[ studio3dart @ 26.10.2011. 15:29 ] @
Kao sto se kaze u naslovu,menjao sam servo pumpu na POLO 2002 godiste 1.4 16 V i u prodavnici,prodavac mi je dao ulje Valvolline ATF Type D.Da li sam napravio gresku sa uljem,molim za pomoc i brz odgovor.Hvala.
[ vladd @ 26.10.2011. 16:14 ] @
Obicno su i prodavci i majstori aljkavi prema servo ulju. VW zahteva specifican fluid, ili neka zamenska ulja za servo(febi bilstein).
Takodje je preporuka da se ne mesaju. Iako su to uglavnom hidrokarbonska ulja, setovi aditiva uticu na gumice i zaptivke.
U principu, radice servo na Polu i sa ATF uljem, ali ako pocne da dobija crnu boju, tada sledi remont letve volana(oko 180-250 evra).
Direktnih iskustava sa konkretnim ATF uljem nema u mojoj okolini, uglavnom se koriste sinteticka Febijeva ulja za servo, tek poneko sipa ATF i vozi malo otezano, pogotovo sada kada su malo hladniji dani(ATF se malo losije ponasa od PS ulja zimi).

Predpostavljam da si ispraznio staro ulje, posto miks bas nije preporucljiv, sto zbog starog ulja a najvise zbog razlicitog seta aditiva..potpuno je nepoznato ponasanje pri miksovanju generickih PS i razlicitih ATF ulja, u svakom slucaju ne ocekuje se nista dobro...


Poz
[ Zarko Silic @ 26.10.2011. 17:37 ] @
Ovo trebas sipati u Polo:



G002 000
[ Reno4 @ 27.10.2011. 14:01 ] @
G 002 000 se više ne koristi i ne može da se naruči, sad se koristi G 004 000, mada je to u stvari ista stvar, mineralno ulje za servo. Ide u skoro sve VW, Audi, Seat i Škoda modele.
[ codeNO @ 27.10.2011. 23:10 ] @
Jel to znaci i u Passat 97 ide to ulje za servo? I gde je najbolje kupiti to ulje?
[ Reno4 @ 28.10.2011. 07:43 ] @
Da i u Passata 97.
[ codeNO @ 28.10.2011. 20:25 ] @
Hvala, jel znas neke pouzdane prodavnice gde se moze kupiti to ulje?
[ vladd @ 29.10.2011. 00:04 ] @
Sve radnje koje ga uopste imaju su pouzdane.
Lakse ces naci Febi bilstein.

Poz
[ kristina990 @ 29.10.2011. 13:48 ] @
za servo,nema greške,samo kompletna zamena modriča atf tip a

[ vladd @ 29.10.2011. 19:56 ] @
Modrica i novija VW se ne slazu puno. Narocito ne igranje sa servom.

Febi bilstein 06161

http://www.febi.com/fileadmin/...ds/febi_fluids_brochure_GB.pdf


Poz
P.S.
Nakon svega sto znamo o uljima, nema nikakvih potreba za yugonostalgijom i eksperimentima sa eksperimentatorima. Trziste je otvoreno, kvalitet moze da se nadje po prihvatljivim cenama, tako da igranje sa Modricom nije neophodno... u ovom slucaju moze da kosta jaako puno...od 200-800€ i vise...
[ kristina990 @ 30.10.2011. 07:26 ] @
to druže sipaju u vw servisu,proverenom,niko se još nije žalio,ja ga imam u golfu mk3
[ studio3dart @ 30.10.2011. 08:47 ] @
Hvala vam ljudi na svim savetima,odlucio sam se da zamenim ulje u servu i uzeo sam originalno ulje zelene boje SWAG Nemacko po ceni od 1350 dinara za litari i sad sam miran,samo se nadam da na predjenih 80 km sa prethodnim uljem nece nista biti sa letvom volana.
[ vladd @ 30.10.2011. 09:29 ] @
Ne brini, za tako kratko vreme ne bi mogli da se ostete dihtunzi ni da si sipao zejtin:)

Poz
[ Shomi-1 @ 05.11.2011. 19:50 ] @
Koje ide za audi a4 '95. god.? Na rezervoaru za ulje pise da treba mineralno G 002 000, ali to ne mogu nidje da nadjem, u ovlascenom servisu vw/audi imaju samo G 004 000 M2. Kad ga uporedim sa ATF(koje svi preporucuju za servo) mnogo je tecnije i zelene je boje za razliku od ATF-a.
poz
[ vladd @ 06.11.2011. 11:28 ] @
PA to 004 m2 sto su ti ponudili u servisu, to je bolja zamena za 002 koji je prestao da se koristi, odnosno standard je zamenjen novijim.
Mozes i sinteticku varijantu da koristis, iz kataloga Febi.
ATF je predimenzionirano ulje za servo, pumpa se muci, stalno radi bajpas ventil, to nije lose za malo pohabane pumpe, koje teze nabijaju pritisak.
Meni su sipali ATF pri remontu letve, i to radi, ali se cuje pumpa. Cekam da prodje garancija, pa da promenim, ali za sada funkcionise, istina uz kmecanje pumpe..

Poz