[ srdjan1311 @ 25.11.2011. 11:23 ] @
| Imam Toyotu Corolu 1.8 Dizel 1991 god. Imam problem sa nenormalno potrosnjom ulja, na svakih 200 kilometara potrosi litru ulja! Auto ima snage vuce ali baca plavi dim, promenio sam gumice ventila ali nisam nista dobio. Neki mi kazu pukle karike zato sto je auto pregrejavan e sad ne znam ni sam sta je u pitanju, pa ako neko zna sta bi moglo da bude neka se javi!. Hvala unapred... :-)))
|
[ vladd @ 25.11.2011. 14:12 ] @
Jedino merenje kompresije moze neinvazivno da pokaze gde je problem, da li su karike ili ventili..osim ako nije napukla glava ili dihtung...
Pregrevanje motora se odrazi na najslabijoj tacki.
Ocigledno da skidanje glave sledi...
Poz
[ srdjan1311 @ 25.11.2011. 14:40 ] @
Auto je pregrejan pa je metnuta druga glava! Sada nedize temperaturu a i diftung je metalni. A ja sam pre 300 kilometara menjo bregastu pa sam pregledo ventile i casice...
[ vladd @ 25.11.2011. 14:55 ] @
To onda znaci da je glava u redu. Merenjem kompresije, na suvo, pa naknadno sa dolivanjem ulja, ako poveca kompresiju, znace se koje karike propustaju, da li su samo lose ili pukle...
Poz
[ srdjan1311 @ 25.11.2011. 15:51 ] @
Jel mi mizes objasniti kako na suvo a kako sa dolivanjem ulja?. poz
[ cozmo_im @ 25.11.2011. 16:25 ] @
Prvo se izmeri kompresija na standardni nacin. Zabeleze se vrednosti. Zatim se u svaki cilindar kapne spricom malo ulja i ponovo se meri kompresija. Ako se, posle tog spricanja ulja u cilindar, kompresija povecava, znaci da su uljne karike otisle.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.