|
[ ivankika82 @ 20.11.2011. 13:45 ] @
| Golf 2 1.6 TD 44kw, imam problem sa potrosnjom dizela. Uradjena je repearacija pumpe kod Boshiste, pumpa je nastelovana i radi perfektno, proverene su i dizne i one su u odlicnom stanju, motor je takodje u solidnom stanju, ali je je potrosnja i dalje oko 10l na 100km na umerenoj voznji. Ima li neko resenja za moj problem. |
[ vladd @ 20.11.2011. 15:04 ] @
Ja sam uvek zagovornik specificnog pristupa problemu.
Kao prvo, nista nije dovoljno savrseno i dobro, ni rad bosiste ni stanje dizni. Zato ne bi bilo lose imati neku dodatnu informaciju, kapacitet dizni, karakteristike pumpe(pojedini pritisci). Sto nije bas lako ali je dobro znati prilikom ocenjivanja stanja. Ocenjivanja, a ne proglasavanje.
Sa jedne strane.
Sa druge, pod uslovom da je navedeno korektno, i dizne i pumpa, treba proveriti mesta mogucih curenja.
Rezervoar, cevi, filter..pa mozda i poklopac rezervoara, mozda neko koristi mogucnost da mazne malo goriva. Znam za slucaj majstorskih pomocnika, koji uzimaju "baksis" u gorivu, kada god neko vozilo udje u servis, nekom litra nekom dve...
Ili neki krpelj iz komsiluka..
Posto je star auto, ne bi bio lose pregledati kompletnu instalaciju za gorivo. Od rezervoara i eventualne poroznosti, do pracenja samih cevi, narocito na spojevima i ulasku i izlasku cevi iz okoline karoserije. Tolika potrosnja prolivanjem, ostavila bi vidljiv trag.
U slucaju da nesto nije u redu sa diznama, da otvaraju na manjem pritisku ili imaju veci kapacitet nego sto je za taj motor(sto nije nemoguce, s obzirom da se retko nove kupuju, pa je moguce da su ubacene neke iz furde, ispravne ali veceg kapaciteta), to bi se odrazilo na sagorevanje, naslage u izduvnoj grani(vidljive), velika kolicina dima nesagorelog goriva, uz jak miris nafte.
Potrosnja ne bi trebala da je preko 8 litara, uz duge relacije, laganu voznju, i dobro nastelovan motor moze da bude i ispod 5.
Toliko na nevidjeno...
Poz
[ seaboy @ 28.11.2011. 18:53 ] @
Zdravo svima. Da ne otvaram novu temu, nadovezacu se na ovu...
Radi se o golfu 2 1.6 obican dizel. U zadnje vrijeme mi se povecala potrosnja na 7-8 litara, sasvim normalna voznja, bez natezanja... sto ranije svakako nije bio slucaj, max maximuma 5.5 l. Auto odlicno ide, ravnomjerno vuce, nikakve promjene nisam primjetio, gorivo ne gubi nigdje provjerena crijeva, niko ne krade, zamijenjem filter goriva, ne smrdi nafta... Imate li neki savjet sta da uradim, sta da provjerim?
Poz
[ vidan kv @ 28.11.2011. 21:12 ] @
.....pravac kod bošiste;skinite dizne i za početak provera......pozzz!
[ seaboy @ 28.11.2011. 21:55 ] @
ok, nema druge to cu i da uradim, al u svakom slucaju savjet je dobrodosao, posto o tome ne znam puno pa da me ne vozaju. znaci dizne ili bos pumpa? ima li jos nesto to bih trebao znati jer ne volim da idem kod majstora zbog toga sto uglavnom vozaju okolo... moze li biti eventualni uzrok ako je pumpa to sto sipam euro dizel bez, neki pominju dvotaktol itd..
[Ovu poruku je menjao seaboy dana 28.11.2011. u 23:25 GMT+1]
[ vidan kv @ 28.11.2011. 23:10 ] @
.....provera i eventualni remont dizni....za boš pumpu ima vremena....
[ seaboy @ 28.11.2011. 23:48 ] @
ok hvala, javljam sta je bilo. pozzz
[ Dzabu86 @ 01.12.2011. 06:48 ] @
Molim za sto hitniji odgovor,dali neko ima iskustva ,dali odgovara set kvacila od golfa benzinca na dizelasa ????Hvala unapred.
[ komosarz @ 01.12.2011. 11:04 ] @
Kroneri mogu ,ali je potisna ploca i lamela sira kod dizela,sto se tice visine nisam obraco paznju,znaci treba premjeriti,ali sto praviti te kombinacije kad je cijena tu negdje...
[ Dzabu86 @ 01.12.2011. 11:22 ] @
Ma imam tu nekog stranca sa zaribalim motorom benzinca za neki smesan kes a trenutno mi je crkla lamela totalno a za te pare sto bi dao za malo bolji set kvacila malo cu da dodam i imam poprilicno rezervnih delova, ali u sustini ne znam tacno sta sve moze a sta ne,dali su polu osovine iste,izduvna grana,alnaser alternator to bi trebalo da bude isto???Ili mozda gresim ,pa zatim treba mi ventilator od grejanja pa cantre su mi lose od tecnosti i tako to a sa ovim bi to zavrsio a sto nebi iskoristio i set kvacila da nedajem kes na dve strane.
[ seaboy @ 05.12.2011. 18:51 ] @
Citat: seaboy: ok hvala, javljam sta je bilo. pozzz
Golf 2, 1.6 obican dizel. U pitanju nisu bile dizne niti bos pumpa nego smece od goriva, sipao sam ga na koju sam i sam hvalio EKO pumpu... Za 20 eur, tj 1.29 e litar, presao sam 197 km!!! sto znaci potrosnja blizu 8 l!!! Neki korektan bosista kaze prvo promjeni pumpu i gorivo pa onda da vidimo, i tako i uradim, sipam na LUKOIL, sa 20 eur, cak 330 km, ili 4.75 l na 100 km... uslovi i rezim voznje su isti, tako da osim uzas nemam drugu rijec...
Tako da ako neko ima problema sa velikom potrosnjom neka prvo promjeni pumpu gdje sipa gorivo itd, pa tek onda da otvara haubu...
Inace bosista mi je rekao da za stare dizel motore sipam na svako drugo sipanje goriva, 0.1 litar dvotaktola na 55 l...
pozz
[ Dzabu86 @ 05.12.2011. 19:16 ] @
Svaka cast na konstataciji.Ljudi treba meni konkretno misljenje,posto sam ja magarac.Posto mi zacepio filter par puta za kratko vreme ja sam bio lenj i nisam uzeo na vreme filter to jest povezem ga direktno bez filtera i vozio ga tako par dana i sta je pocelo da se desava posto mi je navuko i u nepovratni ventil ja ga probusim srafcigerom i reku sad cu da uzmem filter i kad dodjem kuci stavicu filter i sta mi se desi poco da lupa neki ventil poco da se cuje ili to jest kao da radi na tri klipa sta moze da bude kako je to moguce ja nisam pametan .Da provuce kroz pumpu i da zacepi neku diznu dali je to moguce??Ili dali se to nekom jos desilo ??Posle sam stavio filter ali nisam uopste zadovoljan kao povremeno se cuju ventili i gasi mi se na leru ponekad iznerviro sam se sta da radim ?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|