Konacno je sve zavrseno!
caura i letva na svom mjestu, sve funkcionise savrseno, malo tezi posao, ali uradi se...
postavio sam nekoliko slika pa ko odluci da radi mozda mu malo pomogne, u svako sl savjet je sto vise strpljenja i bez zurbe, sve se zavrsi
Na slici se vidi gdje caura stoji u letvi, kao i prvi korak, skidanje mazetne i spone,
Otpustiti inbusom 5 mm, dva sarafa, zatim kao sto strelica kaze, skinuti crnu kapu i podlosku,
Odvrnuti kljucem 10 dva sarafa i skinuti poklopac, zatim izvaditi celicnu oprugu i metalni klip koji pritiska nazubljenu sipku,
Zatim se izbija "puz", tako sto se udara GUMENIM cekicem, dok se istovremeno drzi rukom puz,
Ako tako nece, postavi se u stegu, i to da se stega odvrne, sire od sirine lezaje koji ispada sa puzom, a sa druge strane, sasvim lagano udariti cekicem i odgovarajucim srafcigerom,
Kada se izvadi, moj je izbor bio da onaj dio koji klizi po cauri presmirgralam uzduzno smirgl papirom 2000, sto ga prakticno polira,
Sasvim lagano udarati cauru i to ravnomjerno pri cemu se udara po principu kruznice, unakrsno, da se ne udara previse u jednu stranu, sve dok ne upadne u odgovarajuci zlijeb,
Vratiti stvari na svoje mjesto,
Navuci mazetnu, postaviti sponu i obavezno uraditi reglazu trapa...
Hvala forumasima na pomoci, poz
[Ovu poruku je menjao seaboy dana 18.11.2011. u 23:53 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao seaboy dana 19.11.2011. u 00:06 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao seaboy dana 19.11.2011. u 00:06 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao seaboy dana 19.11.2011. u 00:18 GMT+1]