[ ADSL router @ 14.09.2011. 16:38 ] @
Zdravo,

Molio bih nekog da mi pojasni neke stvari vezano za Opel Astru.

Naime u saobračajnoj knjižici stoji:

X17DTL, godina proizvodnje 1998, 1.7 TD 50 kw.

Interesuje me:

1. Koji je motor u njoj (Opel ili Isuzu)

2. Koji model G ili H

3. Koji motor paše za nju (zamjena postoječeg)

[ Milojkovic @ 14.09.2011. 16:59 ] @
Motor je Opel bez interkulera i pasuju svi motori osim onog iz Spejs satla.
[ ADSL router @ 14.09.2011. 17:09 ] @
A nekima ja i do provociranja drugih
[ Milojkovic @ 14.09.2011. 17:22 ] @
Meho trazio si pomoc i dobio si je.U cemu je onda provokacija.U tu karoseriju moze da se ubaci bilo koji opelov motor .
[ ADSL router @ 14.09.2011. 17:32 ] @
Znači može i od astre 2007 godine i 1993
[ Milojkovic @ 14.09.2011. 17:49 ] @
Naravno da moze, samo je pitanje koliko ti je to isplativo i koliko si u tome umesan i spretan.
[ ADSL router @ 14.09.2011. 18:16 ] @
Znaci ovo gore nije bilo zlonamjerno. Znaš li mi dati onda onda odgovor na gore postavljena pitanja
[ botr @ 14.09.2011. 18:27 ] @
Ja bi reko da tvoja astra nije ni G ni H, vec F. Motor je Isuzu. Sto se tice motora koji pase, mozes da stavis bilo koji koji se ugradjivao u takvu astru, najbolje isti takav.
[ Milojkovic @ 14.09.2011. 18:41 ] @
Sad pecem slaninicu na rostilju pa sam sprecen da ti dam potpun odgovor, ali te pozivam da mi se pridruzis u gozbi da potanko popricamo o tvom problemu u vezi motora koji bi trebalo ubaciti.Moj savet je da ubacis onaj motor za koji imas najvise delova i koji nije komplikovan.Po meni ako je taj vas motor iole ispravan mozda je bolje resenje uraditi generalni remont i onda znas na cemu si.
[ ADSL router @ 14.09.2011. 18:51 ] @
E to bi bilo super :-)

nema ništa od mog motora, sve je otišlo u pm.....
[ Milojkovic @ 15.09.2011. 00:43 ] @
Ne mora da znaci da je bas tako tragicno zilavi su to agregati a i masinska obrada je sa njima vec imala iskustva.
Rasklopi to sve pa izracunaj sta je za zamenu a sta moze da se iskoristi.
Ako je glava stradala uzmi polovnu, poravnaj je zameni vodjice ventile hidropodizace, poravnaj blok sredi klipove karike lezajeve i imas bukvalno nov agregat koji te mora sluziti minimum 150.000 do 200.000km bez problema.
[ sasa022 @ 15.09.2011. 05:42 ] @
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra

http://www.elitemadzone.org/t254429-Opel-astra-DT-ili-DTI

A Milojkovic kad okaci bar jednu sliku Golfa 4 sa motorom od Golfa 2 onda ce mo da mu verujemo da je to stvarno licno napravio
[ Zarko Silic @ 15.09.2011. 09:23 ] @
1.7 TD 50 kw nije Isuzu vec ona klasicna Opelova drtina, najverovatnije sa ozloglasenim Lukasom.

Popraviti se moze, kao sto kaze Milojkovic, ali je pitanje isplativosti jer se verovatno i pumpa mora raditi.

Stavljanje drugog motora je teoretski moguce. Prakticno, malo teze.


