|
[ Kosta ******um Rex Persia @ 01.10.2011. 02:04 ] @
| Evo, moje putovanje se uskoro završava, sve sam na mom Golfu II zamenio što treba, juče sam završio zamenu pumpe za gorivo, sajle za gas i sajle za ručnu kočnicu, pločica i gurtni. Sve mi sad radi kao sat, još je promenjena i membrana jer je na nju curilo gorivo pa se ono baš osećalo u kabini. Sad je to sređeno odlično.
Nego, još samo je ostalo da se zamene dva dela: silen blok i glavni kočioni cilindar. Majstor kaže da je to baš pri kraju i da treba vrlo skoro da se menja. Na šta treba da ovde obratim pažnju ?
P.S. Inače promenio sam majstora, našao sam čoveka koji je baš specijalizovan za Golf II i daleko je bolje uradio posao nego bilo koji do sada. |
[ cozmo_im @ 01.10.2011. 06:44 ] @
Silent blok a ne silen.
[ botr @ 01.10.2011. 07:43 ] @
Pa dobro Kozmo majstori ne znaju engleski :D Ako cemo pravilno onda bi trebalo sajlent blokovi, ili po srpski prigusni blokovi koji stradaju od nasih kvalitetnih puteva. Inace ima ih 4, i kostaju oko 1.000 din za sva 4. U cemu je problem sa glavnim kocnim cilindrom?
[ vladd @ 01.10.2011. 09:41 ] @
Silent blok, automobilski hemendegs
Nije bitan kvalitet, posto je to (po mom misljenju) ionako fus resenje VAG trapova, a nikakav kvalitet ne moze kompenzovati nase dzade i drumove. Menjaj redovno..
Poz
[ supermario @ 01.10.2011. 13:10 ] @
Ako se dobro sjecam meni su na golfu II majstori preporucili silent blokove od golfa III, ali, ponavljam, ako sam to dobro zapamtio.Raspitaj se kod majstora.
[ vladd @ 01.10.2011. 17:33 ] @
Od '85-e do poslednje godine proizvodnje, odgovaraju kao za MK3, postoje i jace tzv "race" verzije, koje lice na blok od MK4, ali cetvorka ima nesto drugacije rame, whisbone, ili jadac, ne secam se da li je bas whisbone arm bushing (ne spominje se tisina) za cetvorku precnika 60mm
Poz
[ straniplacenik @ 01.10.2011. 17:41 ] @
na ocevom golfu treba svasta uraditi, pocevsi od promene guma, lezajeva, amortizera itd.
mene interesuje sta je to silent blok, odnosno kako to izgleda, da bih znao kupiti i proveriti na samom autu...
inace auto strasno udara i preko najmanje neravnine ako se predje, pretpostavljam da je potrebno i silent blok promeniti (naslucujuci po samom nazivu komponente)...
i gde se nalazi taj silent blok?
znam, pogledace i majstor, ali bih voleo i da naucim nesto, zato i pitam.
inace golf je '92 godiste pa pretpostavljam da pase taj deo od golfa 3.
[ vladd @ 01.10.2011. 18:11 ] @
http://cgi.ebay.in/VW-GOLF-MK3...SHBONE-REAR-BUSH-/180530095750
To je "zadnja" biksna na ramenu, nije lose promeniti i prednju, koja je cilindricna.
Posao je slican(99% identican) ovom.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=154137
Poz
[ Kosta ******um Rex Persia @ 01.10.2011. 18:40 ] @
Ne znam tačno u čemu je problem, ali mi je majstor rekao da je glavni kočioni cilindar dosta istrošen i da neće još dugo da izdrži, dakle kritičan je !!!
Što se tiče silent blokova, ono su takođe veoma propali i majstor mi reče da to isto moram što pre da menjam da se ne bi desile nezgode !
Recite mi sada još neke savete, nprt neko reče da može da se iskoristi čvršći silent blok sa Golfa III, da li je to stvarno moguće ? Kakve to veze ima, neuk sam pa molim detaljnije objašnjenje.
[ vladd @ 01.10.2011. 19:20 ] @
Ne znam sta da ti kazem nakon izjave majstora. Spoljnim pregledom je nemoguce konstatovati istrosenost glavnog cilindra, ako je menjao gumice onda se nesto i vidi, mada vecina majstora nema nikakvu ozbiljniju mernu opremu od sublera...ako je golim okom vidljiva istrosenost, trebao je odmah da ga menja....
