[ radipano @ 04.11.2011. 18:24 ] @
| Pozdrav svima na forumu.
Zanima me vw buba. Restauracija. Ali me buni motor. Siguran sam da cu staviti neki drugi motor sa sve menjacem, ali ne znam koji? Ne mora da pase sto se kaze saf na saf...sve to mogu da prepravim. Samo ne znam koji motor da izaberem do 400 evra. Bitno mi je da razvija preko 120 km/h i da malo trosi.. Znaci ne treba mi racing...samo eto da je auto malo brzi... i da je motor pozadi. Jednostavno mi se svidja dizajn bube, sve bih to ja malo doradio i napravio da bude "strava".
E sad ima jos neka zackoljica. Ako motor ugradim isto kao sto je bio napred, onda ce mi poluga za menjac biti pozadi pa moram da pravim neku dodatnu polugu. A isto sam "cuo" da motor moze da se okrene suprotno i onda samo nesto da se promeni u diferencijalu da ne bi imao 4 rikverca i jednu prvu brzinu :)... |
[ sasa022 @ 04.11.2011. 19:01 ] @
Pogledaj po VW forumima
Verovatno je najprostije "uglaviti" dizel motor i menjac iz VW Transportera T3
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_2_%28T3%29
[ milivoje t @ 04.11.2011. 19:18 ] @
400 evra nije ni malo, nije ni mnogo... Opet ako ti se dopada buba, greota je trpati u nju nesto sto nije njen bokser. Valjda jos uvek ima po beogradu starih majstora koji ce ti za te pare upicaniti njen 1300 da ide ko metak.
Inace ako menjas motor, zasto bi menjao menjac ? Ako je crko menjac i dif, prepakuj ih, pa se napravi adater ploca koja ide na bubino zvono pa na drugi motor i vozi.
Od drugih motora uspeno su transplantirani alfini bokseri i porseovi bokseri. Sigurno mozes naci za male pare neki alfin 1.3, 1.5 ili ne daj boze onaj 1.7 boks, ici ce ko djavo.
Tu imas i zezanje, oko hladnjaka motora, ali ako hoces sve se moze...
[ radipano @ 04.11.2011. 20:17 ] @
E hvala milivoje t..evo upravo sam ovde nasao nesto:
http://www.gerrelt.nl/
Medjutim i dalje me zanima sledece: Taj motor na alfi je bio napred i okrenut je normalno da menjac ide nazad.. E sad kako je ovaj to radio, on je okrenuo motor za 180 stepeni i sad je motor pozadi a menjac napred...sto je ok u smislu prilagodjavanja. Ali kako sad taj auto ne ide u nazad...valjda su sad 4 brzine u nazad a jedna u napred.. Kako se to izvodi? Pitam tebe a i druge..
[ radipano @ 04.11.2011. 22:01 ] @
Evo sad sam saznao da je moguce ugraditi alfin motor, boxer 1,3. 1,7 itd sa sve menjacem sto je i najbolje, samo je potrebno prepakovati menjac da se dobije suprotni smer. Tako kazu..ali videcu...
[ sasa022 @ 04.11.2011. 23:09 ] @
@radipano
Da li se se raspitivao za ATEST za takvo vozilo ?
[ radipano @ 05.11.2011. 13:07 ] @
Nisam se raspitivao, ali sam skoro jednom liku ugradio u fiata neki drugi motor...i mislim da nije imao problema...
[ milivoje t @ 05.11.2011. 17:04 ] @
ne znam kako se resava taj problem u vezi smera rotacije, ali sam siguran da postoji elegantno resenje, jer su te konverzije radjene x puta. ja sam znao majstora koji je lepo zaradjivao radeci upravo to, konverzije bube, ubacivanje jacih motora, ali ko zna gde je sad, izgubio sam davno kontakt.
ono sto hocu da kazem je da nije lose da direktno pitas ljude koji su to radili, mnogo ce ti olaksati posao iskustvom, odes na neki domaci sajt o bubama, nadjes majstore, valjda postoji...
mislim da ti je najpametnije da zadrzis bubinu transmisiju, bez problema taj menjac tera i jace motore od alfinih boksera. da li problem smera rotacije uposte postoji ako koristis bubin menjac i dif ?
[ radipano @ 05.11.2011. 18:22 ] @
Pa ako bih zadrzao bubin menjac onda bih morao da pravim adapter za zvono (prsten koji sluzi za spajanje alfinog motora i transmisije) takodje mora da se modifikuje lamela, da se nesto prosiri itd... Ali samo pricamo...jos nisam u mogucnosti da se bacim u taj poduhvat. Ima nekoliko ljudi koje znam da su radili takve zezancije. Ali sto se kaze prvo da skupim kesha pa cu polako...
[ milivoje t @ 05.11.2011. 19:36 ] @
sa jedne strane imas posao da napravis adapter plocu za zvono i modifikujes zamajac,
sa druge strane da upasujes alfin menjac, izmenjen diferencijal, poluosovine itd. u bubinu sasiju.
meni prvo deluje mnogo lakse.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.