Ja ti preporucujem da pronadjes takav isti motor, samo ispravan i da njega ugradis. 1 dan posla.
[ ADSL router @ 15.09.2011. 10:15 ] @
Ne može se popraviti, jer je probijen blok motora
[ Milojkovic @ 15.09.2011. 19:44 ] @
Potrazi po otpadima neki solidan agregat koji je jos uvek na vozilu da ga mzoes upaliti i proveriti.Rekoh ti to su opelovi agregati, doduse nisu popularni ali ja nemam losa iskustva sa njima sobzirom ko ih i kako sve vozi.
Ja sam prosle godine prijatelj moleru ( do zla boga aljkavom vozacu koji je svoj agregat razvalio jer je motor dobio iber turu i bukvalno je eksplodirao)Nasao sam jedan sasvim solidan agregat za 400 evra bez pumpe.
Pre ubacivanja sam ga raspakovao i obradio glavu zemnio vodjice uslajfovao ventile zamenio karike i letece lezajeve .
Evo covek ga pegla sve u 16, vuce pun automobil kanti sa bojom plus vuce prikolicu. Presao je do sad nekih 25.000 km i nema problema.U ponudi smo imali daleko bolji agregat od tog ali je kostao 900 evra i covek na otpadu nije hteo da spusti cenu jer je motor bio u automobilu i zaista je radio odlicno.Ovaj smo uzeli onako u vidjenom stanju i delovao je ocajno jer je bio potpuno prekriven uljem i smolom a zupcasti kais je bio potpuno truo.Nakon vruceg pranja i delimicnog remonta vracen je u zivot i evo sluzi odlicno.Kadf bi ga moler samo malo pripazio garantujem da bi ga sluzio jos deset godina ali covek se ne menja opet sipa svakojako gorivo, ulje sipa kad se seti, filter vazduha je prasnjav, a filter goriva se samo izduvava i ne menja se dok mu automobil potpuno ne stane.
[ ADSL router @ 15.09.2011. 21:11 ] @
Jedina mi je opcija da kupim drugi motor, samo što se evo u BiH ne može naći. Svi lupaju cijene kao da je nov. Hoće da za motor koji je kao itaj što ste vi reparirali 600 evra. Pa neka mi daju još 1500 evra i ja ću im dati auto. Nije mi jasno da su ovi motori dosta skupi. Danas sam razgovarao sa jednim mehaničarem i reče mi da bilo koji motor da uzmem da obavezno otovri da vidi šta je unutra. te da se doradi ako šta treba, brušenje, karike, ležajevi... šta već ima u njemu.

Sad mi samo preostaje da ganjam kakav motor, a da cijena nije katastrofa
[ Zarko Silic @ 15.09.2011. 21:32 ] @
Poslao sam ti na PP vezu za Opela.
[ ADSL router @ 15.09.2011. 21:40 ] @
Super, ovo je u Srbiji, pa mi je malo daleko :-)
[ Milojkovic @ 16.09.2011. 13:03 ] @
Ako ti je nesto zaista potrebno nista nije daleko.Ako bas zapne dalo bi se srediti da ti se nabavi agregat koji bi preuzeo na Pavlovica mostu , dakle dopremljen bi bio do Badovinaca a ti onda obavi ostalo.
[ VladimirGM @ 16.09.2011. 20:31 ] @
X17DTL je opelov motor i to jedan od najlošijih u zadnjih 20 godina
Astra f je pravljena do 08/98 a posle toga astra g. Razlika se vidi u broju šasije
npr astri f šasija počinje sa W0L0TFF...
a astri g W0L0TGF
[ ADSL router @ 16.09.2011. 21:20 ] @
Hvala na odogovru. Upravo sam pogledao broj šasije i zaista stoji W0L0TGF
[ ADSL router @ 18.09.2011. 15:11 ] @
E još imam nešto da pitam. (Našao sam identičan motor, samo treba još da ga prebacim)

Da li ja moram zadržati istu boch pumpu sa svog motora zbog borad racunara. Ili može pumpa da ostane ona koja jeste na novom mototru, te da li će je kompjuteer prepoznati

[Ovu poruku je menjao ADSL router dana 18.09.2011. u 16:56 GMT+1]
[ ADSL router @ 26.09.2011. 20:48 ] @
Zdravo,

evo konačno sam provozao auto. Sad još jedno pitanje. Pali mi se lapmica sa munjom (žuta). ako npr vozim konstantno 60, 80 km/h upali se, kada dam gas, ona se ugasi. U čemu je fol?
[ Dule 021 @ 27.09.2011. 07:53 ] @
Verovatno ti je nesto u vezi sa ubrizgavanjem jer dok ti das gas ono probije.Probaj da sipas aditiv za ciscenje dizni i onda ga vozaj a obavezno ga isteraj na otvoreno gde ces ga voziti 20-30 km na 3500-4000 obrtaja. Preporuka je Wins ili LiquiMoly a imas uputstvo na njima jer ta jedna bocica ide na pun rezervoar otprilike.