[ Almedin @ 24.11.2011. 23:12 ] @
U pitanju je Golf 4 1,9 TDI, 74 kW. U petoj pri brzini na oko 80-100 km/h dodam naglo gas i kazaljka obrtaja poskoči, brzina se ne mijenja u skladu sa porastom obrtaja, zvuk motora se promijeni, znači prokliže lamela. Međutim, to traje samo trenutak i zatim kao da lamela uhvati, obrtaji se vrate i na vuči osjetim da je lamela uhvatila. U prvih 100-tak kilometara vožnje ne mogu ovo izazvati. Vozio na servis, nisu ustanovili da lamela proklizava (nije ni meni proklizavala dok sam vozio prema njima, udaljeni su od mene 50 km, ne znam ni kako su testirali) i našli su grešku "Motor zaklopke usisne cijevi V157-Prekid/kratki spoj prema masi sporadično" (ovo je valjda EGR). Sada kažu da treba pregledati ovu zaklopku i bregastu i objasnili su da je to mogući razlog povećanja obrtaja. Ja sam siguran da u tom momentu lamela prokliže jer osjetim na vuči ali zašto kasnije uhvati? Šta bi moglo biti i zašto pominju bregastu? |