upali u nemački stil, nema neke osobenosti po čemu je citroen oduvek bio poznat.
Lično ga na ulici i ne primetim. No, naravno stvar ukusa. Sa tehničke strane ne znam, verujem na reč, ipak vam je to profesija.
Mogu reći da je puno udobniji, sa aspekta vozača, ali i da puno više pliva po krivinama, tako da je teško naći neki balans.
Update: Ajde kada pomenuste to ''komplikovaniji'' da mi date odgovor šta je to po vama ono što auto čini komplikovanijim?
Mislim ono, majstori često imaju svoje favorite, pa im je sve drugo komplikovano, i bzvz napravljeno, ono, pitam se što ne apliciraju za industrijske inženjere i naprave pare pokazujući im bolji način.
Poz.
I ako bi se automobili kupovali samo razumom, niko ih ne bi ni kupovao. Recimo ovih dana me razum vuče da od iste firme u kojoj sam kaparisao 159 samo doplatim 1000€ i uzmem Qashqaia 1.5d isto godište, isto, odlično stanje i garanciju, ali kada ga pogledam, jednostavno ne ide mi
[ Nocni @ 14.08.2011. 18:19 ] @
Problematicno je sto se novi takav 1.6 hdi moze uzeti za 18 ili 19.000€ i sto njemu niko ne postuje sto je on uzeo tada taj dinaik paket opreme i platio ga 7-8.000 skuplje... govorili smo o tome vec... pominjao je @ventura njegovog golfa sa dobrom opremom... Tvoj prijatelj zato moze da vozi taj auto jos koju godinu jer za pare za koje ga moze prodati ne moze kupiti nista bolje...
U principu sva moderna vozila su prilicno komplikovana... posao inzenjera koji rade na razvoju je da sami sebe ostave bez posla :o)... Moderna vozila imaju ogroman broj sistema koji unapredjuju voznju ali bas zbog toga i moraju da se kvare... Kvarovi su nezgodni jedino po vlasnika vozila... serviser se ne sjekira zbog toga...
Da zakljucimo, najmanje se kvare japanska vozila ali globalizacija i tu cini svoje pa je sve vise tih "brakova" kao izmedju nissana i renoa i sl.
[ Flo33 @ 14.08.2011. 18:26 ] @
Ok, ta problematika je vazana za sam čin prodaje, mislio sam da govorite o vešanju, ili motoru da ima problematične tačke.
evo, sličan kao taj u auto kući gde sam našao alfu, http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5046797&show=1
cena jako povoljna. Kolegin auto ima samo crni štof, malo grublji, i crnu tablu. Sa oglasa je iz Belgije uvoz, drugi je slovenačko poreklo. Znači da su u Belgiji još 1000-2000 jeftiniji.
[ Flo33 @ 14.08.2011. 18:29 ] @
Citat: Da zakljucimo, najmanje se kvare japanska vozila ali globalizacija i tu cini svoje pa je sve vise tih "brakova" kao izmedju nissana i renoa i sl.
Da, zato mi je zanimljiv i Qashqai, jer Reno ima zilion ovlašćenih servisa u Slo i prilično su jeftiniji od svih, a delova ima uvek na lageru.
ps još ja mogu promenuti odluku dok mi banka ne obradi papire, ali mi je AR najviše legla za planiran novac. I tako za 50-60k km u naredne 2 godine ne očekujem neke bitne probleme, svi su to automobili ispod 100k km. Naravno iznenađenja su moguća, ali nadam se da ih za tu relativno malu km neće biti
[ Nocni @ 14.08.2011. 18:43 ] @
Odličan je taj C5... kako kolega njegovog da proda više kad je taj tu...i
Što se tiče one priče i pitanja šta je komplikovano...
mnogo je lakše nabrojati šta nije komplikovano u današnjoj auto industriji
Bolja ti je alfa, treba nekad poslušati i srce, ne živi se 350 godina...
[ jnk @ 14.08.2011. 18:46 ] @
Citat: Flo33: Dobro, ali to važi generalno za sve automobile, ne samo za citroena.
A pa mislio sam da pitaš za konkretan primer i da nema potrebe da objašnjavam zašto generalno citroen ne drži cenu. To moje objašnjenje bi uzrokovalo da fanovi francuza odma krenu u kontrapljuvanje nemaca tako da nema potrebe
Inače ja bih umesto kašike pre gledao nissan joke koji nije na platformi dačije dumpstera. Jeste malo kontroverzan dizajn ali vremenom počinje da ima smisla.
[ Nocni @ 14.08.2011. 18:56 ] @
Taman su mu dobro ime dali, kao da se neko šalio... Ono je tinejdzerski auto, opet ćemo u krug do zaključka da su ukusi razlciti...
[ deki77 @ 14.08.2011. 19:54 ] @
poredjenja radi..nema veze sa temom ali poenta je slicna.
Na pijaci gde kupujem hlebi i ostalo pecivo postoje 3 pekare u nizu.U sredini jedna je stalno puna,a red je napolju.Kada udjes unutra u ovo letnje vreme kupas se u znoju jer ima 1000c.Ove druge dve pekare prazne uvek,mada imaju raznovrsniju "robu" od pomenute...cak su i jeftiniji.
Slicno je i sa autima u Srbiji.Mala kupovna moc i milioni pametnjakovica koji se vise razumeju od nekih ing.
Gde je jos uvek Golf 2 na ceni i moze se uzeti za solidnih 2500e.I majstora mehanicara i limara koji su svoje iskustvo stekli krpeci jugice i ardjente te nam sad pricaju sta je "isplativije"...(vise po njih)..a pojedini nemaju ni set imbus kljuceva kad zatreba..
[ Milojkovic @ 21.09.2011. 15:12 ] @
Golf 2 je jos uvek najbolja kupovina naravno ako je ocuvan u odnosu na veliku vecinu novijih automobila i nije slucajno zadrzao visu cenu.
Vreme je pokazalo sta vredi i sta se dokazalo u eksploataciji i tu nema prevare niti ispraznih mudrovanja.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|