|
[ mareleki @ 13.10.2011. 11:05 ] @
| imam problem auto nece da vuce,nema snagu uopste,uzbrdo hoce samo u prvu. promenio sam svecice filtere ,kapu.. nece da vuce ni na plin ni na benzin. gusi se kada ga vozim uzbrdo ili vecoj brzini,nece da ide na auto put preko 90 i to mu dosta treba da ubrza do 90kmh,stvarno me nervira,inace auto je pezo 205 1100 kubika 89 god,ima karburator |
[ calexx @ 13.10.2011. 12:31 ] @
Lamela kvačila?
[ mareleki @ 13.10.2011. 12:47 ] @
nije lamela je menjana prosle godine, kada je lamela onda se cuje kako motor jako radi a ne vuce a meni se gusi nema snagu
[ vladd @ 13.10.2011. 13:53 ] @
Kako radi na leru, mirno ili isprekidano?
Ako radi mirno, moguce su dve stvari, pomereno paljenje ili losa kompresija. Losa kompresija mora da se ispita, da li je do karika ili ventila, a pomereno paljenje moze da bude staticki, ili da ne radi vakuumski regulator na razvodniku, ili neki drugi element dinamicke regulacije predpaljenja.
Poz
[ cozmo_im @ 13.10.2011. 14:19 ] @
Prosto isprobaj, kad radi na leru, otkacinji kablove svecica vidi da li neki cilindar zeza. To uradi pod br. 1.
Takodje, karburator ume da zahebe stvari i to debelo. Vakuumi i ostalo pogotovo...
Znaci, prvo struja, pa gorivo. Ako nije, meri kompresiju.
Mada, ako je kompresija na nekom cilindru otisla bio bio jako nemiran u leru non-stop.
[ mareleki @ 13.10.2011. 14:34 ] @
isprekidano radi ,nemirno , a kako izgleda to vakumsko na paljenju ? paljnje sam pomerao i stavio gde je najaci zvuk,a neverujem da je gorivo imam i plin i benzin . mozes da mi posaljes toj br da te pitam preko tel
[ cozmo_im @ 13.10.2011. 15:41 ] @
Ne radi ti jedan cilindar ako nije do struje. Ili cak dva ako uopste ne vuce. Servis ima moj brat ako te interesuje da pogleda motor. Ako neki cilindar ne radi, ili je do struje ili je mozda izgoreo neki ventil pa nema kompresiju. Ovo drugo zahteva skidanje glave motora i proveru (a moze i dihtung glave da duva). Jel dize temperaturu? (mada mislim da ti to ne vidis na Pezou, on ima samo lampicu bese...)
[ vladd @ 13.10.2011. 16:16 ] @
Citat: mareleki: isprekidano radi ,nemirno , a kako izgleda to vakumsko na paljenju ? paljnje sam pomerao i stavio gde je najaci zvuk,a neverujem da je gorivo imam i plin i benzin . mozes da mi posaljes toj br da te pitam preko tel
Ovo nisi trebao da radis bez iskustva ili merne opreme, stroboskopa, i naravno konkretnog znanja. Napamet i na sluh se pesmice uce..
Nemiran rad moze da bude od losih kablova i prikljucaka. Da je kompresija niska, radio bi mirno(poprilicno) na leru, samo ne bi imao (previse)snage.
Ocigledno da jedan cilindar ne radi korektno, i trebao bi da testiras kablove. Ne bi bilo lose da namestis staticko paljenje na propisan ugao.
Mozes i ommetrom da proveris kablove, od kape razvodnika(unutrasnji kontakti) do prikljucka za svecice. Vrednost je od 0-5koma, uglavnom MORA da postoji veza dva prikljucka. Prekinut spoj ce se prikazati beskonacnim otporom.
Poz
P.S. Sto se vakuumskog regulatora predpaljenja tice, posalji fotografiju razvodnika da konstatujemo stanje, ima, nema, kako da se proveri...
[ mareleki @ 13.10.2011. 17:30 ] @
ako mozes posalji mi br u privatnu poruku za servis od brata. a nisu kablovi pre nedelju dana sam ih menjo i kapu i svecice
[ mareleki @ 13.10.2011. 17:47 ] @
koliko bi kostali ti cilindri da se poprave, a sliku cu tek ujutru da posaljem
[ anon115774 @ 14.10.2011. 08:27 ] @
Citat: vladd: Prekinut spoj ce se prikazati beskonacnim otporom.
Nisam strucnjak za ovu temu ali koliko se razumem u elektroniku prekinut spoj ne daje bilo kakav otpor a kratki spoj daje beskonacni otpor. Ili se nesto promenilo u medjuvremenu?
[ vladd @ 14.10.2011. 09:10 ] @
Beskonacni otpor je otvorena-prekinuta veza. Nula oma ili kratak spoj ili neka realna otpornost su uspostavljena veza..nista se tu nije promenilo u svakodnevnom zivotu.
Poz
[ cozmo_im @ 14.10.2011. 09:32 ] @
Burazer nazalost nece da radi stare Pezoe, pitace kolegu iz Pezo servisa ako oce da se privati. Veruj mi, svi beze od starih auta ko djavo od krsta.
Ima i onaj Nesa u Bataji, on je odlican za francuze, ali pitanje je da li voli matori auto da uzme u rad.
Mislim realno se njima to ne isplati.
[ mareleki @ 14.10.2011. 19:32 ] @
bio sam kod majstora danas ,kaze da nisu cilindri jer prima dobro gas na leru,po zvuku je shvatio da nisu, da li je to moguce,da li ima jos neko misljenje sta bi moglo da bude? jedino mi taj vakum preostaje na razvodnoj ruci ? i da li je moguce da zbog tog vakuma duplo manje snage ima ?
[ cozmo_im @ 14.10.2011. 19:49 ] @
Prvo i osnovno se proveri struja da li negde prekida. Ali ja bih prvo izmerio kompresiju, tako si 100% siguran da nije do karika ili ventila. Onda se trazi dalje - struja, gorivo, vakuumi.
[ vladd @ 14.10.2011. 20:10 ] @
Nece majstori da se igraju sa merenjem kompresije, puno posla, malo para a trebaju dvojica, i naravno merac kompresije.
Malo mi je nejasno da je majstor konstatovao po zvuku(skoro bese neki primer majstora koji testira vakuum jezikom, to je izgleda prosecan, odnosno klasicni izgled majstora ), i da nije konstatovao sta je uzrok male snage. To sto prima gas na leru ne pokazuje snagu motora, motor je rasterecen...vrti na prazno..
Poz
P.S.
Ne bi bilo lose slikati motor, detalje motora, nije neki posao, manje je posla od odlaska majstoru, a mozemo da crtkamo sta treba i kako proveriti.
[ mareleki @ 14.10.2011. 21:40 ] @
sutra ga teram da merim kompresiju prvo .. pa javljam,a koliko je dobra kompresija ?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|