Od golfa 3, blok nije jaci nego ISTI, kao na slici. Kod "jacih"(po meni su obe vrste konstuktivno djubre, guma-metal sklopovi sa velikom kolicinom gume) je centralna caura ulivena u gumi nalik na Mk4 varijantu.
A kod nekih verzija oslonca nema ni spoljnog metalnog prstena...
http://uk-mkivs.net/forums/t/162400.aspx
Zaista je neophodno zameniti silent blokove(u paru, nisu skupi 500-600 din komad, zamena oko 1000 din), moguc je veliki zazor na tocku i problemi u voznji.
Poz
[ Reno4 @ 01.10.2011. 19:52 ] @
Aj majke ti zašto se kaže silent a ne silen, kad je to ionako neki majstorski sleng?
Inače ja bih kupio original SILNI blok, nije velika razlika u ceni, ali u kvalitetu jeste.
[ straniplacenik @ 01.10.2011. 21:36 ] @
pa dobro, moze li neko napisati koliko kosta taj originalni silent blok, da se promeni napred i nazad i gde moze da se kupi taj originalni? moze pm...
[ Kosta ******um Rex Persia @ 01.10.2011. 22:24 ] @
Vladd, hvala na pojašnjenju, sad počinje da mi biva sve jasnije.
Ako je zaista do 1000 dinara jedan komad, onda nije toliko skup, a ja bih pre da kupim ORIGINAL, ne bih da se mlatim sa turskim ili kineskim kopijama...pa ako neko zna gde ima da se nabave originali nek mi kaže.
[ DrJekyll @ 01.10.2011. 23:54 ] @
I mene bas zanima gde to ima original silent blok za vw star 25 godina
[ vladd @ 02.10.2011. 01:29 ] @
Potpuno je svejedno da li je kineski ili nemacki, to je biksna u gumi sa metalnim prstenom. Tehnologija predproslog veka. Uz nase drumove iz srednjeg veka...
Eventualno bi mogla da se razmotri neka aftermarket varijanta, ali to je u Srbiji prakticno nemoguce...
Poz
[ Milojkovic @ 02.10.2011. 03:08 ] @
Ima original i nije toliko veliki problem naci ga svaki zastupnik za VW ga moze poruciti i razlika je u ceni znatna ali ipak je original original i to se oseti.
[ Boris Tadić @ 02.10.2011. 10:19 ] @
http://www.011info.com/auto-delovi-beograd/evro-auto
Ako ovaj ne zna da ga nađe, onda ® deo ne postoji :)
[ vladd @ 02.10.2011. 13:13 ] @
Po mom iskustvu sto dalje od njih. Jednom sam kupio termostat, i ostao mi je u vlasnistvu, kupio sam drugi, Beru, koji je na kolima.
Drugi put, pre par meseci, trazio sam tecnost za servo, pitali me crvena ili zelena, kada sam trazio originalnu, nije im bilo jasno sta trazim. Na kraju sam tecnost kupio na ozbiljnijem mestu.
Uzgred, u blizini je par firmi kod kojih svracam, registracija, trap, delovi za klima opremu, i ne vidim da im je radnja posecena...naprotiv...
Reklama je cudo, ali situacija na terenu je dramaticno drugacija.
Bolje je otici u specijalizovane prodavnice za VW, koje mogu da pruze korisnije informacije i koji nisu prosta bakalnica koja uvaljuje krs robu. Koji nude opcije jeftinijeg ili skupljeg dela, firmiranog i sa garancijom
Postoje i neuglednije radnjice koje pruzaju dobru uslugu, a nabavka delova im je ionako, u najvecoj meri, iz centralnog magacina VW servisa za Beograd...neki imaju bolju prodju, neki ne, ali svi imaju kontakt.
Elem, to moze da bude vazno za neki ozbiljniji deo, za gumene caure ne treba praviti dramu, obe varijante propadaju veoma brzo, ne zbog sopstvenog (ne)kvaliteta, vec zbog udarnih rupa i ceste zelje vozaca da prevezu sav cement i gradju za kucu..
Poz
[ botr @ 02.10.2011. 20:34 ] @
1.000-1.5000 dinara su Febi sva 4 komada, i ne filozofirajte mnogo, nema tu originala, samo aftermarket delova, koji su cesto vise nego sumnjivog kvaliteta :D
[ Kosta ******um Rex Persia @ 03.10.2011. 03:34 ] @
Dakle nema načina da pazarim neki baš kvalitetan silent blok, ja volim da mi traje. Ako neko ima neki predlog neka kaže, nemoguće da nema bolje od ovoga.
