[ Strale @ 05.11.2011. 17:14 ] @
Socijalna mreža Unthink koja se predstavlja kao antifejsbuk, Unthink bi da zameni ne samo Fejsbuk, već i Tviter i Linkedin. Ova kompanija smeštena je u Tampi na Floridi i u nju je uloženo 2,5 miliona dolara. Kako ističu vlasnici i pokretači Unthinka, nova socijalna mreža je mnogo iskrenija od ostalih, a njeni korisnici su vlasnici svojih podataka, a ne proizvod koji socijalna mreža prodaje advertajzing kompanijama. Kako navodi sajt techrunch.com, prilično je ludo ali i hrabro kada pomislite da imate šanse da skinete sa trona najpopularniju društvenu mrežu - Fejsbuk - koja za sada ima 800 miliona korisnika. Depopularizacija Facebooka je srž kampanje nove mreže Unthink. U suštini, većina njihovih poruka objašnjava šta oni nisu: Unthink nije još jedna socijalna mreža, nego socijalna revolucija; ovde ne postoje korisnici nego vlasnici; Unthink nije glavni, nego ste to vi. Ova mreža ima čak i svoj manifest. - Ako želimo da budemo slobodni, moramo da budemo u stanju da kontrolišemo svoju komunikaciju i da tražimo tu moć – kaže direktor Unthink mreže, Nataša Dids. Ona je objasnila da je na ideju za Unthink došla kada je pročitala uslove korišćenja Fejsbuka jer je njen sin želeo da otvori nalog. To nije bilo nešto sa čime je ona želela da se složi, pa je sinu zabranila otvaranje naloga, što je njega prilično uznemirilo. Njemu je izgledalo da ako ne bude na Fejsbuku mreži da će biti ismevan u školi. Na novoj mreži strana je podeljena u delove, kako bi se u svakom od njih lakše kontrolisala privatnost. Na ovoj mreži imaćete i svoj javni mikroblog iUnthink, deo za životni stil, kao i deo za poslove i profesionalna dostignuća. www.unthink.com |