|
[ Shomi-1 @ 05.10.2011. 20:21 ] @
| Pozdrav,
U pitanju je motor od 74kW, i ima ugradjen plin. Nece da radi na benzinu, tacnije nece da prima gas do nekih 3000 obrtaja, posle prihvati normalno. A kad mu pomalo dajem gas nekako dodje do 3000 i onda normalno. Kad mu naglo dodam gas, samo se cuje ono "bucanje" kad se grlo otvori, ali obrtaji ne rastu. Na leru radi ok. Stanje je gore kad je hladan ujutro, cak i na leru neravnomjerno radi. Bio je kod majstora, cistio mu je dizne i zamijenio filter od goriva ali nema razlike. Zadnjih 2-3 dana "sam" se popravio i radio je normalno potpuno, i evo sad je opet poceo. Na plinu radi savrseno normalno. Ima li neko mozda neku ideju?
Hvala
|
[ Milojkovic @ 05.10.2011. 21:47 ] @
Tu se garantovano nesto pokvarilo.
[ vladd @ 05.10.2011. 22:51 ] @
Moze nekoliko stvari da bude u pitanju, maf, lambda, neki vakuum, senzor polozaja leptira(vrlo velika verovatnoca, s obzirom da ima zonu od koje davanje gasa pokazuje reakciju) regulator pritiska goriva, senzor polozaja radilice...
Da li je majstor kacio dijagnostiku, da ne postoje neke greskice...?
Treba da se krene u testiranje... jedno po jedno...ne moze se "stati" samo na diznama..
Poz
[ Shomi-1 @ 06.10.2011. 14:43 ] @
Nisu kacili dijagnostiku. Ovaj jedan majstor sumnja da ne valja pumpa od goriva ili protokomjer. Treba opet da idem kod njega pa ce rece izmjerit pritisak pumpe da utvrdi jeli do nje. Audi je je '95. god.
[ Milojkovic @ 06.10.2011. 15:48 ] @
Eto vidis da je nesto neispravno.
[ vladd @ 06.10.2011. 19:33 ] @
Mnogo fini neki majstori, da ne prljaju rukice nisu kacili dijagnostiku. Kako misle da vide greske, na majstorsku intelegenciju?
Prvo dijagnostika, da se konstatuje da li ima ili nema gresaka, moglo bi malo posmatranja parametara u radu, mada mislim da je to prejako za doticne bacace pasulja, pa bi otklonili sumnju da li radi protokomer i pokazuje prava merenja. A ne da ga menja(znaci da su srafcigerasi, upala im koska od posla), da bi nesto "video".
Ako NEMA gresaka, sto je moguce i sto je i u tom slucaju neki pokazatelj, onda su u pitanju vakuumi, , mozda je regulator pritiska dobar, ali je los vakuum koji ga pokrece..itd id..
Senzor polozaja leptira usisne grane akodje moze da bude problem, ili njegovo podesavanje, sto opet ne moze bez dijagnostike..."majstorske" muke...
Poz
[ Shomi-1 @ 06.10.2011. 19:54 ] @
Ovaj jedan je koristio dijagnostiku ali ne kompjutersku, otkacio je ovo vakuum crijevo sto pokrece reg. pritiska i stavio ga sebi u usta i tako ga je drzao nekih 4-5 sec.(valjda ga je "cupkalo" za jezik) i ponovo ga natakao na reg. pritiska. Valjda je zakljucio da je to ok.
ko ce palit lap top, lakse je ovako
[ vladd @ 06.10.2011. 22:47 ] @
Daj oznaku motora, pa da vidimo neke detalje.
S obzirom na korektan rad na plinu, neki sklopovi se sami eliminisu. Za benzin je vazan MAF i pozicija leptira, a da plinu nije(previse) bitno.
Elem, probaj da stisnes pedalu gasa do kraja, das kontakt, bez paljenja motora, sacekas jedno 30 sec, i iskljucis kontakt, drzeci sve vreme pedalu do kraja.