Mislim, kupiću ja bilo koji, ali nije to to. Meni treba nešto čvršće, što traje duže.
[ vladd @ 03.10.2011. 07:19 ] @
Ako vozis pazljivo trajace ti dovoljno dugo bilo koji. Ipak je to caura sa gumom..
Sti se kvaliteta gume tice, teskoda postoji dramaticna razlika u trajnosti, jedino otpornost prema uljima i tvrdoca
Ali to je toliko jednostavna tehnologija(ni original nema prevelik zahtev trajnosti) da nema prostora za velike ustede u kvalitetu materijala.
Ionako je produkcija delova za VWpreseljena u Kinu, tako da bolji kvalitet gume moze da pruzi neki aftermarket po znacajno uvecanim cenama.
Lagana voznja i sto manje opterecenje vozila i ceo trap ce trajati duze...
Poz
[ Reno4 @ 03.10.2011. 10:12 ] @
Citat: vladd: Ako vozis pazljivo trajace ti dovoljno dugo bilo koji. Ipak je to caura sa gumom..:)
Sti se kvaliteta gume tice, teskoda postoji dramaticna razlika u trajnosti, jedino otpornost prema uljima i tvrdoca
Ali to je toliko jednostavna tehnologija(ni original nema prevelik zahtev trajnosti) da nema prostora za velike ustede u kvalitetu materijala.
Ionako je produkcija delova za VWpreseljena u Kinu, tako da bolji kvalitet gume moze da pruzi neki aftermarket po znacajno uvecanim cenama.
Lagana voznja i sto manje opterecenje vozila i ceo trap ce trajati duze...
Poz
Ozbiljno **** :) Da li je tehnologija jednostavna ili nije ne znam, nisam tehnolog, ali praksa je pokazala da su originalni silen blokovi (i npr šolje amortizera, isto gumeno metalni deo) višestruko izdržljiviji od kopija koje su višestruko jeftinije. I potpuno je nebitno gde VW pravi orig. delove, kvalitet je svuda isti (neki delovi se prave i u Sarajevu npr).
Prednji silen blok viljuške je nešto više od 1000din, zadnji nešto manje od 2000, čaure sil. blokova oko 200din. Dakle komplet za prednji trap oko 6000din. Možeš da ih kupiš u svakom ovlašćenom servisu za VW, Audi, Seat i Škodu.
[Ovu poruku je menjao vladd dana 03.10.2011. u 18:11 GMT+1]
[ DrJekyll @ 03.10.2011. 10:20 ] @
Citat: vladd
Sti se kvaliteta gume tice, teskoda postoji dramaticna razlika u trajnosti, jedino otpornost prema uljima i tvrdoca
Pa samo toliko...sitnica je to
[ vladd @ 03.10.2011. 17:17 ] @
To je "obicna" guma 70 sora, za podloge i amortizere, i to joj je jedan od osnovnih "kvaliteta"
Silikonska zasigurno nije OEM, postoji aftermarket.
Ima primenu na torzionim amortizerima i osloncima..sigurno nije za tegle...pravio je i Rekord iz Rakovice takve gume.
Prostiji izbor bi bio da je svezije proizvodnje, ako je bajata onda ne valja.
Elem, da je u pitanju neki drugi materijal, plastika(sa mnogo vise komponenata), ili kvalitet legure nekih sklopova, pumpe za ulje ili sl, mogli bi da se odlucimo, lako sta je bolje...
Delovi za G2, i kada je pravljen, nisu bili vrhunski...sama konstrukcija trapa je najjeftinija moguca, sa losim osloncima, takoda treba odrediti za koje delove treba mozgati i traziti, a za koje ne...
Poz
[ Kosta ******um Rex Persia @ 04.10.2011. 00:26 ] @
Vladd, hvala na objašnjenjima, ti mi uvek dobro sve objasniš i posle toga tačno znam na čemu sam.
Da ne bi bilo reklame ovde, molim vas nek mi neko pošalje broj telefona ZVANIČNOG VW servisa u Srbiji kako bih ih nazvao i poručio komplet silen blokova, za prednji i zadnji trap naravno.
Hvala unapred !
[ borkostar @ 04.10.2011. 11:23 ] @
kucaj u guglu:
vw zvanicni servis
[ Kosta ******um Rex Persia @ 05.10.2011. 00:37 ] @
http://svezaauto.blogspot.com/...volkswagen-servis-beograd.html
Kakav je ovaj servis, ima li neko od vas Beograđana iskustva sa njima ? Da li su kupljeni delovi ovde original, ili samo blede turske/kineske kopije ? Kakav im je kvalitet usluge ? Molim vas da neko ko zna kaže.
