[ bora61 @ 19.09.2011. 06:45 ] @
Opel astra classic II 1600ccm.
Ima ulja u motoru, filter je menjan pre oko 4K Km.
Pali se lampica za ulje kada temperatura motorra stihne na oko 87C, samo na leru.
Auto ne gubi snagu , niti mu se pali service lampa.

hvala na pomoci.
[ cozmo_im @ 19.09.2011. 06:47 ] @
Los filter za ulje.
[ Java Beograd @ 19.09.2011. 07:06 ] @
^ Lakše i najjeftinije za proveriti. Prvo to zameni.

Ako nije to, onda je pumpa za ulje. Ni ovo nije previše skup kvar.
[ Nocni @ 19.09.2011. 10:13 ] @
Može da bude i neko falš ulje u pitanju... zadnji primjer je castrol edge u svim gradacijama koji je katastrofalno los i mnogim ljudima je crkla turbina zbog toga ljetos... Ima ga po relativno povoljnim cijenama (koje su niže neko kod švaba) i toliko je dobrop uradjena ambalaža da ne postoji niko ko to može da provali...
Kod nas dolazi preko nekih fantomskih firmi sa Kosova ali mislim da je glavni izvor Srbija... Sad nešto gledam, Srbija praktično nema nekog zastupnika koji bi se mogao naći preko kastrolovog sajta... dođe se do nekih brojeva telefona koji ne rade etc..
[ Zarko Silic @ 19.09.2011. 11:04 ] @
Ovo je dobro znati. Na zalost, korisnici su skoro bespomocni.

Desavalo se to sa Castrolom i pre par godina kada su nastradali i oni koji svoje vozilo servisiraju i u oblascenim servisima. Prvo na udaru su turbine, ali ni ostale komponente i sklopovi nisu bezbedni.

P.S. Jos ce zagovornici: "kupite domace" biti u pravu
[ Java Beograd @ 19.09.2011. 11:51 ] @
Falš ulje je svakako pogubno za motor, nema dileme, ali ipak, nema neke veze sa pritiskom ulja.

A što se tiče Castrol ulja, i vrabci na grani znaju da ga kod nas treba izbegavati, baš kao i proizvode branda Champion (i još nekoliko drugih). Ne zato što je loš, naravno, već zato što je na ekstremnom udaru piraterije u domenu auto delova.

[ bora61 @ 19.09.2011. 12:55 ] @
Bio sam kod majstora i zamenjen je davac pritiska ulja.
Nalazi se negde kod desne spone, a sela ta strana je strokava od ulja koje je curelo.


Hvala svima na pomoci.
[ Nocni @ 19.09.2011. 18:03 ] @
Svi koji su odgovarali su predpostavili da je i prije postavljanja teme pregledano tako nesto banalno sto se i vizuelno moglo utvrditi kao curenje ulja i pokvaren davac...
[ vidan kv @ 19.09.2011. 20:56 ] @
Citat:
cozmo_im: Los filter za ulje.
........mene samo zanima na osnovu čega sa tolikom sigurnošću daješ odgovor?!
[ bora61 @ 19.09.2011. 21:35 ] @
Nemam kanal da bih ga digao, a ulje je bilo svuda po nekoj meyalnoj precagi.
[ Zarko Silic @ 19.09.2011. 22:15 ] @
Citat:
vidan kv: ........mene samo zanima na osnovu čega sa tolikom sigurnošću daješ odgovor?!



Iz istih onih razloga koji su i Nocnog naveli da dijagnostikuje los kvalitet ulja.

Postoji i los kvalitet filtera.
Neretka pojava u poslednje vreme.

Nazalost.
[ cozmo_im @ 20.09.2011. 09:04 ] @
Tacno tako. Nekoliko drugara je imalo taj problem u skorije vreme, na raznim automobilima.
[ vladd @ 20.09.2011. 09:40 ] @
Osim loseg kvaliteta pojedinih filtera, ljudi slabo obracaju paznju uopste na rad doticnih i potrebu za zamenom. Lako prljanje i steta koja se pravi bajpas ventilima uzrokuju promene u pritisku ulja i eventualna curenja.

Kupovati filter po principu "najjeftiniji" je poprilicna greska.

Poz

P.S.

Citat:
Pali se lampica za ulje kada temperatura motorra stihne na oko 87C, samo na leru.


Ovo moze da se "resi" promenom davaca, koji ima nizi pritisak ukljucivanja, i gasi lampicu iako je pritisak na leru nizi nego sto je propisano. Ja licno bih proverio stanje ulja(verovatno je crno, razbijeno, bez viskoznosti) i pritisak ulja na leru.
[ Zarko Silic @ 20.09.2011. 12:43 ] @
Pa resen je problem Vladd.

http://www.elitemadzone.org/p2952786

prevideo si post verovatno

[ vladd @ 20.09.2011. 16:25 ] @
Ne nisam, zato sam i napisao "resi"...pod navodnicima, ali i pored tog resenja problema napravio bih proveru, bas zbog veoma specificnog nacina crkavanja davaca pritiska ulja.

Poz
[ Zarko Silic @ 20.09.2011. 18:29 ] @
Mozda bi vredelo otvoriti temu pod naslovom na primer: "Falš roba trenutno na trzistu", pa ispremestati postove.

Ovakve pojave sa uljima i filterima ne dogadjaju se prvi put.

Sada imamo ulje, nedavno freon,...
[ kristina990 @ 20.09.2011. 18:52 ] @
pre par dana isti slučaj na OPEL KADETU E(SUZA) gori lampica ulja na leru-IZMEREN nizak pritisak,0,5 bara sa novim lukoil standardom 15W40,naravno stavljeno je gušće ulje,veće viskoznosti FAM UNIVERZAL 20W60,pritisak na leru sa vrućim motorom posle upaljenog ventilatora 1,0 bar!(ali zamena lagera i obrada radilice sledi u dogledno vreme)
a da crkne davač dešava se veoma retko ,prvo se izmeri pritisak,pa ako je u redu menja davač(novi davač može da da prijatnu,ali lažnu sliku da je sve u redu)
[ vladd @ 20.09.2011. 19:01 ] @
To je pregusto ulje za taj motor, i logicno je povecanje pritiska ulja na leru, ali srazmerno tome i opterecenje pumpe i pregrevanje delova u lokalu(los hladan start)...uz ubrzano razbijanje ulja, posto na balkanu u matorog Opela niko ne sipa sinteticko ulje gradacije 20W-60..

Poz