[ slavisajov @ 06.09.2011. 10:13 ] @
| Nedavno sam kupio polovnog Pežoa pojavio mi se problem sa strujom , kada upalim poziciona ili oborena svetla povučemi struju sa displeja na komandnoj tabli kao i na bord komjuteru vidi se ali slabo kada ugasim svetla normalno svetli.
Toga nije bilo ranije primetio sam skoro kada mi je pregorela sijalica levog fara , zamenio sam radi ali struju povlači.
Neznam koliko je to opasno tako voziti. Hvala |
[ Zarko Silic @ 06.09.2011. 10:34 ] @
Imas dugmence na instrument tabli sa kojim mozes pojacati osvetljenje table i borda.
Treba da je kod obrtometra pa pokusaj pritiskanjem.
[ rafiki @ 06.09.2011. 21:03 ] @
Ne vuce ti nista struju, nego se osvetljenje multifunkcionalnog displeja i displeja klime automatski smanji kada se upale svetla. Ovo je napravljeno tako da nocu (kada su svetla upaljena) ne bljeste previse. Danju, tj. kada su svetla ugasena, displeji svetle jace da bi bili vidljiviji. Ako aktiviras opciju dnevna svetla (da se svetla sama pale kada se motor upali) onda se displeji nece zamracivati.
Pozdrav
[ slavisajov @ 07.09.2011. 07:55 ] @
Hvala puno na pomoći , samo još ako može opcija dnevna svetla kako se aktiviraju , možda deluje glupo ali nisam dosad imao posla sa ovoliko elektronike. pozdrav
[ rafiki @ 09.09.2011. 16:57 ] @
Dnevna svetla se aktiviraju uz pomoc uredjaja za dijagnostiku.
Rade tako sto se oborena svetla i pozicije napred i nazad pale automatski prilikom paljenja motora, i gase se sa gasenjem motora, dok prekidac za svetla ostaje u iskljucenom polozaju.
Kad je prekidac za svetla u iskljucenom polozaju, nece ti se smanjiti osvetljaj displeja. Ako prekidas prebacis u polozaj ukljucena oborena, svetla ce ostati da gore, ali ce se smanjiti osvetljaj displeja.
Ako aktiviras dnevna svetla, pozicije ce raditi uvek, oborena svetla ce raditi u polozaju prekidaca iskljuceno ili oboreno, a duga svetla se pale/gase kao i ranije.
Pozdrav,
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.