[ vladd @ 05.10.2011. 07:12 ] @
Voli da duplira cenu, voli da uvali fals robu...koji trgovac to ne voli.
Svi prodavci imaju sve, ili mogu da nabave, stvar je kako se izdogovaras sa trgovcem i objasnis sta zelis.
Mislim da se previse komplikuje i gubi vreme oko jednostavnog i pre svega jeftinog sklopa. Bez obzira da li voleo da traje ili sta vec, jedina pomoc je da asfaltiras puteve kojima se kreces
Poz
[ cozmo_im @ 05.10.2011. 09:35 ] @
Wagen auto prodaje turske i bugarske delove.
I pisite silent blok ko boga vas molim. Sta je to silen? Takvo nesto ne postoji.
Ako hoces OVLASCENI Porsche (ne postoji VW ovlasceni kod nas - sad je to Porsche) servis meni rodjeni brat radi u istom.
Oces da pita posto je original i koliko se ceka na isporuku? (nece ti se svideti kolicina novca koju ces morati da odvojis za to sigurno).
[ bakara @ 05.10.2011. 09:38 ] @
Citat: cozmo_im:
Oces da pita posto je original i koliko se ceka na isporuku? (nece ti se svideti kolicina novca koju ces morati da odvojis za to sigurno).
Ajde pitaj molim te...
[ botr @ 05.10.2011. 10:35 ] @
Uzmi to sto se nudi. To sto je originalno, ne znaci da ce duze da traje, ima i dobrih/boljih aftermarket delova.
[ vladd @ 05.10.2011. 11:18 ] @
Ovi su nekoliko puta bolji, ali su i deset puta skuplji
http://www.eurosportdesign.com...werflex-urethane-bushings.aspx
S obzirom na puteve, pomalo i na vozilo... cisto bacanje para
Poz
[ Boris Tadić @ 05.10.2011. 13:52 ] @
Napravi čovek nauku od kupovine.
Aman, pre će ti se odvojiti karoserija od šasije nego što i najgori bratsko-bugarski silen(t) blok rikne.
O austrijskim i nemačkim tek da ne pričamo(naveo sam već gde da kupiš, samo traži isključivo najskuplji - verovatno basnoslovnih 500 dinara skuplji od najgoreg zamislivog - jer ako ne tražiš najskuplji, ponudiće ti najjeftiniiji, pošto, kao i u svakoj maloprodaji, češće ulaze štekare kojima je potrebniji psihijatar od prodavca, nego normalni ljudi).
A i pre će ti uvaliti falš deo Autokomerc i Porsche, jer su oni istripovali da će doživotno biti bez konkurencije i van okvira zakona u Srbiji, pa da ili moraš da prihvatiš njihove uslove ili da crkneš. Suprotno može da ti tvrdi samo neko sa interesom.
[Ovu poruku je menjao Boris Tadić dana 05.10.2011. u 15:09 GMT+1]
[ Kosta ******um Rex Persia @ 05.10.2011. 15:20 ] @
Citat: cozmo_im: Oces da pita posto je original i koliko se ceka na isporuku? (nece ti se svideti kolicina novca koju ces morati da odvojis za to sigurno).
Može, pitaj pitaj. Ma ne žalim pare, kada neko iskreno voli svoj auto (kao što sam to ja) onda se na pare ne gleda već se tu gleda da tvoj ljubimac prođe najbolje moguće i da se što bolje uradi popravka. Nadam se da me razumete, pogotovo vi koji imate sličnu strast prema vašim automobilima kao ja.
Inače, hvala za informacije o ovom servisu Wagen Auto, dobro da sam pitao.
Vladd, ali ovo je za Golf III, misliš da ovo odgovara i za Golfa II ?
[ cozmo_im @ 05.10.2011. 15:27 ] @
Sto se tice originala (ako ga uopste ima, ja mislim da ima samo zamenski deo, ne prave oni vise to), svejedno je koji silent blok stavis, nadzivece ti limarijski auto. Kao i mehaniku.
A zasto ga uopste menjas? Ako nemas lupanje ni luft na trapu, nema potrebe nista cackati.
Inace, brat mi je rekao da tako stari trapovi koji nisu dugo vozi predstavljaju muku za svakog majstora (kad se menjaju ti gumeni delovi), postoji rizik od raspada drugih stvari. No, tvoja odluka...
