|
[ Andragon @ 10.11.2011. 11:09 ] @
| Imam problem sa Yugo Floridom 1.4. Na autu sam raskacio benzin (treba da se ocisti rezervoar), i vozim ga iskljucivo na TNG. Cim pustim papucicu gasa,obrtaji motora spadaju ispod 1000 i auto se gasi. Pokusavao sam da podesim ler gas na karburatoru,medjutim to je trenutno podeshavanje,posle nekog vremena voznje ler gas mi bude prevelik,tj ne spada ispod 2000 obrtaja. Podesavao sam i na isparivacu,i jedno vreme bude kako treba ali se posle voznje auto gasi. Bio sam kod majstora i on je zamenio vakum crevo koje ide sa karburatora na isparivac,on kaze da je tu bio problem,da je crevo bilo labavo,medjutim posle 15 min voznje problem se vratio. Inace sam kacio i kantu sa benzinom i na benzinu je ler gas malo veci nego na plinu ali se auto ne gasi.
Da li neko moze da mi kaze o cemu se ovde radi? E da primetio sam da mi poklopac filtera vazduha,ne leze bash najbolje,tj ne moguce ga je idealno prcvrstiti. Da li je moguce da zbog njega imam problem sa gasenjem?
Inace se auto u voznji ponasa sasvim normalno,da kazem da dobro "vuce".
Molim za neki savet. Hvala |
[ vladd @ 10.11.2011. 16:31 ] @
Par stvari. Mozes nesto pronaci u slicnim temama.
Povisen ler na benzinu je posledica diranja lera na plinu..
Ocigledno da imas povratne eksplozije, iz par razloga. Jedan je nagomilavanje tecnog plina u usisnoj grani, hladan isparivac ne radi najsjajnije, a drugo su svecice, odnosno sistem paljenja.
Povratne eksplozije rascvetaju-razdrmaju filter i kuciste filtera, pa motor krece da vuce fals vazduh, da se ledi usisni venturi...itd.
Pa kreni da doterujes jedno po jedno..od rezervoara, preko svecica i kablova, do kusicta filtera i podesavanja karburatora..
Poz
[Ovu poruku je menjao vladd dana 10.11.2011. u 23:51 GMT+1]
[ Andragon @ 10.11.2011. 17:21 ] @
Vladd hvala na savetu. Procitao sam u nekoj od tema da i vishak tecnog gasa moze da rezultuje zaustavljanjem motora na ler gasu,ali pocinjem da verujem da ovde postoji neki manjak?!
Kada pokusavam da startujem auto pri spoljnoj temperaturi od recimo 8 stepeni, moram da pritiskam non stop prekidac za "druk" plina. Ako ne uspem da upalim iz tih prvih pokusaja,isparivac pocinje da ledi.
Tada, motor uspevam da pokrenem jedino na "gur". Znam dobro da je to opasno po motor ali kad me muka natera. Svecice su nove,kablovi su dobri. Sinoc sam proveravao i razvodnu kapu i ruku, i sve je ok.
Videcu sutra da slikam pa da bacim koju sliku poklopca karburatora
[ Andragon @ 13.12.2011. 10:58 ] @
Opet ja,problem i dalje isti. Bio sam kod majstora za plin,pregledao je sistem i kaze da je sve uredu. Ponovo ,dok sam bio kod njega,auto se nije gasio jer je verovatno bio zagrejan, medjutim kad sam se vratio kuci pojavio se isti problem. E sad,nasao sam na netu floridino tehnicko upustvo, gde se u jednom delu spominje "CUT-Off" sistem. Da li taj sistem utice na rad motora na plin?!
Desava mi se i ovo,kada su niske spoljne temperature,pokazivac broja obrtaja ne radi, sve do nekog vremena kada se vozilo ugreje. Pre neki dan sam povezao radio CD i sada na njemu mogu da cujem zujanje motora,koje je srazmerno broju obrtaja. Kacio sam i neke filtere,medjutim nisu puno promenili stanje. Drugar mi kaze da je mozda pomereno paljenje uzrok ovih problema.
CUT OFF citat
[ vladd @ 14.12.2011. 12:42 ] @
Tu izgleda ima par problema.
Cut-off ventil je ventil koji prekida dovod goriva(benzina) kada se iskljuci kontakt, nema veze sa plinom.
Ostali problemi ukazuju na probleme alternator, regler accu.
Kao prvo, koliko je star akumulator, da bi mogli da krenemo u razmatranje. Trebalo bi proveriti napon na accu, iskljucen motor, pa ukljucen, i napon pri raznim obrtajima, ler i recimo 3000..
Obrtomer moze da ne funkcionise iz par razloga, najcesce je davac u pitanju(ili kabal sa bobine), ne poznajem bas 1,4 motor sa floride, da ne spominjem da u mom okruzenju niko ne vozi floridu...ili zbog neispravne elektronike u instrument tabli..sto je nesto redji slucaj...motorce prosto zaglavi...
Moguce je da je crkla neka dioda u alternatoru, ili je jako opterecen, ako se cuje brcanje iz adija..te smetnje nikakvi filteri ne mogu da uklone..
Poz
[ codeNO @ 15.12.2011. 01:06 ] @
Citajuci temu ti si bas uporan da dovedes auto u red koji je u totalnom haousu. Previse problema ti ima auto. A sad ovo sto znam. Jel ti zuji samo kad je radio il i radio/cd? Ako je samo radio to ti negde probija struja sa kablova na motor. To proveri nocu dal negde varnici mozda je i alternator.I ocisti filter za plin(ono sito) i membrane zameni zato trokira...i menjaj majstora za plin nema pojma
[ damic @ 15.12.2011. 08:52 ] @
Andragon, nije dobro sto auto vozis iskljucivo na TNG. Morao bi da motor vratis u funkcijju da radi na oba goriva. Palenje, obavezno na benzinu, narocito na hladnijem vremenu, zagrevanje dok voda ne bude topla, onda na plin. Btw, zato ti i ledi isparivac. Inace, generalna preporuka je da se bar 10 posto voznje odvija na benzinu zbog ocuvanja motora.
Prvo, sredi auto da ti savrseno radi na benzinu pa onda predji na plinsku instalaciju. Fals vazduh takodje vise pravi problema kad se vozi na plin nego na benzin.
[ Andragon @ 05.01.2012. 07:17 ] @
Prvo zelim svima da cestitam novu godinu,i da Vam se zahvalim na savetima.
Konacno sam uspeo da reshim problem sa gasenjem, a glavni uzrocnik su bili kablovi na svecicama,koji su relativno novi (nemaju ni 3 meseca),ali MP uzima svoj danak.
Sto je zanimljivo,mesto na kojem su probijali je sama sredina prema hladnjaku i to ne bih ni primetio da po mraku nisam otvorio haubu.
Drugi problem je bio i los akumulator,jednostavno nisam obracao paznju na njega,jer mi je auto palio iz prve,a verovatno da je i on opterecivao alternator i sam motor.
Bilo kako bilo,stavio sam nove kvalitetnije kablove,promenio akumulator i sada gasenja nema. Posle duzeg rada pri vecim obrtajima,ler gas bude malo visok,ali se kasnije sam vrati u normalu.
@damic ,benzin ce malo da saceka,bar sledeci mesec kada,ako Bog da, bude prva plata. Izgleda da je stradala pumpa benzina,verovatno zbog suve membrane,e sad ne znam da li moram da menjam celu pumpu ili samo
tu membranu?! Uglavnom,prvog januara na Zlatiborskih -10,auto je upalio bez ikakvih problema.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|