[ salama @ 21.11.2011. 16:45 ] @
Nakon 7000km passat ima višak ulja u motoru.Promjenjene gumice na pd diznama , provjerene tandem pumpa sve ok.Šta treba još provjeriti? |
[ salama @ 21.11.2011. 16:45 ] @
[ Zarko Silic @ 21.11.2011. 17:37 ] @
Porozna glava ili blok, ili dihtung propusta.
[ salama @ 21.11.2011. 20:52 ] @
Hvala na odgovoru ali koliko znam na dihtungu glave može pomiješati ulje i vodu
[ Zarko Silic @ 21.11.2011. 20:57 ] @
Pa da,
kako bi inace imao viska ulja? Da ne mislis mozda da proizvodi ulje? P.S. Jeste Folcvagen mocan, ali ne bas toliko Proveri da li su u pitanju voda, ili nafta u ulju. Kada se meri nivo kod BMP motora (2.0TDI) moras sacekati najmanje 3 sata kako bi se svo ulje spustilo u karter. [ salama @ 21.11.2011. 21:12 ] @
Kod ovog auta miješa ulje i naftu ,nivo vode je ok.
[ Zarko Silic @ 21.11.2011. 22:33 ] @
1. Tandem pumpa (dihtung kod nje)
2. Gumice na diznama 3. Neispravna (naprsla) glava. Neretka greska. 4. Naprsli pelivni kanali kod injektora. Ovo je redje. [ Reno4 @ 22.11.2011. 21:32 ] @
Ukoliko su zamenjeni tandem pumpa i gumice na PD, treba proveriti kakav je status regeneracuije DPFa. Ukoliko postoji neki problem s ovim, može da se desi da stalno postoji naknadno ubrizgavanje i prevelika kolicina goriva koje ne sagori vec se sliva u karter.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|