[ vladd @ 05.10.2011. 15:43 ] @
MA tim majstorima je problem sto ne mogu da naplate 1370 evra svaki dodir sa vozilom, nego, Cosmo, DAJ CENU iz centralnog magacina
Ja sam 2 kom("pastete") platio po 570 din, pre nedelju dana, i sada trazim biksne, ni nije bitno, ionako su za sasiju 4...
Poz
[ Kosta ******um Rex Persia @ 05.10.2011. 15:44 ] @
Ti ga pitaj pa mi javi, ako ne, zamoli tvog brata da mi predloži kvalitetat aftermarket silent blok. Ma ima lupanja i lufta, kako nema. Ne bi mi majstor džabe rekao da je "bratac ovo dole ti je katastrofa", baš tako se izrazio.
Opet glupo pitanje, izvinjavam se na mojoj neupućenosti...šta su biksne i čemu služe. Kako se to kaže na engleskom ?
P.S. Treba mi ova terminologija na engleskom i nemačkom jeziku, pa ako neko zna neki link gde se ovo nalazi bio bih zahvalan da ga dobijem.
[ Reno4 @ 05.10.2011. 19:31 ] @
Još uvek se prodaju originalni za Golfa II u ovlašćenim servisima, a cenu sam već napisao. A ako ne možeš da nađeš pomoću Googla koji su servisi ovlašćeni za marku VW, onda batice žalim slučaj.
[ Goran Mijailovic @ 05.10.2011. 22:29 ] @
Citat: Kosta ******um Rex Persia:
Opet glupo pitanje, izvinjavam se na mojoj neupućenosti...šta su biksne i čemu služe. Kako se to kaže na engleskom ?
Biksna je ja mislim strana rec. Prava rec na srpskom je čaura.
[ cozmo_im @ 06.10.2011. 06:19 ] @
Nema cene. Deo mora da se naruci preko centrale, pa se ceka na isporuku. Ako sam dobro razumeo burazera, originalni delovi su NEKOLIKO puta skuplji. Ako ih ima uopste. Nekih delova ima (tipa letva volana - 300 evra je original za Golfa II - ili vrata i slicno, a nekih sitnih potrosnih delova vise nema, ne prave ih u originalu).
Znaci treba zvati Porsche SCG, ili otici u njihov neki servis (ADA, Borca) i tamo ce oni poslati upit, pa ako ima, reci cenu i onda se narucuje.
A kaze mi burazer da je to glupo raditi za silent blokove i cisto sumnja da ih ima.
Sto se tice originalnih delova, savetuje samo ako su u pitanju veci sklopovi (kao sto rekoh, letva, amortizeri, opruge, delovi motora, dok je potrosni gumeni materijal lakse i brze kupiti ovde - i jeftinije)
[ vladd @ 06.10.2011. 19:13 ] @
Pozdravi ih za taj savet
Pre mesecak dana, kada sam sredjivao servo letvu volana, otisao je "upit" i ispostavili su cenu 68000 din, ili 680 evra. Elem, po planeti se prodaje za 170funti, ili za 300$ ili za 230 €..jedino alavost VW zastupnika naduvava cenu na bazi "originalnosti".
No to je i boljka VW i vlasnika VW vozila, koji vise ne traju kao nekadasnji VW, i to od '85-e, kada su ih japanci sablaznuli.
ABS modul 900 evra(pa ne znam koliko da je OEM, ne vredi ni trecinu), pa su spustali na 600, svaka kutijica im je "originalna" po ceni, samo.
Ma koliko da je OEM silent blok ili whisbone rear bushing originalan, aftermarket od uretanske gume je svakako kvalitetniji, kao i mnogi ostali delovi, koji se mogu naci za VW vozila. Mada resenje konfora i lupkanja trapa sa doticnom pastetom je izuzetno "jeftino" i lose...
Ima VW genezu proizvoda, ali vole da teraju jeftino, naravno za proizvodnju(kao rezervni deo kosta kao da je od rolsa), i aljkavo resenje... bar cetvrt veka..
Poz
[ Kosta ******um Rex Persia @ 07.10.2011. 14:46 ] @
Evo ja sam našao cene orginalnog Silent bloka, ali samo mi prednji ipak trebaju jer sam zvao sinoć majstora i rekao mi je da su na zadnjoj osovini još uvek dosta dobri, samo prednji su katastrofalni. Koštaju 15 evra, a čak iako nisu originalni nije to neka cena.
Glavni kočioni cilindar košta 45 evra original, a loše kopije koštaju okruglo 2000 dinara.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|