[ morber @ 27.09.2011. 14:46 ] @
Imam peugeot 106 i sad ne znam da li da uzmem all season gume ili da kupim zimske , ali onda u aprilu ponovo moram skidati i staviti letnje ...

sta vi kazete ?
[ jnk @ 27.09.2011. 15:47 ] @
Naravno bolje je imati 2 seta guma ali nisu ni all season gume toliko lose kolko ih gumari predstavljaju pogotovu ako imas neki mali auto tipa 106. Njihov razlog je da ti 2x godisnje naplate menjanje guma i dace sve od sebe da ti objasne kako je all season izmisljotina i samim tim je prodaja tih guma vrlo ogranicena i iz tog razloga im je cena velika pa je pitanje da li se isplati. Ako naletis na dobru ponudu svezih guma a da su neka krstena marka(da nisu matador, trayal i sl.) samo napred.

Ima ih i sa Y brzinskim indexom i ljudi ih ugradjuju u high performance automobile.

Michelin pilot sport a/s
[ vladd @ 27.09.2011. 15:48 ] @
Ja bih na zadnjoj osovini drzao kontinualno all season gume, a prednje, na pogonskoj osovini, zimi zimske a leti letnje. S obzirom da je mali i lagan auto bez pretenzija za ostru voznju.

Zimske su zimi nesto bolje od all season, bolje je kretanje, kocenje i upravljanje, a leti isto vazi za letnje. Zadnja osovina je mnogo manje bitna i laksa, gume se manje trose, i u slucaju da nema ostrih ulazaka u krivine, guma za sve uslove ce sasvim korektno odraditi posao.

Poz
[ morber @ 27.09.2011. 16:00 ] @
znaci na pogonskim tockovima bolje zimske da stavim...

a recite mi gde i kako treba drzati preko zime letnje gume ?
[ vladd @ 28.09.2011. 17:58 ] @
Ozbiljniji vulkanizeri imaju kese za skinute gume-tockove, a poneki i cuvaju gume uz neku nadoknadu. Cuvati na suvom mestu, bez vlage i prasine, podrum, garaza..

Poz