[ majorz @ 04.11.2011. 08:26 ] @
| Problem se sastoji u tome da mi zadnji desni točak slabije koči i do 45% od levog,to se dešava i sa ručnom kočnicom i sa radnom (nožnom)
zamenjene pakne,kočioni cilindar,gibljiva creva na tom vodu,skidan regulator pritiska za zadnje kočnice (pošto nema 5 cilindar),čist sve izgleda normalno..
I da priča bude zanimljivija posle svih ovih intervencija,prođoh tehnički sa nekih 15% razlike,ali ne lezi vraže,posle nekih 2 meseca upotrebe,reko sada su već "legle"nove pakne,i odem da proverim kočnice...kada ono ista stvar,opet razlika oko 40% i za nožnu i za ručnu kočnicu.
(Napomena:ne pušta ulje u zadnjem dobošu,suv je i čist sa malo prašine od feroda)
Potrošio sam sve ideje |
[ botr @ 04.11.2011. 09:41 ] @
A dobos, da li je zamenjen?
[ majorz @ 04.11.2011. 10:10 ] @
Eh,da doboš nije diran,razmišljao sam da ga dam na strug,ali me malo omelo to što sam pre 3 meseca postigao da bude razlika u nekim zakonskim okvirima...pa mi nije baš jasno zašto bi jednom bilo ok a posle dva meseca upotrebe,opet da ne valja,ili baš zato što su pakne "legle" na neispravan doboš :))
[ vladd @ 04.11.2011. 10:20 ] @
Daj ga na otpad, ne na strug. Nov je nesto jeftiniji od usluge strugara(cak i kada su drugari, to kosta, bar u pivskim novcanim jedinicama), a strugar moze samo da poravna riseve i skine visak na ivici, ali ne moze da povrati istrosenost dobosa.
Poz
[ majorz @ 04.11.2011. 11:15 ] @
Upss,iztrošenost mi nije pala na pamet,hvala,možda je to rešenje
Ali ako neko ima još ideja,slobodno neka napiše... :)))
[Ovu poruku je menjao majorz dana 04.11.2011. u 16:06 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.