[ botr @ 14.09.2011. 20:53 ] @
Pre par dana mi je procurela pumpa za vodu. Znam da bi trebalo da je zamenim sto pre, ali ovde su sve neki neozbiljni majstori, a prvi, kod koga obicno idem je udaljen 50-60 km. Ono sto me najvise brine je da li ce blokirati dok dodjem do njega, i tako napraviti haos, ili nece?! Nisam primetio da skripi, grebe, kao da je u pitanju dihtung, na mestu gde se spaja sa blokom motora, a krenula je da curi posle zamene rashladne tecnosti, sipao sam 50% rastvor antifriza, i nekoliko dana kasnije krece curenje. Za prvu pomoc sam stavio silikon koji bas mnogo i ne pomaze, jer naravno ne moze da se uhvati zbog tecnosti koja curi.
[ SASASTA @ 14.09.2011. 21:01 ] @
Trebalo bi da izdrzi semering je otisao a bolje da curi nego da ide na lezaj zato i sluzi ta rupica na donjem delu.mnogo jak rastvor antifriza ako je antifriz 100posto.
[ botr @ 15.09.2011. 07:03 ] @
Jedino da se nije lepo izmesao, sipao sam u kanticu od 5l 2.5l antifirza, a ostalih 2.5 destilovana, i promuckao sam, Inace, najvise curi dole, a pomalo i na gornjoj strani.
[ vladd @ 15.09.2011. 07:15 ] @
Ne znam o kojem motoru se radi, ali ako je curenje na dihtungu izmedju motora i pumpe, to je prilicno prost problem. Zamena dihtunga se vrlo lako obavlja.

Drugaciji problem je ako pumpa curi na svojoj osovini, tada doticni "semering" treba spominjati.

Poz
[ botr @ 15.09.2011. 09:59 ] @
Vladd kao i u ranijoj temi upitanju je audi 100 2.0, cini mi se da curi na dihtungu, mada, svakako bih menjao kompletnu pumpu, posto ne znam kada je poslednji put menjana. Mesto gde se nalazi nije bas pregledno, na pipanje donjeg dela osetim rupicu oko nje je vlazno, ali ne bih rekao da curi iz nje. Kaisevi imaju poklopac, koji ne znam kako da skinem, on ide i preko pumpe.
[ vladd @ 15.09.2011. 16:42 ] @
Nesto nalik na ovog?

http://www.audiworld.com/tech/eng102.shtml

Poz
[ botr @ 15.09.2011. 17:41 ] @
Slicno tome,samo je pumpa malo blize radilici i ima malo vise prostora pa nece morati da se skida vezni lim i nece biti promene kaiseva, jer su menjani pre 3-4 meseca, pa nema zupcenja, a koliko mi se cini, u slucaju blokiranja pumpe ne bi trebalo da bude kidanja zupcastog, vec samo klinastog, sto je mnogo bolja varijanta. Naravno, ovo sve zakljucujem s amaterske strane, posto sam amater, cacnem tu i tamo po nesto, zamenim ulje, filtere, termostat, a ovakve stvari prepustam profesionalcima, a ja gledam i ucim.
Hvala , pozz.