Poz
[ codeNO @ 07.10.2011. 01:12 ] @
Mrzelo ga da vadi laptop pa je stavio jezik...ha ha ha... Sta je on, Data iz Star Trek..da moze da se prikljuci na sta oces, ...nema, Montenigersi su cudo. Da bi izvadio laptop treba 20e i malo muke. Il menjaj majstore il bolje prodaj auto kad imas takve ljude za odrzavanje
[ Shomi-1 @ 07.10.2011. 16:09 ] @
Probao sam ovo sa gasom, potpuno je ista situacija. Broj motora pocinje sa ADP, ima li on uoste taj senzor polozaja leptira? Sad sam gledao, kod leptira postoji samo mehanizam od sauha ili je taj senzor integrisan ovom mehanizmu? Sad sam nesto probao, skinuo sam mu kabal sa protokomjera i potpuno isto radi, ni bolje ni gore, vratim kabal nikakve razlike
[ Reno4 @ 08.10.2011. 07:13 ] @
S obzirom da ima ugrađen gas, ja bih krenuo od pritiska goriva, tj. od pumpe za gorivo.
[ vladd @ 08.10.2011. 10:31 ] @
Malo je lakse kada se napise model motora. Doticni ADP ima urodjeni problem sa variranjem lera.
Citat: Wavering idle speed with cold/warm engine.
Cause:
A smaller vacuum hose branches off from the crankcase ventilation, which is routed as bypass around the throttle valve. Especially in winter the throttle hose and/or the vacuum hose can become clogged and/or iced up with crankcase condense water. Consequently the idle speed wavers by several 100 rpm during the phase of warming up, gradually dying down as the engine heats up. Pulsations in the air inlet hose are possible through the crankcase ventilation.
This leads mainly to wavering idle speed with switched on electrical consumers and air conditioning with a warm engine.
Models affected:
ADP engine 1.6 l
Service:
Take away the intake hose complete with crankcase ventilation hose and vacuum hose. Clean the throttle hole, 2 mm (4) diameter, and hose of the vacuum (3). Take away the cylinder head cover, put in the new oil splash guard and get rid of the old one - Part No. 06A 103 544 - (unscrewed).
Adjust the cylinder head cover and intake hose. Do not lose the O ring and make sure it doesn't lose itself in the neck of the crankcase ventilation hose. A tiny wavering of idle speed by approx. 50 rpm when the vehicle is still rolling and the clutch is pressed down is no cause for concern and is normal.
When cold or even just after more than 20 seconds or so the engine doesn't start.
There is a vehicle breakdown and no fault is stored in the fault memory.
Pa mozda da se krene ovim putem, sredjivaje vakuma i ventilacije motora..
Poz
P.S.
link za info
http://www.bba-reman.com/conte..._tips_audi_idle_speed_problems
[ Shomi-1 @ 08.10.2011. 17:23 ] @
Vladd, nasao sam u pretrazi jedan post gdje savjetujes nekog sa slicnim problemima da se skine klema sa akumulatora 5-6 minuta. Ja sam to probao na par sati. Skinuo sam je sinoc i jutros kad sam krenuo na posao spojim je, upalim, i auto radi savrseno. Vozim ga danas citav dan na benzin, radi sve kako treba, prima gas kao nikad do sad. Do kad ce ga ovako drzati vidjecemo. A ovaj text je dobrodosao, sve cu ovo provjerit.
hvala
[ vladd @ 08.10.2011. 17:30 ] @
To je brisanje odredjenih gresaka.
ECU je napravio losu mapu svakodnevne voznje, i sada krece od difolta.
Sve bi to dijagnostika otkrila i definisala, i na kraju obrisala, ali nije lose da, u slucaju ponavljanja problema uradis citanje gresaka, da ne postoji neka anomalija koja vremenom napravi problem.
Najvaznije je da si nesto naucio, pokusao i da je uspelo
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|