[ frego @ 09.10.2011. 16:28 ] @
| Pozdrav ! Je l zna neko gde se nalazi sok senzor na ovom automobilu ?
brava mi se zakljucala a mnogi mi kazu da je to do sok senzora, da treba da ga vratim (?) . . . pritisnem neko dugme, gurnem, sta vec . . .
Hvala unapred |
[ vladd @ 09.10.2011. 17:56 ] @
Prednji desni
http://peugeot.mainspot.net/wiring307/el6574s10s2.htm
Prednji levi
http://peugeot.mainspot.net/wiring307/el6573s10s2.htm
Znaci, nazivaju ga SATELLITE SENSOR, posto je crash sensor odbojniji naziv.
Poz
[ Nocni @ 09.10.2011. 18:07 ] @
Nije baš najjasnije šta se podrazumijeva pod tim što ti zoveš "šok senzor"... Nikakav šok senzor ne postoji... vjerovatno si mislio na neki inercioni prekidač ili nešto tako slično... U svakom slučaju taj koji ti je rekao da nekakav šok senzor ima veze sa bravom (bilo onom na vratima, bilo onom za paljenje) nema blage veze. Kada na vozilu postoji inercioni prekidač on nije vezan za bravu, on samo prekida rad električne pumpe goriva usled jačeg udara/prevrtanja i slično...
Moraš malo više objasniti kakav problem ti u stvari imaš, o kojoj bravi se radi itd...
@vladd... crash senzori su u sistemu airbaga i nemaju veze sa ovim njegovim problemom...
[ vladd @ 09.10.2011. 20:06 ] @
"Sok senzor" su majstori proglasili doticni senzor za gasenje pumpe. Odnosno senzor deformisanja karoserije.
Naravno, zato sto je 99% uvezenih vozila udarano, od toga bar 50% malo previse. A za pakere, 50-100€ za zamenu senzora nije mala stavka.
Da li utice na neki drugi deo instalacije, i sta sve kabinski racunar gasi kod 307, ne znam, ali ne verujem da zakljucava brave.
Poz
P.S.
Na Punticu su mogli da se resetuju, do nekog stepena ostecenja, ovi na sedistima deluju nezgodniji
[ Zarko Silic @ 09.10.2011. 20:25 ] @
Sa centralnom bravom imaju veze i senzori udarca i PIR senzori pozara, ali samo kada je vozilo pod kontaktom.
Ovaj Pezo nije pod kontaktom i moze se otvoriti uglavnom razvaljivanjem.
(Moze i kulturnije, ali to onda kosta).
[ frego @ 10.10.2011. 01:21 ] @
ovako
auto je bilo u top stanju
i imao sam sudar
pri kojem sam se prevrnuo na vozacevu stranu
citavu krovnu limariju sa te strane sam unistio, vrata isto
hauba i pod haubom je sve netaknuto
prilikom sudara kola su se ugasila, izvukao sam kljuc i od tada kad god bih uvukao kljuc u bravu ne bi se mogao pomeriti ni milimetar
udar nije dosao do brave tako da sumnjam da je pokvarena
prilikom sudara su mi se i pojasevi (koji nisu bili vezani) "zakljucali" tj ne mogu ni milimetar da se izvuku, totalno su zategnuti
dalje, kompjuter unutra radi
unutra takodje nista nije osteceno
aktivirala se zavesa sa vozaceve strane pri udaru i air bag iz vozacevog sedista
ostali nisu, naravno, aktiviraju se samo oni gde je udar
[ frego @ 10.10.2011. 01:28 ] @
u pitanju je model iz 2002. godine, 2.0 hdi, 66kw
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.